Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

LUCAS":1klyk2x6 je napisao(la):
Hm, pa ne znam, kod nas ko god nesto uradi je lopov!
Што нажалост и није далеко од истине.

LUCAS":1klyk2x6 je napisao(la):
Neverovatni smo mi narod. A k'o sto tii rece, bar ce za Djilasom nesto ostati, a to mozemo i da vidimo bogami. Takvu gradjevinu Beograd nije imao, bilo kako bilo, :)

Што никако неоправдава очигледну крађу око убрзавања радова.А црта тек треба да се подвуче.
 
Delija":j9sd3kzw je napisao(la):
LUCAS":j9sd3kzw je napisao(la):
Hm, pa ne znam, kod nas ko god nesto uradi je lopov!
Што нажалост и није далеко од истине.

LUCAS":j9sd3kzw je napisao(la):
Neverovatni smo mi narod. A k'o sto tii rece, bar ce za Djilasom nesto ostati, a to mozemo i da vidimo bogami. Takvu gradjevinu Beograd nije imao, bilo kako bilo, :)

Што никако неоправдава очигледну крађу око убрзавања радова.А црта тек треба да се подвуче.
Pa znas sta?
Jesi ti u pravu ali delimicno. Svest mora malo da se promeni, ali nisu bas svi lopovi. Problem je taj sto kod nas svi lupaju kojejakve etikete, a nemaju pojma o nekim stvarima. Ja, eto, se ne razumem u gradjevinske radove, pa prema tome ne mogu da kazem da je neko ukrao pare, a isto tako nisam ni politicar, a ni tajFun, ali isto tako nisam siguran zasto bi neko krao oko ubrzavanja radova? No, ako si ti siguran da je lova popaljena i to znas pouzdano to je druga stvar. Podeli s'nama pa da tim lopovima otkinemo glave. Ali samo ako si siguran
Mislim da su se neke stvari promenile. Jer da nisu prijatelju moj, tu gde sada stoji, taj skoro zavrseni (kako tako) most, imao bi samo dva bagera, par kubika sljunka i nesto armature i sve bi izgledalo kako se bog zna kako radi, a kad ce biti gotov videcemo. Secas li se toga, da ne nabrajam sad. Izgleda da je vecina zaboravila sta znaci pravi lopovluk.
Ecoutez les Serbes! :kk:
 
Rekao bih da vam je dosadno, pa evo malo slika za razonodu. Nije ih bilo odavno sa ostrva, a i sada nema više dominantnog krana u kadru:









Ima tu još stvari koje "štrče":



a i kada se uklone biće "ožiljaka" koje treba ispeglati:



Interesantna je montaža ograde:









Mnogo je lepše bez stounhendža, a tek kad uklone i pomoćne stubove...:



Tu je i najzanimljiviji (nakon pilona) stub br.7 na čukaričkoj obali, koji je sa ova tri snopa sajli (unutar sivih obloga) na obe strane, uvezan sa gredom mosta. To je urađeno jer u nekim dinamičkim situacijama postoji mogućnost da sile u kablovima nadjačaju težinu armirano-betonskog zadnjeg raspona (20.000t) i tada bi da nije ovako vezan došlo do njegovog podizanja!



Na stubu br.8 vidljivi su klizni ležajevi, a i centralna greda koja onemogućava bočno pomeranje kolovozne konstrukcije (superstrukture):



Bio je glavni a sada...:



a nama ostaje:







 
spatiotecte":3cuklsko je napisao(la):
Ja sve vreme ponavljam da ovim mostom dobijamo nase prve kilometre metro koridora ali niko da shvati to do sad.

Takodje kad sam rekao da stanica koja je na mostu ima sve karakteristike metro stanice, ljudi su pricali kako je to samo slika i kako to nece biti metro stanica vec stanica gde moze 3 tramvaja da stane.

Pogledaj ovo:

100618-RADNICKA-02.jpg


Vidiš kako tramvajska pruga prvo prilazi koridoru između automobilskih traka, a zatim i uspon koji pravi na kratkom rastojanju da bi se popela iznad kružnog toka i Radničke ulice?

