Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Po meni nije sporna ta stanica zvala se ona metro ili tramvajska. Jednoga dana mozda vidimo i metro kompoziciju a za pocetak zadovoljicemo se tramvajem makar da ne bude prazan sredisnji deo za sinski sistem kada su vec gradili tako sirok most.

Inace ovo oko spustanja sinskog dela prema hipodromu ce biti bas zanimljivo. Posto svaki dan prolazim travajem ispod gledao sam i onako na prvi pogled bi se reklo da ce biti bas bas tesno mozda i neizvodljivo ali siguran sam da ce na kraju naci neko prakticno resenje.
 
Igore, posto ti prolazis tuda tramvajem svaki dan, mislis li da moze pantograf da prodje ispod nadvoznjaka?
Jer je problem sto tramvajska trasa se penje kako bi dostigla dovoljnu visinu i prosla preko cetvorokolosecne pruge tako da ne bi cak ni mogli da je ukopaju malo kako bi visina bila dovoljna da tramvaj prodje ispod novog nadvoznjaka.
 
Činjenica je da će nadvožnjak za šinski saobraćaj ići prilično nisko iznad postojećih tramvajskih šina, ali sigurno su vodili računa da bude dovoljno prostora da prođe tramvaj sa maksimalno spuštenim pantografom. To bih rekao na osnovu onoga što sam video na licu mesta. Možda neće estetski izgledati bog zna kako, ali šta je tu je. Pretpostavljam da su to morali tako da urade kako bi uz minimalan nagib mogli da spuste nadvožnjak i imali prostora za polukružnu krivinu iznad Topčiderske reke, a kako ne bi zašli na stazu hipodroma. Minimalan mogući nagib je neophodan i kako bi se olakšalo penjanje tramvaja posle polukružne krivine na most, obzirom da tramvaj neće imati prostora da uhvati ubrzanje.
 
Siguran sam da ce na kraju biti sve kako treba kao sto nismo bili sigurni da li ce konzola i konstrukcija moci da predje preko postojeceg tobogana isto ce verovatno i ovde biti ok sve.

Ovako gledano uzivo mada iz tramvaja u prolazu a i sa fotografija na forumu reklo bi se da nece moci da prodje tramvaj ispod. Mozda je to opticka varka ali treba i imati u uvidu da na tom delu gde se spusta rampa tramvaja ka hopodromu da je na tom delu tramvaj u usponu ka postojecem tramvajskom mosticu tako da postoji neka visinska razlika i rezerva koja se na prvi pogled ne vidi.
 
Veliku zabunu u proceni daje pokretna skela koja je dosta niža od najniže tačke nadvožnjaka.
 
Ne kontam na šta misliš? Skela je već prešla preko nadvožnjaka i vozila bez problema prolaze ispod. :p
 
Ronche, ne pricamo o toboganu za automobile vec o nadvoznjaku za sinski saobracaj koji se spusta preko tramvajske trase za Banovo brdo.
 
Bas gledam,bice gusto.Mada sigurno je isprojektovano kako treba,i onako imaju vremena do septembra 2012 godine dok zavrse taj tramvajski deo na petlji Radnicka a i Jurija Gagarina.
 
ali u svakom slučaju ne gine nam još jedan prekid tramvaja na liniji 12 i 13 ili njihovo skraćivanje do gospodarske mehane.
 
Nasip za ulaz iz J. Gagarina

dscf7060.jpg

dscf7065g.jpg


Silazne rampe .....

dscf7061g.jpg


Dizalice skoro da vise nema ;)

dscf7064g.jpg


Nesto se radi iza z. stanice NBGD

dscf7066y.jpg


Za punu velicinu .....

http://img440.imageshack.us/img440/3778/dscf7060.jpg
http://img513.imageshack.us/img513/5313/dscf7065g.jpg
http://img35.imageshack.us/img35/8632/dscf7061g.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/4539/dscf7064g.jpg
http://img52.imageshack.us/img52/407/dscf7066y.jpg
 
Pa vidi se prelaz preko JG ... na trecoj slici levo od ovog kuceta :) ono sto se trenutno armira se nalazi tacno iznad JG. Stim da ne mogu da vidim rampu koja se spusta zato sto mi smeta zeleznicki nasip.

Poz.
 
Opa!!!Zvanicno je stigao UMP do Zeleznicke stanice NBG!Ona masina je za kopanje temelja za stubove :vops:
 
kumkat":3hn4bbmz je napisao(la):
Stim da ne mogu da vidim rampu koja se spusta zato sto mi smeta zeleznicki nasip.
Aaaa, znači u tom grmu leži žbun haha :laugh:
 
vucko":2srbrdv7 je napisao(la):
Opa!!!Zvanicno je stigao UMP do Zeleznicke stanice NBG!Ona masina je za kopanje temelja za stubove :vops:

Samo da je malo pameti i tu da se napravi intermodalna platforma izmedju sinskog koridora, UMP-a i Zeleznicke stanice pa da dobijemo pravi Hub.
 
Tramvaj će proći ispod. Vodili su računa o tome verovatno ali kontaktna mreža neće moći da se uradi ovako već kao za prolaz ispod Gazele. Stavljaju se izolatorske ploče i zateže samo jedan kontakti kabal a ne kao sada 2. Drugo kad budu radili ukrštanje ionako će sve to dole da iskopaju i ugradjuju skretnice. Dobro ne baš tu ali kad kopaju već a ako bude falilo malo ukopaće šine dublje u nasip i tako dobiti na visini, mada mislim da su pazili na to.
 
Jel skapirao neko kako se iz Jurija Gagarina moze doci do sajma preko mosta na Adi? Danas sam bio na sajmu, i impozantno deluje kad se prolazi ispod petlje, ali nisam mogao ni da naslutim kako bih se spustio sa mosta na sajam, a da ne idem u vojvode Misica.
 
Ne razumem te. Pa jedina ulica koja ide pored sajma je Bulevar vojvode Mišića
 
OK, jel to znaci onda da ja preko mosta na Adi moram do Gazele da okrenem u drugi smer i udjem kod EuroSalona?

Mislio sam da ce postojati neka precica do "izlaza" sa Sajma kod novog mosta. Ima tu par saobracajnica sa druge strane pruge. Ne znam da li bi se do njih nekako moglo sici.
 
rocktheroad":2x5992zr je napisao(la):
Taj mali mi je promakao... Ne logicno mi je da ne postoji direktniji prilaz sajmu sa mosta.
Most je u sklopu Unutrasnjeg Magistralnog Prstena sto mu dodje kao neka mini gradska obilaznica.Stoga je i jasno zasto se forsira strana sa spoljne strane mosta,a ne unutrasnje gde je sajam i koju vec sasvim solidno pokriva Gazela.
 
sa ski staze, 16-10-2011

1.jpg


Osnovni odokativni dojam je da prilazne rampe deluju ultra strmo.

ostatak:



 
Vrh