Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

A iz kog razloga je izabrano takvo resenje koje ne remeti Savu koja je tranzitna reka kobajagi?

Stanite kod mosta i videcete da na 6 sati prodje jedan trajekt.

I sam je rekao milanche da bi most bio jeftiniji 30% da ima dva pilona od kojih bi jedan bio u vodi,a to mu je receno od strane inzenjera alpine na Gradilistu.Kad vec mora Hajdin da se ispostuje i da se pravi most sa kablovima.Ako znate kako je komisija za most glasala pri izboru resenja,znacete na sta mislim.Uskoro ce kao sto rekoh izaci na videlo informacije o tom glasanju koje je i izazvalo sukob u toj komisiji.

Takodje,verujem da bi takav most bio sigurniji.

Ovakav most je nazalost laka meta u slucaju oruzanog sukoba.Zvucim kao neka bu**** pesimisticna,ali realno,u slucaju ikakvog rata ovo moze da skine i pilot u avionu iz drugog svetskog rata jednim pogotkom u pilon i paf ode ceo most bogu na istinu.Kod nas su ratovi svakih 20-30 godina,pa ce tako i nekog biti pre ili kasnije.

@Igor Znam da privatnici grade kule jer zivimo u takvom uredjenju.Ali je jasno da grad nije stimulisao gradnju istih vec ide na buvljacku prodaju zemljista umesto da forsira izgradnju oblakodera.I sada grad gradi takav most da bi toboze predstavio neki prospretitet grada,a zapravo je razmetljivost kojem je uzalud bacen bar jos jedan most be pristupnih petlji.Bio to metro most ili most preko Ada Huje.

Takodje,ovaj most je planiran za vreme predjasnjeg gradonacelnika kada je budzet grada bio duplo veci i nije pocela ekonomska kriza.Svaki razumni gradonacelnik i gradska vlast bi rekao-super je projekat,ali je sada kriza,hajde da uradimo jeftiniji most ali sa identicnim saobracajnim karakteristikama.Dakle 3 trake po smeru+2 sinska koloseka.

Vec smo veoma blizu ivici zaduzivanja na nivou grada,a sve nase projekcije rasta budzeta grada Beograda putem prihoda su previse optimisticne,a na osnovu njih se grad zaduzuje,da ne kazem da lazu.I to mi je rekao magistar ekonomije i asistent na ekonomskom fakultetu,verovatno znate na koga mislim,necu mu navesti ime.

Cim se zaduzimo za prvu liniju metroa sve oko infrastrukturnih projekata ce biti on hold duuugo vremena,nece moci ni most preko ada huje da izgrade.Nadam se da ce makar napraviti bilo kakav most u Savskom amfiteatru.
 
relja":31a3ek3g je napisao(la):
. . .
Pa naravno - koliko sam puta ovde ponavljao, pre oko godinu - dve, da će most značiti pre svega stanovnicima Čukarice i Rakovice! U UMP niko i ne veruje, ostala samo linija na karti.
Izgovor za veliki most - "to nije običan most, već je to deo Unutrašnjeg Magistralnog Poluprstena" - i na kraju ostade samo - još jedan gradski most. Pozamašnig gabarita, ali ipak samo gradski most. I zato će mi uvek izgledati glupo, zbog te svoje veličine i pompeznosti u odnosu na ostale savske mostove.

Ovde moraš da namerno udaraš kontru da bi dokazao ponetu!
Sami ste mi svedoci.

Da je verovatno moglo sa dva pilona i jeftinije to sve stoji. Ali da je prevelik za gradski most to po meni ne stoji. Pa to je gabarit ulica u novom Beogradu a i sa druge strane koje ovaj most povezuje. 3+3 plus nekakve j***ne sine. Ako ce tuda da ide tramvaj jedino preterivanje je sto su ga prvili da moze da izdrzi i metro. A ako su ga pravili da izdrzi metro onda neka ga predje j***ni metro pa makar za pocetak isao od raskrpetlje do ZStNBg.

