Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

@Relja

pa ti bi zeleo da ti most na Adi resi sve probleme :kk:
ja mislim da treba da resi i problem nezaposlenosti, rast standarda, pad kriminaliteta i mnoge druge.

sam si rekao da postoji nesto sto se zove OBILAZNICA, i da funkcija ovog mosta ne treba da bude druga obilaznica oko grada, samo nesto uza :laugh: vec treba prvu zavrsiti

i nisi uopste u pravu da je guzva na gazeli iskljucivo zbog tranzita. dovoljno je videti sta se desava svakog radnog dana izmedju 7 i 10h na svim prilazima Gazele, pogotovo na Sajmu.
da to vidis, sve bi ti bilo jasno.

i naravno da treba raditi natome da se ovaj most sto bolje uklopi u prilazne i silazne saobracajnice i time iskoristi svoj potencijal, ali smatram da vec postoje dovoljno jake ulice koje ce snabdevati ovaj most sa automobilima. cak se plasim da ce na njegovim prilazima da se stvara ogromna guzva.
sto ce biti najveci moguci dokaz o neophodnosti ovoga mosta.
 
nostradamus":pzuvbdm2 je napisao(la):
i nisi uopste u pravu da je guzva na gazeli iskljucivo zbog tranzita. dovoljno je videti sta se desava svakog radnog dana izmedju 7 i 10h na svim prilazima Gazele, pogotovo na Sajmu.
da to vidis, sve bi ti bilo jasno.

Au, nisam znao, hvala.
A ja mislio da je to zbog nezavršene obilaznice, radova na autoputu, Mostaru i radova na samoj Gazeli.
 
nostradamus":22tcw75l je napisao(la):
...ali smatram da vec postoje dovoljno jake ulice koje ce snabdevati ovaj most sa automobilima. cak se plasim da ce na njegovim prilazima da se stvara ogromna guzva.
sto ce biti najveci moguci dokaz o neophodnosti ovoga mosta.
hm...neće, to će biti dokaz da su prilazi loše rešeni... :/ I toga se ja plašim.
 
vucko":12e9nzgg je napisao(la):
Most je na dobroj lokaciji.

Ne sme se posle njega graditi tunel vec most u savskom amfiteatru makar bio i bez metroa.Sa Punom obilaznicom bi to bilo sasvim dobro resenje.

Ali treba biti jasno ljudima da je UMP kao projekat od raskrpetlje do pancevca mrtav.


A pošto je dobar deo strategije opravdanosti mosta na ovoj lokaciji upravo taj tunel do pančevca, zaključak je jasan i sam se nameće...
Saobraćaj treba da se izvlači iz centra a ne da se uvlači. Most preko Ade je planiran još pedesetih godina prošlog veka na ovom mestu preko Ade kada je BB bila periferija i tada je trebao da rastereti ondašnji saobraćaj ... danas je trebalo pomeriti taj tip saobraćajnica malo više uzvodno (prstene poluprstene narukvice ogrlice unutrašnje magistralne spoljne lokalne....). No most je tu i nećemo ga rušiti ali ovo mi daje za pravo da kritikujem one koji stoje iza ovog da im se ne dozvoli da u buduće prave iste ili slične gluposti bilo sa cenom, bilo sa koncepciskim odlukama. Izgled je već diskutabilan.
 
nostradamus":qulhrent je napisao(la):
"mostu je bilo mesto na gornjem spicu Ade" ???? ma vi se zezate???? :laugh:

pa to bi dovelo do neverovatnog kruzenja! za tu svrhu vec postoji Ostruznicki most, ako si cuo za njega.

sva sreca pa niko od nadleznih ne cita ovaj nas forum :lol: ne dao Bog da su poslusali vas

Od Gazele do ostružničkog je oko 10 km a od Gazele do mosta na Adi 1,5 km. Trebalo je da bude negde na na sredini.... gde je Sava široka samo 500 met... :/
 
