Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

И космодром би био сјајан, довео би по први пут у Београд госте заиста дубоког џепа. (Скоро) нико не спори да је боље имати УМП него немати га.

Ал’ поставка проблема је нешто другачија: за дату количину пара, шта треба прво изградити? А шта друго? Итд. Можда и има пара и за метро и за УМП. То би било сјајно. Али ако нема, мишљење је многих од нас да је редослед 1) прва линија метроа, 2) друга линија метроа, па тек онда - под условом да Република заврши обилазницу и Прокоп, који су такође важнији - тек онда, под икс) УМП.
 
Djordje":27p4oice je napisao(la):
И космодром би био сјајан, довео би по први пут у Београд госте заиста дубоког џепа. (Скоро) нико не спори да је боље имати УМП него немати га.

Ал’ поставка проблема је нешто другачија: за дату количину пара, шта треба прво изградити? А шта друго? Итд. Можда и има пара и за метро и за УМП. То би било сјајно. Али ако нема, мишљење је многих од нас да је редослед 1) прва линија метроа, 2) друга линија метроа, па тек онда - под условом да Република заврши обилазницу и Прокоп, који су такође важнији - тек онда, под икс) УМП.

I jos jedan most preko Dunava! Tek posle svega toga bi logicki na red trebalo da dodje UMP. Lepo bi bilo mnogo sta ali ima toliko presnijih stvari. Pogotovo ako ce da se prokopa samo tunel do autokomande pa da se na ostatak ceka godinama. To bi bilo cisto bacanje para koje i tako nemas.

PS Kosmodrom usred hipodroma bi bio prava stvar. Oko raskrpetlje imamo tramvaje, vozove, automobile, autobuse, u blizini se vide brodovi i brodici na reci, a ima i biciklista i pesaka. Nisko nadlecu avioni koji se spustaju na aerodrom, fale jos samo trole, heliodrom na spicu Ade, i naravno kosmodrom da imamo SVE vidove transporta na jako malom prostoru. Bili bi "lider" ne samo u regionu nego i sire :D
 
Djordje":3wegtwvk je napisao(la):
Ал’ поставка проблема је нешто другачија: за дату количину пара, шта треба прво изградити? А шта друго? Итд. Можда и има пара и за метро и за УМП. То би било сјајно. Али ако нема, мишљење је многих од нас да је редослед 1) прва линија метроа, 2) друга линија метроа, па тек онда - под условом да Република заврши обилазницу и Прокоп, који су такође важнији - тек онда, под икс) УМП.

A ne ne ne, mi ovde ne funkcionisemo tako sa redosledima 1 pa 2 pa 3...

Nego ovako: 1/2 2/2 3/2 .... znaci sve ovo sto si nabrojao samo podeljeno sa 2!


Srpski izum brateeeee :D
 
u novostima napisaše da sutra počinju sa prvim slojem asfalta na mostu...mada takođe napisaše "da će petlja "Radnička" u tri nivoa povezivati most preko Ade, petlju "Hipodrom" i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa "Jugopetrola", kao i trasu BEOGRADSKOG METROA" :)
 
Pilon sa strane ostrva nakon skidanja krana:





Od krana ostadoše samo delovi ali kao da njegov duh još ne želi da se odvoji od pilona sa kojim se do juče nerazdvojno družio:



Tu je i otvor na superstrukturi kroz koji je prolazio a koji sada treba kvalitetno sanirati (imamo bar velikog iskustva sa udarnim rupama :p )



Površina stuba izgleda pomalo musavo



Zavisno od blizine i ugla posmatranja vidljivi su i ožiljci na mestima na kojima je kran bio pričvršćen





Deluje kao da će ove detalje kasnije sanirati



jer ne znam dali je uobičajeno da ostanu vidljive ove metalne pločice



Mnogi ožiljci su ostali "udubljeni" tj. neporavnati sa površinom:



Čini mi se da će ovo biti ipak naknadno sanirano, pogotovo što recimo i ovi metalni nosači kod kablova nisu do kraja ofarbani:



Taj posao mogu da odrade "spajdermeni" koji farbaju dimnjake BGD toplana, slično kao na ovom mostu u Vladivostoku:

f70ab33628d8.jpg


2b8f44c8acff.jpg


65109f06a84a.jpg
 
vucko":10rf9f65 je napisao(la):
I onda ljudi izmislise nesto se zove javni prevoz.Postoje autobusi,tramvaji,trolejbusi ali glavna stvar koja je najbolja se zove metro ;)

Dakle druga metro linija Vidikovac-Banovo Brdo-Sajam-Prokop-Klinicki Centar-Slavija-Pravni faks pa da vidite kako ce vam trebati taj vasljivi tunel.