Inace, sto se zaduzenosti grada tice, uz sve nase probleme, imamo hektare i hektare ultra-atraktivnog zemljista koje se jednog dana oslobadja dizanjem sina. I to bez problema sa starim vlasnicima, sto je za nas domet. Problem je izgleda sto se, NARAVNO, reketasi na drzavnom (pod maskom "zeleznice") i gradskom nivou oblizuju i otimaju oko toga. Da su se oni dogovorili, odavno bi mogla da se zavrsi i zgrada stanice a i da se otplati ne sav ali dobar deo ovog mosta... mozda bi oni najradje da se sve gradi uvaljivanjem u super-skupe kredite koje cemo svi da vracamo a da se oni nekako docepaju tog "prime real estate-a". Po sistemu koji je proban u Rajicevoj (vise o tome u trenutnoj diskusiji na posebnoj temi), ti nekome das dozvolu da nesto gradi, on ti plati u naturi u kvadratima i kad zavrsi, a budzet grada ne vidi ni evra...
 
Od infrastrukturnih projekata koji su neophodni gradu i koji bi trebalo da se u narednom periodu grade, ja bih istakao dve stvari:
1. Metro-drumski most u Savskom amfiteatru istovremeno sa izgradnjom prve linije metroa i oslobađanjem Savskog amfiteatra. To znači da bi morali da završe i on špansku seriju od Prokopa, a i izmeste autobusku stanicu sa sadašnje lokacije. Metro je, većina će se složiti, prioritet svih prioriteta za rešenje saobraćaja u gradu.
2. Jačanje gradske železnice na postojećim trasama uz istovremenu izgradnju pruge do aerodroma Nikola Tesla . Ova nova pruga ne zahteva preterano velika ulaganja, samo nadovezivanje na postojeću mrežu iz Zemuna. Projekat već postoji. Jačanje (pri)gradske železnice takođe ne zahteva preterano velika ulaganja.
Prodajom zemljišta u Savskom amfiteatru, grad bi ostvario prihode od kojih bi mogao da finansira ili sufinansira neke druge, takođe neophodne infrastrukturne projekte. S obzirom na raspoloživa sredstva i zaduženost, ova dva projekta mi se čine kao mogući i izvodivi u doglednoj budućnosti.

P.S.-Nadam se da će se naći neko pametan i da će izmeniti onu retrogradnu odluku o spratnosti na pojedinim lokacijama u gradu.
 
spatiotecte":rw6yriw1 je napisao(la):
relja":rw6yriw1 je napisao(la):
I zato će mi uvek izgledati glupo, zbog te svoje veličine i pompeznosti u odnosu na ostale savske mostove.

Most nije glup zbog svoje velicine i pompeznosti vec je velicina i pompeznost rezultat tehnickog resenja koje zahteva premoscavanje 3 recna korita sa tehnikom kosih kablova. A ostali beogradski mostovi premoscavaju samo jedno korito te su manji od ovoga.

Tehničko rešenje ne zahteva ništa. Može da zahteva - konkurs, tehničko rešenje je odgovor.

Veličina i pompeznost su oličenje megalomanije i kompleksa.

Koja tri korita?
Pemošćava korito Save, Čukarički zaliv i zimovnik i to sa sa dva stuba - u vodi.

Pazi sad - plovni put ispod Gazele je širok 200m, a rastojanje između utvrđenih i uređenih obala je 250m.
Ovde su obale neuređene - kada se urede biće manje od 300m rastojanja između obala. Pa plićak se vidi čak i na web kamerama na gradilištu. Dovoljno za stubove u plićaku - pa i za viseći most. Plus i k kd izvedenog rešenja je bočni raspon zasebna konstrukcija. Nema razloga za ovakvo "jedinstveno" rešenje - osim unapred zacrtanog izgleda/projekta mosta. Ko koga ovde pravi ludim? Nije valjda da Sava na tom mestu može da se premosti samo sa jednim stubom od 175 metara + čunak od 25m?

