Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Bobb":2yv5vq9o je napisao(la):
Odgledao sam inervju sa Jovinom (kakva je bre ono televizija?!? ko je bre onaj lik ko vodi?!? :shok: )

ne znam za televiziju ali znam za lika (btw, kad sam shvatio ko vodi nisam ni gledao dalje).

secate se onih radikalskih setnji po gradu, portest protiv haga, kad su nekog uhapsili ili osudili, ne secam se.. kada je njih 50-100 danima bauljalo po srpskih vladara i okolnim ulicama i blokiralo saobracaj.. e covek je tada duzio partiski razglas okacen na neka kola, sad je dogurao do mikrofona i televizije
 
LUCAS":2135c2go je napisao(la):
Homer Jay":2135c2go je napisao(la):
Kod ovih raskrsnica u nivou će biti lakše prepravljati stvari u budućnosti - napravi se kružni tok ili denivelacija (kao što će npr. biti na Tošinom bunaru). Kod "raskrpetlje" (njilestalgija, jbg) će to biti mnogo teže jer već imamo denivelisanu konstrukciju ograničenih mogućnosti.

Denivelizacija kod Tosinog Bunara? Koliko sam shvatio od toga se odustalo. Ja sam doduse, to svuda trazio ali nisam nasao, ali "strucnjaci" sa foruma me ubedise da toga nece biti. Ali ajd' sad. :bash: :dil:

Odustalo se ali je otkupljeno zemljiste i zabranjena gradnja na lokaciji gde ce biti buduca petlja pa ce to moci jednog dana da se sagradi.Samo da ne bude 40-50 godina kasnije kao sa pancevackim mostom i onom petljom koju ce raditi na prolece.
 
3 forumske želje za 2012:
• da što manje njih praktikuje citiranje velikih postova od npr. 30 rečenica i 6 fotografija, da bi zatim ispod napisali 1 rečenicu kao komentar
• da niko tokom cele godine ne krene sa ponovnim smaranjem "zašto neki pišu latinicom kad je ćirilica zvanično pismo"
• da NIKO tokom cele godine više ne napiše onu rogobatnu, iritirajuću reč r-a-s-k-r-p-e-t-l-j-a i da time ta reč ode u zasluženi zaborav

Ah, famozne neostvarive novogodišnje želje... :rolleyes:
 
Bilo bi lepo da ne spustamo nivo diskusije na osnovama subjektivnih i licnih stavova vec izlaganjem valjanim argumentima po mogucnoscu strucnim.

Ova polarizacija misljenja nema bas mnogo smisla u ovom trenutku jer ne moze se doneti zakljucak o propusnoj moci jednog infrastrukturnog projekta i o opravdanju njegove izgradnje dok se taj objekat ne pusti u potpunosti u funkciju.

Sacekajte da ga zavrse u potpunosti, da vidimo sta valja, pa tek onda mozemo da iznosimo argumentovana misljenja.
 
Arnorian":kitpddyi je napisao(la):
edgeman":kitpddyi je napisao(la):
Ako je Jovin mislio da mu gosti u Continentalu otvore prozore da provuče put, od mosta, tuda ka bul. Zorana Djindjica onda... :shok:
Између Континентала и зграда поред има 45 метара, а за 3+3 улицу довољно је 22 метра без тротоара. Не повезати Метро мост на Ђинђићев булевар би била лудост.

Lakše će srušiti Kontinental i ako nije na trasi, nego Miškovićev parking. :)
 
Сликао сам у Кнезу пано са новим мостом, али ми је запао за око текст...мени је информација да је уцртан у планове 1923 године потпуно била страна...



Uploaded with ImageShack.us
 
Bio je zacrtan most preko Ade ali ne na toj lokaciji gde je Topciderka vec nekih kilometar ili koliko uzvodno gde je silazak sa Banovog Brda,ni to ti naravno nece niko reci. ;)

GUP1923.jpg
 
Ono što mene fascinira su projektovani kružni tokovi na NBG!!! Čak i na VRO!?