+
Ne bih imao ništa da dodam.
 
Pa, majka mu stara!!! Da li je moguce da niko ne zna da li ce pilon dobiti finalnu obradu???
Kao da je drzavna tajna :bash:

Oziljci od dizalice su dosta primetni, i kao sto je vec neko pomenuo- kada korozija bude pocela da curi niz pilon... bice veselo.

Predlazem da ugasimo ovaj forum ako niko od nas ne raspolaze tom informacijom. Tj. ako ne mozemo da dodjemo to te informacije
 
Eto zadatka za Igora.Da sazna informaciju od direkcije ili inzenjera iz Porr-a
 
relja":1wg4hhl7 je napisao(la):
vucko":1wg4hhl7 je napisao(la):
I onda ljudi izmislise nesto se zove javni prevoz.Postoje autobusi,tramvaji,trolejbusi ali glavna stvar koja je najbolja se zove metro ;)

Dakle druga metro linija Vidikovac-Banovo Brdo-Sajam-Prokop-Klinicki Centar-Slavija-Pravni faks pa da vidite kako ce vam trebati taj vasljivi tunel.

+
Ne bih imao ništa da dodam.
Ja bih imao. Meni treba jedna stanica kod čuburskog parka. Ne pada mi na pamet da pešačim od Slavije ili pravnog po kiši, vetru, snegu i zimi. Neću čak ni da čekam trolu. Hoću svoj auto.
Za najuži centar, krug dvojke recimo, se slažem. Ali sve ostalo, hoću svojim kolima. Nemoj da mi nudiš metro kao zamenu za auto. Bar ne dok se politika države ne angažuje u pravcu destimulacije privatnog prevoza velikim nametima, kao u većem delu Evrope i kad to postane drastično skuplje zadovoljstvo.
 
nostradamus":akpm6h8w je napisao(la):
Pa, majka mu stara!!! Da li je moguce da niko ne zna da li ce pilon dobiti finalnu obradu???
Kao da je drzavna tajna :bash:

Oziljci od dizalice su dosta primetni, i kao sto je vec neko pomenuo- kada korozija bude pocela da curi niz pilon... bice veselo.

Predlazem da ugasimo ovaj forum ako niko od nas ne raspolaze tom informacijom. Tj. ako ne mozemo da dodjemo to te informacije

Kada se uporedi sa organizacijom pristupnih saobraćajnica, izvođenjem radova dok ispod funkcioniše saobraćaj (za mene fenomenalno), spajanja sa Tošinim bunarom, rokovima za završetak i otvaranja za vozila kao i nastavk radova na provlačenju tramvajske pruge, ovaj detalj je sasvim periferan.

Ili da otvorimo posebnu temu "posmatranje, zapažanja i utisci o pilonu mosta preko Ade".
 
Bobb":8blq0paq je napisao(la):
Bar ne dok se politika države ne angažuje u pravcu destimulacije privatnog prevoza velikim nametima, kao u većem delu Evrope i kad to postane drastično skuplje zadovoljstvo.

Benzin lošeg kvaliteta za 135 dinara, cena dizela besmisleno izjednačena sa cenom benzina? Gde ćeš veće destimulacije?

A za tvoju stanicu nemam ništa protiv.
 
Bobbe,bukvalizovao sam stvari.Samo hocu reci da treba metro da se razvija,a da UMP mora da ide on hold do tada.Dok ce obilaznice,mostovi SMT-ovi i ostalo da se grade.Dok je UMP najskuplji projekat zbog 3 tunela na trasi,nekoliko mostovskih konstrukcija i bezbroj ekspropriacija.Samo pogledajmo u Vojvodjanskoj koliko ruse 3 udzerice.
 
vucko":3drpaze3 je napisao(la):
I onda ljudi izmislise nesto se zove javni prevoz.Postoje autobusi,tramvaji,trolejbusi ali glavna stvar koja je najbolja se zove metro ;)

Dakle druga metro linija Vidikovac-Banovo Brdo-Sajam-Prokop-Klinicki Centar-Slavija-Pravni faks pa da vidite kako ce vam trebati taj vasljivi tunel.