A kad spominjem veličinu, mislim i na saobraćajne trake su mu šire nego na ostalim mostovima. Zbog čega? Pa prako Gazele su prolazili i tenkovi. Šta će preko njega da prelazi a da ne s*ebe one kosnike?
 
Archangel":sjittvir je napisao(la):
Danas sam fotkao hemijskicu, tačnije samo petlju Radničku, rade ko ludi :) I skroz gornji deo i kružni tok... A za uzlaznu rampu iz bulevara na most će koristiti čelične segmente, neće betonske koliko videh :)
ne kapiram zasto to rade, ne mogu ni da zamislim kako ce izgledati ta rampa jer bas ce biti ruzno, ajde da su na taj fazon uradili i silaznu rampu, a ovako ce izgledati nekako ne obicno :/ jel ima neko vise informacija o toj rampi
 
JohnyBgood":2gw8mnhd je napisao(la):
Da je verovatno moglo sa dva pilona i jeftinije to sve stoji. Ali da je prevelik za gradski most to po meni ne stoji. Pa to je gabarit ulica u novom Beogradu a i sa druge strane koje ovaj most povezuje. 3+3 plus nekakve j***ne sine. Ako ce tuda da ide tramvaj jedino preterivanje je sto su ga prvili da moze da izdrzi i metro. A ako su ga pravili da izdrzi metro onda neka ga predje j***ni metro pa makar za pocetak isao od raskrpetlje do ZStNBg.
.

Samo da podestim - prema crtežu na Savabridge te tri trake su šire preko 12 metara, što je šire i od novobeogradskih ulica i od smerova istog kapaciteta na drugim mostovima. Jednako teži most, jednako skuplji most.

Za tramvaj se znalo od početka, zbog čega se toliko čudiš?
 
relja":tbc6i203 je napisao(la):
Samo da podestim - prema crtežu na Savabridge te tri trake su šire preko 12 metara, što je šire i od novobeogradskih ulica i od smerova istog kapaciteta na drugim mostovima. Jednako teži most, jednako skuplji most.

Za tramvaj se znalo od početka, zbog čega se toliko čudiš?

Ne cudim se nego pi**im :D
 
Једино што заиста има смисла критиковати код овог моста је дизање кредита за "убрзавање радова". То је најобичнија пљачка пореских обвезника зарад морања да се мост заврши до рока који је зацртао један човек, наравно, политичар.

Све остало је урађено на високом нивоу и управо онако као и треба да се ради један јако битан инфраструктурни и архитектонски пројекат.
Одабир локације је за сваку похвалу, ос свих савских мостова, на овом месту је најпотребнији.
Одабир идејног решења је такође, може се рећи, савршено. Већ сам рекао да локација моста изгледа као да је геолошки припремана милионима година управо за њега. Мост са два мања пилона једноставно никако не иде на овој локацији, јер би један пилон био на копну, други на води, па на шта би то личило? Такође, једино је асиметични мост са једним пилоном фалио Београду, који има тако технички и архитектонски разнолике мостове.

За разлику од грађевина друге врсте мост се пројектује за барем 200 година. Па хајде да направимо онда нешто заиста вредно.

На овом форуму се често критикују пројекти, те да су заостали, те да су ружни итд....сад се критикује и пројекат који је заиста успешан по тим питањима. У чему је наш проблем?
Да се у овој држави више пројеката граде као овај, где би нам крај био....
 
Pogledajte tablu sa strane radnicke ulice.Pise rok zavrsetka radova 15 septembar 2011. godine.Dakle po regularnom toku izgradnja bi bila gotova u martu.Dakle 6 meseci zaostatka radova.Dakle,izvodjac kasni pola godine zbog tih i tih razloga,a grad umesto da ga penalizuje placa dodatno da se zavrsi 3-4 meseca ranije to jesto do 15 decembra 2011. godine.

Ako ne verujete,pogledajte tablu ispod mosta,100tinak metara od mosta kada se krene ka adi,i dalje stoje ti stari rokovi,cudi me da je nisu skinuli.

