Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

@vucko

Kakva je to (siva) trasa UMP-a? Gde je planirano da počne tunel (iz pravca Hipodroma)?
 
Bejah večeras u gradu pa rekoh aj kad prolazim da opalim koju, nisam dugo :D Naravno kad god meni dune bude blato

390044_10150520867043116_722273115_8759053_706208422_n.jpg


406479_10150520868988116_722273115_8759076_58183513_n.jpg


398500_10150520869483116_722273115_8759081_1034205666_n.jpg


386540_10150520868173116_722273115_8759067_254533126_n.jpg


400528_10150520867663116_722273115_8759058_581652106_n.jpg
 
Cista bela svetlost sa jako, jako svetlo plavom je apsolutno najbolja kombinacija! :kk:

Siljak pilona mi je u principu ok ali je cinjenica da ne prati lepo zakrivljenje pilona i da je to moglo bolje da se izvede, pri cemu bi verovatno trebalo da bude visi za par metara. U svakom slucaju JAKO mi se dopada zumirana slika siljka koja pokazuje kako je osvetljen a i tu cinjenicu da nije bas najsrecnije uradjen.
 
Џони, вероватно ниси пазио на часу, али има објашњење на пар страна иза ове, да ће се пилон "продужити" за 7 метара и да ће бити баш шпицаст.
 
Nisam vucko ali cu probati da ti odgovorim :/
tunel bi trebao da krene od čuvene raskrpetlje, ispod Senjaka i Topčiderskog brda i izađe pri vrhu Dr. Milutina Ivankovića kod Partizanovog stadiona.

Inače, meni stvarno nije jasno zašto toliko dramite što SMT nema oblik savršenog kruga...po meni on sasvim logično prati neku liniju kojom bi, bar ja lično hteo da obiđem zagušen centar grada.
Da je, recimo, SMT od Rakovice produžen pravo ka Žarkovu i Čukaričkoj padini, prvo bi razvalio ta naselja, drugo bi razvalio Adu, Savsko jezero, a jedino što bi bolje potrefio istočni NBG i Bežaniju. Sa druge strane bi B.Brdo i dalje ostalo po strani, bar dok se ne napravi UMP. Ovako mi se čini da UMP i ne mora toliko hitno da se pravi, a verovatno neće nikad, bar ovakav.
Iskreno mi se jedino ne sviđa Severna tangenta, koja je otišla previše severno, možda je trebala da preseče negde južno od Borče, tako bi i Krnjača imala neke koristi od njega i ako ništa drugo, bar su deonicu od Zrenjaninskog puta prema Ovči mogli malo da poteraju prema jugu, stvarno mi nije jasno kome bi koristio onaj krak ka severo-istoku i gde on uopšte ide, ka Jabuci? I ona ničim izazvana lakat krivina? Ko da su namerno ganjali neku simetriju sa bežanijskim laktom...
 
Гага":gyxju15w je napisao(la):
Џони, вероватно ниси пазио на часу, али има објашњење на пар страна иза ове, да ће се пилон "продужити" за 7 метара и да ће бити баш шпицаст.

Pratim ja na casu ali mi nista nije jasno :D

U svakom slucaju, nije mi problem toliko sa velicinom koliko sa oblikom, moze se siljak napraviti da bude i ove visine ali da lepo prihvati i onda svede liniju pilona, kao sto moze biti 7 metara duzi i da bude "spicast" a da opet "prelomi" liniju pilona na mestu na kome se metal i beton susrecu.

A tek TO da smo stavili ovaj spic pa cemo to da skidamo a nesto drugo stavljamo helikopterom mi tek nije jasno. Kako stvari stoje, ludi i zbunjeni se setaju mostom.
 
Da li ce se neko setiti da na vrh pilona stavi VELIKU srpsku zastavu?? Mislim da bi bio red...
 
mixailo":358yfgt2 je napisao(la):
Da li ce se neko setiti da na vrh pilona stavi VELIKU srpsku zastavu?? Mislim da bi bio red...

Zašto srpsku? Izgradnju mosta (i ubrzanje radova ;) ) je omogućila Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) svojim kreditima, ako se stavlja zastava onda bi bio red da to bude ili zastava EBRD-a ili EU :D

ebrd_logo.gif
eu_flag.jpg
 
Tako je,zivela EU!!!

Vidjah vise ljudi sa kerovima da prelaze most,stvarno ga preterase,pa tako dolazi do situacija kao na onoj slici.Bila je i jedna gospodja sa 3 pudlice,pogadjate olaksale su se po gelenderima :bash:
 
Боб,све и да прати неку логичну линију града то само значи да град није развијен како треба и да се то морало исправити кроз развој инфраструктуре каја би својим постојањем ту грешку за 10-20-50 година засигурно исправила.

Сви заборављају неминовност урбанизовања индустријских зона у Железнику па и Раковици али то нас опет враћа на кратковидост или нешто друго одговорних за УМП.
 