Vucko, potpuno se slažem. Ima samo jedna sitnica. Umesto vašljivog tunela, ovde će nam trebati prokleto skupa tunelčina. I da, gradila bi se dosta duže, ispod zemlje, daleko od očiju javnosti, što nikako ne odgovara našim političarima čija je filozofija: "Daj da nešto napravim vidljivo za vreme mandata, i ako može, da ga svečano otvorim po fazama da iz toga izvučem što više političke i druge koristi, a kredite će vraćati oni posle nas". Koga briga za prioritete. Zato nam tako kilavo idu strateški projekti: Koridor10, obilaznica oko BG, Prokop i projekat savskog amfiteatra, metro. Sve su to projekti koji zahtevaju vreme duže od trajanja jednog političkog mandata.

Upravo zato nam je UMP potreban. Ne treba biti u zabludi da bi, da nismo gradili UMP, sagradili jednu liniju metroa. Ne bi, i to iz gore pomenutih razloga. Za to nam je potrebna samosvesna i društveno odgovorna vlada (i gradska i republička) koja neće sakupljati sitne političke poene (i od pola mandata razmišljati o sledećim izborima), već razmišljati i delovati dugoročno. A to kod nas ne pije vodu, bar dok politički ne sazremo, a bojim se da će nam trebati još dugo. A beskonačno čekajući da se konačno reši kapitalni problem saobraćaja u Beogradu, upadamo u zamku da se ništa ne preduzima da do konačnog rešenja ljudima olakšamo čekanje.
 
Ovaj forum bi trebao da predstavlja otklon od tzv. "političke realnosti" i mesto za izražavanje slobodnog razmišljanja.

Inače, ja od početka pričam da obilaznica, metro, stanica Prokop=savski amfiteatar i mostovi na Dunavu treba da budu prioritet, pa tek onda ovakve perverzije.

Ako ćemo i ovde da prihvatimo da su interesi partijskih propagandi iznad interesa građana i privrede, onda piši propalo. Kao da nema dovoljno drugih uzroka koji koče razvoj grada.
 
+1 za Blagoja
Uprošćeno, to jeste suština problema. Sitni političari i ne žele i nisu u stanju za krupne korake. A jedna kompletna metro linija u funkciji je itekako krupan korak koji ne može da se gradi parcijalno. UMP može, koliko-toliko i svaki novi most, nadvožnjak, podvožnjak, rampa, tunel, petlja mogu da se iskoriste za skupljanje poena, a sve u ime nekog imaginarnog krajnjeg cilja.
Mi ovde nismo imali krupne političate još od Tita, jedan je itekako imao potencijal da to postane ali avaj, Srbi vole da pucaju na takve. Da je on bio malo oprezniji, odgovorno tvrdim da bi se do sad već vozili teškim metroom.
 
relja":1xt43wxs je napisao(la):
Ovaj forum bi trebao da predstavlja otklon od tzv. "političke realnosti" i mesto za izražavanje slobodnog razmišljanja.

Ja iz svoje kože ne mogu. Od realnosti se ne može pobeći, bez obzira što je politički uslovljena. Ako slobodno razmišljanje podrazumeva metro po svaku cenu pa makar i za 50 godina a do tada ništa, priznajem da ne razmišljam slobodno. Čekam ga već 35 godina i malo sam se umorio. Za to vreme se malo šta uradilo po pitanju saobraćajne infrastrukture u Beogradu. Da se nije razmišljalo po principu "Sve će se to srediti izgradnjom metroa, koji samo što nije", danas bi imali kud i kamo sređeniju saobraćajnu situaciju. Čekajući Godoa (Metroa) i borba sa vetrenjačama za mene nije izražavanje slobodnog razmišljanja.

Da se razumemo, metro nam je neophodno potreban, ali ne može sve da stane dok se neko ne seti da počne da ga gradi, a na to ćemo mi obični građani imati najmanje uticaja. Bar je dosadašnje iskustvo to pokazalo.
 
Relja: Ili da otvorimo posebnu temu "posmatranje, zapažanja i utisci o pilonu mosta preko Ade".

