Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

U pravu si Bobb-e, ovo sada nije pravi pokazatelj stanja ali sam stava da će situacija biti još gora kada se sugrađani vrate iz svojih sela i/ili kada krene drugo polugodište. Još gora u smislu da će mi trebati manje vremena da prođem Gazelom nego novim mostom.

Trenutno nije gužva u Paštrovićevoj ujutru oko pola 8 kada prolazim tuda. Pre praznika je situacija bila ne baš sjajna ali prohodna.

Lično me se ne tiču simboli, bitna mi je suština. Dakle ne zanima me koji je most duži ili širi ili gde bi trebao da bude lociran ako je to zadovoljavanje neke forme ili neke političke priče, zanima me kao i sve građane da se skrati vreme putovanja od Čukarice/Banjice/Rakovice do bilo kog dela NBGD-a i Zemuna, da se smanje gužve, zagađenje vazduha i zagađenje bukom...

Ono što u većini kritika novog mosta vidim je navođenje nekih parametara koji i da su drugačiji ne bi bitno popravili situaciju, tj. ne bi rešili probleme sa kojima se suočava ovaj most i koji smanjuju njegovu efikasnost.
 
Bobb":36lqilb0 je napisao(la):
Epitetima 'monstruozno' ili 'ono čudo na Adi' objašnjavati kako je nešto promašaj? Jovin se čak služio netačnim podacima kako bi dokazao koliko je Gazela racionalniji most: ovaj preko Ade dugačak 960 i kusur metara dok je Gazela navodno samo 270? Seriously? To je možda širina Save, a dužina mosta je bliža 500 metara, dvostruko više. Nek me ispravi neko ako grešim.


Ево ја ћу. Газела је дугачка 332 метра а Јовин је мислио на онај главни распон који је ономад био јединствен у свету и који је заиста дугачак 270м.
 
Све што је Bobb рекао и да додам још нешто своје.
Када је градски ниво у питању не занима ме ко којој странци припада већ само шта је урадио за развој града. С обзиром да су радикали/народњаци у Земуну на власти 15 и више година и на шта Земун личи, просто се човек запита на шта би личио Београд. Када прођеш кроз Првомајску или кроз Џона Кенедија код Максија, па видиш све оне кафиће и ресторане што раде по 24 часа и шта је све испред паркирано и како је паркирано, не треба ми никаква прича о томе шта да одлучим када је градски ниво у питању. Показали су се.
Сви су причали 15 година треба ово, треба оно, и када се неко одлучи да нешто уради, онда кажу "Е ми би боље, брже и јефтиније". Значи опет чекати 15 година да се смисле и нешто ураде. Нажалост ближе се избори и чека нас све бљутавија кампања и једних и других.
 
Bobb":361025td je napisao(la):
Takođe, jedan od argumenata lošeg položaja je da se most 'zariva' u brdo. Pa pre bi se zarivao kad bi bio na mestu koje on propagira, kod 'donje prevlake'.
Tek tada bi se Gibanitza ubedačio.

Bobb":361025td je napisao(la):
Šta ja mislim da će biti ogroman problem je propustnost Paštrovićeve ulice dok se ne spoji Požeška sa ostatkom priče. Očekujem tamo katastrofalne gužve svako jutro.

Bojim se još većih gužvi kod Miloševog konaka. :/
 
Jutros oko 9.30h sam presao preko novog mosta. Most je prazan, u isto vreme na Gazeli i na Brankovom mostu su bile prosecne guzve. Zakljucak nek izvede svako po zelji.
 
ocekivac":2cx9nssk je napisao(la):
Jutros oko 9.30h sam presao preko novog mosta. Most je prazan, u isto vreme na Gazeli i na Brankovom mostu su bile prosecne guzve. Zakljucak nek izvede svako po zelji.

U isto vreme si prešao preko tri mosta? ;)

Nije neko merilo zbog spojenih praznika i raspusta, ali ja juče i jutros oko 08:15 preko Brankovog mosta nikad brže do posla.
 
blagoje":26r43ug8 je napisao(la):
Bojim se još većih gužvi kod Miloševog konaka. :/

Ne usuđujem se da tamo prolazim ujutru, ali sinoć po povratku s posla nije bilo gužve od Topčiderske zvezde, dok je iz pravca mosta kolona bila podugačka, od Konaka do onog skretanja u park. Bar je ka Rakovici i Miljakovcu verovatno bilo moguće proći tamo.

Kako će da izgleda kad krene punom parom, neću ni da razmišljam, ali držim se Gazele i ubuduće.
 
Nebojsa":w446mnhl je napisao(la):
SVE vreme je na stubovima pocev od rampi u J.Gagarina.
Šta si ti majstore hteo ovim da kažeš?
Od proširenja Oml. Brigada nema ništa a nema ni potrebe. Potrebno je ukloniti uska grla odnosno semafore i biće daleko bolje.
 
:) .... "sta si hteo da kazes", ako je potrebno mogu i da nacrtam. Do A. Neta koju si spomenuo bice na stubovima, u prilog tome vec se buse rupe za buduce stubove.
Sto se semafora tice, moguce je uraditi kruzni tog jedino na uglu sa M. Milankovica pa mozda i to nesto pomogne.
 
