Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Hoće neko molim vas da mi označi tačnu lokaciju odakel je ovo slikano? Dopada mis e pogled, a imam ultrazoom pa bih i ja malo
 
spatiotecte":1rfgzwsb je napisao(la):
Prava gradska obilaznica!

Е због оваквих коментара требају да се уведу минусеви. :)
 
Delija":5qq8sizg je napisao(la):
spatiotecte":5qq8sizg je napisao(la):
Prava gradska obilaznica!

Е због оваквих коментара требају да се уведу минусеви. :)

Zasto? Pa to i jeste gradska obilaznica koja je slicna gradskim obilaznicama u ostalim gradovima evrope.

Ne vidim u cemu je problem Delija?
 
Delija":144gaiiu je napisao(la):
spatiotecte":144gaiiu je napisao(la):
Prava gradska obilaznica!

Е због оваквих коментара требају да се уведу минусеви. :)

Za centar, Vračar, Palilulu, Zvezdaru i one koji iz NBG i Zemuna idu ka centru ovo je gradska obilaznica. Kao što joj i ime kaže: UM Prsten. Dok se ne uradi tunel do autokomande ja most na Adi verovatno nikad neću preći. Nebitno kakva gužva bude na Gazeli
 
Jos jedna ilustracija zasto metro barem u gradu i guscim delovima mora pod zemlju. Da smo se resili te zeleznicke pruge na vreme i da preko mosta ide metro i odmah zaroni pod zemlju SVE bi bilo puno lakse i jednostavnije. To je to, siromah uvek placa dva penala. Probas da ustedis sa tramvajem pa te onda razne rampe i akrobacije kostaju kao Sv. Petra kajgana svaki put kad hoces nesto vece da dodas. A kad si i siromah i slepac tek si onda nagrabusio.

PS Most mnogo dobro izgleda sa ski-staze u Kosutnjaku. Vertikala, vertikala, vertikala, NAJZAD.

PPS A sto se tunela do Autokomande tice, voleo bih da mi neko objasni sta se njime dobija. Autokomanda vec puca po savovima i zadnje sto joj treba je da sa tu ulije jos jedna velika saobracajnica.
 
Ne znam Johny da li se dobija mnogo. To bi bila neka veza UMP sa autoputom, Vračarom Voždovcem i Slavijom na jednom mestu. Na slici projekta, denivelisana raskrsnica autokomande izgleda ok

trgoslo.jpg
 
Cekaj bre gde bi ova uber-transverzala isla na drugu stranu? Na desno u tunel a na levo? I kako bi saobracaj iz tunela dosao do Vozdovca ili Slavije. Gde bi sisao sa ovog mosta?

Ja mislim da su tu stvari sa postojecim saobracajem toliko zakrcene da jednostavno nema sanse.
 
JohnyBgood":1hw4i5kn je napisao(la):
Cekaj bre gde bi ova uber-transverzala isla na drugu stranu? Na desno u tunel a na levo? I kako bi saobracaj iz tunela dosao do Vozdovca ili Slavije. Gde bi sisao sa ovog mosta?

Ja mislim da su tu stvari sa postojecim saobracajem toliko zakrcene da jednostavno nema sanse.


http://www.beoland.com/ump/bgdstrana.avi

Na ovoj video prez. možeš da razaznaš još jedan kružni tok par stotina metara od autokomande. Sa njega bi išle ulazno/izlazne rampe na UMP
 
nikola32":1ab2x2i2 je napisao(la):
Dok se ne uradi tunel do autokomande ja most na Adi verovatno nikad neću preći. Nebitno kakva gužva bude na Gazeli
Нећеш ни онда. Заглавићеш се на семафору на раскрпетљи.
nikola32":1ab2x2i2 je napisao(la):
Na slici projekta, denivelisana raskrsnica autokomande izgleda ok
ОК је изгледао и Хиподром, па су га сјебали. Ко зна какво ће решење бити.
JohnyBgood":1ab2x2i2 je napisao(la):
Cekaj bre gde bi ova uber-transverzala isla na drugu stranu?
Укључује се на ауто-пут.
 
Pa ta transverzala bez jos jednog tunela dalje nema nikakvog smisla. A sav saobracaj na Vozdovac i na Slaviju se spusta na zemlju pre kruznog toka i tu ulazi u gungulu koja je vec neopisiva.

Na kraju, od Raskrpetlje do Autokomande se vec moze stici Bul. Vojvode Misica pa na autoput, i taj pravac ce se znatno rasteretiti kad se saobracaj sa Banskih Vidikovaca na Novi Beograd i u Zemun preusmeri na novi most. A tunel i tako nece biti neka precica. Ljudi sa Novog Beograda i dalje uz UMP mogu do Autokomande i Gazelom koja ce se isto bitno rasteretiti tako da stvarno ne vidim potrebu za ovim tunelom.
 
Meni nije jasno zasto umesto tog tunela ispod dedinja nisu isli putanjom Vojvode Misica pa onda Teodora Drajzera koje vec postoje?
 
Ne njile,ne bi imao UMP direktnu vezu ili petlje sa autoputem.Moralo bi preko tih silaznih rampi autokomande,pa onda na Autoput.

Ideja UMP-a je i da ima sto manje ukljucivanja sa ostalim saobracajem.
 
vucko":2dqx2jk2 je napisao(la):
Ideja UMP-a je i da ima sto manje ukljucivanja sa ostalim saobracajem.

Da, to sam i ja mislio u pocetku, medjutim nije jasno zasto se UMP spusta na zemlju na novom beogradu jer onda postaje obican bulevar.