Zat tih 25 miliona eura koje je dato iz politickih razloga da se sto pre izbora zavrsi most se mogako recimo rekonstruisati pancevacki most sa izgradnjom drugog zeleznickog koloseka ili kupiti 10 novih CAF tramvaja.
 
relja":209t2k8o je napisao(la):
@Bobb

Vidiš, donekle se slažemo.
Most spaja BB i NBG - dva obodna naselja. Rasteretiće glavni pravac i preuzeće deo saobraćaja sa Gazele i Sajma, ali sam nije na nekom glavnom pravcu. Krajevi grada koje povezuje su već izgrađeni - ostaje prostor hipodroma i NIS-a i par već manje-više zapljunutih i isplaniranih placeva na NBG, ali to je - to. Neće postati glavni pravac, osim ako se ne napravi taj tunel ispod Dedinja.
A ako se tom tunelu da prioritet - možemo da kažemo zbogom metrou za naših života.
Јој, да преформулишем: Мост спаја три најмногољудније општине у Београду: НБГ, Земун и Чукарицу... :D

relja":209t2k8o je napisao(la):
Pa naravno - koliko sam puta ovde ponavljao, pre oko godinu - dve, da će most značiti pre svega stanovnicima Čukarice i Rakovice! U UMP niko i ne veruje, ostala samo linija na karti.
Izgovor za veliki most - "to nije običan most, već je to deo Unutrašnjeg Magistralnog Poluprstena" - i na kraju ostade samo - još jedan gradski most. Pozamašnig gabarita, ali ipak samo gradski most. I zato će mi uvek izgledati glupo, zbog te svoje veličine i pompeznosti u odnosu na ostale savske mostove.
Слажем се, УМП је дискутабилан, али то и даље не значи да мост није на најбољем могућем месту на ком је могао да се прави. А величина моста нема никакве везе са тиме да ли преко њега иде нешто што се зове УМП или не, него по броју саобраћаја који ће моћи да носи, за једну, пет, тридесет, педесет година... Не желим да опет понављам причу о "превеликој" газели... :/

stf":209t2k8o je napisao(la):
Једино што заиста има смисла критиковати код овог моста је дизање кредита за "убрзавање радова". То је најобичнија пљачка пореских обвезника зарад морања да се мост заврши до рока који је зацртао један човек, наравно, политичар.

Све остало је урађено на високом нивоу и управо онако као и треба да се ради један јако битан инфраструктурни и архитектонски пројекат.
Одабир локације је за сваку похвалу, ос свих савских мостова, на овом месту је најпотребнији.
Одабир идејног решења је такође, може се рећи, савршено. Већ сам рекао да локација моста изгледа као да је геолошки припремана милионима година управо за њега. Мост са два мања пилона једноставно никако не иде на овој локацији, јер би један пилон био на копну, други на води, па на шта би то личило? Такође, једино је асиметични мост са једним пилоном фалио Београду, који има тако технички и архитектонски разнолике мостове.

За разлику од грађевина друге врсте мост се пројектује за барем 200 година. Па хајде да направимо онда нешто заиста вредно.

На овом форуму се често критикују пројекти, те да су заостали, те да су ружни итд....сад се критикује и пројекат који је заиста успешан по тим питањима. У чему је наш проблем?
Да се у овој држави више пројеката граде као овај, где би нам крај био....
Свака на месту! +
 
JohnyBgood":2r1hzzug je napisao(la):
relja":2r1hzzug je napisao(la):
. . .
Pa naravno - koliko sam puta ovde ponavljao, pre oko godinu - dve, da će most značiti pre svega stanovnicima Čukarice i Rakovice! U UMP niko i ne veruje, ostala samo linija na karti.
Izgovor za veliki most - "to nije običan most, već je to deo Unutrašnjeg Magistralnog Poluprstena" - i na kraju ostade samo - još jedan gradski most. Pozamašnig gabarita, ali ipak samo gradski most. I zato će mi uvek izgledati glupo, zbog te svoje veličine i pompeznosti u odnosu na ostale savske mostove.

Ovde moraš da namerno udaraš kontru da bi dokazao ponetu!
Sami ste mi svedoci.

