Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Зар стварно мислите да ће са изградњом метроа напрасно сви да оставе аутомобиле и да град продише.
Много већи градови (Њујорк, Москва, Лондон) имају све то, и много више, па су им аутомобилске гужве несносне. Иако имају и мостова и метро линија у двоцифреном броју.

@delija
Твоје инсистирање да се гради на другом крају Аде не би постигло ништа. Са новобеоградске стране си повезао са Блоком 45, а са чукаричке са пољаном где у кругу од неколико километара нема већег насеља. И по томе би сав саобраћај из Јужног Београда ишао преко ББ и Чукаричке падине. Ово где су сада направили мост је што се тиче јужног дела града ипак најидеалније јер прихвата из више праваца сав саобраћај.

@kumkat
Не.
 
Delija":1wret8v1 je napisao(la):
Ту сам те чекао мачкооо! :D

stf":1wret8v1 je napisao(la):
Али, стоји и то, да је доста планирања само по мери аутомобила.

А шта је УМП ако не планирање по мери аутомобила? Што је још горе чак ни такав концепт нису испројектовали како ваља.
:) Говорили смо о локацији самог моста. За мост, еколошки, најбоља локација. Тунел је, понављам, друга прича, и то доста скупа.

За сам УМП смо сви констатовали да је обесмишљен толиким семафорима. Међутим, сиромашна смо држава, па се то може доградити једнога дана. Ако приметиш, ни кориор аутопута никада није завршен, из истог разлога. Зато данас немамо петљу на Душановцу, код Ласте, код ММЛ, као и неке на НБГ, нпр. код Бежаниске косе, па код Змаја.....Али, све се то може доградити.
 
Sve to stoji, ali ja ovako odoka ne vidim način da se sadašnja raskrpetlja ikad pretvori u pravu petlju, a bez rušenja njenog dobeog dela. :/
Da ne govorim od tome da bi neka prava petlja, po uzoru na 'jaja' kod arene, bila možda za nijansu skuplja od ovog sad, dakle sumnjam da je problem bio finansijske prirode.
 
Kakve veze ima siromaštvo sa korišćenjem semafora na UMP?

Upropastili su UMP semaforima jer su odgovorni projektanti diletanti i neznalice, jer im je kružni tok špansko selo, a ne zato što smo siromašni ili ne.
 
Bobb":i4a84ecc je napisao(la):
Sve to stoji, ali ja ovako odoka ne vidim način da se sadašnja raskrpetlja ikad pretvori u pravu petlju, a bez rušenja njenog dobeog dela. :/
Da ne govorim od tome da bi neka prava petlja, po uzoru na 'jaja' kod arene, bila možda za nijansu skuplja od ovog sad, dakle sumnjam da je problem bio finansijske prirode.
Раскрпетља је упропаштена за сва времена, из потпуно несхватљивих разлога. Међутим, раскрснице на НБГ-у дају могућност накнадних преправки, и денивелација.
Kartograf":i4a84ecc je napisao(la):
Kakve veze ima siromaštvo sa korišćenjem semafora na UMP?

Upropastili su UMP semaforima jer su odgovorni projektanti diletanti i neznalice, jer im je kružni tok špansko selo, a ne zato što smo siromašni ili ne
Ми семафоре добијамо, јер пара за надвожњаке и рампе немамо. То је сиромаштво, ништа друго. Е,сад, зашто добијамо семафоре, а не кружни ток, је разлог који си навео - незнање и јавашлук. Међутим, да нисмо сиромашни, не бисмо добили ни семафоре, ко кружни ток, већ би све биле петље.
 
stf":1tgzb3dw je napisao(la):
Међутим, да нисмо сиромашни, не бисмо добили ни семафоре, ко кружни ток, већ би све биле петље.
Ne razumem, a zar nismo bili siromašni za one dve petlje i to još sa kružnim tokom kod Arene? Tamo je bilo para za čak dve takve, a na tom UMP-u nema ni za jednu. A i neko naknadno krpljenje čvorova na NBG nema nekog prevelikog smisla, kad je čitav potez upropašten kod hipodroma.
Inače, meni niko ne veruje kad mu kažem da će ona raskrsnica ostati tako. Većina misli da je to neko privremeno rešenje, dok se ne prokopa tunel... :/
 