Par članova je negativno komentarisalo moje insistiranje na kružnim tokovima i anatemisanju semafora. Moja kritika je više nego konstruktivna, jer je prednost kružnih tokova tolika - da je stavljanje semafora na velike raskrsnice ulica sličnih prioriteta i kapaciteta, apsolutni greh. Priča da se sada stavi raskrsnica pa posle kružni tok je besmislena, jer je preskupo i nepraktično tako nešto raditi. Jedino ima smisla ako se za kasnije planira denivelacija.
 
sta da nam kaze, da je most na tom mestu jos duzi nego postojeci da ima manji saobracajni potencijal nego sadasnji da je sa ogromnom visinskom razlikom da ide preko samog sredista ade i eko sistema a ti se vucko kao i mnogi zalazes za zelenilo ?

O gornjem polozaju kod prevlake situacija je jos gora kako ekoloski a tako i po postavci za most a pritom je jovin rekao neistinu da je tu sirina mosta 280-290 lepo otvorite google earth i uzmite pa izmerite koliko bi bio dug most i takodje koliko bi imao slabiji saobracajni potencijal u odnosu na sadasnji. Koliko neistina prihvacenih samo zato sto ih je izrekao Jovin.
 
Pa nigde nije navedeno da je zacrtano na indentičnom mestu, samo da je od tad začeta ideja o mostu preko Ade. Jovin se drži ove lokacije ko pijan plota, ali ako mene pitate, između ove dve lokacije, izabrana je bolja, zbog mnogo razloga.
U nekoj daljoj budućnosti će se pokazati potreba za još mostova preko Ade, kod se Beograd bude širio u tom pravcu i to je neminovno (sem ukoliko dotad vazdušni prevoz ipak zaživi na račun drumskog ;)
Za sad, u ovom delu grada, most je na optimalnom mestu. Naravno da fali onaj Đinđićev u produžetku Nemanjine, ali to je priča za sebe i ova dva mosta ne mogu da isključuju jedan drugog. On je sledeći....zar ne, Đile? :lol:
 
Igore,ne branim Jovina ovde.Nego kada kazu da je planiran most,predstavlja se informacija da je most planir preko spica a ne na drugoj lokaciji.

Ne kazem da je ovaj most preko Ade nepotreban,naprotiv je potreban,ali pre njega metro most u centru,dve muve jednim udarcem.

Jasno je da jovin zivi u dobu GUP-a 1972 na osnovu koga je i pravljen metro.I on ide u krajnost i negira ovaj most u svakom pogledu dok bih ja samo u arhitektonskom resenju a nikako u saobracajnom.

Za one koji nisu zaludjenici,evo tog gupa 1972 i mosta koji jovin pominje na drugom spicu preko Ade koji i nije toliki prioritet realno,jer je Novi Beograd bio velika spavaonica bez sadrzaja dok se to naravno promenilo zadnjih 40 godina stoga je i most preko Ade opravdan ali ne kao glavni prioritet.

http://www.urbel.com/img/ilu/velike/slika-11.jpg

Gradjenje mosta preko Ade gde i stoji u GUP-u 1972 bi bilo uzasno,ali takodje mi uzasno gradjenje mosta preko spica sa tolikim pilonom,da je bila neka greda ili nesto slicno gazeli i brankovom bilo bi sasvim dovoljno.
 
Мислим да је изабрано боље место ако се бира између ова два...у принципу било какав мост (без пилона или како год) би потпуно упропастио мир и опуштену атмосферу на ади... ;)
 
Upravo tako, Vucko. :)

Moram da kazem kako dozivljavam Jovinovu kritiku mosta, a nadam se da je dozivljavam na pravi nacin.
On je permanentno insistirao na "pogresnom vozu" kojim se krecemo i, neminovno, "pogresnim stanicama" koje su "samo" POSLEDICA! U tom smislu, za jednog chikicu :laugh: , vrlo se uspesno nosio protiv jednog takvog kvazi-voditelja, i u najvecoj meri nastavljao diskusiju tamo gde je stao, nakon sto bi bio prekinut budalastinama od strane istog... Dakle, kritika na racun ovog mosta je pre svega kritika POGRESNIH KORAKA, koji su, kako on sam insistira, preduzimani jos od '82. :) Sa izuzetkom, jelte, aktivnosti pokojnog Zorana Djindjica kao gradonacelnika Beograda.