Aman ljudi, preteraste sa prepucavanjem o lokaciji mosta :) O tome je trebalo da se raspravlja pre izgradnje ovog mosta. Da je neko čekao da se mi dogovorimo gde da pravimo most, još bar 20 godina bi se prepucavali, a ne bi ni jedan most sagradili. Pa nama u Beogradu treba još jedno 5-6 mostova! Most je sada tu gde je i sada imamo makar jedan novi most! Dajte da razmišljamo o tome gde i kako ćemo da pravimo sledeći! Nemojte samo da kažete da zbog ovog mosta nemamo za 2 sledeća pa da krenemo ispočetka :)
A do tada, evo nekih fotki radova od nedelje. Makar je bila nedelja, radilo se punom parom!
I evo dokaza! Spojen je most! Nema više derika! :)

img0807mf.jpg


img0811b.jpg


img0819rd.jpg


Most je naj naj najveći, čak i 737 može da sleti! :)
img0823bv.jpg


Ovde se vidi da je vrh pilona iz delova.
img0829it.jpg


Ruši se uveliko!
img0844p.jpg


img0848ly.jpg


img0855eo.jpg


img0856qo.jpg


Napreduje petlja!
img0858ja.jpg


Počelo je i ovde nešto da se sređuje i ravna teren.
img0862z.jpg


img0864yp.jpg


img0868p.jpg


img0871zr.jpg


img0873z.jpg


I definitivno je spojen M21!
img0945uh.jpg
 
od savskih mostova sledeći bi trebao da bude u savskom amfiteatru, pa posle toga tunel od dr ivana ribara do trgovačke.


po meni most je na dobrom mestu, jedina druga lokacija koja bi mogla da se gradi pre ove je upravo tunel ispod ade. ali pošto to nije realna siituacija da mi kopamo tunele ovo je prava stvar. a to da se spaja samo banovo brdo je potcenjujuće.
 
Zato se i namece onaj tunel od bloka 45 ispod ade do onog puta cije ime zaboravih.

Ali sada je glavni metro most u nemanjinoj,jer je red da se uradi sta se moze u centru pa da se resava ostatak grada natenane.
 
MilisaV":1vyo9dbs je napisao(la):
od savskih mostova sledeći bi trebao da bude u savskom amfiteatru, pa posle toga tunel od dr ivana ribara do trgovačke.


po meni most je na dobrom mestu, jedina druga lokacija koja bi mogla da se gradi pre ove je upravo tunel ispod ade. ali pošto to nije realna siituacija da mi kopamo tunele ovo je prava stvar. a to da se spaja samo banovo brdo je potcenjujuće.

OK, i Rakovicu i Žarkovo. Hvatate se kao Đilas za "tri mosta".
Lokacija je jedna od mogućih, ali setite se i "UMP"-a i cele te priče. Pošto pratim ovu priču od početka i pamtim malo duže, jasno mi je da je baš ovo rešenje moralo da pobedi na konkursu... a pilon od 200m ne bi gradili da se vidi iz Žarkova.

Od Ivana Ribara je mnogo lakše produžiti još Jurija Gagarina za 1km (i ovako se slepo završava posle 200m, grade se stanovi, ako se napravi i teniski centar, okolina je ispunjena) i zaobići potpuno Adu.
Belka je objašnjavao oko "vodoizvorišta" na tom potezu.
 
vucko":3ay6qlf3 je napisao(la):
Zato se i namece onaj tunel od bloka 45 ispod ade do onog puta cije ime zaboravih.

Ali sada je glavni metro most u nemanjinoj,jer je red da se uradi sta se moze u centru pa da se resava ostatak grada natenane.


zaboravio sam metro most. on bi trebao sledeći.


@relja


može i tako.


da most spaja železnik i neki budući produžetak jurija gagarina....


ali mislim da bi tunel ispod ade iako skulje rešenje bilo bolje jer bi onda direktno bila spojena ibarska magistrala sa mostom na borči. ali kad bolje razmislim možda to i nije tako bitno jer neko sa ibarske magistrale ko bude išao u tom pravcu će verovatno da ide do beogradske obilaznice pa odatle na most budući most preko vinče.....

ali već danas treba da razmišljamo o lokacijama za prekosutra zato što sutra brzo dođe.
 