Da je verovatno moglo sa dva pilona i jeftinije to sve stoji. Ali da je prevelik za gradski most to po meni ne stoji. Pa to je gabarit ulica u novom Beogradu a i sa druge strane koje ovaj most povezuje. 3+3 plus nekakve j***ne sine. Ako ce tuda da ide tramvaj jedino preterivanje je sto su ga prvili da moze da izdrzi i metro. A ako su ga pravili da izdrzi metro onda neka ga predje j***ni metro pa makar za pocetak isao od raskrpetlje do ZStNBg.

Inace, sto se zaduzenosti grada tice, uz sve nase probleme, imamo hektare i hektare ultra-atraktivnog zemljista koje se jednog dana oslobadja dizanjem sina. I to bez problema sa starim vlasnicima, sto je za nas domet. Problem je izgleda sto se, NARAVNO, reketasi na drzavnom (pod maskom "zeleznice") i gradskom nivou oblizuju i otimaju oko toga. Da su se oni dogovorili, odavno bi mogla da se zavrsi i zgrada stanice a i da se otplati ne sav ali dobar deo ovog mosta... mozda bi oni najradje da se sve gradi uvaljivanjem u super-skupe kredite koje cemo svi da vracamo a da se oni nekako docepaju tog "prime real estate-a". Po sistemu koji je proban u Rajicevoj (vise o tome u trenutnoj diskusiji na posebnoj temi), ti nekome das dozvolu da nesto gradi, on ti plati u naturi u kvadratima i kad zavrsi, a budzet grada ne vidi ni evra...
Mislis sigurno na amfiteatar, uuhhhh, bojim se da od toga nema nista u narednih 100god, za naseg zivota to 100%, jedva dobismo ovaj most, nemogu ni prokop da zavrse pa zamisli tek koliko bi vremena trebalo da se sredi i izgradi onoliko podrucje, steta, priznajem uopste nisam optimista sto se amfiteatra tice
 
Михаило":qeh0gfhc je napisao(la):
stf":qeh0gfhc je napisao(la):
Једино што заиста има смисла критиковати код овог моста је дизање кредита за "убрзавање радова". То је најобичнија пљачка пореских обвезника зарад морања да се мост заврши до рока који је зацртао један човек, наравно, политичар.

Све остало је урађено на високом нивоу и управо онако као и треба да се ради један јако битан инфраструктурни и архитектонски пројекат.
Одабир локације је за сваку похвалу, ос свих савских мостова, на овом месту је најпотребнији.
Одабир идејног решења је такође, може се рећи, савршено. Већ сам рекао да локација моста изгледа као да је геолошки припремана милионима година управо за њега. Мост са два мања пилона једноставно никако не иде на овој локацији, јер би један пилон био на копну, други на води, па на шта би то личило? Такође, једино је асиметични мост са једним пилоном фалио Београду, који има тако технички и архитектонски разнолике мостове.

За разлику од грађевина друге врсте мост се пројектује за барем 200 година. Па хајде да направимо онда нешто заиста вредно.

На овом форуму се често критикују пројекти, те да су заостали, те да су ружни итд....сад се критикује и пројекат који је заиста успешан по тим питањима. У чему је наш проблем?
Да се у овој држави више пројеката граде као овај, где би нам крај био....
Свака на месту! +

Скоро свака на месту. :) Локација је створена за два пилона - Један на Ади а други на оном делу између главног тока Саве и бродоградилишта.Дакле,то је још већи минус од кредита за убрзавање радова јер је градњом једног уместо два пилона цена моста повећана за 25%.
 
