Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

blagoje":22eo7pie je napisao(la):
Zuma":22eo7pie je napisao(la):
Kako si automatizovao ovakav obim slanja slika?

Odgovoriću ti u spoiler-u, kako ne bih opterećivao one koje ovo ne zanima.

Takodje.

Hvala. Ovde je najlepsa ideja rename slika koji odrazava zamisljeni redosled. Dalje ima jos posla ali je u pitanju nesto sto ima jasan algoritam. Tu bi se cak mogao napisati skript koji bi pošao od foldera sa svim slikama. Promenjena imena nekih kodiraju i redosled i cinjenicu da su izabrane, a skript bi zavrsio sa skaliranim i uplodovanim slikama i html stranicom sa listom linkova na slike. Posle samo jedan kopy-paste. Tako bi se posao efektivno sveo samo na izbor (rename) nekih slika i upis teksta komentara.
 
veceras sudar na petlji Hipodrom kod semafora za Pozesku, interesantno je da je sudar bio izmedju Fabije i ni manje ni vise Maseratija :o
 
Лифт са новобеоградске низводне стране је постављен или се приводи крају.
 
четвртак, 14. јун 2012, 09:14 -> 10:02

Воз ударио двојицу мушкараца

Један мушкарац теже повређен, када га је Београду у Радничкој улици ударио воз. Лакше повређен још један мушкарац.

У Београду у Радничкој улици један мушкарац теже повређен када га је око 8 сати и 30 минута, ударио воз, сазнаје РТС.

Он је превезен у Ургентни центар, заједно са још једним мушкарцем који је у несрећи задобио лакше повреде.

Полиција је саопштила да су двојица повређених, радници ангажована на радовима на надвожњаку Моста на Ади.

Несрећа се догодила на углу Радничке улице и Булевара Војводе Мишића, где се налази надвожњак.

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/134/Хроника/1121184/Воз+ударио+двојицу+мушкараца.html
 
Da li oni uopšte rade onaj prelaz preko Antifašističke borbe? Na kamerama se vidi samo deo pored buvljaka i deo pored železničke stanice koji su prilično pusti...
 
Sa sajta grada:


Повређени радници на градилишту петље „Радничка”

Радници М.О. и Р.О. повређени су дaнас око 8 сати на градилишту петље „Радничка”, када су упали у земљани ископ у близини једне од рампи. Збринути су у надлежној здравственој установи и према првим проценама нису теже повређени.

Несрећа се догодила у зони левог нишког колосека приликом проласка железничке композиције, где су радници били ангажовани на ископу земље за темељ стуба рампе бр.3а, која води на кружни ток петље „Радничка”. У време када се несрећа догодила, био је дозвољен железнички саобраћај, тако да ће истрага надлежне инспекцијске службе показати како су се радници нашли на овој позицији градилишта у тренутку када је ту важила забрана кретања за раднике, саопштено је из Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1510537
 
Autor ovog prelepog snimka glavnog grada Srbije snimljenog noću, na kojoj se prilično jasno vide sve glavne gradske kote, je ruski astronaut Anatolij Ivanišin. Fotografija je nastala tokom njegovog boravka na Međunarodnoj svemirskoj stanici.

Zanimljivo je da je od svih delova Beograda najsvetliji novi most preko Ade Ciganlije, a u daljini se vidi i Pančevo.

251638_beogradsasatelita_origh.jpg


14744.jpg


14744-1336138991-14744-1335980496-4.jpg


http://www.blic.rs/Slobodno-vreme/V...ledaju-Slavija-Gazela-Gardos-Arena-Iz-svemira
 
Нова вест о прогресу радова на www.savabridge.com


Интензивни радови у Радничкој

У уторак 4. јуна бетонирано је последње 11. поље конструкције метроа и тиме остварена веза са мостом на Ади. На узлазној рампи 6б, која повезује денивелисани прстен са мостом у правцу ка северу, у току је монтажа арматуре за последњи сегмент изнад надвожњака у Радничкој. Након завршетка свих стубова за рампе 3б и 2б које ће омогућити везу УМП-а са кружним током из правца Раковице, отпочели су радови на носећој конструкцији силазне рампе 3б. Приликом бетонирања првог поља ове конструкције 07. jуна, уграђено је 310м3 бетона и 35т челика.

Завршетку свих шипова на новом вијадукту у Радничкој у смеру од Бановог брда ка центру уследило је постављање оплате за прво поље ове конструкције и ускоро се очекује бетонирање истог. У супротном правцу, на мосту преко Топчидерке врши се уградња арматуре у плочу коловозне конструкције преко постављених префабрикованих греда. У подручју Југопетрола отпочела је израда шипова за приступне рампе кружном току, а до сада је изведено шест шипова.

Радови на окнима за лифт и степениште за прилаз аутобуској станици УМП-а у смеру ка Новом Београду су успешно завршени, а у правцу ка Раковици изводи се последња 5. фаза изградње лифт окна и степенишног зида, после чега почиње изградња степенишних кракова.

news54.jpg
 
Kako je uspeo da ih udari voz koji se kreće ne brže od 10 km/h????
 
Ako je teretna kompozicija jasno je da se ne zaustavlja tako lako, a ako je na gradilištu bila buka majstorima nije bilo teško da malko zalutaju na neki od koloseka (za koji su mislili da nije aktivan) i da ne čuju buku lokomotive.
 