@relja

ne znam kako da te ubedim da ta lokacija, na gornjem spicu Ade, uopste nije dobra ideja.
ne u ovom trenutku posle gradnje jos par mostova, mozemo da pricamo o tome, dotle ne.

zasto? zato sto bi dovelo do nepotrebnog kruzenja!

obilaznica se pravi za tranzit, a ne za lokalno stanovnistvo koje ide na posao, u skolu, shopping...

po vama bi idealno resenje bilo da svako ko upali auto, prvo ide na obilaznicu i vrtu krugove, nebitno gde je posao. i onda kada se posle pola ili 2/3 kruga priblizi destinaciji, tek onda izadje iz obilaznice :laugh: :laugh: :laugh: to je ta vasa ideja sa "okolo a ne kroz grad"

jer upravo bi to znacio taj tvoj most na gornjem spicu Ade, jos jedna obilaznica i nista vise.
stanovnistvo Cukarice bi trebalo da ide prvo do vrha Ade da bi izbilo na dnu NBG :laugh:
predje 6km i opet je na kraju grada, samo sada drugom :laugh:

obilaznice su samo za tranzit, a ne za lokalno stanovnistvo, sto bi, u suprotnom, bila potpuna besmilsica

pozdrav istomisljenicima! :vops:
 
Obilaznica?
A zašto poisovećuješ obilaznicu sa vožnjom u suprotnom smeru od jezgra?

Nov si na forumu, ali ne znam da li si upoznat sa projektom saobraćajnice SMT - kudi kamo smisleniji od UMP-a
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=287
koji, kako vidimo mi koji ovo već duže pratimo, podložan izmenama kako se kojem funkcioneru ćefne.
Spominjana je na ovoj temi, na temi o mostu za Borču, pa prelistaj.
 
@nostradamus

ne znam kako da te ubedim da ta lokacija, na gornjem spicu Ade, uopste nije dobra ideja.

Mene ne možeš da ubediš a G Milan Janković to odavno zna :)
 
@Relja

pratim forum vec odavno, samo nisam bio registrovan...
smatram da jesi vrlo kompetentan i analitican, i cenim tvoje komentare.
volim kada ljudi iznose svoja misljenja protiv odluka vlasti, da ih je bilo vise ne bismo sada svi bili gde jesmo.

ali ovaj put mislim da gresis. kako za kritike lokacije, tako i za kritike na racun pilona :D

jeste skup, preskup. a o politicarima koji su se ugradili da ne pricam.

ali isto tako smatram da je bilo vreme da zasijamo sa jednim ovakvim projektom i da bi upropastili Bg za sva vremena sa jednim "obicnim" mostom. stvarno je grad zasijao zajedno sa ovim pilonom.

a moj stav za lokaciju sam vec izneo, i ubedjen sam da je prava.

pozz svima.

i da, jel zna neko sta se desava sa Pozeskom? jel ruse te kuce i prosiruju ulicu?
 
hehe, dobro... umem i ja da se služim slatkorečivošću....

Ali, - da nam je grad sada zasjao zbog pilona i da bi bio zauvek upropašćen nekim "običnim" rešenjem.... teško za razumeti.
 
Ja vidim da je pilon od 200 metara zamena za to sto nismo videli skoro a kako stoji situacija necemo ni skoro videti visoke zgrade slicnih visina.

Kao neki plasebo mu dodje pilon,da se slobodnije izrazim.
 
Vucko kakve veze privatna gradnja visokih objekata ima sa pilonom i njegovom visinom. Ja licno ne bih bio nezadovoljan i nesto skromnijim resenjem mosta preko ade ali mislim da je ovako pun pogodak vizuelno. Pozicija ump-a i mosta pre svega je apsolutno idealna jednim delom uslovljena i tunelom ali vise nego potrebna i pristupacna za stanovnike Miljakovca, Kanarevog brda, Banvog Brda, Petlovog Brda, Labudovog Brda, Resnika, Vidikovca, Ceraka, Zarkova prakticno i Zeleznika koji ovim mostom dobijaju izuzetnu alternativu Gazeli i u buducnosti i przi prisup gradu oslobadjanjem postojecih saobracajnica. Jedini polozaj i apsolutno jedini polozaj koji omogucava pristup svim ovim naseljima pogotovo rakovickim jeste upravo polozaj sadasnjeg mosta.
 
MilisaV":3lax424i je napisao(la):
od savskih mostova sledeći bi trebao da bude u savskom amfiteatru, pa posle toga tunel od dr ivana ribara do trgovačke.

тај тунел не може да се гради јер је око Саве у том делу извориште водоснабдевања
 
pošto znamo da od tunela ka autokomadi nema ništa u nekom skorijem periodu, trebalo bi što pre završiti 2+2 bulevar od raskrpetlje do kružnog puta u Rakovici. I napraviti normalnu vezu Dedinja/Banjice sa tim bulevarom (za šta već postoji projekat "Stari košutnjak").

O tome je bilo reči i slika nedavno. Ja mislim da je to najbolje rešenje u ovom trenutku (najbrže + cost/benefit).

