Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Zuma care... ;)
Jedan sam od onih koji kad god ima vremena pročita i tvoje ratomirovske postove u celini, ali potpuno razumem i one koje to smara. Da bi sprečio šikaniranje ubuduće, predlažem ti da svoje postove koncipiraš iz dva dela: vidljiv, od najviše 5-6 rečenica koje sumiraju zaključke nakon što opširan deo teksta sakriješ u spoiler. Tako će i 'akademici' i 'operativci' biti zadovoljni. :)
To ti je mali dodatni napor, ali u odnosu na napor i vreme koje i inače ulažeš u ovaj forum, mislim da bi to bila sitnica.
 
Zuma":29t07xov je napisao(la):
Ja ne vidim druge mogućnosti sem dve koje sam opisao, a iz članka Studija B je očigledno da su izabrali jednosmernu biciklisticku stazu povezanu sa obaveznim smerom kretanja po odgovarajućoj stani mosta. Sem toga, sad kad znam šta treba tražiti, našao sam i na Internetu, doduše na jednom jedinom mestu.

http://www.beoland.com/ostalo/EIAsrpski.pdf

Poglavlje 3.1.1 Opšti elementi trase, stavka 16.

"16. Biciklističke staze predvideti na Novom Beogradu, na mostu preko Save jednostrano uz pešačku stazu."

Mislim da si pogrešno shvatio značenje. Nije se mislilo o obaveznom smeru kretanja po odgovarajućoj strani mosta, već o biciklističkoj stazi samo na uzvodnoj strani:

mostwx.jpg


Naravno, moguće je da je konačno rešenje modifikovano.
 
Ovde situacija može bar malo da se popravi tako što bi linija između pešačke i biciklističke staze bila ona zig-zag koja se inače koristi tamo gde se ukrštaju te dve staze i gde je potreban poseban oprez, možda uz neki tekst tipa ''pazi pešaci'' i sl. Ja bi npr. te dve staze spojio tako što bi se siva i crvena boja postepeno utapale jedna u drugu i onda je sve jasno, ne trebaju nikakvi posebni znakovi. :cool:
 
blagoje":6u41a9zp je napisao(la):
"16. Biciklističke staze predvideti na Novom Beogradu, na mostu preko Save jednostrano uz pešačku stazu."

Mislim da si pogrešno shvatio značenje. Nije se mislilo o obaveznom smeru kretanja po odgovarajućoj strani mosta, već o biciklističkoj stazi samo na uzvodnoj strani:
Naravno, moguće je da je konačno rešenje modifikovano.

Onaj zakljucak se namece na osnovu informacije da su staze razdvojene i pretpostavke da ce uraditi nesto sto je u takvoj varjanti realno upotrebljivo, a nije protiv zakona. Ali kod nas je sve moguce. Ako je ovako kao sto kazes, onda i dalje treba objasniti kako su zamislili da ispostuju sabracajna pravila koja su koliko znam obavezna za sve. U nekima od njih pise da i biciklisti i pesaci moraju ici po svojim stazama ako postoje. Ovde ce guzve biti dovoljno velike da takvi zakoni nisu tek puka formalnost. Medjutim, pesaci jednostavno ne mogu da idu u dva smera po stazi od pola metra, a biklisti na manje od 1,8m. Za dva odvojena saobracajna toka i dva smera po svakom od njih, nije dovoljno ni ako je setaliste podeljeno otprilike jednako, pola za pesake, a pola za bikliste. Ako se ide na to da staze budu samo preporuka sa sivom zonom u sredini, kao sto kaze Grado, ali da se ipak biciklisti "uglavnom" drze kolovoza a pesaci "uglavnom" ograde, i to ustvari znaci da se indirektno uvode 4 zamisljene putanje na sirini od svega 2,5 metra. Tako bi se od bicikliste koji voze u smeru ka Adi ocekivalo da pokusava da vozi po trecoj cetrvrtini puta (brojeci od ivice mosta), sto je na toj sirini besmisleno i nemoguce cepidlacenje. Covek ce ustvari voziti onako kako mora, pa ce ucrtane staze ljude samo dovoditi u zabludu da su sigurni, a to je opasno. Bolje je da na uobicajeni nacin biciklisti voze iza pesaka, jer onda postoje samo dve trake za sve, pa u suprotnu prelaze samo kad moraju da preticu.
 