Postavljene slike za decembar na: http://www.savabridge.com/photo_sb.htm

Bočni raspon sa severnim rampama
december01.jpg


Montaža zaštitne ograde na severnoj rampi 5
december02.jpg


Probno opterećenje severne rampe 5
december03.jpg


Rušenje pomoćnog stuba HS3
december04.jpg


Dinamičko ispitivanje glavnog raspona
december05.jpg


Dekorativno osvetljenje za pilon
december06.jpg


Horizontalna saobraćajna signalizacija
december07.jpg


Završni sloj asfalta na konstrukciji UMP-a ka severu
december08.jpg


Spoj mosta sa južnim rampama
december09.jpg


Most sa južnim pristupnim putevima
december10.jpg


Dekorativno osvetljenje mosta
december11.jpg


Otvaranje mosta uz vatromet u novogodišnjoj noći
december12.jpg
 
Kad bi se saznao diametar hipodroma. Postoji li mogućnost da se isti može transformisati u kružni tok uz male izmene i dorade. Svugde su ostavljena odvojena skretanja udesno. Sam kružnjak bi bio u 2 trake ali bi skretanje u desno imalo svoju mimo ova dva. Ovo bi bilo po principu Vojvodjanske i dr. Ivana Ribara na NBG. On je izveden na vrlo malom prostoru. Prečnik kruga je ~25m. Ako ovo može da se nabuži na hipodrom bilo bi extra.

Jel primećuje neko ogromne površine na koja su ostavljena za skretanje u levo i iz pravca NBG i iz pravca BB. Tu se gubi dragocena površina. Sa NBG je ostavljeno 2 trake čak! U moj prilog tome ide što je izlaz na pravac ka NBG i sajmu nekako pomeren udesno ka tunelu. Ovo se poklapa sa logikom kružnog toka gde putevi i imaju izlaz koji vuće na desno kao i ulazi. E sad da li noseća konstukcija može da isprati promenu? Kad bi imali sliku hipodroma iz zenita (odozgore) jasno bi se procenila mogćnost za kružni tok.
 
Bobb":2qn6e6ad je napisao(la):
stf":2qn6e6ad je napisao(la):
Међутим, да нисмо сиромашни, не бисмо добили ни семафоре, ко кружни ток, већ би све биле петље.
Ne razumem, a zar nismo bili siromašni za one dve petlje i to još sa kružnim tokom kod Arene? Tamo je bilo para za čak dve takve, a na tom UMP-u nema ni za jednu. A i neko naknadno krpljenje čvorova na NBG nema nekog prevelikog smisla, kad je čitav potez upropašten kod hipodroma.
Koд Арене су те две петље требале бити изграђене када и аутопут, а нису, јер није било пара. Исти случај и данас са УМП-ом.
Хиподрм јесте безнадежан случај, треба неко због тога доживотни отказ да попије.
 
Plasim se da je hipodrom sacuvan zato sto tu podivljali ortoped hoce da gradi trzni centar od pola miliona kvadratnih metara sa hipodromom na krovu. Idealna lokacija, mnogo bolja od one na Vozdovcu.

PS Koliko god mi lezi jedna zesca vertikala, na ovim slikama mi se po prvi put cini da je ovaj stub na spicu zaista mogao da bude MANJI a da mu pomaze jedan jos manji pilon sa novobeogradske strane. Mislim da bi bilo jos efektnije i lepse...
 
Da,bice rekonstrukcije vredne nekoliko miliona eura stoji fino i u budzetu grada.Prosto zaboravite da ce skoro biti prodaje nisa i hipodroma.Ne moze se ni savski amfiteatar aktivirati i luka Beograd a kamoli ovo zemljiste koje ruku na srce nije toliko blizu centru.
 
Kartograf":2v0uqece je napisao(la):
Upropastili su UMP semaforima jer su odgovorni projektanti diletanti i neznalice, jer im je kružni tok špansko selo, a ne zato što smo siromašni ili ne.

edgeman":2v0uqece je napisao(la):
Kad bi se saznao diametar hipodroma. Postoji li mogućnost da se isti može transformisati u kružni tok uz male izmene i dorade. Svugde su ostavljena odvojena skretanja udesno. Sam kružnjak bi bio u 2 trake ali bi skretanje u desno imalo svoju mimo ova dva. Ovo bi bilo po principu Vojvodjanske i dr. Ivana Ribara na NBG. On je izveden na vrlo malom prostoru. Prečnik kruga je ~25m. Ako ovo može da se nabuži na hipodrom bilo bi extra.