Smeta mi polarizacija i to dogmatska koja se javila na forumu. Ja bi voleo da se diskutuje recnikom argumenata. Kao prvo jako sam se razocarao da strucnjak kakav slovi Jovin, da koristi netacne i maliciozne komentare na racun novog mosta, samo zato sto ga ne voli, nije to sto je on projektovao.
Bobb":3v9m8gix je napisao(la):
Nisu me ubedili ni jednim valjanim argumentom zašto je most loše postavljen i konstruktivno rešen. Zar su morali da pokažu privremenu rampu kod sajma kako bi nam 'dokazali' kako su pristupi uski i strmi? Jadno.
Apsolutno tacno! Da je rekao konstrukcija sa dva pilona bi bila jeftinija.... ili nesta vec ok, ali to ovo je nakaza i ne valja... :rolleyes:
Kao drugo, ako vec poredi raspone mostova onda nek kaze glavni raspon mosta Gazela je napr 250m, a ovog na adi 360, a ne da poredi razlicite stvari. To mi ovde znamo ako kod obicnih gradjana to drugacije zvuci. Onda kad prica o propusnosti za Gazelu kaze 160000 vozila, a na novom 12000. Da samo sto je na Gazeli 160 000/dan, a na mostu na Adi 12000/cas sto je 288000vozila/dan. Dakle ista stvar kao i kod raspona. Kad se javio "gledalac" koji kaze da nam strani spijuni projektuju metro i grad, prekino sam, ne znam sta je sve do kraja rekao.
Sto se tice polozaja da li bi iko ovde od svih vas zaista postavio most na prevlaku, tako blizu jezera, kupaca, prirode? Da li je iko uzeo u razmatranje ekologiju? Da li je iko uzeo u razmatranje da svakim kilometrom pomeranja nizvodno ogranicava konstrukciju mosta zbog aeodroma? Da li je iko uzeo u razmatranje cenu ekspropriacije (koja je ogromna stvavka u bg-izrazena u milionima e) i rusenje koje bi moralo da se izvede zbog pristupnih saobracajnica?
Sto se tice pristupnih saobracajnica, one nisu najbolje koje postoje, ali u datim okolnostima mislim najbolje moguce. Da li je magistrala kad ima semafor? Nije. Ali niko nece umreti od 2min duzeg putovanja, ne pravite dramu.
Zaista ne bi voleo iko da me u duhu ovog polariteta svrstava na jednu ili drugu stranu, samo hocu argumentovano da diskutujemo
p.s osvrnuo sam se samo na deo gde govori o mostu, stavovi o metro su malo vise rezonski
 
prelazio sam i ja most ovih dana.

naravno gužve na mostu su mnogo manje nego na pristupnim/silaznim saobraćajnicama.

ali ono što se već sad vidi je ogromna gužva na raskrsnici af borbe i jg (fascinantno mi je da na tom semaforu nisu menjali način rada iako se saobraćaj na tom semaforu promenio iz korena), i na raskrpetlji (njile čitaš li?). ono što je logično je da će se za cirka godinu dana rešiti problem prve raskrsnice, ali kod raskrpetlje neće, i bivaće sve gore kako budu pravili nove pristupne petlje.

mislim da je kod raskrpetlje moralo da se uradi ako ne petlja onda makar kružni tok po ugledu na onaj kod arene.
 
Kod ovih raskrsnica u nivou će biti lakše prepravljati stvari u budućnosti - napravi se kružni tok ili denivelacija (kao što će npr. biti na Tošinom bunaru). Kod "raskrpetlje" (njilestalgija, jbg) će to biti mnogo teže jer već imamo denivelisanu konstrukciju ograničenih mogućnosti.
 
gibanitza":2lodpdai je napisao(la):
Sada sam se skroz ubedačio. Svo ovo iščekivanje i euforija oko mosta su zapravo besmisleni, barem u mom slučaju. Možda će značiti nešto sugrađanima koji putuju na relaciji Čukarica/Rakovica/Banjica - Blokovi, nama koji prelazimo na SI stranu NBGD-a je Gazela i dalje bolja solucija...

Trenutno si u pravu. Ali izgradnjom LOT1 i 2 tj. spajanjem Bul. Umetnosti i Agostina Neta mislim da ce biti brze preko Mosta na Adi. U odnosu na opciju Autoput - Gazela biće 2-3 semafora vise (zavisno od pravca) - Hipodrom, UMP-B.Umetnosti i M.Milankovica. Ali sa druge strane je prolazak pored Sajma i semafori do B.Brda.
 
Gledah malo Jovina. Nije mi jasno kako covek moze onako da ocrni petlju radnicka zato sto je na 3 nova. Pa mostar isto ima 3 nivoa. Petlja racnicka kad se napravi imace prakticno 2 nivoa. Kompletna denivelacija. Mi kod mostara imamo 3 trake prema sajmu koje su na zemlji. Ovde to nije moguce. Taj treci nivo ce biti pešački ovde,

Gde su oni to mislisli da im izadje most, Preko rukavca pravo na BB i dobili bi kopiju Brankovog i uništen rukavac.