Fotografije radnicke petlje u izgradnji su postavljene u sekciji projekti http://www.beobuild.rs/read.php/460.html

110914-RAPET-21.jpg

110914-RAPET-16.jpg


Ostatak velike foto reportaze pogledajte obavezno na linku ka sekciji projects update 15.09.2011

Pozz za Arandjela ;)
 
Kao sto mozete videti rade se i stubovi za sredisnji tramvajski deo. Takodje mozemo ocekivati narednih meseci jos jednu obustavu tramvajskog saobracaja radi premoscavanja postojece pruge ispod kako sa novim tramvajskim delom iznad a tako i sa ulazno izlaznim rampama sa kruznog toka koji takodje prelazi iznad preko postojece pruge
 
Ja cu se samo pridruziti sledecim informacijama:

Za cenu kredita koji su do sada uzeti za taj mosta, Spanci bi mogli izgraditi 10 kilometara podzemnog, nezavisnog, "teskog", kakogodgazovete metroa. Preracunajte kapacitet prevoza putnika, pa vidite ko je u pravu.

Ovo je vrlo vrlo vrlo lep most. I bice mi koristan. I stvarno nam ne treba kao Beogradu. Za te pare smo mogli da sagradimo tunel.
 
JT malo kome izgleda smeta da je sagradjena SKUPLJA verzija mosta koja moze da nosi metro a provuci ce opet glupi tramvaj :rolleyes: Ljudi izgleda ili totalno zameraju na svemu ili im ne smeta bas nista, kao u nasoj politici.
 
JohnyBgood":3ra4yr2l je napisao(la):
JT malo kome izgleda smeta da je sagradjena SKUPLJA verzija mosta koja moze da nosi metro a provuci ce opet glupi tramvaj :rolleyes: Ljudi izgleda ili totalno zameraju na svemu ili im ne smeta bas nista, kao u nasoj politici.

Apsolvirano odavno, što ne znači da ne smeta.
 
Михаило":3lgagu77 je napisao(la):
relja":3lgagu77 je napisao(la):
Pa naravno - koliko sam puta ovde ponavljao, pre oko godinu - dve, da će most značiti pre svega stanovnicima Čukarice i Rakovice! U UMP niko i ne veruje, ostala samo linija na karti.
Izgovor za veliki most - "to nije običan most, već je to deo Unutrašnjeg Magistralnog Poluprstena" - i na kraju ostade samo - još jedan gradski most. Pozamašnig gabarita, ali ipak samo gradski most. I zato će mi uvek izgledati glupo, zbog te svoje veličine i pompeznosti u odnosu na ostale savske mostove.
Слажем се, УМП је дискутабилан, али то и даље не значи да мост није на најбољем могућем месту на ком је могао да се прави. А величина моста нема никакве везе са тиме да ли преко њега иде нешто што се зове УМП или не, него по броју саобраћаја који ће моћи да носи, за једну, пет, тридесет, педесет година... Не желим да опет понављам причу о "превеликој" газели... :/

Aman, da se ponovim - pa ja sam prvi na forumu to tvrdio: most će biti dobra veza NBG-Čukarica i delom Rakovica, i to je sve. U to vreme se veličina mosta pravdala UMP-om. Ima na nekoj strani ove teme, ko želi može da pogleda, ne lažem.

Niski i prljav trik od mene, ali kada mi stalno opniraju po difoltu zato što ih nerviram, promenio sam priču i dobio potvrdu onoga što sam tvrdio sve vreme.
 
stf":1c1m1nk2 je napisao(la):
Одабир идејног решења је такође, може се рећи, савршено. Већ сам рекао да локација моста изгледа као да је геолошки припремана милионима година управо за њега. Мост са два мања пилона једноставно никако не иде на овој локацији, јер би један пилон био на копну, други на води, па на шта би то личило? Такође, једино је асиметични мост са једним пилоном фалио Београду, који има тако технички и архитектонски разнолике мостове.

Pobnavljam - obale su neuređene - jedino mesto u Beogradu, i sigurno će biti uređene5. Obala će biti utvrđena, šetališta će "pojesti" plićak i mulj. Korito će biti uže. Ne razumem zašto bi jedan od dva pilona bio u vodi? Mogla su da budu i dva na mestu današnjeg plićaka.
Što se tiče konstatacije da nam je nedostajao samo most sa ovakvim rešenjem, pa da imamo "komplet kolekciju" - poštujem mišljenje, ali se duboko ne slažem. Imamo potpuno šarenilo i nesklad (ja to ne vidim kao plus). Novi železnički je već iskakao, ali namerno ili ne, nije bilo niti jedne tačke u gradu (sa zemlje) sa koje bi se videlo kako štrči iznad horizonta. Smatram da su lepši gradovi koji imaju tu ujednačenost na rekama. Mi imamo jdan most koji štrči kao da je jedan jedini i kao da preko njega prelazi barem drumski i železnički Koridor 10 ( :D ) a on samo spaja obodne delove grada.
 
