Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

blagoje":2etoq4vv je napisao(la):
Da li ja to dobro vidim sa slike sa maketom, ili mi se čini da je predviđeno da se tramvajom povežu Banovo brdo i Rakovica?
I meni se čini, a na onoj drugoj slici, gde se bolje vidi petlja kod mosta - tu se jos bolje vidi da tramvajske šine sa Banovog Brda imaju skretanje i ka Topčideru
 
Надајмо се да ће тако бити. Што се тиче приче о метроу, то је тако небулозна прича да не треба ни дискутовати о томе. Само да не прогурају белам.
 
Без бриге,нема(мо)ју више пара ни за белам.
 
Znači dobijamo dve Metro stanice dizajna a la Dubai.. :kafa: fina predizborna priča "izgradnja Metroa je počela i to prvo na liniji M3/M5 ;) poštovani gledaoci trasa i stanice se uklapaju u koncept svih tipova Metroa,laki,teški,srednji,monorail..nikom se nismo zamerili..." :laugh: realno dobijamo "premetro"ruku na srce tako je počelo i u Beču..
 
Jasno je da nema nista od metroa,bar tu.Ali mora se priznati da je pohvalno da ipak uglavise stanicu na tom vijaduktu ko sto ja zanovetah u zadnje vreme.

Jos da stave 4 rampu za most i da zivimo srecno do kraja zivota. :)
 
Hmm razmišljam ta stanica ako bude odmah do ž.stanice Nbg omugućava fino presedanje sa voza na tramvaj za neke delove grada..
 
To i pominjah,da bude stanica,i da polunivo se spoji sa stepenicama za stanicu bg voza.Prosto savrsena veza.Samo bi onda trebao da se spusta kod gsp-a a ne nbg-a jer ce biti zurka da ukomponuju i ne rampe za kola.Mozda su i njih izmenili,ko zna.
 
vucko":3iq8beyv je napisao(la):
Jos da stave 4 rampu za most i da zivimo srecno do kraja zivota. :)
Е, то тешко. Мада, никад се не зна. Изненадише нас са Радничком, кад би нас изненадили и са овом петљом...
 
Да ли се зна зашто је УМП морао да заобилази оба три објекта поред пруге (перионица, тениски терени и незавршена зграда)? Сумњам да су легални. Ако је већ била расправа о oвоме извињавам се.

zaobilazenje.jpg
 
Haha! Pa ko sme Petosevica da dira!

Vidi ko sve stoji iza njih :)
" U godinama koje su iza nas izgradili smo brend koji je postao prepoznatljiv i neizbežan u svetu auto-delatnosti, ugostiteljstva i obavljanju usluga. .......veliki broj kompanija odlučio za poslovno-tehničku saradnju sa nama.
Neke od njih su:
Telekom, Stampa d.o.o., ITM, Mercedes benz, Volvo, PTT, British American Tobaco, Actavis, Bosh, UniQa, Siemens, Knauff, Idea, EDB, HP, Piraeus bank, Chrysler Balkans…"
 
vucko":1v2xbxsl je napisao(la):
Moze li neko da pojasni to da se ne racuna u cenu mosta PDV jer ostaje u budzetu,jel to ima smisla ili je u pitanju neka obmana?Na tu stavku kazu da je projekat jeftiniji 60 miliona eura.

Najbolje da oni sami objasne.
Porezi se plaćaju Republici, a potom se iz budžeta raspodeljuju budžetskim korisnicima.
Kakva će ta raspodela biti zavisi od političkog dogovora i potreba (mostovi, vodovod, sajtovi, plate zaposlenih u državnim institucijama...namerno sam sve stavio u isti rang). U par poslednjih godina je bilo nekoliko promena ove raspodele.
Ono što niko ne postavlja kao pitanje je - odakle će doći pare od kojih će se platiti PDV?
Od naplate poreza od poreskih obveznika (građani i privreda) ili iz kredita (pamćenje mi nije jače u petak u 7:30 ali mislim da je već i bio uzet jedan kredit iz kojeg se platio PDV - biće mi milo da me neko dematuje).
To je kao ona priča o električnim automobilima - ekološki su sve dok neko ne zapita "a odakle dolazi struja?"
 
Arnorian":7ktd9imu je napisao(la):
Да ли се зна зашто је УМП морао да заобилази оба три објекта поред пруге (перионица, тениски терени и незавршена зграда)? Сумњам да су легални. Ако је већ била расправа о oвоме извињавам се.

zaobilazenje.jpg


Pa, "UMP" prati trasu koja prolazi kroz ovu "slepu" raskrsnicu koja je napravljena kad i Omladinskih brigada.
Petošević i ITM (poslovna zgrada, između nje i pruge su ti tereni, u dvorištu) se nalaze pored trase "UMPa" ili te ranije predviđene ulice, tako da se teško može reći da ih "UMP" zaobilazi.