@delija

ne mogu a da ne primetim kako u vezi UMP-a, tj mosta, insistiras na racionalizaciji, logici, "ociglednim predostima jednog i manama drugog resenja", megalomaniji i lopovluku odgovornih a npr kad se povede prica o one dve rupe od stadiona i ociglednoj potrebi i prednosti da umesto dva jadna imamo jedan normalan stadion udaris u pricu o emocijama i vodis se iskljucivo njima, ne obaziruci se na finansije, megalomaniju, interesne grupe, lopovluk i sl..

ne ocekujem odgovor, samo konstatujem, uz izvinjenje ostalima za off
 
Нормално да ћу у том случају ударити по емоцијама јер се о томе заправо и ради. ;) Љубав и верност према клубу од којег сам ја за живота добио углавном огромну количину туге и разочарања нема везе са рационалношћу или науком.

Са друге стране , урбано планирање и поготово урбана реконструкција су од животне важности за Београд а те две ствари су као део урбанизма јасно дефинисане.
 
izvor:
pressonline.rs
http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/197756/Raste+petlja+"Radnička".html

Press na gradilištu pristupnih puteva Mostu na Adi

Raste petlja "Radnička"

1503-marko-djokovic-1.jpg


Gradi se drugi nivo Nakon otvaranja novog mosta, u toku su radovi na drugom nivou petlje "Radnička", koji će biti završeni do kraja godine. Ova impozantna saobraćajnica biće kompletno izgrađena sredinom 2013.

Radovi na izgradnji petlje "Radnička" u punom su jeku, a do kraja godine planiran je završetak kružnog toka sa dve rampe na drugom nivou i deo vijadukta u Radničkoj ulici. Petlja će u potpunosti biti završena sredinom 2013. godine.
Reporteri Pressa obišli su juče ovo impozantno gradilište, na kojem u dve smene radi oko 200 radnika.

Kružni tok

Trenutno se radi na izgradnji kružnog toka, koji se nalazi na drugom nivou, čiji je prečnik 40 metara i na kom su planirane dve saobraćajne trake i osam silazno-uzlaznih rampi koje će usmeravati saobraćaj u svim pravcima - ka Obrenovcu, Novom Beogradu, Banovom brdu i centru grada.

- Radi se na slaganju armature, a to je posao koji se obavlja u nekoliko etapa. U isto vreme se postavljaju čelične cevi za kasnije prednaprezanje pristupnih saobraćajnica. Takođe, radi se i na takozvanim kotvama koje ostaju u betonu, tu se stavlja sidrište koje služi za kasnije prednaprezanje cele konstrukcije - objašnjava Rade Mirović iz preduzeća "Por", koje je angažovano na izgradnji petlje.

Lepo vreme ide naruku radnicima i svi se nadaju da će i potrajati kako bi se radovi odvijali prema planu.

U ovom trenutku mogu svi poslovi da se završe, nema padavina, a ne radimo fine radove, za koje su potrebni određeni vremenski uslovi. Za postavljanje hidroizolacije potrebni su određeni vremenski uslovi, ali mi još nismo došli do tog dela posla. Noću obavljamo one poslove koji ne zahtevaju pun nadzor. Tada se rade čišćenje i sortiranje kako bi dnevna smena mogla što efikasnije da odradi ono što je planirano - dodaje Mirović.

Inače, projekat petlja "Radnička" započet je 10. januara prošle godine

Pre godinu dana počeli smo projekat, a u tom trenutku nismo imali čak nijedan crtež kako bi i šta trebalo da izgleda. Eto koliko nam je vremena trebalo da ovaj deo konstrukcije, dugačak oko 400 metara, isplaniramo, proračunamo, sredimo sa rasvetom, ogradom i svim ostalim elementima. U prvoj fazi trebalo je spojiti petlju sa mostom i sve pustiti u saobraćaj, što smo i ostvarili - priča Mario Perisuti, direktor projekta "Sava most - Južni pristupni putevi".

Prema njegovim rečima, tokom prošle godine paralelno se radilo na vijaduktima, a u toku su radovi na kružnom toku.

Rekonstrukcija "Tobogana"

- Jedan od glavnih delova je kružni prsten koji će imati važnu ulogu u distribuciji saobraćaja. On će imati dve saobraćajne trake i rampe koje će usmeravati saobraćaj u svim pravcima. Do kraja godine planirano je da budu gotovi kružni tok sa dve rampe i deo vijadukta u Radničkoj ulici, dok će kompletna petlja "Radnička" biti završena sredinom 2013. godine - istakao je Mario Perisuti, i dodao da je za ovu godinu važan zadatak da se promeni tobogan u Radničkoj ulici, dok bi za sve to vreme po dve saobraćajne trake iz centra grada i ka njemu morale da budu u funkciji.

Ukupna razvijena površina svih delova petlje "Radnička" je oko 50.000 metara kvadratnih, od čega je više od polovine na izdignutoj konstrukciji.

1504-marko-djokovic-2.jpg
 
Toboganu naći zamenu dok se gradi novi. Ako se napravi kružni tok i pusti rampa sa 2+2 iz Radničke ka kružnom i od njega saobraćaj će tuda. A od sajma mora da se usmeri kroy podvožnjak u kontra smeru.

Nego nešto ne vidim da sele NIS. Izgleda da će rampe da provuku pored objekta NIS-a. Ili bar ovu iz što Radničke od Obrenovca ide ka kružnom toku. Možda grešim ali jasno se vidi spoja tačka na kružniom za tu rampu ako ne grešim.
 
Vrh