Most je, dakle, sporan pre svega u redosledu izgradnje najvaznijih infrastrukturnih projekata. Samim tim, po njemu je greska i sto je TAKAV most, odnosno sa tolikom cenom izgradjen, a pre prioritetnog mosta u produzetku Nemanjine ulice i metroa, sto predstavlja odliv znacajnih stredstava sa prioritetnih projekata... Jer, metro bi po Jovinu resio u najvecoj meri saobracajni problem - koji je nastao u nedostatku istog, a Most na Adi samo privremeno sanira taj isti problem, koji je opet posledica nedostatka istog (metroa)... E, sad, sto je za to "resenje" problema po Jovinu potrebna bar decenija...pa, ni Rim nije izgradjen za jedan dan. ;)

No, da ne tumacim dalje Jovina, i sta je hteo da kaze... :laugh:
Ne bih vise u ovoj temi govorio protiv vec izgradjenog mosta, da kvarim ugodjaj njegovog zavrsetka. :D

@ razgradjevinar

Ok, kredibilitet doticnog voditelja na spornoj TV stanici je mozda u najmanju ruku sumnjiv (ne znam, prvi put ga vidim i cujem za njega), ali to ne moze da bude osnov da covek ne pogleda prvi pravi intervju Branislava Jovina, koji se takodje, slozices se, treba pitati na ovu temu. A, to sto ga u emisiju nije pozvala ni jedna ugledna TV licnost je zalosna cinjenica, i pre ide na stetu istog tog ugleda doticnih "uglednih" televizijskih voditelja. :) Pitam se, zasto je to tako?


P.S. E, sto se tice te dve moguce lokacije za ovaj most, i meni je izuzetno drago sto je izabrana ova koja je izabrana, od strane "mracnih vitezova Sita". :laugh: Eto, cak i "Siti" mogu nekad nesto dobro da urade za narod. :laugh:
 
vucko":2kfdshh1 je napisao(la):
LUCAS":2kfdshh1 je napisao(la):
Homer Jay":2kfdshh1 je napisao(la):
Kod ovih raskrsnica u nivou će biti lakše prepravljati stvari u budućnosti - napravi se kružni tok ili denivelacija (kao što će npr. biti na Tošinom bunaru). Kod "raskrpetlje" (njilestalgija, jbg) će to biti mnogo teže jer već imamo denivelisanu konstrukciju ograničenih mogućnosti.

Denivelizacija kod Tosinog Bunara? Koliko sam shvatio od toga se odustalo. Ja sam doduse, to svuda trazio ali nisam nasao, ali "strucnjaci" sa foruma me ubedise da toga nece biti. Ali ajd' sad. :bash: :dil:

Odustalo se ali je otkupljeno zemljiste i zabranjena gradnja na lokaciji gde ce biti buduca petlja pa ce to moci jednog dana da se sagradi.Samo da ne bude 40-50 godina kasnije kao sa pancevackim mostom i onom petljom koju ce raditi na prolece.

Znam da je zabranjena gradnja iako nisu svi dobili dopis. Ali isto tako znam da je sve do 2021. Kada bi trebao da bude kraj.
 
04.01.2012. Прошетао мало мостом, напрaвих неколико фотографија:

bb0012resize.jpg

bb0102resize.jpg

bb0042resize.jpg

bb0052resize.jpg

bb0062resize.jpg

bb0072resize.jpg

bb0082resize.jpg


Поглед са моста узводно:
bb0032resize.jpg
 
Лепе слике ретардињо, плус и од мене.

Једва чекам да ови стубићи доле оду а и да се склони ђубре и уреди трава и пешчке стазе доле...

