Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Mogu se kladiti da ce da urade nadvoznjak za automobile do stanice Novi Beograd a nadvoznjak za sinski sistem ce da ceka dok smisle neko resenje jer za sada sigurno ne znaju kako da povezu sinski sistem i zeleznicku stanicu.

Samo da ne zaseru dok se ne opasulje...
 
Još malo :)
Slikano danas.

dsc01411.jpg
 
spatiotecte":1hwetebi je napisao(la):
Mogu se kladiti da ce da urade nadvoznjak za automobile do stanice Novi Beograd a nadvoznjak za sinski sistem ce da ceka dok smisle neko resenje jer za sada sigurno ne znaju kako da povezu sinski sistem i zeleznicku stanicu.

Samo da ne zaseru dok se ne opasulje...

Možda si u pravu, ali ugovorom je precizirana i izgradnja šinskog nadvožnjaka i moraće da ga sagrade do septembra 2012. godine.
 
Pa da ga ostavimo onda kad ne smeta?!?!

Bar privremeno, dok ne vidimo šta ćemo :lol:
 
Pozdrav svima, pratim vec neko vreme ovu diskusiju, i evo napokon i mog prvog posta :)

Pokusavao sam da pronadjem negde podatak, ali kako nisam bas imao snage da prodjem svih 450 strana foruma, rekoh bolje da pitam: da li neko zna precizno sta bi po planu trebalo da bude gotovo (koji prilazi i rampe) zakljucno sa prvim deadlineom, 15. decembra (ako se ne varam)? Na osnovu stanja na terenu mogu da pretpostavim, ali ipak moze li negde da se nadje tacan plan? Isto, zanimaju me i kasnije etape, kako ce se to odvijati i kojim tempom?

Tnx!
 
Tobogan mora da se skloni. Ne mora da se baci može da se iskoristi negde drugde ako se nadje rešenje da se asfalt ne penje. On je sad most sa 1-1,5 trakom. Svi beže levo kad se ide preko njega jer su desno rupčage. Ko ne zna za taj problem na toboganu, sazna to na teži način. :shok:

Inače jutros prođoh i videh taze beton iznad podvožnjaka a skelu iznad tobogana. Štancuju oni to samo tako a sad su na pravcu. Još ako imaju spremnu armaturu, samo naređaju uvežu i odmah može da se naliva. Nisam 100% siguran ali mi se čini da svaki segmet rade tako što nalivaju par manjih.
 
sa čukaričke strane biće spojen most sa raskrpetljom, kao i silazna rampa u radničkoj, i ulivna rampa iz bulevara vojvode mišića.
 
A na NBG-u ce biti gotove sve tri rampe ali ne i put ka buvljaku i dalje ka Tosinom Bunaru.

Inace,prvi tramvaji ce proci mostom najranije septembra 2012. godine.
 
Do tada će stići svi naručeni CAF tramvaji ,pa će barem ići novi preko mosta.. :kafa:
 
E, hvala, tako nekako sam pretpostavljao. Rampe su mi za ocekivati da budu gotove, jedino me onaj glavni prilaz od rarkrpetlje brine, deluje mi da tu nakon betoniranja i spajanja ima jos mnooogo posla (gledam koliko se dugo renovira Gazela...).

Ako sam dobro shvatio, to znaci da ce u prvoj fazi recimo iz pravca Obrenovca jedino ukljucenje na most prema NBG biti pored Secerane, iza Hipodroma, i odatle levo preko petlje na most? A da li se zna koji je rok da se zavrsi novi kruzni tok?
 
