Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

miki_ns":c5jqhzyb je napisao(la):
Pa zato što taj deo i tako i tako po ugovoru mora da se završi, a kad je već sve tu bilo bi besmisleno ne postaviti za početak tramvajske šine. Zašto - iz prostog razloga što za malo dodatno ulaganje (polaganje šina na most i pristupne vijadukte) dobijaju instant novu vezu Novog Beograda i starog dela grada. Posle, kad jednom metro stigne do te lokacije, lako će proširiti šine na normalne i eventualno zameniti napajanje. Do tad bi bilo besmisleno ne iskoristiti mogućnost koju taj novi koridor pruža, pogotovo što na oba kraja ima lek spoj sa postojećom mrežom.

nismo se razumeli, naravno da to treba zavrsiti sto pre i pustiti sinski saobracaj ali, bar koliko ja znam, u ovom trenutku ne postoji definitivna odluka kakav vid sinskih vozila ce koristiti taj koridor i frljamo se i mi ovde i gradski zvanicnici u rasponu od tramvaja (realno) preko ltr-a do metroa.. al vazno da se zavrsi vijadukt sto pre?!

e sad, gradjevinci ce zavrsiti svoje i onda ce po svemu sudeci taj sinski koridor sacekati neko vreme dok se zaista ne zavrsi i poveze na ostatak neke mreze (tramvajske ili lrt ili metro) a gradjevinci ce tek tad da rade automobilsku vezu mosta i tog zacetka ump-a koja moze da se pusti u saobracaj onog trenutka kad bude zavrsena.. meni malo nelogican izbor prioriteta
 
Pa čini mi se da to najviše ima veze sa ukupnim gabaritima ovih vijadukata za šinski saobraćaj jer su uži, ne znam da li i plići od ovih koje nose put, pa je jednostavno potrebno manje vremena da se uradi jedan segment. Osim toga verovatno im je lakše da kad jednom formiraju oplatu za nadvožnjak samo je pomeraju i izlivaju drugo polje, nego da demontiraju i preslažu u drugi oblik za drugi nadvožnjak.
 
Vijadukt je projektovan tako da bude sto veci radijus i da nosi bilo koje sinsko vozilo,moze i metro,ali bi isao manjom brzinom zbog radijusa krivine.Cak je i preprojektovan ove godine u odnosu na originalni plan bas zbog metroa.
 
drugari, znam da je nezahvalno pitanje, ali cu vas ipak pitati :)

jel se zna, okvirno, do kada treba da se zavrse ova dva nova tobogana?
ili makar prvi?

P.S. mogu ponovo da pohvalim odlicnu prolaznost u Radnickoj, kod Ade i secerane, u jutarnjem spicu.

Za sve nas sa Cukarice je ovo san koji traje i traje i traje :D
 
ajde višeeee :cool:

may07.jpg
 
BEOGRAD - Jedan radnik povređen je u ponedeljak ujutro oko 7.30 sati na gradilištu Mosta na Adi prilikom završnog farbanja konstrukcije mosta.

Radnik je prevezen u nadležnu zdravstvenu ustanovu, gde je zadržan radi pružanja neophodne medicinske pomoći, saopšteno je iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

Nesreća se dogodila dok je radnik vršio pripreme za nastavak farbanja mosta na delu kod stuba br.5 na novobeogradskoj strani, kada ga je pritisnula stalna reviziona skela montirana ispod čelične konstrukcije mosta.

Na mesto nesreće izašle su nadležne službe koje će utvrditi tačne razloge koji su doveli do povređivanja radnika S.B.
 
verovatno ce da nakace sve moguce antene mobilnih mreza unutar tog dodatnog vrha :kafa:
 
Upravo sam se vratila sa kraceg puta do Bostona. U hotelskoj sobi je bio ukoricen turisticki vodic po Bostonu. Na koricama je bila slika njihovog Zakim mosta.

Most.jpg


Znaci Boston, vise nego duplo veci grad od Beograda, pred svetom se dici i istacinje svoju gradjevinu upola manju i upola dopadljivu. Mislim da slike naseg Mosta na Adi treba da budu oblepljene svuda i da ne prestanemo sa tim imidzom da bombardujemo znatizenji svet. Kad moze Boston pored svih svojih drugih znamenitih stvari, mozemo i mi u prvi plan nas most.

P.S. Mislim i da bi i nas Most na Adi dobio na eleganciji ukoliko bi se makar ti kablovi ofarbali u belo. Izgleda svecanije i misterioznije. Evo nekih slika kako je ta bela ukomponovanja sa betonom u Bostonu.

http://www.yelp.ca/biz_photos/hF3ch...ZrCArZ84JPnnMNw3eoECqg#ZrCArZ84JPnnMNw3eoECqg
 
Dva stuba od 82m (bez metalnog šiljka :p ) nose 10 traka, glavni raspon 227 m.
Meni se ovaj bostonski više sviđa.
 
Kakva je situacija u Antifašističkih borbi? Da li se nazire skoriji završetak radova u toj ulici i njeno ponovno otvaranje?
 
Ima jos da se radi bar mesec dva.Bice to gotovo do septembra sigurno.
 
Da li neko ima informacije zasto je most bio zatvoren za saobracaj u nedelju u pravcu Novog Beograda? Upitao sam policajca koji je bio zaduzen da 2 trake ka mostu preusmeri ka sajmu sta se dogodilo, ali zbog blizine glasnog kamiona sam cuo samo da je "nesto puklo" i da je "nesto potonulo", kao i da "kako je gradjen nista ga ne cudi". Ima li neko vise informacija?
Ono sto me ne cudi jeste da se nista nije pojavilo u medijima, jer bi se digla velika frka..
 
Kao i onda kad je pukao jedan kabl pre nekoliko meseci, ovo su najcuvanije tajne u drzavi. Ovaj put je bilo nesto kudikamo ozbiljnije jer su morali da zaustave saobracaj ali predpostavljam da ni sad necemo nikad saznati sta je stvarno bilo.
 
Nije bilo pucanja niti kvarova,nego se izvode radovi oko izgradnje novog tobogana.
 
Mogli su bar da kazu, tog dana u to vreme most ce biti zatvoren zbog toga i toga.
 
Nije bilo nikakve najave ni objasnjenja. Samo policajac i preprecen put. Ne znam zasto bi policajac spominjao nesto tako bez ikakve osnove?
 
Nije nista puklo vec su spajali rampu kruznog toka.
Bila je vest o obustavi.
 
relja":35gmt13s je napisao(la):
Dva stuba od 82m (bez metalnog šiljka :p ) nose 10 traka, glavni raspon 227 m.
Meni se ovaj bostonski više sviđa.


Hteo si da kazes da taj u Bostonu izgleda zatupast tj. zdepast? Pa jeste, izgleda kao buldog naspram nase antilope. Simpaticni su meni buldozi, izgledaju mi dobrice, ali mi je nas most dostojanstveniji u toj svojoj vitkosti. Samo bih capila tu ideju da kablovi budu beli kad ne moze bas citav most. Zato kazem, sto vise publikacija, to bolje.
 
Vrh