Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

nostradamus":3fjniq9e je napisao(la):
i svako ko zivi u ovom kraju zna da svaki drugi auto prelazi sa 90 km/h ovaj tobogan.
Svaki dan prolazim tuda i ukratko, lupio si. Možda noću ima ludaka koji to rade ali sa ovakvim asfaltom, to je ruski rulet.
Mislim da ne bi trebalo da olako tvrdiš šta su trebali a šta nisu bez dovoljno informacija, a siguran sam da ih nemaš i da pričaš napamet.
 
@Nostardamus Otprilike sam crtao, cisto da se strekne neka predstava. A moje misljenje je da tu nece biti problema. Iako sam jako skeptican kada su nasi inzenjeri, gradjevinci i generalno "strucnjaci" u pitanju, verujem da u ovom slucaju nisu napravili tako veliki previd i promasli radijus krivine.
 
A pitanje je da li je to uopšte pravac budućeg nadvožnjaka...možda je to samo deo konstrukcije na kojem će ležati novi nadvožnjak. Mada stoji da prema slobodnoj proceni širina ove konstrukcije iznosi 4 saobraćajne trake... :grand:
 
@Bobb

mogu da zakljucim da svakog dana tuda prolazis u 9h i 17h.
zato si i ovako drcan i si bezobrazan. jer da nisi takav looser, imao bi zdravu dozu respekta prema drugim ljudima i ne bi bio ovako drzak.

posle 22h, cak i radnim danom, "svaki drugi" FIGURATIVNO!!!!! a matematicki precizno, svaki deseti predje tuda sa 90km/h

a ti se probudi iz svoga sna i pogledaj istinu u oci, izadji jednom nocu iz svoga stana.
 
@Bobb

a pored toga, ti ne vidis sumu od drveca!

ne trebaju mi insajderske informacije, niti moram biti iz te struke.
potrebno je LOGICKO misljenje i zakljucivanje.

da, smatram da je trebalo napraviti novi tobogan i mestu sadasnjeg i izbegavati ostre krivine na ulici kojom se vozi velikim brzinama.

i uopste me ne zanima razlog zasto to nisu uradili, jer je greska!

nisam bio ni u koncentracijonom logoru, ali znam da nije lepo biti tamo. ne treba mi nista vise od zdravog razuma. tako i ne treba nikome nista vise od zdravog razuma da vidi da ovo nije dobro resenje.

a ti se krij iza tvog zutog slema i pokusavaj da nas ubedis sa argumentima "ima to svoj razlog, koji vi "neznanci" ne vidite"

razlog je: GRESKA! ovde su pogresili jer ne poznaju ovu trasu dovoljno dobro i navike vozaca na ovoj trasi
 
Нострадамус, том логиком нисмо требали на доста улица ни асфалт да мењамо јер смо тиме директно повећали брзину проблематичним возачима.

Доле једна патрола интервентне и решен проблем. Када буде пар њих попило батине по табанима нема више ни преко 60 да возе.
 
@stf

pokusavas da rezimiras moje izlaganje sa jednim zakljuckom KOJI JE BAS SUPROTNO OD TOGA STO PRICAM.

molim te, nemoj izvoditi zakljucke koje NIKAKO proisticu iz recenog, vec potpuno suprotno.

apelujem da se od ulice koja je licila na "autoput" ne pravi nesto sto lici na "Ibarsku magistralu"

slusam ovde komentare tipa "sta fali krivinama, bas me briga za one koji brzo voze, neka se slupaju"

ali isti taj koji ce da se slupa ce da pokupi i nevinog, zato!

svaka krivina, ali svaka, koja moze da se izbegne TREBA da se izbegne. zato na zapadu postoje autoputevi kojima ne vidis kraj, sve bez krivine.

a ovo je tek vrhunac! posle jednog pravca od skoro 2km (sve od Gazele) dolazite na jedan tobogan, koji posle pada (kada krecete nizbrdo) ima jaku krivinu, a ispred vas betosnki zid.

BRAVO!!! samo cu reci BRAVO
 
nostradamus":3ayjfcfi je napisao(la):
svaka krivina, ali svaka, koja moze da se izbegne TREBA da se izbegne.
Слажем се, али у овом случају она није могла да се избегне. Можда би физички и било места за исправљене надвожњаке, али се комплексна петља ради под пуним саобраћајем, како друмским, тако и железничким.

Целокупан пројекат петље Радничка је изузетно компликован како пројектантски, тако и грађевински.
 