Prešao danas most u dva navrata.

Radi se na uređenju pešačkih staza.
Iz kola se ne vidi, ali izgleda kao da farbaju trotoar.
 
Zuma":3qxy79ux je napisao(la):
...
...Poenta je ista kao i kod price o UMPu i tunelu. Dobre komunikacije su te koje otvaraju neki deo grada i pokreću razvoj...

A koji deo grada ce UMP i tunel da "otvore" i pokrenu razvoj?
 
Топчидерски парк има потенцијала. У њему има доста платана а ту пошаст ваља сузбити. :rolleyes:

Можда је мислио на НБГ који баш оскудева са широким булеварима услед непланске градње блокова... :rolleyes:
 
Pre neki dan sam hteo da prodjem peske preko mosta ali nisam mogao jer su zatvorene staze.Koliko vidim sada ne radi ni jedna kamera.

Kopaju intenzivno kod stanice NBG,videh neke radnike na objektu buvljaka koji je najblizi zeleznickoj stanici,izgleda da ce i njega srusiti zbog onih ulivnih rampi sa UMP-a.
 
zuma covek razmislja i ne mrzi ga da svoje misli podeli sa nama. ne mora niko da se slaze sa njim i slobodno moze da preskoci post ili da ga blokira pa ne mora ni da zna da je covek nesto postovao. u svakom slucaju bollje jedan zumin post nego dvesta onih kratkih spam postova kojima su mnogi ovde skloni u kojima autora ne mrzi da sa nama podeli neki svoj utisak, tipa "pluscina, do jaja je ovo" i sl...

edit: kad se vec kritikujemo, meni se u poslednje vreme cesto desi da ne mogu da pristupim forumu. nekako sam to doveo u vezu sa gomilom novih clanova koji u sekciji o dr ivanima ribarima, vojvodama stepa i slicnim traze svoje nove komsije, razmenjuju kontakte molera i tapetara... moje skromno misljenje je da je beobuild pre forum za zume i slicne nego za nekog "wannabe" predsednika kucnog saveta u stepi stepanovicu...
 
Ja se sa zumom uglavnom ne slazem ali mi nisu jasni postovi tipa "previse pise i gusi temu". Pa JT ovo je FORUM za diskusiju, ako neces nesto da citas preskoci. A preskociti i tekst od 10 stranica je lakse nego preskociti post sa 10 velikih slika, koji se uz to jos i sporo ucitava.

Mozda je resenje da nekako uprogramiramo dve verzije foruma: (1) "predskolski" koji bi korisniku prikazivao samo postove sa slikama i do 100 reci, i (2) puni koji bi korisniku prikazivao sve. A da bude mozda i neki "chat" pod (3) gde bi se ljudi druzili i caskali, znaci samo postovi do 20 reci i najvise jednom slikom :/

PS Kad kazem da se uglavnom ne slazem sa zumom, mislim na one stvari koje me zanimaju, a to je UMP + tunel. Ovo sa biciklistickim stazama me nesto ne zanima tako da sam malo i pratio, i nit se slazem nit se ne slazem. I kad odes u restoran ne jedes sve na meniju, ni na televiziji ne gledas sve programe, nego biras ono sto ti godi.
 
ja sam upravo to hteo da kazem. ovo je forum, bar kako ga ja vidim, gde je upravo pozeljno da se postave neka pitanja, razmisljanja, pokrene argumentovana diskusija..

mene isto ne zanima biciklisticka staza, nemam pojma sta joj fali, gde bi bila bolja.. pesacka jos manje, ko je stipsa da plati camac i uziva par minuta na talasima sto se mene tice nek pesaci do ostruznice..

