Egzaktli amigo.relja":3du58fa8 je napisao(la):Zato što se na ovoj temi most pre svega gleda kao ostvarenje pejzažne arhitekture i zaobilazi se suština.
Bobb":t19h2s7h je napisao(la):Dajte ljudi dosta više te palanačke priče 'šta će nama ovo čudo gradu, trebali su sklepati nešto preko čega se reka prelazi a mi ćemo ostatak para znati kako da potrošimo.'
Ja svakog jutra prolazim pored i retko kad se ne okrenem da ga pogledam bar na sekund. Ne znam kako vama, ali meni je to skoro podjednako važno kao i smanjenje gužvi, makoliko ono bilo.
nostradamus":iq5fmuq1 je napisao(la):evo ih, tri mrzostrumfa!!! :laugh:
nostradamus":1a4s050y je napisao(la):@Vucko
kao sto Vuk kaze: "don't mix frogs and grandmothers!!"
korupcija i mito su u Srbiji prisutni pri svakom projektu. nije valjda da mislis da toga ne bi bilo da se gradio jeftiniji most? ma daj!
a vama koji dovodite sustinu i funkcionalnost mosta u pitanje, ne bih znao sta da vam kazem...
Ne slažem se je položaj mosta van svih glavnih pravaca. Upravo su mostovi ti koji diktiraju nove glavne pravce. Naravno, logično bi bilo da je most sa većim kapacitetom na mestu Gazele, ali pošto mostove na žalost ne možemo premeštati po potrebi, ovo je jedino mesto gde je mogao da legne. Priznaćeš da su Čukarica i zapadni deo Novog Beograda bili međusobno najizolovaniji delovi grada, sa ogromnim opterećenjem na Vojvodu Mišića, Mostar i Gazelu. Ubeđen sam da nije bilo prečeg mosta od ovog.relja":24y6tynd je napisao(la):A videti most koji se nalazi na sporednom saobraćajnom pravcu iz svakog kutka grada - kako to nazvati?
nostradamus":336tz81e je napisao(la):"mostu je bilo mesto na gornjem spicu Ade" ???? ma vi se zezate???? :laugh:
pa to bi dovelo do neverovatnog kruzenja! za tu svrhu vec postoji Ostruznicki most, ako si cuo za njega.
sva sreca pa niko od nadleznih ne cita ovaj nas forum :lol: ne dao Bog da su poslusali vas
Bobb":bd1c41ez je napisao(la):Tako je, sad sve zavisi od kvalitetne implementacije mosta u saobraćajnu mrežu. Ako tu zeznu, ostaće kao spomenik nedoraslosti naših planera.
Sem toga, varaš se da je most samo veza između dva periferna naselja grada. Preko Banovog Brda i Radničke vode magistralni putevi iz jugozapadne Srbije, čitava Čukarica koja je trenutno zajedno sa Novim Beogradom i Zemunom, jedna od najmnogoljudnijih i najvećih beogradskih opština. Dakle Adamost povezuje 3 najveće opštine u gradu, te Ibarski pravac sa NBG i Zemunom. Malo li je?
Naravno, ali to treba uraditi povezivanjem NBGa sa Ostružničkim mostom i usmeravati teži saobraćaj tuda ali to nije razlog da se most ne pravi jer bi tada izvisili par stotina hiljada stanovnika Čukaricerelja":2js06t38 je napisao(la):A zar ne bi bilo bolje imati vezu NBG sa Ibarskom koja ne ide kroz grad? Ali stvarno?
Bobb":153rkc9h je napisao(la):Niko nije tvrdio da Adamost može da zameni celokupnu obilaznicu oko Beograda. To je priča za sebe i svakako je neophodna. Ali ne možeš da kažeš da je most postavljen da pridonosi zrakastoj šemi jer i on sam deo poluprstena koji koliko god je u nekim aspektima trapavo zamišljen, ipak donosi pozitivan (kolski) saobraćajni trend u gradu. Metro neću ovde ni da spominjem... :/