Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Надам се кад завршимо трећу линију метроа :)
 
mogao bi uporedo sa automobilskim tunelom da se kopa i tunel za metro koji bi morao malo da skrene od trase automobilskog tako da seče železničku stanicu prokop.
 
'ajde da ne kopamo automobilske tunele dok ne zavrsimo kruzni put i bar jedan most na Dunavu. I naravno dok ne prorade prve 3 linije metroa :D

Svaka krtica koju uspemo nekako da kupimo ce jos dugo imati korisnije stvari da radi.
 
Ја се искрено надам да ће мост, без тог несрећног тунела сасвим довољно да растерети Газелу, да се то зло, не гради уопште, или бар не у следећих 10 година.
 
Ma nema se para, da se ne lažemo.

Plus što je to nastavak razvoja automobilskog Beograda.
 
Wile E. Coyote":14e7gmcv je napisao(la):
Реља, седи, кец!

Аутомобилско-ТРАМВАЈСКИ паланачки Београд.

koga obuzima vrtoglavica vec na sestom-sedmom spratu tako da se ne sme graditi nista vise od toga.
 
Jel zna neko kada ce da grade saobracajnicu sa nase nbgd strane od mosta pa paralelno sa prugom kroz buvljak prema Zemunu? To je deo UMPA sa nbgd strane. Ne verujem da ce stici i to do 15. decembra jer se trenutno nista neradi na tom potezu.
 
То треба да буде готово до краја следеће године. До 15. децембра ће бити готове улазна и силазне рампе према Јурија Гагарина.
А сад, назад на тенис :vops:
 
E i ja malo gledam, malo ovde, pa na fejs i u krug, smirujem zivce hehehehe
 
Most se privodi kraju, završni radovi su u toku, demontira se i glavni kran, a ostalo je pitanje dali će se površina pilona na neki način obrađivati. Bilo je različitih stavova i na ovom forumu, ali je ostalo nedorečeno šta će se desiti jer su zvanične informacije i po tom pitanju po običaju veoma šture, ako ih uopšte i ima.
Moj lični stav je do skoro bio da ga ne treba farbati jer mu ta vidljiva betonska tekstura zapravo naglašava snagu i monolitnost i uz izraženu eleganciju oblika ostavlja utisak moći i sigurnosti kod posmatrača.
Gledajući slike koje sam napravio pre neki dan, moram da priznam da sam se pokolebao:



Pored već poznate nejednake nijanse pojedinih slojeva, vidljive su mnogobrojne fleke na mestima gde je očigledno površina krpljena, a još uvek se vide i stopice gde je bio pričvršćen građevinski lift. Isti problem pojaviće se i s druge strane, ali u daleko većoj meri, kada se uklone oslonci glavnog krana:



Možda se sve ovo i nevidi toliko golim okom sa zemlje, ali jednostavno sada gotovo svi foto-aparati imaju jak zum, a pošto ovo treba da bude i turistička atrakcija, valja nešto preduzeti.
Postoji opasnost da se pomenuti stil "brutalizam" u našoj varijanti pretvori u "brukalizam".

Zanimljivo je pitanje i kako će demontirati ove rešetkaste oslonce krana. Na prošloj strani čini mi se zaključismo da će to uraditi odozgo sa mini platforme na vrhu, ali mi sada to izgleda malo verovatno jer su ove rešetke sigurno masivnije od jedne tone a to je previše za montažnu malu dizalicu.
Drugi problem je visina, jer se najvišlji oslonac nalazi negde na 155m:



Ako se gleda sa kolovozne konstrukcije to je na 135m, a to je već dostupno najvećim mobilnim kranovima:



ali u ovakvoj konfiguraciji:






Biće zanimljivo, ali uostalom na ovom gradilištu nikad nije ni bilo dosadno! :kk:
 
Михаило":2fpnb06l je napisao(la):
То треба да буде готово до краја следеће године. До 15. децембра ће бити готове улазна и силазне рампе према Јурија Гагарина.
А сад, назад на тенис :vops:
Noup rekose polovina 2013 u najboljem slucaju,racunaj krajem 2013te...
 
JohnyBgood":1gpy1i5n je napisao(la):
Wile E. Coyote":1gpy1i5n je napisao(la):
Реља, седи, кец!

Аутомобилско-ТРАМВАЈСКИ паланачки Београд.

koga obuzima vrtoglavica vec na sestom-sedmom spratu tako da se ne sme graditi nista vise od toga.
Тако је, то сам заборавио. Не сме се довести у питање свето Ушће као највиша зграда.
 