@nostradamus
bogami, moracu da provezem tuda neki put i posle 22h, ko zna, mozda postanem winner ko ti... :laugh:
Uostalom, hajde da sacekamo da se otvori, da prodjemo stotkom tuda, pa onda da komentarisemo. Ovako samo supljiramo obojca ;)
 
Red je da odagnam brige i zabrinutos nas beobuildovaca kako nas nazvase pobornika petlje hipodrom i ako izmislismo zajednicki naziv raskrpetlja ali dobo de.

Naime nece biti rusenja tramvajskog mosta sto mi je danas u razgovoru potvrdjeno vec se radi preprojektovanje silaska tramvaja sa petlje radnicka upravo da ne bi moralo da se radi na doradi trase iz pravca pozeske i rusenju postojeceg mosta. Mogu reci da smo se u razgovoru slozili da je ludost tako nesto raditi sa cime smo se mislim svi slozili.

Da rezimiram moguce je da ce neki od sada zavrsenih stubova biti izmesten ili tome slicno ali to bit prema sadasnjim potvrdama trebalo da bude sve kada je povecanje radijusa krivina i uklapanja sa postojecom mrezom u pitanju.
 
nostradamus":1upqiw0h je napisao(la):
@stf
svaka krivina, ali svaka, koja moze da se izbegne TREBA da se izbegne. zato na zapadu postoje autoputevi kojima ne vidis kraj, sve bez krivine.
Ниси ни свестан колико грешиш... То постоје неки обични путеви кроз пустиње по Америци и Аустралији, али аутопутеви се увек граде са кривином, макар могли да иду право скроз. Узми мапу па се увери. Разлог је врло једноставан и логичан, па пошто се хвалиш да разимшљаш логички, изволи па закључи зашто је тако :)
 
Ja sam se nadao da ce novi "tobogan" biti bar za komad duzi od starog, zbog % uspona/pada sa istog koji je veliki i ne dozvoljava vece brzine. Par puta sam isao relativno malom brzinom - 60-70 na sat preko tobogana i jedva sam stigao da zakocim kada me je nakon uspona na drugoj strani sacekala kolona koja je stajala u mestu (mozda mi je paznju malo odvlacio most i pogled na radove :) ).

Problem novog tobogana nece biti ta krivina (koja se po projektu moze opisati kao skoro-pa-beznacajna), nego stepen vertikalne zakrivljenosti pri vrhu (oprostite sto ne znam strucan izraz). On ce izgleda ostati isti, a vise nece biti rupa i usecenog asfalta koji je do sada usporavao vozace. Ah, ti kvalitetni putevi! :grand:
 
Biće duži novi tobogan - uspon kreće ranije, a silaz kasnije u odnosu na sadašnji :)
 
@nostradamus
Krivina koju ti zamišljaš neće postojati. U zid se može zakucati svuda gde zida ima.
Nastavak samog mosta u pravcu petlje hipodrom je mnogo krivudaviji nego što će to ovde biti slučaj.
Osnovni razlog zašto je ovde neophodna ova blaga krivina je potreba da se smesti noseći stub za nadvožnjak od petlje Radnička prema Obrenovcu. Baš kao što se vidi na renderu.

nostradamus:
"a ovo je tek vrhunac! posle jednog pravca od skoro 2km (sve od Gazele) dolazite na jedan tobogan, koji posle pada (kada krecete nizbrdo) ima jaku krivinu, a ispred vas betosnki zid"

Nije pravac od Gazele do nadvožnjaka i ako svakodnevno koristiš taj prava to si mogao da primetiš i opusti se, ništa oštrija krivina neće biti ni ova iza nadvožnjaka.
 
dobro drugari, izgleda da stvarno gresim.

preterao sam...

bice tri trake, pa ce i guzva biti manja... valjda ce biti kako treba
 
Bobb":jabepeah je napisao(la):
@nostradamus
bogami, moracu da provezem tuda neki put i posle 22h, ko zna, mozda postanem winner ko ti... :laugh:
Uostalom, hajde da sacekamo da se otvori, da prodjemo stotkom tuda, pa onda da komentarisemo. Ovako samo supljiramo obojca ;)

Imam masinu od 260 KS, testiracu za vas koliko moze da se vozi na tom novom nadvoznjaku pa da razjasnimo stvar :D ;)
 
Igor":dkvhtfvl je napisao(la):
Naime nece biti rusenja tramvajskog mosta sto mi je danas u razgovoru potvrdjeno vec se radi preprojektovanje silaska tramvaja sa petlje radnicka upravo da ne bi moralo da se radi na doradi trase iz pravca pozeske i rusenju postojeceg mosta. Mogu reci da smo se u razgovoru slozili da je ludost tako nesto raditi sa cime smo se mislim svi slozili.

