Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Wile E. Coyote":s4iw6h73 je napisao(la):
Ja sam svojevremeno razmišljao da bi podvožnjak mogao da bude pešačko-biciklistički, mada, ako tu dođu nadvožnjaci, postavlja se pitanje ulaza i izlaza.

Pa može da se desi i nije nemoguće, mada više kao pešački nego biciklistički.
Ako ne bude bilo staza na nadvožnjacima mada ne verujem da ih neće biti.
Mada i ako ih bude koliko će biti od koristi.

Po onome što se vidi s rendera. Nadvožnjak za pravac ka sajmu će ići levo od sadašnjeg podvožnjaka a preko njega če ići stepenice za vezu sa tramvaj stanicom. Stub koji sada stoji tik uz tobogan će posle stajati tik uz novi nadvožnjak, ali sa njegove druge strane. Kako god, prilazi će morati da se zatrpaju zbog stubova, ali mesto gde je sam podvožnjak je dalje od tobogana a samim tim će biti dalje i od novog nadvožnjaka. Na renderu se vidi na mestu gde je sad prilaz podvožnjaka jedno drvo a u pozadini su stepenice.
 
Veliki Vracar":1459gyu2 je napisao(la):
SKORO PRED CILJEM!!! :vops:




Vreme je za crvenu vrpcu :laugh: ... šalu na stranu zanima me osim dolazne rampe iz V Mišića na most, koliko će još delova petlji imati čelične noseće segmente.
 
Što ne bi svi imali? Izgleda lepše, a i jeftinije (ne znam da li je).
 
jlaki":qrzao1zf je napisao(la):
Što ne bi svi imali? Izgleda lepše, a i jeftinije (ne znam da li je).

Zato što se metal treba permanentno da održava a to nije uobičajeno na ovim prostorima...
 
tzoran":zjk2r4f2 je napisao(la):
jlaki":zjk2r4f2 je napisao(la):
Što ne bi svi imali? Izgleda lepše, a i jeftinije (ne znam da li je).

Zato što se metal treba permanentno da održava a to nije uobičajeno na ovim prostorima...

U prilog tome govori i činjenica kako se održava Brankov most...Metal koji deli kolovoz ka NBG-u i centru je u očajnom stanju. A pre samo 3-4 godine je vršena kompletna zamena i "zaštita".
 
Taj metal koji pominjes na Brankovom mostu jeste propao ali i na takvom je mestu da je to neminovo. Niti ga peru niti farbaju, a konsantno se zasipa solju sa kolovoza.
Ovaj metal na uzlaznoj rampi ipak nece trpeti takvu torturu ali ce ga ipak morati odrzavati i zaista je veooma cudno da ostale rampe rade betonom a ova biva metalna.Voleo bih da cujem njihovo obrazlozenje, za rokove su znali i ranije jedino ako su se preracunali po pitanju vremena i raspolozive radne snage.

A da rade enormno brzo rade, sto znaci da i kod nas moze da se radi i brzo i kvalitetno sto vidimo i na deonicama autoputa prema Bugarskoj. Jedino sto nas koci je lova, kao i uvek uostalom.
 
Ajd i ja da se upisem :)

Kraj je kaput i skele su skinute!Nisam samo stigao da uslikam na sta lice oziljci od skela na pilonu,to ce sigurno blagoje ili Veliki Vrachar uslikati pre ili kasnije

pa190160.jpg
 
Kad pomenuste brankov nemojte pjeske preko istog trotoari su u ocajnom stanju pogotovo ona strana gdje nema lifta
 
vucko":goxx1qcd je napisao(la):
Ajd i ja da se upisem :)

Kraj je kaput i skele su skinute!Nisam samo stigao da uslikam na sta lice oziljci od skela na pilonu,to ce sigurno blagoje ili Veliki Vrachar uslikati pre ili kasnije

Još samo pomoćne stubove da poruše, pa da potpuno uživamo u eleganciji mosta. A što se ožiljaka tiče, uslikao je Veliki Vracar pre nedelju dana.

Vucko, čestitam na 1000 pluseva. :vops:

img3162qh.jpg
img3143a.jpg
 
Mislim (nadam se) da će ti ožiljci biti manje vidljivi dok sazri beton kojim su ispunjeni.
Mada, ko zna....
 
Problem je što to izgleda uopšte nije beton nego metal koji nisu skinuli već samo odsekli. Biće veselo kada počne da rđa i da se sliva.
 
Nema više krana....

screenshot16545.jpg


Pa da vidimo onda kakve su to stepenice i lift na kraju zamislili....
 
^^ mislili su na ove stepenice koje se vide na slici, a lift je varijanta onog "vatrogasnog"- obuhvatis sipku i spustas se :cool:
 
Farbanje celog stuba farbom za beton mi ne izgleda logično. Pogotovo posle uklanjanja i ove druge dizalice. I dalje mi je bliže ideja da se ceo stub obložio rostfraj oplatama.

Zabrinut sam širinom nadvožnjaka. Ne mogu na renderima sigurno da prepoznam da li ima dve ili tri trake. Dve trake su ubistvo i ne razrešavaju suštinu problema sa gužvama oko sajma.

