Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Завршен је паркинг на траси УМП-а на Бежанијској коси на углу улица Николе Добровића и Данила Лекића Шпанца. Лепо изгледа и коректно је одрађено. На жалост има још оних који паркирају у самој улици Николе Добровића. Овде ће "паук" имати доста посла :D

Радници "Београд пута" (извођач радова) опет заборавили таблу ("радови у току") да однесу после завршених радова ! Данашње слике:




 
Juče sam po ko zna koji put primetio sa se na samom pilonu po kišnom vremenu stvara vlažna "fleka" os slivanja vode i nalazi se tačno na visini između prvog i poslednjeg kabla. Pokušao sam da slikam telefonom, ali nije mi uspelo po mraku.

Kablovi su bili osvetljeni, plava linija se prostirala duž kolovoza, a sam stub sa velikom crnom flekom.

Ne veruem da je iko mogao da predvidi da će padavine da proizvedu takav efekat, ali primećuje se veliki kontrast između delova konstrukcije: nešto je blještavo, a nešto je flekavo.

Da li može da se to nekako sanira: npr tanka plastična užad oko pilona niz koje će se voda brže slivati, platične kanalice kao oluci...?
 
Postoji li skretanje iz Bulevara Vojvode Mišića ka Sajmu, odnosno da li će Novobeogradjani moći novim mostom direktno na Sajam?
 
Moci ce naravno preko kruznog toka koji se trenutno gradi. Dakle moci ce da se pristupi direktno samom sajmu sto dosada nije moglo iz pravca Milosevog konaka ali naravno i bulevarom Vojvode Misica prema gradu.
 
Trenutno ne, ali biće kada se završi petlja Radnička. Sa mosta siđeš na kružni tok i uključiš se u Bulevar Vojvode Mišića ka Sajmu. Nevešti crtež:

radnicka.png


Jednostavno :)
 
@ Homer Jay
Jeste jednostavno ali nije izvodljivo. Da bi se tako doslo do sajma potrebno je ici skroz do Gazele pa polukruzno.
 
Kokili":1gls36mk je napisao(la):
@ Homer Jay
Jeste jednostavno ali nije izvodljivo. Da bi se tako doslo do sajma potrebno je ici skroz do Gazele pa polukruzno.
Upravo to, jasno mi je ovo za kružni tok, ali ne postoji skretanje na sajam, koliko znam.
 
procitajte moj post iznad! Postojace veza direktna za sajam
 
Sorry, momci, pogrešno sam skontao pitanje - misllio sam "u pravcu Sajma". Ispadoh glup društvu :D

Igor je objasnio da će moći sa Novog Beograda direktno da se pristupi na Sajam, ali sve je još lakše uz slike.

100618-RADNICKA-01.jpg


Dakle isto se onako isključite sa velikog kružnog toka i onda skrenete levo na ovaj mali kružni tok u donjem levom uglu slike i odatle vas put vodi direktno na Sajam.
 
Mamma mia, koji picvajz! Ovo je bilo pravo mesto za jedno spiralno gnezdo, koja crna beton hala :rolleyes:

... za automobile, tramvaje, vozove, konjanike, bicikliste, pesake, mozda i brodove. I da se zove "pupak sveta"

PS Dobra strana je da se iz svih pravaca moze na sve strane ali ce trebati jedna ZESCA signalizacija, koju iskreno ne mogu ni da zamislim. Pogotovo u kontekstu nase navike da su nam znaci premali, prekasno postavljeni, i cesto enigmaticni. Cak i na dzadama na kojima bi stvari trebalo da budu prilicno jasne i jednostavne, recimo oko aerodroma. Bice tu kola koja ce i po tri kruga da obidju dok ne nabodu pravo iskljucenje... a i kad neko kucne nekoga, cega ce sigurno biti, ode ceo saobracaj u 3...
 
Dovoljno je pogledati nacrt petlje i videti da ima veze direktne na Sajam, sa velikog kruznog toka do malog kruznog toka, nego ljudi ne vole da gledaju, a vole da pricaju.
 
@ JohnnyBgood

Mislim da neće biti tako katastrofično što se tiče saobraćaja.
Ne zbog kvaliteta rešenja, već zato što će ovo ipak ostati - sporedan pravac sa slabijim intenzitetom saobraćaja.
 
relja":a53jv3g4 je napisao(la):
@ JohnnyBgood

Mislim da neće biti tako katastrofično što se tiče saobraćaja.
Ne zbog kvaliteta rešenja, već zato što će ovo ipak ostati - sporedan pravac sa slabijim intenzitetom saobraćaja.