Da rezimiram moguce je da ce neki od sada zavrsenih stubova biti izmesten ili tome slicno ali to bit prema sadasnjim potvrdama trebalo da bude sve kada je povecanje radijusa krivina i uklapanja sa postojecom mrezom u pitanju.

To objašnjava primetan zastoj radova na ovom delu gradilišta. Zbog toga nisam imao nameru da postavljam slike vezane za šinski vijadukt, ali reših da ipak prikažem trenutno stanje kako bi zaokružio reportažu.


Radovi i trenutno stanje na vijaduktu za šinski saobraćaj petlji "Radnička" i "Jurija Gagarina"

Slikano 09.06.2012. godine.


Na delu gradilišta šinskog vijadukta južno od tramvajskog nadvožnjaka intezitet radova tokom dva poslednja meseca je na prilično niskom nivou. Potpuno je završeno pet nosećih stubova sa strane Topčiderske reke bliže železničkoj prugi, a na strani bliže Hipodromu preostala tri već duže vreme stoje nedovršena:

i13g.jpg


i12i.jpg


i11vk.jpg



Završeni deo vijadukta do stanice:

i10y.jpg


i09mx.jpg


i08sg.jpg


i07i.jpg



Na delu vijadukta u nivou stanice su izvedena proširenja za stajališta i ostavljeni otvori za stepeništa. Vijadukt je pre neki dan spojen sa mostom. Stanica se prostire do samog pristupa mostu, a čini se da će sa ove strane stanica biti povezana liftovima sa nižim nivoima (nivo autobuske stanice na nadvožnjaku preko pruge i nivo šetališta duž čukaričke obale):

i06q.jpg


i05p.jpg


i04m.jpg


i03n.jpg



Na strani Novog Beograda od mosta prema ulici Jurija Gagarina je završen vijadukt u dužini od oko 200 metara, a od preostalih 26 nosećih stubova do spuštanja vijadukta na zemlju ostalo je da se uradi još šest:

i02g.jpg


i01m.jpg
 
Igor":2evv04dn je napisao(la):
Red je da odagnam brige i zabrinutos nas beobuildovaca kako nas nazvase pobornika petlje hipodrom i ako izmislismo zajednicki naziv raskrpetlja ali dobo de.

Naime nece biti rusenja tramvajskog mosta sto mi je danas u razgovoru potvrdjeno vec se radi preprojektovanje silaska tramvaja sa petlje radnicka upravo da ne bi moralo da se radi na doradi trase iz pravca pozeske i rusenju postojeceg mosta. Mogu reci da smo se u razgovoru slozili da je ludost tako nesto raditi sa cime smo se mislim svi slozili.

Da rezimiram moguce je da ce neki od sada zavrsenih stubova biti izmesten ili tome slicno ali to bit prema sadasnjim potvrdama trebalo da bude sve kada je povecanje radijusa krivina i uklapanja sa postojecom mrezom u pitanju.


Bila bi ludost, naravno, ali se postavljaju logična pitanja - kako do sada nisu reagovali kada smo i mi na forumu još po crtežima i renderima primetili da prilično "knap", kao i - zašto se uporno priča o beogradskom metrou na NBG strani?
Ovako mi deluje kao da se od raniej poznat problem rešava tek kada se mašine približe mestu izvođenja radova. Neko je mnogo opušten...
 
Pri prelasku mosta pesice je ocigledno da polovina srafova koji su na ogradi koja deli automobilski deo od pesackog su zardjali.

srafovi.jpg
 
Kao da vijci i navrtke nisu došli od istog dobavljača :p

a kanda su i malo predugački....
 
ne sekiram se ja za to što su predugački...hvala bogu setiće se neko kad tad da može da ih pretopi i zaradi :D pa će da krene redom da ih skraćuje :laugh:
 
Kad smo kod komentarisanja krivina, da ja pitam nešto.
Da li još nekom smeta kad krene od raskrpetlje ka sajmu, pa se odvoji od glavnog puta i skrene desno.
Prvo ga čeka VERTIKALNI NAGIB ULEVO, pa na dole pa krivina na desno pa priključenje na sporedni put u odnosu na koji nemate prednost pa ponovo krivudanje udesno pa uspon pa onda blago ulevo itd itd ....
Sve je ovo simpatično ali .... mnoooogo brate

(još jednom da naglasim nagib ulevo na odvajanju)
 
Nemam problema sa takvim krivinama, jeste nezgodan taj spoj, ali gledaj na ovo kao ipak na sporedan krak, predpostavljam da će brža i zgodnija vaijanta biti preko kružnog toka.
 
Vrh