ono sto je meni vazno i sto sam shvatio samo citajuci povrsno postove o ovoj temi da tu postoji neki problem inace se ne bi toliko polemisalo o tome. prosto i jednostavno, projekat je uradjen, nije se od starta vodilo racuna o tome i onda se na kraju budze neki liftovi, pasarele i cuda.. sa druge strane, zeleznicki koridor sredinom mosta ce zvrljati prazan jos dugo, sa druge imamo kredit za ubrzanje radova... ja ove stvari ne mogu da razumem nikako, da se toliko pise o visini, ceni i poziciji a da je funkcionalonost skroz u drugom planu... pa tako ni pleme u dzungliu ne pravi kolibu za vraca a ne jedan grad most i novi koridor kroz grad
 
JohnyBgood":3n98ucc5 je napisao(la):
... Pa JT ovo je FORUM za diskusiju, ako neces nesto da citas preskoci. A preskociti i tekst od 10 stranica je lakse nego preskociti post sa 10 velikih slika, koji se uz to jos i sporo ucitava.

Ako ćemo pravo, za one koje iritiraju slike, svaki web browser ima i opciju da ne prikazuje slike, pa te niko ni ne tera u "predškolce".
 
blagoje":2er17gk1 je napisao(la):
JohnyBgood":2er17gk1 je napisao(la):
... Pa JT ovo je FORUM za diskusiju, ako neces nesto da citas preskoci. A preskociti i tekst od 10 stranica je lakse nego preskociti post sa 10 velikih slika, koji se uz to jos i sporo ucitava.

Ako ćemo pravo, za one koje iritiraju slike, svaki web browser ima i opciju da ne prikazuje slike, pa te niko ni ne tera u "predškolce".

Ja jos nisam naisao na nekoga koga iritiraju slike. Samo kazem da ako se vec niko ne zali na slike, onda ima jos manje realnih razloga zaliti se na postove od jedne-dve stranice teksta. A koga nerviraju postovi od preko 100 reci, ili u predskolce ili shut up i preskaci, trece nema.
 
Izgleda da su zbog budućih radova na nadvožnjaku napravili alternativnu pešačko-biciklističku stazu duž obale. Možda je već puštena u saobraćaj, ali ja sam je tek sada primetio.

staza.jpg



Prelazak preko Topčiderske reke ide preko stepenica, što se vidi sa slike koju je ranije postavio Veliki Vračar:

img4218a.jpg
 
Слике прогреса за март месец 2012. године на www.savabridge.com:

march01.jpg

Монтажа оплате за конструкцију метроа код бродоградилишта


march02.jpg

Завршени стубови БГМ конструкције код Отвореног тржног центра


march03.jpg

Завршени стубови БГМ и УМП конструкције код жел. станице НБГ


march04.jpg

Припремни радови за рушење помоћног стуба HS6


march05.jpg

Завршена инсталација дампера косих каблова на главном распону


march06.jpg

Завршна обрада пешачко-бициклистичких стаза


march07.jpg

Радови на лифту у оси 6 на шпицу Аде


march08.jpg

Радови на лифту у оси 7


march09.jpg

Радови на степеништу и лифтовском окну за аутобуско стајалиште на УМП-у ка северу


march10.jpg

Бетонирање последњег сегмента кружног тока у Радничкој


march11.jpg

Бетонирање последњег сегмента јужне силазне рампе 1б


march12.jpg

Петља Радничка са завршеним кружним током и силазном рампом 1б
 
Лифт има смисла једино ако уз њега иду и степенице, а уз степенице и она трака за гурање бицикла као што је то и на Бранковом мосту. На оваквим местима обично у лифту неко ради а ако не постоје степенице онда не постоји алтернатива, а узимајући у обзир искуство са лифтом на Бранковом мосту алтернатива је и те како потребна.
 
Vrh