Zar se na tom krugu nece ukrstati saobracaj

(1) Novi Beograd - Sajam/grad i

(2) Cukarica/BB - Novi Beograd/Zemun

(3) Kanarska Brda/Dedinje/Banjica - Cukarica/Obrenovac

OK, ovaj treci ce biti manji ali ova prva dva ce valjda biti bas znacajna?
 
Uglavnom (2) Cukarica/BB - Novi Beograd/Zemun

Ne znam odakle to očekivanje da će završetkom "Radničke" i nadvožnjakom kod Hipodroma ovuda poteći reke automobila.
Mislim da ova petlja sasvim odgovara onoj količini saobraćaja koja će se prirodno tu premestiti.
Znam, na crtežima petlja deluje nekako sitno prema dimenzijama mosta, ali jednostavno - neće tu biti toliko automobila.
 
@ Relja

Imas pravo, pogotovu sto se tice pravca NBG-Sajam. 60% ce ici na Gazelu/Mostar, 40% na Adu. Veci deo saobracaja ici ce NBG-Banovo i Grad-Blokovi.

Po mom skromnom misljenju naravno :D
 
Uporno se govori samo o unutar gradskom saobraćaju. Pa valjda će petlja "Radnička" i most služiti i onima koji sa juga preko Obrenovačkog puta i sa Ibarske magistrale ulaze u grad. Taj broj uopšte nije zanemarljiv i oni u stvari i stvaraju najveću gužvu na potezu od Čukaričke padine do Sajma.
 
GOJE":352ii2oj je napisao(la):
^^

Juče je kolona na ibarskoj, ka Beogradu počela na 50km od grada.

Nažalost bio sam u istoj :notok:
I posle da mi neko kaže da autoput prema Čačku i jugu nije potreban i da je to maslo crnogorskog lobija,razbio bi mu glavu.
 
Ja sam se pre Lipovice prestrojio na obrenovački put, koji je bio avetinjski prazan. Ali činjenica je da taj pravac generiše preterani saobraćaj pred početak radne nedelje.
 
Pešačko-biciklističkom stazom na uzvodnoj strani sam prošao u subotu (14-og), bila je otvorena je ali je daleko od završenog (iako je trebalo do 13-og da sve bude završeno). Sada su je možda zatvorili ako su nastavili radove. Podloga je bila završena na delu glavnog raspona, na nekoliko desetina metara je bio ofarban biciklistički deo, a pešački nigde:

dsc04017.jpg
dsc04019.jpg

dsc04022.jpg
dsc04026.jpg

dsc04020.jpg
dsc04029.jpg

dsc04028.jpg


Špic Ade:

dsc04032.jpg
dsc04038.jpg


Uzorak kod rampe prema Radničkoj koji postoji od otvaranja mosta:

dsc04040.jpg
 
blagoje":wuof6e6d je napisao(la):
Uporno se govori samo o unutar gradskom saobraćaju. Pa valjda će petlja "Radnička" i most služiti i onima koji sa juga preko Obrenovačkog puta i sa Ibarske magistrale ulaze u grad. Taj broj uopšte nije zanemarljiv i oni u stvari i stvaraju najveću gužvu na potezu od Čukaričke padine do Sajma.

Pa, verovatno si u pravu, ali uporno se priča o unutar gradskom saobraćaju upravo zato što je projekat tako i predstavljen.
Meni tvoja varijanta pije vodu, ali se ne sećam da sam do sada čuo/pročitao da je upravo to bila namera.... a i na prikazima rampa za uključenje na kružni tok, most i "UMP" iz tog pravca izgleda kao i sve ostale, ne izdvaja se npr. širinom i brojem traka.
 
lynx":1zvy1tsx je napisao(la):
.........
dsc04038.jpg

......

Ako su ovako postavljena vrata, znači da će biti izgrađen i plato ispred vrata (biciklisti neće čekati na samom trotoaru, kao kod lifta na Brankovom).
Možda i bude neki vidikovac?

Da li se zna čemu će služiti otvor na oknu, ispod kolovozne konstrukcije? Servisni/za evakuaciju, ili nešto drugo?
 
relja":zl3j91y6 je napisao(la):
.... a i na prikazima rampa za uključenje na kružni tok, most i "UMP" iz tog pravca izgleda kao i sve ostale, ne izdvaja se npr. širinom i brojem traka.

Činjenica je da su od osam rampi, tri skoro celom svojom dužinom, a tri celom dužinom sa dve trake. Ako pogledaš render, jasno ćeš videti da je uzlazna rampa iz Radničke ulice na kružni tok celom svojom dužinom sa dve trake, a takva je i izlazna sa kružnog toka prema mostu.
 
Vrh