Pastavljene su slike za avgust mesec na www.savabridge.com.


august01.jpg


august02.jpg


august03.jpg


august04.jpg


august05.jpg


august06.jpg


august07.jpg


august08.jpg


august10.jpg


august11.jpg


august12.jpg
 
Veliki Vracar":3tw0ufh4 je napisao(la):
Most se privodi kraju, završni radovi su u toku, demontira se i glavni kran, a ostalo je pitanje dali će se površina pilona na neki način obrađivati. Bilo je različitih stavova i na ovom forumu, ali je ostalo nedorečeno šta će se desiti jer su zvanične informacije i po tom pitanju po običaju veoma šture, ako ih uopšte i ima.
Moj lični stav je do skoro bio da ga ne treba farbati jer mu ta vidljiva betonska tekstura zapravo naglašava snagu i monolitnost i uz izraženu eleganciju oblika ostavlja utisak moći i sigurnosti kod posmatrača.
Gledajući slike koje sam napravio pre neki dan, moram da priznam da sam se pokolebao:


Pored već poznate nejednake nijanse pojedinih slojeva, vidljive su mnogobrojne fleke na mestima gde je očigledno površina krpljena, a još uvek se vide i stopice gde je bio pričvršćen građevinski lift. Isti problem pojaviće se i s druge strane, ali u daleko većoj meri, kada se uklone oslonci glavnog krana:


Možda se sve ovo i nevidi toliko golim okom sa zemlje, ali jednostavno sada gotovo svi foto-aparati imaju jak zum, a pošto ovo treba da bude i turistička atrakcija, valja nešto preduzeti.
Postoji opasnost da se pomenuti stil "brutalizam" u našoj varijanti pretvori u "brukalizam".



Biće zanimljivo, ali uostalom na ovom gradilištu nikad nije ni bilo dosadno! :kk:

Da probaju da ga omalterišu...sa nekim krečno-cementnim malterom... ili da puste klince da ga ukrase grafitima
:/
 
Zasijaće pilon

"U toku je priprema idejnog projekta za postavljanje javnog i dekorativnog osvetljenja, a planirano je da pilon „blesne" već krajem godine.

Ovaj stub je već postao obeležje prestonice, a postavljanje dekorativnih svetiljki istaći će njegovu lepotu, kaže Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda "

Izvor - Press
 
V. Vracar, pljuste plusOvi. :D

Da se ja pitam, zavrsna obrada pilona (sta god to predstavljalo, nisam strucnjak) bila bi obavezna.
Iako nisam protivnik brutalizma, naprotiv, zalazem se za ocuvanje i "negu" najuspelijih beogradskih zdanja koja pripadaju tom stilu, ne svidja mi se ta sarolikost betona pilona. Ovde svetliji, onde tamniji, ovde na tufne, a tamo na strafte. :/
S tim u vezi, imam i laicko pitanje koje se tice ocigledne razlike u zavrsnoj obradi betona (tacnije, tamo gde je ona uopste bila prisutna) na nekoliko objekata. Ako nije bilo moguce izvrsiti direktno uporedjivanje izgleda starog i obnovljenog Avalskog tornja (putem fotografija se jasno vidi da je stari toranj imao ujednacenu boju betona, nekako mirniju, privlacniju za oko), onda se ocigledna razlika izmedju objekata iz proslosti i sadasnjosti vidi na primeru mostova Beska 1 i Beska 2. :) Opet isti simptomi. Stubovi Beske 1 su, kao, presvuceni nekom "glazurom" koja ujednacava nijanse boja betona. Sa Beskom 2 to nije slucaj, a izgled stubova je, cini se, "suvise brutalan". Kao tek izmalterisana soba koja ceka zavrsni udarac jarcem. E, takav utisak pruza i pilon novog ukrasa Beograda - Mosta Topalovica :laugh: .

Ne znam, nisam dovoljno upucen od cega to zavisi... :|

A, sto se "siljka" tice, meni sasvim odgovara. Posle prvobitnog blagog soka, postepeno sam se navikao. Sve mi se vise svidja kako "vristi" na suncu, posmatrano sa jugozapadne strane. :laugh:


:gobb:
 
Па то изгледа да је мост коначно спојен? :p

Наравно да се то нигде није спомињало, таман посла. :notok:
 
Skinut je derik,a sada ce i kran,skoro je na zemlji.3 meseca je do otvaranja mosta
 
Sto se tice beska 1 mosta. I stubova. Ima lepo objashnjeno na skyscraper-u od strane coveka koji radi na beski 2. Kaze da je za prvi most kada su dizali one "kutije" kako se vec zove u koje nalivaju beton, imali napravljeno sa donje strane kao rezervoar maltera i kako se ta kutija dize ona ravnomerno izmalterishe prethodni deo. Barem sam ja to tako razumeo. Mada se vidi sada npr. na obnovi gazele da su betonskis tubovi konstrukcije isto lepo odradjeni. Mislim da je bilo pominjano vec ovde na forumu da je po planu neka zavrshna obrada pilona, a sada kakva :) to je pitanje.
 
Felix55":mpmc8ic6 je napisao(la):
Zasijaće pilon

"U toku je priprema idejnog projekta za postavljanje javnog i dekorativnog osvetljenja, a planirano je da pilon „blesne" već krajem godine.

Ovaj stub je već postao obeležje prestonice, a postavljanje dekorativnih svetiljki istaći će njegovu lepotu, kaže Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda "

Izvor - Press

A joj! Sudeci po "dometima" na Skupstini, Albaniji, Kalemegdanu, i drugde mogu samo da strepim. Mada je, ne srecu, ovo ipak jedna futuristicka "igla" koja moze da podnese vise egzibicija od zgrade skupstine, plasim se da nema tog objekta koji ovi nasi diodasi nisu u stanju da uniste.
 
meni nije bas jasno sto se toliko prica o lepoti pilona, ne znam sta tu moze da bude lepo ili ruzno. stub k'o stub, cak su mi i ogromni crveno-beli dimnjaci interesantniji od ovog toplomera :grand:
 
Vrh