Pa jel' ih opalio voz ili su se povredili kada su upali u iskop dok je voz prolazio?
Šta se tačno dogodilo?
 
Možda idem malo u off, ali da li je neko obratio pažnju na to da li je Điki, u svom prvom obraćanju gradskoj Skupštini u novom mandatu, u predstavljanju plana razvoja Beograda u naredne 4 godine u onih 10 tačaka spomenuo Metro? Ja to obraćanje nisam pratio, a na vestima nisam čuo da su spomenuli m od metroa.
 
Sad mu je najnovija fora da prica kako most kosta duplo manje od pristupnih saobracajnica. :lool:
 
^Da,i manje zaduzenje od njujorka po glavi stanovnika kao sto most racuna po kvadratu.A da je ona verzija mosta koja je predlozena bez pilona,a sa sinskim koridorom u sanduku mosta imali bi i stanicu tramvaja/metroa na Ad,a i most bi imao manju povrsinu i bla bla...Dobro mu rekose,ne pominji cifre,samo kazi da kosta manje,i pljuj djulijanija usput jer nije dosao kod tebe.

Nego,oko radnika su bile kontradiktorne vesti,rekose na studiu B da su upali u iskop i da ih je lakse povredilo koliko razumeh kamenje koj je upalo u iskop kada je prolazio voz.Dakle,na srecu nikoga nije udario voz.
 
Danas listam malo forum, prolazim različite topike dođem do ovog i prvi put malo detaljnije pogledam informacije o njemu i tu shvatim da ovaj topik do sada ima preko 2,5 miliona pregleda skoro 15 500 postova sa preko 600 stranica, :shok: au ljudi svaka vam čast. Ne znam da li ćete se složiti sa mnom ali čini mi se da ovaj topik dobrim delom predstavlja barem 50 posto aktivnosti ovog foruma. Što je u neku ruku i logično s obzirom na značaj i dimenzije ovog čitavog projekta. Ali u neku ruku ovaj podatak je i zabrinjavajući jer svedoči o nedostatku velikih infrastrukturnih projekata u našem glavnom gradu, kada se ovaj projekat završi i topik zaključa plašim se da će ovaj forum jedno duže vreme čekati na neki novi projekat sličnih dimenzija.Mada nikad se ne zna, možda konačno krene gradnja metroa ili neki strani investitor već sutra odluči da gradi neboder od nekih 300m, ali bilo koji projekat da krene da se gradi imaće što bi ameri rekli ''big shoes to fill'' u kontekstu onoga što je ovaj most značio ovom forumu.
 
Što više gledam celu konstrukciju, to mi sve više postaje jasno da su zbog "fazne izgradnje" nepotrebno zakomplikovani svi pristupni putevi. Zbog ranijeg otvaranja denivelisane raskrsnice Hipodrom, građeni su svi pristupni putevi do nje, još dok nije postojao nadvožnjak koji je spaja na most. Sad kad se spoji i na kružni tok, faktički za dolazka do te raskrsnice iz pravca grada i odlazak ka gradu će uvek postojati dva alternativna pravca - sadašnjim pristupnim putevima (koji će postati sporedni) i preko kružnog toka. Isto tako i za uspon i silazak sa mosta, postoje direktni usponi iz pravca Sajma i spuštanje ka Čukarici. Kad se završi kružni tok postojaće i za to još po jedan pristupni put. Isto tako sa mosta ka Hipodromu se može proći sadašnjim nadvožnjakom, ali i spuštanjem i penjanjem sa kružnog toka. Iako postojanje rezervnih pravaca nije loše, čini mi se da bi da je gradnja rađena tako da se sve otvori odjednom, ova silna dupliranja verovatno bila izbegnuta, pa ili se ne bi gradile direktne pristupne rampe, ili bi se možda deo rampi sa kružnog toka drugačije rešio, ili bi se napravila petlja bez kružnog toka sa svim direktnim rampama.
 
zato rampe nedostaju na novobeogradskoj strani.

meni nije jasno ni zasto se sada forsira taj sinski koridor, mi jos ne znamo ni sta ce ici tim sinama ali se taj deo gradi brze od automobilske trase.. zna li neko logicno objasnjenje za ovo?
 
razgradjevinar":1uhsbiyn je napisao(la):
...meni nije jasno ni zasto se sada forsira taj sinski koridor, mi jos ne znamo ni sta ce ici tim sinama ali se taj deo gradi brze od automobilske trase.. zna li neko logicno objasnjenje za ovo?

Pa zato što taj deo i tako i tako po ugovoru mora da se završi, a kad je već sve tu bilo bi besmisleno ne postaviti za početak tramvajske šine. Zašto - iz prostog razloga što za malo dodatno ulaganje (polaganje šina na most i pristupne vijadukte) dobijaju instant novu vezu Novog Beograda i starog dela grada. Posle, kad jednom metro stigne do te lokacije, lako će proširiti šine na normalne i eventualno zameniti napajanje. Do tad bi bilo besmisleno ne iskoristiti mogućnost koju taj novi koridor pruža, pogotovo što na oba kraja ima lek spoj sa postojećom mrežom.
 
Ja nešto nisam primetio vetar juče i danas (barem kod mene)...a vrh i dalje nije postavljen :p
 
Vrh