Pa sine, tebi nikako ne ide u glavu da postoje ljudi koji imaju izrazen osecaj za estetiku.
Da postoje ljudi kojima ovaj pilon, koji je visok oko 200m, trenutno bije u oci sa svojom nedovrsenosti.

Ti si ocigledno operisan od toga, pa ne razmes toliko interesovanje, mnogih na forumu, za pilon.
 
Ma jok, čovek samo s pravom smatra da je u ovoj fazi mnogo bitnija dinamika radova vezanih za spajanje mosta sa ostatkom infrastrukture nego lickanje pilona. Kad završe ono što je bitno, ako ostane vremena do otvaranja, nek srede finalno i pilon. Ako ne, Bože moj, nek ga glancaju kasnije, dok je most u funkciji.

A što se onih čeličnih ploča tiče, meni ti i nije ružno, čak i daju malo šmeka, samo naravno treba ih zaštititi od korozije, možda ih prevući inox limom. Koliko je meni poznato, ti ankeri ostaju tu i kako bi poslužili nekad kasnije za mesta kačenja novog krana u slučaju potrebe za sanacijom ili rekonstrukcijom pilona.

Musav beton definitivno treba ujednačiti i koliko se sećam to je i potvrđeno od strane jednog od insajdera. Beton će premazati nekom specijalnom glazurom za izjednačavanje nijanse betona, pri čemu se zadržava natur boja.
 
nostradamus":1s78ne5i je napisao(la):
Relja: Ili da otvorimo posebnu temu "posmatranje, zapažanja i utisci o pilonu mosta preko Ade".

Pa sine, tebi nikako ne ide u glavu da postoje ljudi koji imaju izrazen osecaj za estetiku.
Da postoje ljudi kojima ovaj pilon, koji je visok oko 200m, trenutno bije u oci sa svojom nedovrsenosti.

Ti si ocigledno operisan od toga, pa ne razmes toliko interesovanje, mnogih na forumu, za pilon.

A ti, ćerko, imaš površan pogled na svet.
 
blagoje":31b65l6z je napisao(la):
Da se razumemo, metro nam je neophodno potreban, ali ne može sve da stane dok se neko ne seti da počne da ga gradi, a na to ćemo mi obični građani imati najmanje uticaja. Bar je dosadašnje iskustvo to pokazalo.

Ok, ali ovde je bilo pitanje izbora šta je prioritet od nekolilko "mega" projekata.
Očigledno je da je za donosioce odluka prioritetan onaj koji će se najbrže završiti, bez obzira na finalnu cenu, i realnu, kao i uporednu - korist.

Pizdim zbog toga što se gura projekat koji će na duže staze imati negativan uticaj na grad, a na direktnu štetu finalizovanja onih nekoliko za koje se slažemo da su ključni.
 
img3267a.jpg


Kako bi ovde dobro došla platforma-odmorište-vidikovac u nivou kolovoza.
I onda bi silazak pešaka i biciklista na Adu mogao da se reši na bezbroj načina.
Jedino ostaje pitanje svrhe trotoara na supronoj strani mosta :)
 
relja":3i7i4488 je napisao(la):
Pizdim zbog toga što se gura projekat koji će na duže staze imati negativan uticaj na grad, a na direktnu štetu finalizovanja onih nekoliko za koje se slažemo da su ključni.
Protiv toga se može samo jedno: ući u politiku i biti jedan od njih. Ali nažalost praksa je pokazala da su svi koji su ušli u politiku da bi nešto promenili u rekordnom roku postali ono protiv čega su bili. Dakle, đavolji krug... :(
 
niko ne spori prioritet pojedinih radova, niti je iko ikada govorio da treba obustaviti gradnju pristupnica i umesto toga sada kreciti pilon.

ali stav MRZOSTRUMFA je takav da pokusava svakome ko spomene pilon da nalepi etiketu "povrsan si, mi ovde diskutujemo o znacajnijim pitanjima"

a isti Relja nas ubedjivao u pogresnu lokaciju mosta. toliko o njegovoj strucnosti.
 
Pošto uporno i dalje trošiš enegiju i vreme na lične napade na mene, i ja ću potrošiti vreme da ti odgovorim:
- jedino sam tebi rekao da si površan.
 
Vrh