A iz kog razloga je izabrano takvo resenje koje ne remeti Savu koja je tranzitna reka kobajagi?
Stanite kod mosta i videcete da na 6 sati prodje jedan trajekt.
I sam je rekao milanche da bi most bio jeftiniji 30% da ima dva pilona od kojih bi jedan bio u vodi,a to mu je receno od strane inzenjera alpine na Gradilistu.Kad vec mora Hajdin da se ispostuje i da se pravi most sa kablovima.Ako znate kako je komisija za most glasala pri izboru resenja,znacete na sta mislim.Uskoro ce kao sto rekoh izaci na videlo informacije o tom glasanju koje je i izazvalo sukob u toj komisiji.
Takodje,verujem da bi takav most bio sigurniji.
Ovakav most je nazalost laka meta u slucaju oruzanog sukoba.Zvucim kao neka bu**** pesimisticna,ali realno,u slucaju ikakvog rata ovo moze da skine i pilot u avionu iz drugog svetskog rata jednim pogotkom u pilon i paf ode ceo most bogu na istinu.Kod nas su ratovi svakih 20-30 godina,pa ce tako i nekog biti pre ili kasnije.
@Igor Znam da privatnici grade kule jer zivimo u takvom uredjenju.Ali je jasno da grad nije stimulisao gradnju istih vec ide na buvljacku prodaju zemljista umesto da forsira izgradnju oblakodera.I sada grad gradi takav most da bi toboze predstavio neki prospretitet grada,a zapravo je razmetljivost kojem je uzalud bacen bar jos jedan most be pristupnih petlji.Bio to metro most ili most preko Ada Huje.
Takodje,ovaj most je planiran za vreme predjasnjeg gradonacelnika kada je budzet grada bio duplo veci i nije pocela ekonomska kriza.Svaki razumni gradonacelnik i gradska vlast bi rekao-super je projekat,ali je sada kriza,hajde da uradimo jeftiniji most ali sa identicnim saobracajnim karakteristikama.Dakle 3 trake po smeru+2 sinska koloseka.
Vec smo veoma blizu ivici zaduzivanja na nivou grada,a sve nase projekcije rasta budzeta grada Beograda putem prihoda su previse optimisticne,a na osnovu njih se grad zaduzuje,da ne kazem da lazu.I to mi je rekao magistar ekonomije i asistent na ekonomskom fakultetu,verovatno znate na koga mislim,necu mu navesti ime.
Cim se zaduzimo za prvu liniju metroa sve oko infrastrukturnih projekata ce biti on hold duuugo vremena,nece moci ni most preko ada huje da izgrade.Nadam se da ce makar napraviti bilo kakav most u Savskom amfiteatru.
Stanite kod mosta i videcete da na 6 sati prodje jedan trajekt.
I sam je rekao milanche da bi most bio jeftiniji 30% da ima dva pilona od kojih bi jedan bio u vodi,a to mu je receno od strane inzenjera alpine na Gradilistu.Kad vec mora Hajdin da se ispostuje i da se pravi most sa kablovima.Ako znate kako je komisija za most glasala pri izboru resenja,znacete na sta mislim.Uskoro ce kao sto rekoh izaci na videlo informacije o tom glasanju koje je i izazvalo sukob u toj komisiji.
Takodje,verujem da bi takav most bio sigurniji.
Ovakav most je nazalost laka meta u slucaju oruzanog sukoba.Zvucim kao neka bu**** pesimisticna,ali realno,u slucaju ikakvog rata ovo moze da skine i pilot u avionu iz drugog svetskog rata jednim pogotkom u pilon i paf ode ceo most bogu na istinu.Kod nas su ratovi svakih 20-30 godina,pa ce tako i nekog biti pre ili kasnije.
@Igor Znam da privatnici grade kule jer zivimo u takvom uredjenju.Ali je jasno da grad nije stimulisao gradnju istih vec ide na buvljacku prodaju zemljista umesto da forsira izgradnju oblakodera.I sada grad gradi takav most da bi toboze predstavio neki prospretitet grada,a zapravo je razmetljivost kojem je uzalud bacen bar jos jedan most be pristupnih petlji.Bio to metro most ili most preko Ada Huje.
Takodje,ovaj most je planiran za vreme predjasnjeg gradonacelnika kada je budzet grada bio duplo veci i nije pocela ekonomska kriza.Svaki razumni gradonacelnik i gradska vlast bi rekao-super je projekat,ali je sada kriza,hajde da uradimo jeftiniji most ali sa identicnim saobracajnim karakteristikama.Dakle 3 trake po smeru+2 sinska koloseka.
Vec smo veoma blizu ivici zaduzivanja na nivou grada,a sve nase projekcije rasta budzeta grada Beograda putem prihoda su previse optimisticne,a na osnovu njih se grad zaduzuje,da ne kazem da lazu.I to mi je rekao magistar ekonomije i asistent na ekonomskom fakultetu,verovatno znate na koga mislim,necu mu navesti ime.
Cim se zaduzimo za prvu liniju metroa sve oko infrastrukturnih projekata ce biti on hold duuugo vremena,nece moci ni most preko ada huje da izgrade.Nadam se da ce makar napraviti bilo kakav most u Savskom amfiteatru.