и молим Бога да се та последња фаза уређења и култивисања површина кад тад одради како треба. А могло би и пар мајстора да прође мостом и заврне до краја све шреафове јер оне слике са претходне стране стварно не дају мира и кваре утисак.

ПС Ипак туда иде доста кола, живо ме занимају утисци следеће недеље о оптерећењу мостова у граду и колико су се гужве смањиле.
 
nije to p-b staza, dajte ljudi prevrnite samo nekoliko strana unazad, sve je lepo objašnjeno...
 
Kartograf,bez obzira sto ce tu biti lift,opet mi je sasavo da im je bio problem da i tu naprave sirinu staze kao na drugoj strani.Ipak za cenu ovog mosta ocekujem makar pesacko-biciklisticku stazu pristojne sirine.
 
Pomoćni subovi moraju da se ruše što pre dok je nizak vodostaj. Kad krenu da se tope snegovi po Alpima i evropi ima da im bude teže. Uređenje špica Ade i izgradnja liftova. Neka vrsta pelaza sa jedne strane mosta za pešake i biciklistena drugu treba isto da se odradi. Nizvodna pešačka staza je praktično bez adekvatnih prilaza. Liftovi i stepenice će rešiti problem nadam se. Nadvožnjak koji bude menjao tobogan mora da ima široku pešačku i biciklističku stazu inače će uprskati stvar. Ja sam zato za neku vrstu pasarela ispod mosta kao na Gazeli što ima i gde se relativno lako prelazi sjedne na drugu stranu a da ne mora da se siđe do nivoa tla.


Prilaz mostu - UMP
Kružni tok bi mogao umesto raskrsnice kod Tošinog bunara a malo verovatno sa Omladinskih brigada i dr. Augostina neta zbog mesta. Tako bi se svelo na 2 semofora na kratkom rastojanju (~370m) pogodno da se oba prođu odjednom. Eventualno ako bi sa Omladinskih brigada mogao kružnjak kao sa Vojvodjanskom i dr. Ivana Ribara. itd. Opet ima manje semofora nego kad se ide od bloka 70 niz JG koji ima otpilike istu razdaljinu. Nemoj neko da me pogrešno razme ali ne valja da bude ni previše kružnih tokova pogotovo ako jedan pravac dominira u odnosu na drugi.

@retardinjo: +1 od mene
 
vucko":e4j3rdxm je napisao(la):
Kartograf,bez obzira sto ce tu biti lift,opet mi je sasavo da im je bio problem da i tu naprave sirinu staze kao na drugoj strani.Ipak za cenu ovog mosta ocekujem makar pesacko-biciklisticku stazu pristojne sirine.

Pokušaću da nadjem razloge koji su ih naveli na ovakvo rešenje:

Ovo na nizvodnim rampama nisu nikakve pešačko-biciklističke staze, već tehničke staze. Ne verujem da im je bio problem da ih naprave, već je postojeće stanje stvar procene. Jednostavno biciklistička staza i šetalište sa čukaričke strane ide uz reku, pa su se odlučili za stepenište i verovatno lift u zoni šetališta. Sa druge strane staza duž Bulevara vojvode Mišića nije atraktivna ni za pešake ni za bicikliste, a obzirom da pri penjanju na rampu moraju da pređu preko prometne ulice bez semafora koja će se odvajati od Bulevara vojvode Mišića i ispod te rampe ići ka Hipodromu i kružnom toku (budući put desno od rampe na slici), postoji i bezbednosni problem.

11218333.jpg


Sa NBG strane, u smeru rampe koja silazi prema Vladimira Popovića nema ni pešačke ni biciklističke staze, niti će je biti, što zbog auto-placeva što je manji problem, što zbog rampe koja se iz Vladimira Popovića uključuje na Gazelu, pa su odabrali rešenje sa stepenicama i liftom i priključenje na postojeću biciklističko-pešačku stazu ka blokovima bez prelaženja ulice Savski nasip i ostavili opciju za priključenje na eventualno buduću stazu koja bi se duž obale zimovnika nizvodno spojila sa postojećom pešačko-biciklističkom stazom na Savskom keju.
 
Vrh