Tu su gde su, podignuti su pored trase, u bilo kojoj varijanti.
 
Ne zaobilazi UMP ta tri objekta pored pruge već zaobilazi garažu GSPa pa zato ide malo nakrivo. A garaža GSPa, pa ko sme nju da dira, zna se ko stoji iza nje! :cool:
Što se tiče cene mosta, cifre su zaista vrtoglave, ali valjda znaju šta rade, mislim bar se nadam da vode računa. Treba sagledati cenu po m2 i u odnosu na složenost projekta, ali ja sam za to da se sada oko cene ne talasa previše, neka oni njega samo spoje i otvore, a onda ih treba malo pridaviti ako se pokaže da su potrošili više nego što treba. Najbolje bi bilo sada ih snažno podržati, nešto u stilu Djilas is the best, just keep going, you're the only one, a onda dati vlast Tomi da ga ovaj malo obradi i pokuša nešto para da vrati u budžet. Eto, to je taj mali pakleni plan. :D
 
Ali ti ideja ne drži vodu ako je most iste širine ali sa dva noseća stuba mogao da bude jeftiniji ili ako je projekat mogao da bude jednostavniji.

Argument "cene po kvadratu" mi je od početka bio čudan.

Ali tu je uvek kontra-argument - to je simbol, most nije građen 40 godina i ostale neracionalnosti.

A Aca da je pametan i da zna matematiku, dodao bi i vrednost kamata, jer bez njih nema ni mosta ni pritupnih saobraćajnica. Ili bi bar prostim oduzimanjem izračunao koliko su se cene uvećavale od idejnog projekta. Ali to zahteva rad, a on je ipak, političar :lol:
 
Da,imamo argument cene po kvadratu mosta,a onda ako ona otpadne tu je stvar da je to simbol.Cudi me kako nisu zabranili izgradnju mosta jer kvari vizuru sa svojih 200m a ne daju zgrade vise od 8 spratova da se grade :)

Taj lupa as usual,nema leba od toga.Na kraju ce biti pojela maca.

Nego bi lepo da grad objavi na sajtu sve troskove po stavkama,makar napisano u ekselu pa da znamo na cemu smo.I to recimo kada bude otvaran most pa da se podvuce crta i vidi kako je.
 
vucko":3e6gtkki je napisao(la):
Nego bi lepo da grad objavi na sajtu sve troskove po stavkama,makar napisano u ekselu pa da znamo na cemu smo.I to recimo kada bude otvaran most pa da se podvuce crta i vidi kako je.
I nema razloga da ne napišu...
Malo je za diskusiju da li i koliko kostaju pristupne saobraćajnice ali pošto su sve na stubovima onda mu i one imaju cenu kao neki most....
 
Vest koju je preneo Lento:
EBRD razmatra zajam za beogradsku infrastrukturu
Beta - Pre 51 minut
LONDON - Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) razmatra zajam od 57 miliona evra za Grad Beograd, za finansiranje saobraćajne infrastrukture, objavio je na sajtu kreditor.

Sredstva iz zajma će biti upotrebljena za finansiranje izgradnje tramvajskih šina na novom mostu preko Save, novi sistem upravljanja saobraćajem, renoviranje šina u centru grada i obnovu i produženje glavnih puteva u gradu radi veće bezbednosti.

Zar u ona sredstva koja su do sada obezbeđena za izgradnju mosta, a koja mnogi smatraju preteranim u odnosu na realnu cenu celog projekta, nije uključen i trošak nabavke i postavljanja tramvajskih šina na mostu???
 
Ko zna sta cemo jos da saznamo. Mozda u cenu mosta nije ukljuceno ni osvetljenje. :p A pitanje je da li ce i asfaltiranje posebno da se placa. :laugh:
 
Aaaahahahahahaha :D :laugh: :lool: taman što se naviknemo na jednu cenu, pojavi se nova :D Al' na ovu ne treba da se navikavamo, jer je posle toga verovatno na redu "zajam" za liftove i stanice na mostu...
 
Upravo se pusta emisija na regionalnom Diskaveriju,nigde ni reci ni slike o onome sto sam se zalio ko bandoglavi SRBin :)

P.S.Znate na sta mislim.
 
Vrh