Jel primećuje neko ogromne površine na koja su ostavljena za skretanje u levo i iz pravca NBG i iz pravca BB. Tu se gubi dragocena površina. Sa NBG je ostavljeno 2 trake čak! U moj prilog tome ide što je izlaz na pravac ka NBG i sajmu nekako pomeren udesno ka tunelu. Ovo se poklapa sa logikom kružnog toka gde putevi i imaju izlaz koji vuće na desno kao i ulazi. E sad da li noseća konstukcija može da isprati promenu? Kad bi imali sliku hipodroma iz zenita (odozgore) jasno bi se procenila mogćnost za kružni tok.

Bobb":2v0uqece je napisao(la):
Ne razumem, a zar nismo bili siromašni za one dve petlje i to još sa kružnim tokom kod Arene? Tamo je bilo para za čak dve takve, a na tom UMP-u nema ni za jednu. A i neko naknadno krpljenje čvorova na NBG nema nekog prevelikog smisla, kad je čitav potez upropašten kod hipodroma.
Inače, meni niko ne veruje kad mu kažem da će ona raskrsnica ostati tako. Većina misli da je to neko privremeno rešenje, dok se ne prokopa tunel... :/


puna su vam usta kruznih tokova a niko nista da uradi po tom pitanju! :blah:

vec sam na dva mesta trazio da neki od vas koji su strucni, sposobni i voljni za tako nesto, organizuju peticiju za kruzne tokove
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=161138#p161138

ajde da uradimo nesto a ne samo da pricamo i da se nadamo da ce neko ko odlucuje slucajno nabasati na ovaj forum! :grand:
 
Свих ових дана највећи јутарњи проблем Газеле, а то је саобраћај са Сајма који иде ка НБ, не постоји више као раније.
 
vucko":33p6mkfh je napisao(la):
Ja recimo ocekujem da gradonacelnik objavi cenu mosta sa svim troskovima makar na sajtu grada Beograda.To je valjda normalno jer on radi za nas a ne mi za njega,jel da?...

"Želimo da vodimo Grad na efikasan način, da se pare štede, da se zna gde je utrošen svaki dinar i da tako nastavimo da radimo", rekao je Đilas.

Upitan za cenu izgradnje Mosta na Adi, Đilas je kazao da svako ko hoće to da zna može da pročita u dokumentima Skupštine grada Beograda.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2012&mm=01&dd=16&nav_id=574221
 
Nova,posto gradonacelnik rece da procitamo dokumenta ispada da smo mi koji kritikovasmo cenu u pravu na kraju.Zato nece ni kaze cifru,zanimljivo :grand:
 
nova":1frdyjem je napisao(la):
vucko":1frdyjem je napisao(la):
Ja recimo ocekujem da gradonacelnik objavi cenu mosta sa svim troskovima makar na sajtu grada Beograda.To je valjda normalno jer on radi za nas a ne mi za njega,jel da?...

"Želimo da vodimo Grad na efikasan način, da se pare štede, da se zna gde je utrošen svaki dinar i da tako nastavimo da radimo", rekao je Đilas.

Upitan za cenu izgradnje Mosta na Adi, Đilas je kazao da svako ko hoće to da zna može da pročita u dokumentima Skupštine grada Beograda.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2012&mm=01&dd=16&nav_id=574221

Ovaj gradonačelnikov odgovor mi liči na situaciju kada npr. neko ode u Pariz na odmor, pa ga pitaš kada se vrati: "I, kako je u Parizu?", a on ti odgovori: "Sedi u avion, pa idi i vidi".
 
Nedelja, oko podne...
januar2012-101.jpg

januar2012-102.jpg

januar2012-106.jpg

januar2012-110.jpg

januar2012-114.jpg

januar2012-116.jpg

januar2012-117.jpg

januar2012-121.jpg

januar2012-122.jpg

januar2012-123.jpg

januar2012-131.jpg

Izvinjavam sa na preglomaznom postu, ali nisam vican postavljanju fotografija, hteo sam da budu male, da ne zauzimaju puno prostora.
 
vucko":1dbqeaug je napisao(la):
Nova,posto gradonacelnik rece da procitamo dokumenta ispada da smo mi koji kritikovasmo cenu u pravu na kraju.Zato nece ni kaze cifru,zanimljivo :grand:

Ma neće da kaže zato što ne zna…da bi znao morao bi da pročešlja celu arhivu odluka Skupštine grada :rolleyes:
 
Ili na samo jedan klik i vidi kod ERDB-a jos 2005te godine 343 miliona eurica.
 
Šta je poenta ovog suženja?

suzenje.jpg


Tu trenutno prolaze dve trake ali poprilično sabijene. Jel ovo neka greška ili je namerno ovako usko?
 
Vrh