Igor":1g4dixm1 je napisao(la):
Kao sto mozete videti rade se i stubovi za sredisnji tramvajski deo. Takodje mozemo ocekivati narednih meseci jos jednu obustavu tramvajskog saobracaja radi premoscavanja postojece pruge ispod kako sa novim tramvajskim delom iznad a tako i sa ulazno izlaznim rampama sa kruznog toka koji takodje prelazi iznad preko postojece pruge

Na kojem mestu se postojeća tramvajska mreža uključuje na most? Da li može podsetnik?
 
blagoje":3gaf8isc je napisao(la):
relja":3gaf8isc je napisao(la):
Na kojem mestu se postojeća tramvajska mreža uključuje na most? Da li može podsetnik?

Vidi se na ovoj slici:

100618-RADNICKA-02.jpg
Komentar za ovo rešenje je ona pesmica.... kolariću, panicu, pletemo se samiću, sami sebe zaplićemo.... :D
 
vucko":jl5mfp9v je napisao(la):
Cim se zaduzimo za prvu liniju metroa sve oko infrastrukturnih projekata ce biti on hold duuugo vremena,nece moci ni most preko ada huje da izgrade.Nadam se da ce makar napraviti bilo kakav most u Savskom amfiteatru.
Бојим се да буџет неће моћи ни да изнесе метро.

Проблем је што се све ради згуза. Не спорим да је УМП потребан, али постоје много потребније ствари у овом тренутку (метро, обилазница...)
JohnyBgood":jl5mfp9v je napisao(la):
Inace, sto se zaduzenosti grada tice, uz sve nase probleme, imamo hektare i hektare ultra-atraktivnog zemljista koje se jednog dana oslobadja dizanjem sina.
Ја и даље понављам да ће она два јебена колосека правити много већи проблем него што се мисли.
Simba":jl5mfp9v je napisao(la):
Nadam se da će se naći neko pametan i da će izmeniti onu retrogradnu odluku o spratnosti na pojedinim lokacijama u gradu.
Да се нашао неко паметан, одавно бисмо имали метро, а не трамвај за 21. век. Такође, не би био донесен овај идиотски ГУП. На памет не рачунај превише.
relja":jl5mfp9v je napisao(la):
Za tramvaj se znalo od početka, zbog čega se toliko čudiš?
Хоћеш рећи белам? :p
Михаило":jl5mfp9v je napisao(la):
Јој, да преформулишем: Мост спаја три најмногољудније општине у Београду: НБГ, Земун и Чукарицу... :D
Па сад, Земун мање-више...
NebojsaG":jl5mfp9v je napisao(la):
Mislis sigurno na amfiteatar, uuhhhh, bojim se da od toga nema nista u narednih 100god, za naseg zivota to 100%, jedva dobismo ovaj most, nemogu ni prokop da zavrse pa zamisli tek koliko bi vremena trebalo da se sredi i izgradi onoliko podrucje, steta, priznajem uopste nisam optimista sto se amfiteatra tice
Не могу ни ја да замислим, нарочито имајући у виду два колосека. Знајући врле другове, замишљам СА пун плеКаних кутија од два спрата и пружним прелазима са рампама. :rant:
stf":jl5mfp9v je napisao(la):
једино је асиметични мост са једним пилоном фалио Београду, који има тако технички и архитектонски разнолике мостове.
Фали и висећи типа Голден гејта. Волео бих да метро-мост буде такав, али - тешко.
 
Ne vidim bolje rešenje. Tj. vidim al ono uključuje ukidanje železničke pruge.
 
Vrh