Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Izgradnja rampe na saobraćajnoj petlji „Radnička" »
15. Jun -> 16. Jun, Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Zbog izgradnje rampe na izlazu sa kružnog toka u okviru saobraćajne petlje „Radnička", koja će trajati od nedelje, 17. juna, od ponoći do ponedeljka, 18. juna, do 4 časa, biće izmenjen režim saobraćaja, najavljeno je iz Sekretarijata za saobraćaj.

Kako se navodi, za saobraćaj se zatvara ulazak na Most na Adi iz smera Banovog brda i Rakovice (sa saobraćajne petlje „Hipodrom") ka Novom Beogradu. Vozila javnog gradskog prevoza u tom periodu kretaće se na sledeći način: vozila sa linije 85 će se u smeru ka Novom Beogradu kretati Bulevarom vojvode Mišića - most „Gazela"- Auto-put (Bulevar Arsenija Čarnojevića) - Španskih boraca - Đorđa Stanojevića i dalje redovnom trasom. U smeru ka Čukaričkoj padini kretaće se redovnom trasom.

Vozila sa linije 94 će se u smeru ka Novom Beogradu kretati Bulevarom vojvode Mišića - most „Gazela"- Auto-put (Bulevar Arsenija Čarnojevića) - Španskih boraca - Bulevar Milutina Milankovića i dalje redovnom trasom. U smeru ka Miljakovcu kretaće se uobičajeno.

Vozila će na izmenjenom delu trase koristiti sva postojeća stajališta javnog gradskog saobraćaja.

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=77698&page=5&kategorija=Beograd
 
kopte3":mz1uvpah je napisao(la):
Ne znam zasto bi policajac spominjao nesto tako bez ikakve osnove?
stupid_cops.bmp
 
img4717.jpg

img4743.jpg

Kablovi se ne farbaju, oni su u plasticnoj zastitnoj cevi koja se narucuje vec obojena, dakle nema naknadnih bojenja. Pri izboru boje odlucilo se za srebrnu
 
kopte3":2r5eb3i9 je napisao(la):
Da li neko ima informacije zasto je most bio zatvoren za saobracaj u nedelju u pravcu Novog Beograda? Upitao sam policajca koji je bio zaduzen da 2 trake ka mostu preusmeri ka sajmu sta se dogodilo, ali zbog blizine glasnog kamiona sam cuo samo da je "nesto puklo" i da je "nesto potonulo", kao i da "kako je gradjen nista ga ne cudi". Ima li neko vise informacija?
Ono sto me ne cudi jeste da se nista nije pojavilo u medijima, jer bi se digla velika frka..


Ne mogu da verujem da si poverovao u priču policajca koji je tu doveden da reguliše saobraćaj. Kao da on uopše zna šta se dogadja na mostu ali prilično se "razume u problematiku gradjenja" U životu je možda izlio ploču na kući u svom selu. Znao on kako je gradjen... ajd' , on je to što jeste, ali ti... dobro informisan, pa poveruješ u teoriju zavere :laugh: :laugh: :laugh:
 
Staklena_Wool_nica":3nmbr84d je napisao(la):
relja":3nmbr84d je napisao(la):
Dva stuba od 82m (bez metalnog šiljka :p ) nose 10 traka, glavni raspon 227 m.
Meni se ovaj bostonski više sviđa.


Hteo si da kazes da taj u Bostonu izgleda zatupast tj. zdepast? Pa jeste, izgleda kao buldog naspram nase antilope. Simpaticni su meni buldozi, izgledaju mi dobrice, ali mi je nas most dostojanstveniji u toj svojoj vitkosti. Samo bih capila tu ideju da kablovi budu beli kad ne moze bas citav most. Zato kazem, sto vise publikacija, to bolje.

Zatupast? Zdepast? Buldog? Antilopa? Dostojanstven u vitkosti?
Khm...ovaj - to su mostovi...preko njih prelaze automobili i putnici, nisu živa bića.
A ciljao sam na to ovaj na Adi ima i suvišne segmente i manjak racionalnosti.
 
Trebala nam je jos jedna gazelica,ali sta ces,dobismo ono sto dobismo.
 
A ne Relja pricao si i o metalnom vrhu, tj. da je bilo bolje da je nas zatupast. Meni otmeniji i uzviseniji sa visinom i spicem. Tj. tvojim recnikom, nas izgleda lepse.

milanche":1uil5lyf je napisao(la):
Kablovi se ne farbaju, oni su u plasticnoj zastitnoj cevi koja se narucuje vec obojena, dakle nema naknadnih bojenja. Pri izboru boje odlucilo se za srebrnu

Nego, caprkam i dalje za tu belu boju. Ne razumem se u te materijale, ali izgleda da ne bi moralo premazivanje kablova. To mozda moze i filmom (HDPE Membrana) da se oblozi. Kazu imaju i druge dobre karakteristike: glatke zavrsnice, protekciju od pucanja, grebanja, boranja, korozije i protiv UV.

"In the Zakim Bridge, the HDPE has a co-extruded thin white color layer. This layer
reflects the heat from the sun and provides an aesthetic pleasing finish eliminating the
need for paint or colored tapes. The co-extruded layer has a spiral bead welded on its surface. These beads prevent rain/wind vibration on the MTE."

A ovi kablovi na 6th Street Viaduct Milwaukee, Wisconsin, imaju li oni foliju?
http://www.ameco-usa.com/search-bridge-components-milwaukee-wisconsin.php
 
Staklena, nemoj mi pripisivati nešto što nisam napisao.
"Veterani" sa foruma dobro znaju šta mislim o ovom rešenju, a niko ne želi da se obnovi stara diskusija, pogotovo sada kada je most pušten u saobraćaj.
 