Most u Nemanjinoj bi koštao ko 3 Mosta na Adi dok bi izmestili železnicu. I gde bi preko na NBG. Na staro sajmište. Dobili bi jedan beogradski mosti ipsilon. Pa kad se zalete sa nbg preko ispilona , il na brankov il na taj novi most. Samo taj ipsilon bi koštao ko 2 Radnčke.

Ako je Jovin mislio da mu gosti u Continentalu otvore prozore da provuče put, od mosta, tuda ka bul. Zorana Djindjica onda... :shok:


Što se vi tako bojite semofora. Nije problem u njima ako se napravi dobar kontrolni sistem i naleti se na zeleni talas. Gužve ne mora da bude. Pa ulica JG je sva ispresecana pa se opet stiže skraja na kraj.

Da li Most na Adi može da prodrži neki metro ili videćemo. Verujem da može i da postoje sistemi koje most može da podrži.
 
Par slikica o kvalitetetu završnih radova na mostu


Ograda na mostu je zašravljena samo tako


Most%20Ada%20(3).jpg



Probao sam na više mesta da odvrnem navrtke i na pola sam uspeo, bez ikakvog problema.




Most%20Ada%20(9).jpg






Elem ako vam treba navrtki 12mm samo izvolite na mostu imate par stotina komada


E da imate i par žičica da skupite


Most%20Ada%20(6).jpg




Samo vam preporučujem, pre nego što počnete sa skupljanjem sekundarnih sirovina na mostu, da ipak sačekate malo.
barem dok građani ne prekinu, na mostu da daju omiljeni znak u Beogradu - četiri žmigavca.

Čuli da je Beograd dobio novi Bulevar, a znaju da se tako radi u Bulevaru


Most%20Ada%20(1).jpg




Preporučujem vam i dijetu, jer ako hoćete da skupljate metal na mostu ipak moraćete malo i da se provlačite


Most%20Ada%20(8).jpg
 
MilisaV":1pam88v1 je napisao(la):
mislim da je kod raskrpetlje moralo da se uradi ako ne petlja onda makar kružni tok po ugledu na onaj kod arene.
Apsolutno! Jaje bi tamo leglo odlično, čak mislim da ne bi morali ni ono igralište da izmeštaju. Naravno, kasno je sad o tome raspravljati, ali nešto sumnjam da se o tome išta raspravljalo ni onda kad je trebalo.
Sve u svemu, cela ova rabota iz daleka smrdi na diletantstvo i nepotizam.
 
Nbumbicu,to je onaj prokleti zuti kabl o koji se sapletoh!Za kvalitet zavrsnih radova nemam reci. :notok:
 
@nbumbic, bravo!

Ovo nije hejtovanje nego najbolji nacin da ih nateramo da rade kako treba. Ja bih ovo poslao i b92 i "Blicu" da vidim da li ce da objave. Ni mene politika uopste ne zanima (odnosno zanima ali stvarno nemam favorita i imam isto lose misljenje o svim strankama) ali ko god je na vlasti i trosi NASE pare na nekakve projekte ne sme da fuseri i mora da polozi racune. I na jednom i na drugom planu mozemo puno bolje i ovaj most je bas odlicna prilika.
 
A да ли игде постоји квалитет када се по сваку цену мора испоштовати реч (рок) новог Словенског паганског Бога- Ђиласа?

Ако се присетимо Булевара, иста ствар. Сасвим солидан квалитет радова, до пред крај светог рока. Онда су скембали брже боље, и то се већ почело распадати после пар дана.

Мркоњић и Ђилас су две крајности што се рокова тиче, и тешко нама са њима,,,,има ли ико нормалан?
 
Radovi su zvanicno zavrseni 28. decembra.A radnici su radili za satnicu od 150 dinara a bili su prijavljeni na minimalac.To saznah od oca moje drugarice koji je radio na mostu do zavrsetka tih radova kao tesar oko oplata.
 
edgeman":15lnvfqz je napisao(la):
Ako je Jovin mislio da mu gosti u Continentalu otvore prozore da provuče put, od mosta, tuda ka bul. Zorana Djindjica onda... :shok:
Између Континентала и зграда поред има 45 метара, а за 3+3 улицу довољно је 22 метра без тротоара. Не повезати Метро мост на Ђинђићев булевар би била лудост.
 
Homer Jay":35d5fczr je napisao(la):
Kod ovih raskrsnica u nivou će biti lakše prepravljati stvari u budućnosti - napravi se kružni tok ili denivelacija (kao što će npr. biti na Tošinom bunaru). Kod "raskrpetlje" (njilestalgija, jbg) će to biti mnogo teže jer već imamo denivelisanu konstrukciju ograničenih mogućnosti.

Denivelizacija kod Tosinog Bunara? Koliko sam shvatio od toga se odustalo. Ja sam doduse, to svuda trazio ali nisam nasao, ali "strucnjaci" sa foruma me ubedise da toga nece biti. Ali ajd' sad. :bash: :dil:
 
Vrh