razgradjevinar
Advanced
- Učlanjen(a)
- 22.08.2010.
- Poruke
- 2.046
- Pohvaljen
- 3.282
miki_ns":c5jqhzyb je napisao(la):Pa zato što taj deo i tako i tako po ugovoru mora da se završi, a kad je već sve tu bilo bi besmisleno ne postaviti za početak tramvajske šine. Zašto - iz prostog razloga što za malo dodatno ulaganje (polaganje šina na most i pristupne vijadukte) dobijaju instant novu vezu Novog Beograda i starog dela grada. Posle, kad jednom metro stigne do te lokacije, lako će proširiti šine na normalne i eventualno zameniti napajanje. Do tad bi bilo besmisleno ne iskoristiti mogućnost koju taj novi koridor pruža, pogotovo što na oba kraja ima lek spoj sa postojećom mrežom.
nismo se razumeli, naravno da to treba zavrsiti sto pre i pustiti sinski saobracaj ali, bar koliko ja znam, u ovom trenutku ne postoji definitivna odluka kakav vid sinskih vozila ce koristiti taj koridor i frljamo se i mi ovde i gradski zvanicnici u rasponu od tramvaja (realno) preko ltr-a do metroa.. al vazno da se zavrsi vijadukt sto pre?!
e sad, gradjevinci ce zavrsiti svoje i onda ce po svemu sudeci taj sinski koridor sacekati neko vreme dok se zaista ne zavrsi i poveze na ostatak neke mreze (tramvajske ili lrt ili metro) a gradjevinci ce tek tad da rade automobilsku vezu mosta i tog zacetka ump-a koja moze da se pusti u saobracaj onog trenutka kad bude zavrsena.. meni malo nelogican izbor prioriteta