Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Cudno je bilo gledati BG na Discoveryju :) Iako svakodnevno gledamo kako most raste, pogled "iza zavesa" je skroz novo iskustvo - saznas dosta stvari koje nisi znao, a i one koje si znao su sada objasnjene na skroz kul nacin. Nazalost, zaboravio sam na emisiju, pa sam pola propustio. Srecom, Vucko me podsetio svojim postom ;)
 
И ја заборавих скроз на емисију. Да ли неко може да постави на теми ту Дискаријеву емисију о нашем "мостићћћу" ?
 
Pozdrav svima! Nije me bilo ovde jedno duže vreme, pa se unapred izvinjavam svima kojima moja naredna pitanja mogu biti dosadna ili "prežvakana".

Dakle, zanima me:
-da li je predložen nacrt petlje u Jurija Gagarina konačan ( bez bilo kakve veze onih koji dolaze od Sava centra sa novim mostom )
- da li je na mala vrata progurana Bobićeva ideja o lakom metrou ( tačnije dužem tramvaju )
- da li je tačno da je predviđena saobraćajnica na stubovima od mosta do ulice Nikole Dobrovića ( Tošinog bunara )
i
- da li se možda zna neka preciznija ruta tunela UMP-a i prelaza preko auto-puta?

Unapred hvala i praštajte, propustio sam nekih 200 strana postova na ovoj temi :(

p.s.
Ima li neko od vas makar okvirnu predstavu koliko bi nas izašao tunel ispod Ade na potezu Dr Ivan Ribara - Trgovačka u odnosu na cenu mosta i saobraćajnica? Više ili manje. Hvala!
 
Bio je Djilas juce u Beogradskoj hronici. Nisam nesto pazljivo pratio, ali cini mi se da je rekao nesto u stilu "tu ce za prvu ruku ici tramvaj, a kasnije kad se bude gradio metro bice metro". Bila je i genaralna prica o metrou, ali se nisam udubljivao previse.
 
Ево, ја ћу да ти одговорим оно што (ваљда) знам:
Vocar":3m8jmfee je napisao(la):
-da li je predložen nacrt petlje u Jurija Gagarina konačan ( bez bilo kakve veze onih koji dolaze od Sava centra sa novim mostom )
Јесте. Изградња је увелико у току.
Vocar":3m8jmfee je napisao(la):
- da li je na mala vrata progurana Bobićeva ideja o lakom metrou ( tačnije dužem tramvaju )
Надајмо се да није, мада неке изјаве у последње време смрде на то. Да је Шмекси овде, знао би много више.
Vocar":3m8jmfee je napisao(la):
- da li je tačno da je predviđena saobraćajnica na stubovima od mosta do ulice Nikole Dobrovića ( Tošinog bunara )
Неће бити целом дужином на стубовима, него до Ђорђа Станојевића.
Vocar":3m8jmfee je napisao(la):
- da li se možda zna neka preciznija ruta tunela UMP-a i prelaza preko auto-puta?
За тунел да, а до аутопута бих и ја волео да знам.
 
по оној анимацији, планирано је да иде надвожњак преко кружног тока на Ауткоманди, директна веза са ауто-путем изгледа да није планирана колико се ја сећам анимације, него би се ишло преко кружног тока
 
Jos jedna slicica,da naglasim da nije fotka koju postavim nije moja vec pokupim sa neta

20275224694e0e415ae1c62335573761_orig.jpg
 
sto vise razmisljam o tom tunelu ispod senjaka i dedinja vise mi se cini da je to sve preambciciozno i nepotrebno. izgradjnom obilaznice i mosta na adi guzve na gazeli, autoputu kroz beograd i u bulevaru vojvode misica bice znatno manje i svi koji budu zeleli da dodju od autokomande do recimo ade moci ce da to urade bez preterane muke. pametnija investicija bi bila da se rakovicki put prosiri i time omoguci bolja veza rakovice i naselja koja joj gravitiraju sa ostatkom grada. dodatno bih rakovicki put povezao sa banjicom preko lisicijeg potoka (mislim na onaj problematicni uski deo donjeg miljakovca).. cini mi se da bi to sve kostalo manje a da bi dobitak bio veci.

edit: pre nego sto bih to uradio prvo bih ukinuo voz od rakovice do glavne zel stanice i celom tom trasom provukao jednu liniju metroa (isao bi povrsinom).. a, kakav sam ja djilas :))
 
^^ ima negde na netu detaljan plan naselja Košutnjak, vidi se da je planirano da Rakovički put ide 2+2, cela Pere Velimirovića isto 2+2, kao i Borska od Pere Velimirovića do solitera da ide 2+2.

Naravno, na ukrštanju Pere Velimirovića sa Rakovičkim putem predviđen je, pogađate, kružžžžžž..khm khm semafor.