Opet su izmixovali zanrove! :/
 
@JohnyBgood i @spatiotecte

ili da pročešljate celu temu od početka ili da pročitate studiju opravdanosti UMP http://www.beoland.com/ump/prethodnastud.asp

ideja je nezavisnom trasom skloniti, iz centra i sa Gazele, deo saobraćaja u tranzitu. Iz Pančeva, Zvezdare, Vračara, Palilule... Njile je u pravu za petlju kod Hipodroma, tu će biti frke kad-tad. Ali ideja i prvobitni plan UMP je sjajan
 
nikola32":1daeyci5 je napisao(la):
@JohnyBgood i @spatiotecte

ili da pročešljate celu temu od početka ili da pročitate studiju opravdanosti UMP http://www.beoland.com/ump/prethodnastud.asp

ideja je nezavisnom trasom skloniti, iz centra i sa Gazele, deo saobraćaja u tranzitu. Iz Pančeva, Zvezdare, Vračara, Palilule... Njile je u pravu za petlju kod Hipodroma, tu će biti frke kad-tad. Ali ideja i prvobitni plan UMP je sjajan

Pa jasno je meni to ali tunel Raskrpetlja-Autokomanda TO ne resava jer je zapravo minijaturni deo celog tog projekta. Samo sam rekao da se samo taj tunel sagradi - korist ne bi bila nikakva jer bi se sve zaglavljivalo na autokomandi a i, sto je lepo primeceno, na raskrpetlji. Znaci skrckali bi SILNE pare nizasta.

Tu temu sam inace malo pogledao ali nisam imao nikakve zelje da se ukljucujem zbog suludosti cele ideje. Beogradu treba jos mostova i prstenova (a mi se poradjamo i oko ove obilaznice) i bazirati neki mega-projekat na Pancevcu je kao planiranje podzemnog metroa sa konskim zapregama.

Ovde samo reagujem na gore pomenuti tunel raskrpetlja-autokomanda koji je sam za sebe cisto bacanje para a u okviru celog projekta klanje vola radi dva kila mesa.
 
vucko":4hfljsl7 je napisao(la):
Ne njile,ne bi imao UMP direktnu vezu ili petlje sa autoputem.Moralo bi preko tih silaznih rampi autokomande,pa onda na Autoput.
Зар није предвиђено да се УМП после прескакања Аутокоманде споји са аутопутем? Или су поново нешто мењали? :/
spatiotecte":4hfljsl7 je napisao(la):
Da, to sam i ja mislio u pocetku, medjutim nije jasno zasto se UMP spusta na zemlju na novom beogradu jer onda postaje obican bulevar.

Opet su izmixovali zanrove! :/
Нешто ново? :p
nikola32":4hfljsl7 je napisao(la):
Njile je u pravu za petlju kod Hipodroma, tu će biti frke kad-tad.
Хтео си да кажеш: раскрпетљу? ;)
nikola32":4hfljsl7 je napisao(la):
Ali ideja i prvobitni plan UMP je sjajan
На жалост, од те идеје није баш много остало. :(
 
Silazna rampa u Jurija Gagarina.Sigurno ce zavrsiti ove tri rampe za Jurija Gagarina dok ne verujem da ce do nove godine stici do kraja bloka u kome je buvljak sa one dve iskljucne rampe.Samo je ona jedna masina za kopanje temelja za stubove u bloku gde je romvil sto mi nema bas smisla jer taj deo nije prioritetan vec je onaj gde je buvljak.

ump.jpg
 
JohnyBgood":1a61va0e je napisao(la):
Pa ta transverzala bez jos jednog tunela dalje nema nikakvog smisla. A sav saobracaj na Vozdovac i na Slaviju se spusta na zemlju pre kruznog toka i tu ulazi u gungulu koja je vec neopisiva.

Na kraju, od Raskrpetlje do Autokomande se vec moze stici Bul. Vojvode Misica pa na autoput, i taj pravac ce se znatno rasteretiti kad se saobracaj sa Banskih Vidikovaca na Novi Beograd i u Zemun preusmeri na novi most. A tunel i tako nece biti neka precica. Ljudi sa Novog Beograda i dalje uz UMP mogu do Autokomande i Gazelom koja ce se isto bitno rasteretiti tako da stvarno ne vidim potrebu za ovim tunelom.


@JohnyBgood: U pravu si. Najlošije rešenje bi bilo da se urade samo tunel i nadvožnjak do Autokomande i onda stane. Mnogo utrošenog novca da bi se saobraćaj doveo na mesto koje treba rasteretiti...

Mislim da je od deonice Hipodrom - Autokomanda mnogo važnije uraditi alternativu Autokomandi i celom kompleksu iznad autoputa. Velike se gužve stvaraju radnim danom od 16 do 18.30 na prilazima sa autoputa u smeru ka Južnom bulevaru i Bulevaru oslobođenja prema Slaviji. Za početak bi trebalo napraviti samo petlju i prelaz preko autoputa, koji bi išao od Ustaničke i Grčića Milenka do neke tačke sa druge strane, koja se uklapa u projekat UMP-a (odakle bi nastavili ka Hipodromu, preko Autokomande i na sever ka Bogosloviji). Ova petlja bi pokupila deo saobraćaja sa Autokomande, čime bi je bitno rasteretio, a mislim da bi trebalo da deli pristupne saobraćajnice sa (malo dorađenim) dušanovačkim mostom, kako ne bi bilo milion ulaza i izlaza... Petlja je u predloženom rešenju UMP-a i predviđena istočno od dušanovačkog mosta, iako idejno rešenje nije išlo u detalje.

U svakom slučaju, Grad će većinu novca u narednom periodu dati za metro, rekonstrukciju jednog broja važnih saobraćajnica, podzemne garaže, dogradnju SMT-a, izgradnju interceptora i sl. tako da su radovi na ostatku UMP-a više-manje odloženi, jer se po značaju ne može porediti sa pomenutim projektima.
 
Vrh