Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Завршене су излазне рампе са кружног тока ка БВМ. Остало је ово изнад пруге да се уради следеће.
 
Ni dalje mi nije jasno kako su mislili da se spusti 'metro' preko tramvajske pruge... :rolleyes:
 
@ranko999
spustice i tamvaj :lol:


Moguća metro linija, Rakovica - Novi Beograd ?
 
Nije planirano da tramvaj ide iz Rakovice za NBG,vec samo iz centra ili sa BB-a.
 
vucko":1hq9bwmx je napisao(la):
Nije planirano da tramvaj ide iz Rakovice za NBG,vec samo iz centra ili sa BB-a.

На рендеру се не види али трамвајска веза Раковица- Нови Београд постоји на референтној макети по којој се све и гради...

_DSC9477.jpg


_DSC9491.jpg
 
Zapravo maketa je pravljena na osnovu urbanistickog plana a ne obratno.

Da podsetim ovo je zvanican plan i na njemu ne postoji ucrtano skretanje iz rakovice ka banovom brdu,to jest mostu.To su naradzasta i crvena linija.

http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/1/100926-UMP-VS-01.jpg

Vec smo diskutovali o tome,stvarno je bez veze da nisu i to predvideli.Jos jedan prilog tome da se u razvoju grada samo gleda automobilski koncept dok se ostali vidovi saobracaja zapostavljaju.
 
Konkretno sam mislio na spustanje metroa preko tramvajskih sina, jer se predvidjeni metro nadvoznjak nalazi na 2 metra iznad tramvajske pruge. A, tramvajska pruga tesko da moze da se spusti zbog zeleznicke pruge koja je ispod...
 
@vucko

Није тешко наћи и "званичнији" план:

http://www.savabridge.com/overview_sb.htm

overview_sb.jpg


и наравно да се прво прави макета пре урбанистичког плана, па неће ваљда људи на салвети да пројектују...
 
Ako je namena šinskog koridora zaista za metro, onda razumem zašto nisu ostavili vezu za Rakovicu jer bi, prema preliminarnim planovima, L3 linija metroa povezivala NBG i Banovo brdo.

Mada bi tramvajska linija Rakovica-NBG dosta značila i bilo bi tragično ako "privremeno" rešenje potraje više decenija jer je onda Rakovica drasgtično oštećena neizgradnjom tramvajske pristupnice mostu.
 
@ranko999
onda ce da spuste i zelenicku prugu :) :) što i nije loše ako je ukopaju 3-4 m u zemlju.
Naravno da je lakše ispraviti nešto na planu nego na maketi, a na maketi se lepo vidi da se tanvajem može sa NBG uz par pirueta da skerene za Rakovicu. Poželjno je da bude singl otvoreni tramvaj, recimo kao onaj u SF :p
 
Na ovo sam mislio, da li se zna kako ce biti reseno?
Kradem sliku Velikog Vracara:

img3207s.jpg
 
Биће решено овако, али првих 20 година туда ће ићи трамвај а не метро ако те то буни.

_DSC9499.jpg


Тамо негде 2032. метро ће се вероватно укључити у данас постојећи железнички коридор.
 
Mislim da je ovde reč o optičkoj varci, tj. pošto je postojeća pruga na usponu imamo utisak da je dosta viša na mestu gde se ukršta sa prugom koja dolazi s mosta. Biće tesno, ali mislim da će tramvaj prolaziti bez većih problema.
 
Nije opticka varka, bio sam pre neki dan da vidim... Bas je nisko. Nisam fotkao, ali sledeci put cu poneti aparat..
 
Imali smo i ovu sličicu (uzo sam je od Velikog Vracara :p ):

img3773sy.jpg


Sa spuštenim pantografom do karoserije (kao što se dešava na mostaru) proći će i u kontra smeru gde će biti najniža tačka nadvožnjaka.
 
ranko999":1zvadm05 je napisao(la):
Nije opticka varka, bio sam pre neki dan da vidim... Bas je nisko. Nisam fotkao, ali sledeci put cu poneti aparat..
Без бриге. Оптичке варке су чудо. Сећате се да смо колективно бринули, хоће ли моћи да се користи тобоган, када споје Хиподром са мостом, па се користи, и још има луфта.
 
Interesantno pitanje je sudbina objekta u kompleksu NIS-a koji se nalazi na trasi pristupnih rampi za kružni tok petlje "Radnička" za pravac ka i sa Čukarice i Banovog brda:

120102mada26a.jpg


Odgovor se vidi na Nurkovoj slici makete petlje. Pristupne rampe prelaze preko ovog objekta:

dsc9499i.jpg


Dali je sve ovo već dogovoreno i rešeno sa NIS-om ili je moguće ponovno natezanje i odugovlačenje slično onom u Požeškoj?
Bilo bi veoma važno da se svi radovi na pristupima odrade po planu kako bi ovaj divni objekat što pre preuzeo svoju saobraćajnu funkciju u 100% obimu.
 
^^ A sta je ta zgrada uopste? Jel' to ona garaza/punionica za cisterne?
 
Ja imam utisak da će jedna rampa da pređe na jednom ćošku a druga na drugom po dijagonali.
Nego nije samo taj objekat u pitanju postoji i iza njega manji objekat. Onda ne znam da li neko vidi vagu za kamione desno od strelice. Mislim da je to vaga ako se ne varam. Vidim da je Topčiderka malo zatrpana a ide proleće i topljenje snega. Ako nadodje gde će ta voda....Na NIS i gradilište ili će hipodrom da bude aquadrom.
 
Hvala na ispravci Nurko!Definitivno ce biti tog prikljucenja,i drago mi je.Nego je taj plan skoro postavljen pa ga smetnuh sa uma.

Ta maketa koja je bila izlozena u Knez Mihajlovoj je radjena tek naknadno od strane onog starijeg gospodina koji je maketar i to na osnovu ugovora grada Beograda sa njime,Relja i Njile bi znali o kom gospodinu se radi.

Sto se tice petlje ne svidja mi se sto se biti iznad onog objekta NIS-a,mislim da nije u pitanju punionica jer ce inace pune cisterne napolju,pre mislim da je neka garaza ili servis cisterni u pitanju.
 
Svojevremeno sam izrazio bojazan vezano za ovaj objekat (http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=154896#p154896)

[box]
blagoje":wdn8bt9f je napisao(la):
Bibi":wdn8bt9f je napisao(la):
Ovakva trenutna situacija će biti veoma smešna na otvaranju u decembru, naravno sve dok ne urade rampu pored NIS-a!

Da bi to uradili, moraju prethodno da sruše ovaj objekat NIS-a.

nisz.jpg



Ova rampa je veoma bitna i zbog preusmeravanja saobraćaja preko kružnog toka prilikom izgradnje nadvožnjaka preko železničkih šina (Bulevar vojvode Mišića - Radnička). Obzirom da su radovi na rampama koje povezuju kružni tok sa Bulevarom vojvode Mišića uveliko u toku, čudi da nema nikakvih aktivnosti vezanih za ovu rampu. Plašim se da ovde imamo problem u najavi, poput onog sa rušenjem objekata kod brodogradilišta, koje je izazvalo kašnjenje na izgradnji bočnog raspona mosta.
[/box]

A što se tiče makete, mislim da ona nije relevantna što se tiče objekata na zemlji. Prema ovome, nije srušena ni Beogradska pekarska industrija.
 
Vrh