Kad naletim na plan, postaviću ga ovde...
 
razgrađebinar delimično se slažem sa tobom. svakako treba širiti rakovički put ali se to mora raditi uporedo sa izgradnjom tunela. ja se zalažem takođe za ukidanje voza od rakovičke do glavne. i šine bi totalno iščupao od rakovičkog nadvožnjaka do glavne. a metro linija ne bi tu išla jer to nije naseljeno mesto već šuma već bi metro mogao da se provuče od vidikovca preko žarkov, požeške ade, sajma, savskog amfiteatra i glavne. i to naravno sve podzemno.. to bi naravno pokrilo mnogo više stanovništva nego da ide trasa od rakovice do košutnjaka,
 
Ja sam od samog starta bio za neku varijantu u kojoj bi se spojili Dr Ivana Ribara ( kao produžetak Novosadskog puta ) i Trgovačka. Mišljenja sam da J. Gagarina neće biti rasterećena, kao ni Bul. Vojvode Mišića, ali dobro. Sada se možda ispostavlja da bi i tunel ispod Ade bio jeftinija varijanta od mosta i saobraćajnica.

A svakako sam protiv vartijante da se buše tuneli ispod Senjaka, Dedinja pa potom ispod celog centralnog dela grada, sa sve nadvožnjakom iznad Autokomande.
No dobro...videćemo šta ćemo dočekati od svega toga
 
Evo plana (desni click pa view image za full res)

4257_namena1.jpg


Dobra strana je sto se planira razdelni pojas na glavnim pravcima.
 
Vocar wrote: ,, . . . A svakako sam protiv vartijante da se buše tuneli ispod Senjaka, Dedinja . . . ,,
:kk: :) +1 :) :kk:
Očigledna teška glupost i bacanje para u ovoj bedi. . . .
vec sam izneo argumetne na nekoj od prehodnih stranica pa čak i na temi o Deligradskom nadvožnjaku čija se izgradnja namerno izbegavala godinama
 
Sreća, pa neki od nas razumeju Ruski :D Ja ne mogu da verujem da mi imamo toliki problem sa lenjošću i ostalim...Kinezi 3 godine radili ono čudo od 42 km u TRI smene i završili za 3 godine...Rusi prave ovo čudo sa DVA pilona od 320m i završiće za TRI godine...A mi? Mi TRI godine pravimo ovaj naš Skadar...pa voleo bih da čuijem po čemu je naš specifičniji od onog od 42km ili ovog Ruskog...Sa ovolkim parama koje su naši uložili/ukrali, mogla je komotno da se angažuje i 3 smena i da se radi bulevar, pa da sve bude odmah gotovo...ali ne, gospoda ne bi bila gospoda kad ne bi mutila...
 
Verovatno nisu placeni da to rade.

Pogotovu mi se svidja sto uporedise dva resenja mosta po cenama.Kad bi to ovde uradili bar bi priznali da je ovo najskuplje resenje.
 
@ ronche kinezi su koristili 10,000 radnika koji su verovatno primali 50 dinara dnevno
 
A mi smo podigli kredite koji nas uslovljavaju da uposlimo strane firme koje opet angažuju domaće podizvođače i radnu snagu iz Bosne, koji rade za mrvice....
 
Добро је да булевар иде са десне стране Топчидерке, са леве не би било места за касније повећање броја колосека пруге.
 
razgradjevinar":2wum0zcq je napisao(la):
sto vise razmisljam o tom tunelu ispod senjaka i dedinja vise mi se cini da je to sve preambciciozno i nepotrebno. izgradjnom obilaznice i mosta na adi guzve na gazeli, autoputu kroz beograd i u bulevaru vojvode misica bice znatno manje i svi koji budu zeleli da dodju od autokomande do recimo ade moci ce da to urade bez preterane muke. pametnija investicija bi bila da se rakovicki put prosiri i time omoguci bolja veza rakovice i naselja koja joj gravitiraju sa ostatkom grada. dodatno bih rakovicki put povezao sa banjicom preko lisicijeg potoka (mislim na onaj problematicni uski deo donjeg miljakovca).. cini mi se da bi to sve kostalo manje a da bi dobitak bio veci.

edit: pre nego sto bih to uradio prvo bih ukinuo voz od rakovice do glavne zel stanice i celom tom trasom provukao jednu liniju metroa (isao bi povrsinom).. a, kakav sam ja djilas :))

+ I meni je uvek bila besmislena ideja sa tunelom do Autokomande. Ona je toliko zagusena da joj dodatni saobracaj apsolutno ne treba, a druge stvari tipa mosta na Dunavu, obilaznice, i toliko toga drugog bi i tako puno olaksale saobracaj od Brda i Ibarske magistrale prema Pancevu... plus IZMESTAJUCI vecinu tog saobracaja da ne drnda kroz grad. Moje skromno misljenje.
 
Vrh