Za one kojima nije jasno čemu bi služio trenutno tunel kroz Senjak, moram da kažem sledeće. Da postoji tunel do autokomande ja ne bih dva puta dnevno provodio nepotrebno vreme na deonici Radnička-Sajam-Gazela. Razmišljajte i o tome da ta deonica ne vodi samo ka centru već i iz centra. Dakle, ka svim brdima iz rejona Slavija-Autokomanda bi se kroz tunel značajno skratio put.
 
brdjanin":3lkjf26i je napisao(la):
Za one kojima nije jasno čemu bi služio trenutno tunel kroz Senjak, moram da kažem sledeće. Da postoji tunel do autokomande ja ne bih dva puta dnevno provodio nepotrebno vreme na deonici Radnička-Sajam-Gazela. Razmišljajte i o tome da ta deonica ne vodi samo ka centru već i iz centra. Dakle, ka svim brdima iz rejona Slavija-Autokomanda bi se kroz tunel značajno skratio put.
Na žalost, u jutarnjim špicevima, skoro jedino što je bitno jeste pravac prema centru. Popodnevne gužve, od centra prema Čukarici su neuporedivo manje od onih jutarnjih, jer se ljudi ne vraćaju istovremeno kućama. Dakle ujutro će gužva na Autokomandi biti katastrofalna ukoliko se istovremeno sa puštanjem tunela odmah ne reši i odliv pridošlog saobraćaja dalje prema centru. Umesto da provedeš pola sata na potezu Ada-Sajam, provodićeš sat vremena na potezu Partizanov stadion-auto-put.
 
Ma da cekas na potezu od stadiona do auto-puta, cekaces u tunelu i udisati ugljen-monoksid. Ja ne vidim sta se dobija izgradnjom samo tog tunela. Da imas neku petlju iznad autokomande ili nekakvu egzibiciju koju ne mogu ni da zamislim, jos i nekako, ali dovesti taj saobracaj do autokomande koja i tako puca po savovima ne nudi nikakve prednosti.

Od raskrpetlje do Fransa se moze stici uz sajam pa autoputem sto i nije puno duzi put, u Beogradu ima puno gorih obigravanja da bi se negde stiglo. A pravac uz sajam ce se mostom znatno rasteretiti jer tuda vise nece ici ogroman saobracaj sa svih Banovih Vidikovaca za NBg i Zemun, sve ce to sada direktno na most pre sajma tako da ce se pored sajma i atuoputem brze stizati do autokomande/Fransa/Slavije.
 
I onda ljudi izmislise nesto se zove javni prevoz.Postoje autobusi,tramvaji,trolejbusi ali glavna stvar koja je najbolja se zove metro ;)

Dakle druga metro linija Vidikovac-Banovo Brdo-Sajam-Prokop-Klinicki Centar-Slavija-Pravni faks pa da vidite kako ce vam trebati taj vasljivi tunel.
 
Bez tunela imamo most koji spaja dve opštine (doduše najmnogoljudnije). Zar nije cilj da iskoristimo taj visoko-kapacitetni most (pošto smo ga već napravili takvog) ili hoćemo da bude neiskorišten tj. poluprazan. Ne bih da me pogrešno razumete nama jeste potreban most na tom mestu ali ne i toliki kapacitet ako ne postoji nastavak puta.
Najskuplja je ona igračka koja se ne koristi.
 
shumar":1htcyjet je napisao(la):
Bez tunela imamo most koji spaja dve opštine (doduše najmnogoljudnije). Zar nije cilj da iskoristimo taj visoko-kapacitetni most (pošto smo ga već napravili takvog) ili hoćemo da bude neiskorišten tj. poluprazan. Ne bih da me pogrešno razumete nama jeste potreban most na tom mestu ali ne i toliki kapacitet ako ne postoji nastavak puta.
Najskuplja je ona igračka koja se ne koristi.

Igracka ce se koristiti, ne brini... :D
 
spatiotecte":2vd4e83z je napisao(la):
shumar":2vd4e83z je napisao(la):
Bez tunela imamo most koji spaja dve opštine (doduše najmnogoljudnije). Zar nije cilj da iskoristimo taj visoko-kapacitetni most (pošto smo ga već napravili takvog) ili hoćemo da bude neiskorišten tj. poluprazan. Ne bih da me pogrešno razumete nama jeste potreban most na tom mestu ali ne i toliki kapacitet ako ne postoji nastavak puta.
Najskuplja je ona igračka koja se ne koristi.

Igracka ce se koristiti, ne brini... :D


Verujem ja da će se koristiti i verujem da nam je potreban, ali isto tako verujem i da se bez tunela neće iskoristiti sav njegov potencijal.
 
tunel , kao i ceo UMP su neophodni Beogradu.
Metro je preka potreba, ali on ne umanjuje vaznost UMP-a
Izgradnjom UMP povezala bi se konacno naselja koja su zadnjih 30-40 godina bila povezivana preko iskljucivo preko centra. kruzni, prstenasti, ring kako god zelite su jedino pravo resenje za smanjenje guzvi u drumskom saobracaju.
Primer Beca
http://maps.google.com/maps?client=...code_result&ct=image&resnum=1&ved=0CDEQ8gEwAA
I pored U-bahn(metro), S-bahn(gradsko prigradska zeleznica) CAT(brzi voz izmedju Aerodroma i Beca)
u becu ipak postoje saobracajnice koje su kruzne i ubrzavaju protok drumskog saobracaja izmestajuci ga iz centra.
POENTA:
I Metro i UMP
 
Vrh