Na NBG nije strašno za prvo vreme, Bul. M Milankovića ima kapaciteta da primi još saobraćaja. Šteta samo za one semafore kroz bulevar, 2-3 kružna toka bi rešila problem na srednji rok.

Što se tiče rasprave o lokaciji mosta, rekao bih da je na prihvatljivom mestu. Mislim da bi ipak most/tunel Čuk. padina - savski blokovi mnogo više rasteretio saobraćaj u BVM i Radničkoj.

BG-u treba još dosta dobrih saobraćajnica, slažem se da prvo treba ići na jedan most u savskom amfiteatru, a odmah potom i tunel od Padine ka blokovima.
 
nostradamus":16vci9nl je napisao(la):
@Relja

ma koje, bre, Banovo Brdo, ti uopste ne vidis siru sliku.

Povezuje Novi Beograd sa celom Cukaricom (Banovo Brdo, Padina, Zarkovo, Cerak, Petlovo Brdo), celom Rakovicom i Vidikovcem, Ibarskom magistralom i Obrenovackim putem.

I jednako vazno, daje sansu da se rastereti Gazela i da prodise ovaj grad.

Govoreti o Banovom Brdu i Novom Beogradu je cisto ruganje

:kk: Nabrojao si lepo sve sa desne strane Save, samo da dodam i Zemun, aerodrom, i o raznim Batajnicama i Indjijama da ne govorim. SVE to sada tutnji pored sajma (cesto se pitam da li je ta ulica ili Brankova zapravo najuzasnija u gradu) i preko te jadne Gazele. A da stavis most u produzetku Nemanjine sav taj saobracaj bi i dalje isao pored sajma i preko Gazele.

Realno gledano, ni idolatrija ni hejtomanija nisu na mestu. Mislim da je dobro da se svako zamisli i POSTENO stavi na papir sve pluseve, minuse, i stvari oko kojih je neutralan.

Po meni je lokacija sasvim dobra, znaci (+)

To da je most dosta ekstravagantan i skup mi se cini kao (-) pogotovu u ovoj nasoj situaciji. Ali, sta mogu, priznajem da mi se jako dopada kako izgleda, i to kao neko ko je veliko dzangrizalo :) i profesionalna deformacija mu je da trazi mane i kritikuje. Dakle, postoji taj neopipljivi deo, jedan od buducih simbola grada, nesto sto ljude inspirise na putu na posao za koji sam ubedjen da je veliki (+) koji ce se mozda postupno ali sigurno pokazati tokom sledecih godina. To se dakle nekako potire, mada cu SVIM SRCEM podrzati svaku istragu da se stvari ispitaju i da svi koji su se omastili i time dodatno povecali trosak gone "kao ratni zlocinci".

E sad, ono sto me realno izludjuje je ako taj most moze da nosi metro a ovi nasi pajseri tuda provuku metro. Onda idem sve po spisku i dajem (---) onima koji su odlucili da pljunu ekstra pare da bi nas tremvajem uveli u XXII vek.

PS Po pitanju tunela kroz dedinje i UMP do Pancevca, uvek me je intrigiralo STA se to mota po glavama koje misle da je problem kako stici do Autokomande ili Pancevca a da prolazak preko istih istog trenutka ne bi postao ogroman problem. Uzasno skup projekat za koji se moze napraviti jos jedan preko potreban most preko Dunava. Ili ako ces vec da busis tunele, busi ih za j***ni metro.
 
tzoran":1qw4w8q5 je napisao(la):
šta ono beše treba da radi jedan most... da ide u u vis ili u dalj ?
Скок удаљ с мотком?
Bobb":1qw4w8q5 je napisao(la):
Dajte ljudi dosta više te palanačke priče 'šta će nama ovo čudo gradu, trebali su sklepati nešto preko čega se reka prelazi a mi ćemo ostatak para znati kako da potrošimo.'
Ja svakog jutra prolazim pored i retko kad se ne okrenem da ga pogledam bar na sekund. Ne znam kako vama, ali meni je to skoro podjednako važno kao i smanjenje gužvi, makoliko ono bilo.
Ово баш не личи на тебе? Најпаланачкије је овде зидање плеКаних кутија од 2 спрата и упорно форсирање трамваја науштрб метроа.