Kako ćeš dovesti meto na istu kotu, odakle ćeš ga dovesti do prilaza mostu, kuda će morati da prolazi na putu do mosta da ne bi izgubio na brzini zbog oštrih krivina malog radijusa, kako ćeš ga sprovesti do koridora između automobilskih traka od silnih stubova? Sve to da ne izgubi smisao metroa - brzina, dugačke kompozicije velikog kapaciteta, nezavisna trasa?

A ovo je tek pola priče - šta na novom Beogradu - kuda će da ide taj metro? Već je trasiran put duž želežničkog nasipa (nedođija), i opet ćemo imati velike nagibe i oštre krivine kako bi se nekako trasa dovela blizu korisnika- putnika.

Ne kažem da "teški" ne može da se sprovede do mosta. Naravno, sve je rešivo, ali pitanje je pre svega praktičnosti te trase i naravno - cene. Ispašće da je i praktičnije i jeftinije graditi metro most na drugom mestu, zbog trase (putnika) i izgradnje prilaza.

Ovo je sve bilo osmišljeno (namerno ne kažem projektovano) imajući u vidu da će biti usvojen LRT iz ere Nenada Bogdanovića i da će on prelaziti preko mosta.

Zato, pazite šta želite kada je u pitanju ovaj most i metro. Lako može da se dogodi da bude ipak usvojen koncept "lakog" samo zato što, "eto, kakva srećna okolnost" imamo most preko kojeg LRT može da se sprovede. Da li želite da zbog mosta imate ukrštanje LRT-a sa automobilima na raskrsnicama?
 
Gledajući sliku petlje,Metro bi se kačio tj,trasa bi išla ispod Hipodroma pa pravolinijski na most,ne vidim drugačije rešenje.
 
2012":gj5gmbee je napisao(la):
Gledajući sliku petlje,Metro bi se kačio tj,trasa bi išla ispod Hipodroma pa pravolinijski na most,ne vidim drugačije rešenje.

Ispod Hipodroma?
Ali - iz kog pravca? Šta bi povezivala ta linija? Banovo Brdo i Novi Beograd? Na kojoj dubini bi se kopalo ispod Brda?
 
LUCAS":3vvkkrii je napisao(la):
Pa znas sta?
Jesi ti u pravu ali delimicno. Svest mora malo da se promeni, ali nisu bas svi lopovi. Problem je taj sto kod nas svi lupaju kojejakve etikete, a nemaju pojma o nekim stvarima. Ja, eto, se ne razumem u gradjevinske radove, pa prema tome ne mogu da kazem da je neko ukrao pare, a isto tako nisam ni politicar, a ni tajFun, ali isto tako nisam siguran zasto bi neko krao oko ubrzavanja radova? No, ako si ti siguran da je lova popaljena i to znas pouzdano to je druga stvar. Podeli s'nama pa da tim lopovima otkinemo glave. Ali samo ako si siguran
Mislim da su se neke stvari promenile. Jer da nisu prijatelju moj, tu gde sada stoji, taj skoro zavrseni (kako tako) most, imao bi samo dva bagera, par kubika sljunka i nesto armature i sve bi izgledalo kako se bog zna kako radi, a kad ce biti gotov videcemo. Secas li se toga, da ne nabrajam sad. Izgleda da je vecina zaboravila sta znaci pravi lopovluk.
Ecoutez les Serbes! :kk:
Искрено говорећи, истина је негде у средини. Ово све што си написао, стоји.

Али стоји и да се неко накрао силних пара. Испада да код нас ништа не може да се изгради а да се неко дебело не угради. :(
relja":3vvkkrii je napisao(la):
Ovo je sve bilo osmišljeno (namerno ne kažem projektovano) imajući u vidu da će biti usvojen LRT iz ere Nenada Bogdanovića i da će on prelaziti preko mosta.