2012":2sn0ajd2 je napisao(la):
Do tada će stići svi naručeni CAF tramvaji ,pa će barem ići novi preko mosta.. :kafa:
A kada se pogleda sa Gazele na novi most i tramvaj koji prelazi preko njega... CAF će da izgleda kao mini metro kompozicija :p
 
Nego, kakav je plan sa podvoznjakom, tj. trakom koja ispod pruge ide ka gradu?
 
pa logicno je da ga dupliraju, tj na mestu tobogana naprave blizanca
 
tzoran":3m9f1cb8 je napisao(la):
A kada se pogleda sa Gazele na novi most i tramvaj koji prelazi preko njega... CAF će da izgleda kao mini metro kompozicija :p

Upravo su nasi politicar racunali na tu opticku varku da zamajavaju narod!
 
ranko999":2pu01bbf je napisao(la):
Nego, kakav je plan sa podvoznjakom, tj. trakom koja ispod pruge ide ka gradu?
Подвожњак се затрпава, а преко колосекâ иду надвожњаци за оба правца. Имаш на рендерима петље.

110809-RAPET-05.jpg
 
Arnorian":f0kyhwdr je napisao(la):
ranko999":f0kyhwdr je napisao(la):
Nego, kakav je plan sa podvoznjakom, tj. trakom koja ispod pruge ide ka gradu?
Подвожњак се затрпава, а преко колосекâ иду надвожњаци за оба правца. Имаш на рендерима петље.

110809-RAPET-05.jpg

Tek sada sam primetio koliko prostora ce se dobiti zatrpavanjem podvoznjaka i pravljenjem 2 simetricna nadvoznjaka. Otrvorice se mogucnost za setanje i voznju biciklom tim delom prostora (pojas do 15 metara do pruge), povezivanjem Banovog Brda, Kosutnjaka, Senjaka i Topcidera sa Adom i sa bic.stazom do Dorcola uz pomoc novih pesackih staza i biciklistickih staza koje nece prolaziti direkt pored saobracajnica. Savrsen krug za setnju za penzionere i nas koji volimo da se divimo mostu i pristupnim saobracajnicama (Blagoje i VVracar ce dobiti bolje uslove za rad, zasluzili su :D )
 
Da,bas se puno dobija.A recimo ako neko zeli od ispod mosta da peske ili bajsom predje prugu ka recimo senjaku ili staroj okretnici tramvaja preko puta sajma gde to moze uraditi?
 
vucko":3vm3drtj je napisao(la):
Da,bas se puno dobija.A recimo ako neko zeli od ispod mosta da peske ili bajsom predje prugu ka recimo senjaku ili staroj okretnici tramvaja preko puta sajma gde to moze uraditi?

Pa ne moze ispod mosta, mora da ide pored NIS-a pa da predje kod one kafane/tramvajske stanice, pa da obrne uzbrdo pa levo pa nizbrdo pa levo... :laugh: Resenje je mozda da se pusti pesacka staza na nadvoznjaku koji je blizi Senjaku (tako da se moze popeti kod sadasnje autobuske stanice na nadvoznjak a spustiti kod SAVA osiguranja... Samo obavezno pratiti uputstvo iz Lajanje na zvezde - strogo je zabranjeno mokriti sa nadvoznjaka ukoliko se ispod istog nalazi trafo stanica (u ovom slucaju elektrifikovana pruga :laugh: )
 
Prosto je neverovatno koliko je ta j.... pruga koja tuda u biti i ne treba da prolazi zakomplikovala i poskupela celu stvar :bash:

Siromah placa i na mostu i na cupriji. A onaj koji je uz to jos i slepac i to duplo. Da su ovi mor...i zavrsili ili bar polu-osposobili taj prokelti zeleznicki cvor, ovde bi stvari bile puno jednostavnije.

O dilizansama i njihovom penjanju i razvodjenju da ne govorim. Da imas metro pa odmah posle mosta pod zemlju (u plitki usek) i na jednoj i na drugoj strani reke da ne govorim.
 
Ja sam svojevremeno razmišljao da bi podvožnjak mogao da bude pešačko-biciklistički, mada, ako tu dođu nadvožnjaci, postavlja se pitanje ulaza i izlaza.
 
Vrh