Ја гледам мост, али не да бих се дивио, него размишљајући да ће се гужве на Газели коначно мало смањити. То ми је најважније.
nostradamus":1qw4w8q5 je napisao(la):
korupcija i mito su u Srbiji prisutni pri svakom projektu. nije valjda da mislis da toga ne bi bilo da se gradio jeftiniji most? ma daj!
Било би.

Али би се онај ко се уградио - уградио мање.
Bobb":1qw4w8q5 je napisao(la):
Sa druge strane, potpuno se slažem sa kritikama nakaradnog rešenja nivelisanih pristupa sa istočne strane samo zbog očuvanja onog nesrećnog železničkog koridora. Ono je, blago rečeno, urbanistički terorizam...
Е, ово већ заслужује много, много више од +1.
vucko":1qw4w8q5 je napisao(la):
Ali treba biti jasno ljudima da je UMP kao projekat od raskrpetlje do pancevca mrtav.
Тунела ми и није много жао, жао ми је дела од аутопута до Панчевца који је био много значајнији. На жалост, он ће (ако икад буде рађен) бити рађен тек на крају.
Bobb":1qw4w8q5 je napisao(la):
nostradamus":1qw4w8q5 je napisao(la):
...ali smatram da vec postoje dovoljno jake ulice koje ce snabdevati ovaj most sa automobilima. cak se plasim da ce na njegovim prilazima da se stvara ogromna guzva.
sto ce biti najveci moguci dokaz o neophodnosti ovoga mosta.
hm...neće, to će biti dokaz da su prilazi loše rešeni... :/ I toga se ja plašim.
И ја. Нарочито кад тунел довуче саобраћај на раскрпетљу, а о траљавом патрљку петље на НБГД да и не говорим. Биће ту лепа колона око блока, нарочито кад се аутобуска станица ту измести.
vucko":1qw4w8q5 je napisao(la):
Zato se i namece onaj tunel od bloka 45 ispod ade do onog puta cije ime zaboravih.

Ali sada je glavni metro most u nemanjinoj,jer je red da se uradi sta se moze u centru pa da se resava ostatak grada natenane.
Тачно. Газела ће добити алтернативни правац, сад треба и Бранков мост да добије алтернативни правац.
 
Igor":cooy2rd6 je napisao(la):
.... Pozicija ump-a i mosta pre svega je apsolutno idealna jednim delom uslovljena i tunelom ....

E, da nije ove rečenice :D bilo bi GOTCHA!

Igor":cooy2rd6 je napisao(la):
....ali vise nego potrebna i pristupacna za stanovnike Miljakovca, Kanarevog brda, Banvog Brda, Petlovog Brda, Labudovog Brda, Resnika, Vidikovca, Ceraka, Zarkova prakticno i Zeleznika koji ovim mostom dobijaju izuzetnu alternativu Gazeli i u buducnosti i przi prisup gradu oslobadjanjem postojecih saobracajnica. Jedini polozaj i apsolutno jedini polozaj koji omogucava pristup svim ovim naseljima pogotovo rakovickim jeste upravo polozaj sadasnjeg mosta.

Pa naravno - koliko sam puta ovde ponavljao, pre oko godinu - dve, da će most značiti pre svega stanovnicima Čukarice i Rakovice! U UMP niko i ne veruje, ostala samo linija na karti.
Izgovor za veliki most - "to nije običan most, već je to deo Unutrašnjeg Magistralnog Poluprstena" - i na kraju ostade samo - još jedan gradski most. Pozamašnig gabarita, ali ipak samo gradski most. I zato će mi uvek izgledati glupo, zbog te svoje veličine i pompeznosti u odnosu na ostale savske mostove.

Ovde moraš da namerno udaraš kontru da bi dokazao ponetu!
Sami ste mi svedoci.
 
relja":u9naufgt je napisao(la):
I zato će mi uvek izgledati glupo, zbog te svoje veličine i pompeznosti u odnosu na ostale savske mostove.

Most nije glup zbog svoje velicine i pompeznosti vec je velicina i pompeznost rezultat tehnickog resenja koje zahteva premoscavanje 3 recna korita sa tehnikom kosih kablova. A ostali beogradski mostovi premoscavaju samo jedno korito te su manji od ovoga.
 
Danas sam fotkao hemijskicu, tačnije samo petlju Radničku, rade ko ludi :) I skroz gornji deo i kružni tok... A za uzlaznu rampu iz bulevara na most će koristiti čelične segmente, neće betonske koliko videh :)
 
Vrh