Zato, pazite šta želite kada je u pitanju ovaj most i metro. Lako može da se dogodi da bude ipak usvojen koncept "lakog" samo zato što, "eto, kakva srećna okolnost" imamo most preko kojeg LRT može da se sprovede. Da li želite da zbog mosta imate ukrštanje LRT-a sa automobilima na raskrsnicama?
Поента свега. Овај мост није настао због метроа, него због белама. :blah: Надам се да су ту глупаву идеју ипак сахранили.
 
Oće li skinuti reklame sa pilona??? Ako to slučajno ostave treba da angažujemo novosadskog spajdermena da skine.
 
Sad mi je ok špicčina :D mada mi je u prvi mah delovalo da će biti kao fancy vrh... not bad, not bad

Mislim čak i da je adekvatno zašiljen :cool:
 
Лично мислим да у овом пројекту није било крађе, јер, ипак је то главна уздабица градске власти за следеће изборе. Не верујем да су оставили могућност да се ископа нека брљотина. Ако је и било крађа, то је неки мизерни проценат.
Велики промашај је поскупљење радова због убрзања. Па Београд није имао нови мост 30 година, могао је да издржи још пар месеци, а да толике милионе уложимо у, буквално, било шта друго.
Међутим, тога смо свесни, ми на форуму, и да кажем још толико људи ван њега, а који је то проценат? Мизеран. Пензоси и млади су наложени на овај мост свим срцем, и боли их увце за то.
А критике опозиције треба да се усмере на ову чињеницу, а не на скуп дизајн, јер је то промашена прича, и постићи ће контраефекат....
За Ђиласа, верујем да не краде, па човек нема разлога за то, има успешну фирму. Е, сад, то што је градоначелник, наравно, "помогло" је његовој фирми да оствари монопол, али да краде, не краде.
Краду директори јавних предузећа, а понајвише председници општина, они су својеврсни проблем.

Што се тиче метроа/белама/трамваја, преко моста, будући да је у готово свим плановима, у питању Линија 3, ја, лично, немам ништа против да она буде ЛРТ, али под условом да се осигурамо да прве две буду линије тешког метроа.
 
stf":37pa9wmp je napisao(la):
Лично мислим да у овом пројекту није било крађе, јер, ипак је то главна уздабица градске власти за следеће изборе. Не верујем да су оставили могућност да се ископа нека брљотина. Ако је и било крађа, то је неки мизерни проценат.
За Ђиласа, верујем да не краде, па човек нема разлога за то, има успешну фирму. Е, сад, то што је градоначелник, наравно, "помогло" је његовој фирми да оствари монопол, али да краде, не краде.

Da se malo našalim, ali to i deca znaju...

http://www.youtube.com/watch?v=MictE3Q2w3o
 
stf":3t4t1wlp je napisao(la):
Што се тиче метроа/белама/трамваја, преко моста, будући да је у готово свим плановима, у питању Линија 3, ја, лично, немам ништа против да она буде ЛРТ, али под условом да се осигурамо да прве две буду линије тешког метроа.
Тако нешто. Наравно, подразумева се да и ЛРТ мора бити 100 % денивелисан.
 
relja":2ppok5he je napisao(la):
Pogledaj ovo:

100618-RADNICKA-02.jpg




Kako ćeš dovesti meto na istu kotu, odakle ćeš ga dovesti do prilaza mostu, kuda će morati da prolazi na putu do mosta da ne bi izgubio na brzini zbog oštrih krivina malog radijusa, kako ćeš ga sprovesti do koridora između automobilskih traka od silnih stubova? Sve to da ne izgubi smisao metroa - brzina, dugačke kompozicije velikog kapaciteta, nezavisna trasa?