Ako neko zna nešto novo o rušenju starog tobogana kada će biti ?Počinje sezona godišnjih odmora i put prema ibarskoj magistrali, pa me interesuje kojim se pravcem usmerava saobraćaj iz pravca sajma.
 
Pa neće biti totalne obustave saobraćaja iz pravca sajma, već će jedna traka iz pravca sajma ići kroz tunel pored tobogana. Naravno, to je u najavi saobraćajni kolaps, tako da će dobra alternativa za Ibarsku biti Topčiderska zvezda, Milošev konak, Careva ćuprija, Požeška, Trgovačka...a mi sa Novi Beograd imamo dobri stari Ostružnički most :lol:
 
mikiilic":2t89tz6p je napisao(la):
Ne mogu da verujem da si poverovao u priču policajca koji je tu doveden da reguliše saobraćaj. Kao da on uopše zna šta se dogadja na mostu ali prilično se "razume u problematiku gradjenja" U životu je možda izlio ploču na kući u svom selu. Znao on kako je gradjen... ajd' , on je to što jeste, ali ti... dobro informisan, pa poveruješ u teoriju zavere :laugh: :laugh: :laugh:
Nisam poverovao vec sam dosao da pitam. Jos ranije se na ovom istom forumu pisalo o pucanju jednog kabla pa nije bilo tesko biti sumnjicav. Sto se policajca tice mogao je da bude obavesten da su neki radovi u toku i to da kaze. Nisam pripadnik teorija zavere, ali sam sa druge strane svestan kako se u ovoj drzavi otaljava posao bez ikakve odgovornosti. Ne kazem da je to uvek u pitanju, ali i vise nego cesto.
Nemam problem da pitam ljude kada nesto ne znam i da dobijem pravi odgovor nego da na osnovu polu informacija postavljam svoje teze. Hvala svima na odgovorima, drago mi je da je sve u redu. :)
 
Beše pre par strana priča o krivini na novom toboganu i bahatim vozačima, pa me to podseti na nešto. Jeste da skrećem sa teme, ali ovo je ipak najposećenija tema, pa bih hteo da skrenem pažnju na ovu zanimljivist....

Da je ovo Švajcarska, Austrija, Nemačka ili neka druga civilizovana zemlja, bilo bi dovoljno da postoji pravilo ili zakon. Ali pošto smo mi Srbi, ovde pravilo samo po sebi nije dovoljno da bi se poštovalo, zakon se ne sprovodi, a ni kazne nemaju zadovoljavajući efekat.

Koliko puta vam se desilo da vozite jednosmernom ulicom, a da vam neko nenadano naiđe u susret?!
Prema mom iskustvu u Beogradu je to k'o "dobar dan".

Evo kako su Turci (u Istanbulu), kojima smo po mentalitetu slični, rešili problem bahatih vozača koji vole da voze jednosmernom ulicom u suprotnom smeru:
2hy8nt1.jpg

24l7jes.jpg

Pa ko voli nek izvoli... :D
 
Ja ovo vidjam i po Americi... doduse najcesce na ulazu ili izlazu sa parkiralista, da se obezbedi da svako uredno plati koliko je duzan :)
 
Код нас би ове шиљке одмах прогласили "недемократски метод забране", као што су седамдесетих година укинуте "недемократске лисице" за непрописно паркиране аутомобиле у Београду и осталим главним градовима република бивше нам СФР ЈУГОСЛАВИЈЕ.

Иначе, свиђа ми се овај "недемократски" метод и требало би га што пре увести код нас.
 
I eto 2 daske u gepeku standardnije od prve pomoci. :D
 
kopte3":p475fn9g je napisao(la):
I eto 2 daske u gepeku standardnije od prve pomoci. :D

Ne verujem da bi bile dovoljno teske da ove zupce drze potisnute dole u kucista. Kad pametni ljudi dizajniraju onda oni predvide sta bi drugim pametnim ljudima moglo da padne na pamet... ;)

PS A los dizajner ili arhitekta ne samo da ne predvidja kako ce drugi ljudi njegov proizvod da koriste ili ne daj Boze pokusaju da zloupotrebe nego cesto nije u stanju ni da predvidi da ce ponekad da pada kisa, sneg, ili da upece sunce... A tek je formiranje ledenica visa matematika.
 
Da ovi siljci postoje kod nas na adi i pokvareni su bili dugo, tj nisu se spustali. Jednom prilikom ja krenem sa parkinga, dodjem do kamere, podigne se rampa, siljci se ne spustaju. Vratim se u rikverc do kamere, rampa se spusti, ponovo podigne siljci se ne spustaju. Ja se okrenem odem do rampi gde je ulaz na adu, kad mene pita radnik parking servisa u cemu je problem. Ja im kazem da im se siljci ne spustaju, oni kazu nema veze, pokvareni su, neces probiti gume, mozes slobodno preko njih, ja im kazem neka hvala i izadjem sa te strane parkinga :notok:
 
Не можеш пробушити гуме. Видео сам лика који ладно прелази преко њих.
 
@ prostorni planer
Mislim da i ti siljci nigde nemaju mogucnost da se spuste sami, vec se spustaju kad ih zgazis tockom sa prave strane, tj u dozvoljenom smeru, a buse gume ako im pridjes sa pogresne..
 
@moderatori,

Zaboga miloga: ili prebacujte ovu diskusiju - ili da ugradimo šiljke na most.
 
tako je, siljci se spusatju kada ih nagazis dolazeci iz dozvoljenog smera.
ako ides iz nedozvoljenog smera mogu da ti probuse gume.

ne postoji nikakav elektronski mehanizam, vec je u pitanju cista mehanika.
 
Vrh