A ovo je tek pola priče - šta na novom Beogradu - kuda će da ide taj metro? Već je trasiran put duž želežničkog nasipa (nedođija), i opet ćemo imati velike nagibe i oštre krivine kako bi se nekako trasa dovela blizu korisnika- putnika.


ja bi to namestio da metro sa mosta skreće u topčidersko brdo otprilike odmah posle kružnog toka da se spusti ispod saobraćaja. odatle bi išao do prokopa i dalje ka centru.. a do prokopa stanica kod šehera na senjaku.

a sa novog beograda da metro ide od zemuna pored beogradske arene i da pored železničke stanice novi beograd ode na most. tako bi sekao obe železničke stanice pa bi onda jedna mogla da bude za međunarodne a druga za lokalne vozove a presedanje između stanica bi bilo lako putem metroa.
 
Nešto gledam onaj stub i onaj pleh na vrhu ....
Ljudi, opet vam kažem, da smo mi to lepo sve rostfrajem obložili, a?
Mislim, ceo stub u rostfraj i da vidiš što bi blještao.

Ne znam gde ima takav u svetu?
Opet bi bilo nešto tipa, "U Srbiji, a najveći na svetu rostfraj kolac".

Mislim da ne bi ni cena toga bila nešto preterano velika.
 
MilisaV":1n1r52kd je napisao(la):
ja bi to namestio da metro sa mosta skreće u topčidersko brdo otprilike odmah posle kružnog toka da se spusti ispod saobraćaja. odatle bi išao do prokopa i dalje ka centru.. a do prokopa stanica kod šehera na senjaku.

Stubovi petlje, uzak prostor, malo rastojanje između kružnog toka i mesta na kojem se račvaju dva nadvožnjaka onemogućavaju prolazak bilo čega drugog što nije tramvaj. Nema mesta za krivinu, niti za blag nagib. Napisao si za silaženje - a penjanje na most?
 
LUCAS":1grqigd3 je napisao(la):
....

Hm, pa ne znam, kod nas ko god nesto uradi je lopov! Neverovatni smo mi narod. A k'o sto tii rece, bar ce za Djilasom nesto ostati, a to mozemo i da vidimo bogami. Takvu gradjevinu Beograd nije imao, bilo kako bilo, :)

:) opasno ces se razocarati kad krenes da radis, pogotovu ako si u gradjevinskoj struci. ne poznajem relju i ne znam da li je u poslu ali ubada poentu u mnogo stvari
 
relja":3v1yzkjn je napisao(la):
MilisaV":3v1yzkjn je napisao(la):
ja bi to namestio da metro sa mosta skreće u topčidersko brdo otprilike odmah posle kružnog toka da se spusti ispod saobraćaja. odatle bi išao do prokopa i dalje ka centru.. a do prokopa stanica kod šehera na senjaku.

Stubovi petlje, uzak prostor, malo rastojanje između kružnog toka i mesta na kojem se račvaju dva nadvožnjaka onemogućavaju prolazak bilo čega drugog što nije tramvaj. Nema mesta za krivinu, niti za blag nagib. Napisao si za silaženje - a penjanje na most?
A možda bi mogao bi ovde gde tramvaj skreće sa mosta desno ka banovom da neki budući metro skrene levo u topčidersko brdo. sigurno je da će u svakom slučaju tu morati da se vozi lagano jer će biti oštra krivina.
 
Лукасе,дизање кредита за убрзавање радова је само по себи крађа наших пара и ту нема шта да се тумачи.
 
Delija":2ef091b8 je napisao(la):
Лукасе,дизање кредита за убрзавање радова је само по себи крађа наших пара и ту нема шта да се тумачи.
+1 od mene. Nisam siguran koliko je to bila procurela informacija i da li su se uopšte trudili da sakriju tu bruku. Ovo je za mene sasvim dovoljan razlog da se pokrene ozbiljna istraga oko opravdanosti troškova. Ako je stvarno prvobitni rok za most sa minimalnim priključcima bio Septembar, izvođač treba da plati penale za kašnjenje, naručilac da snosi odgovornost za neodgovornu finansijsku politiku. Ako im treba gotov most pre izbora, imaju budžet za predizbornu kampanju, pa nek podmazuju gde šta treba... :/
 
nikola32":22u8wmyk je napisao(la):
:) opasno ces se razocarati kad krenes da radis, pogotovu ako si u gradjevinskoj struci. ne poznajem relju i ne znam da li je u poslu ali ubada poentu u mnogo stvari

hvala
Mašinac, bez dana rada u struci, radno iskustvo u IT-ju, saradnja sa komercijalistima i ljudima iz privrede,...i puuuuuno traženja uzroka raznih grešaka i traženja mana.
Puno puta padana otpornost materijala 1 i ona naša statika (dok ih nisam jednom temeljno savladao) - a ostale mehanike (decimali i integrali) i otpornost 2 sve u prvom roku :p .... i morao sam posle da na silu naučim šta su konta, bilansi.... (bljaaaaak :D ) pa bežanje u tehničku literaturu da sačuvam mentalno zdravlje :p
 
Bobb":1kipmdid je napisao(la):
Delija":1kipmdid je napisao(la):
Лукасе,дизање кредита за убрзавање радова је само по себи крађа наших пара и ту нема шта да се тумачи.
+1 od mene. Nisam siguran koliko je to bila procurela informacija i da li su se uopšte trudili da sakriju tu bruku. Ovo je za mene sasvim dovoljan razlog da se pokrene ozbiljna istraga oko opravdanosti troškova. Ako je stvarno prvobitni rok za most sa minimalnim priključcima bio Septembar, izvođač treba da plati penale za kašnjenje, naručilac da snosi odgovornost za neodgovornu finansijsku politiku. Ako im treba gotov most pre izbora, imaju budžet za predizbornu kampanju, pa nek podmazuju gde šta treba... :/


Ne, to je bilo i na Studiju B, mislim da je bilo i na sajtu Grada. Bez blama i stida.
Kad sam prvi put pročitao, mislio sam da nisam nešto dobro razumeo.
 
MilisaV":7fvb0a4w je napisao(la):
A možda bi mogao bi ovde gde tramvaj skreće sa mosta desno ka banovom da neki budući metro skrene levo u topčidersko brdo. sigurno je da će u svakom slučaju tu morati da se vozi lagano jer će biti oštra krivina.

Ako će da vozi "lagano" - koja je onda poenta imati metro na toj trasi?
Izlazak iz ove šume stubova pri silasku sa mosta i nije toliki problem (on faktički polazi sa stanice i kreće nizbrdo).
Štos je u prilasku mostu sa te strane na putu ka NBG - kako, odakle?
Ponavljam, ne daj bože da se budući metro prilagođava položaju i pristupu ovom mostu. Biće to najneekonomičnija trasa ikada.
 
Bobb":2xubq7ww je napisao(la):
Delija":2xubq7ww je napisao(la):
Лукасе,дизање кредита за убрзавање радова је само по себи крађа наших пара и ту нема шта да се тумачи.
+1 od mene. Nisam siguran koliko je to bila procurela informacija i da li su se uopšte trudili da sakriju tu bruku. Ovo je za mene sasvim dovoljan razlog da se pokrene ozbiljna istraga oko opravdanosti troškova. Ako je stvarno prvobitni rok za most sa minimalnim priključcima bio Septembar, izvođač treba da plati penale za kašnjenje, naručilac da snosi odgovornost za neodgovornu finansijsku politiku. Ako im treba gotov most pre izbora, imaju budžet za predizbornu kampanju, pa nek podmazuju gde šta treba... :/

Sto se tice roka za septembar 2011. jasno stoji na tabli koja je ispod mosta sa cukaricke strane.Tamo gde je izlivna rampa u radnicku.Sigurno ima slika te table kada je zapoceta izgradnja mosta.

Sto se tice tog ubrzavanja,to je milanchetu na mostu potvrdjeno a mislim da i ima vest o tom ubrzanju radova negde.

Neka dobra dusa bi mogla da pohvata te 2 stvari i jos po neke i da dodje do sasvim zanimljive konstrukcije.
 
Vrh