Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

E ljudi, niste svesni koliko je dobro što ovaj most grade inostrane firme! Da iza svega toga stoje naši, izgradnja bi trajala kao obilaznica i prokop zajedno (minimum jdno 30 godina :) )!

Evo vam primer (jedan od monogih): Na na autoputu, na uzbrdici na izlazu iz beograda, u smeru ka Nišu (kod one dve Jugopetrolove pumpe), radi se nešto već više od tri meseca. Firme koje rade su MKB i Ratko Mitrović (ima reklama tu gde su preusmerili sobraćaj). Prvi put sam tu primetio radove negde sredinom aprila. Od tad sam tu prošao jedno pet puta, i danas ponovo. Ni jednom tu nije bilo ni jednog radnika, ni mašine (jednom bila dva neka bagera ali ni jedan nije radio), niti se za sve ovo vreme može primetiti bilo kakv npredak. Sve stoji iskopano kao i kad sam prvi put video! Da ne pričam kakve se gužve tu stvore kad se ljudi vraćaju u nedelju predveče. Jednom sam se vraćao baš u to vreme i trebalo mi je skoro dva sata da pređem tu deonicu, kolona je počela jedno kilometar posle pumpe u bubanj potoku. Katastrofa. Mogu da zamislim kako će biti sad kad ljudi krenu na more... A ne može se ni naslutiti kad će to biti završeno. Sramota!
 
rastafari":3hmizu1g je napisao(la):
E ljudi, niste svesni koliko je dobro što ovaj most grade inostrane firme! Da iza svega toga stoje naši, izgradnja bi trajala kao obilaznica i prokop zajedno (minimum jdno 30 godina :) )!

Evo vam primer: Na na autoputu, na uzbrdici na izlazu iz beograda, u smeru ka Nišu (kod one dve Jugopetrolove pumpe), radi se nešto već više od tri meseca. Firme koje rade su MKB i Ratko Mitrović (ima reklama tu gde su preusmerili sobraćaj). Prvi put sam tu primetio radove negde sredinom aprila. Od tad sam tu prošao jedno pet puta, i danas ponovo. Ni jednom tu nije bilo ni jednog radnika, ni mašine (jednom bila dva neka bagera ali ni jedan nije radio), niti se za sve ovo vreme može primetiti bilo kakv npredak. Sve stoji iskopano kao i kad sam prvi put video! Da ne pričam kakve se gužve tu stvore kad se ljudi vraćaju u nedelju predveče. Jednom sam se vraćao baš u to vreme i trebalo mi je skoro dva sata da pređem tu deonicu, kolona je počela jedno kilometar posle pumpe u bubanj potoku. Katastrofa. Mogu da zamislim kako će biti sad kad ljugi krenu na more... A ne može se ni naslutiti kad će to biti završeno. Sramota!

Da li je tu u pitanju placanje? Da ih neko placa i da su jasni penali za prekoracenje rokova ja verujem da bi se i tek kako radilo. I da je strana firma pa da je neko ne placa ili nadzire i oni bi se za***li.

Problem je verovatno u organizaciji i nadzoru celog projekta. Odvoje se neke pare za nesto pa onda neki reketasi koriste ili otvoreno kradu te pare umesto da se redovno uplacuje onima koji rade. Pa sto bi onda iko ozbiljno radio? Tako bi i Mrkonjic da gradi autoput, ali tako sto ce preduzeca dzabe da rade a neki da se maste. E pa ne moze. Dok se ne uozbiljimo kao zemlja nikada nista ozbiljno necemo sagraditi.

Jedino ne znam da li se grad Beograd malo uozbiljio pod Djilasom i ovim projektom (u kome sigurno nadzor od kreditora predstavlja pozitivnu injekciju discipline i smisla, ne kazem da je idealno ali pomak napred sigurno jeste, jer - ipak raste taj most), videcemo.
 
Ronche":2clcuoak je napisao(la):
Sreća, pa neki od nas razumeju Ruski :D Ja ne mogu da verujem da mi imamo toliki problem sa lenjošću i ostalim...Kinezi 3 godine radili ono čudo od 42 km u TRI smene i završili za 3 godine...Rusi prave ovo čudo sa DVA pilona od 320m i završiće za TRI godine...A mi? Mi TRI godine pravimo ovaj naš Skadar...pa voleo bih da čuijem po čemu je naš specifičniji od onog od 42km ili ovog Ruskog...Sa ovolkim parama koje su naši uložili/ukrali, mogla je komotno da se angažuje i 3 smena i da se radi bulevar, pa da sve bude odmah gotovo...ali ne, gospoda ne bi bila gospoda kad ne bi mutila...


Dodao bih, da Rusi pored ovog rade još jedan most sa 4 pilona u samom Vladivostoku. Ova dva mosta bi izgleda trebalo da budu gotova do APEC-ovog samita 2012. na Ruskom ostrvu pored Vladivostoka.

http://www.youtube.com/watch?v=k3xGPB1jVc8&NR=1

Time je naša beda još mizernija, čini mi se.
 
Kada vec pominjete guzve i sta je potrebno evo kako u februaru 2010. godine gradska direkcija za zemljiste i izgradnju(www.beoland.com) i neka nemacka kompanija proracunase da ce biti opterecenje u Beogradu 2021. godine.Ovde su uracunate sve nove saobracajnice i pretpostavljeno je da je BELAM sa tri linije izgradjen.Ja verujem da cemo imati sve osim UMP-a od autokomande do pancevackog mosta tada.

Sto je boja jaca da ne kazem crvenija,to je vece opterecenje.Jasno se namece da je potreban drumski most u Savskom Amfiteatru dok ce neki koji bi spajao blok 45 i trgovacku biti aktuelan u nekom GUP 2031 :)

Ako zelite vecu sliku desno dugme pa open in new window

krka.jpg
 
Vučko, koliko sam shvatio, ti veruješ da ćemo za devet godina ( jer evo 2011. je na polovini ) imati završen pun profil obilaznice ( sa mostom kod Vinče ), most Zemun-Borča, most Karaburma-Krnjača, tunel ispod Senjaka, petlju na auto-komandi i tri tramvajske linije Ustanička-Zemun, Zemun- Rakovica i Rakovica-Ustanička? Prugu od Plavih horizonata do aerodroma da pominjem ili ne?

Da u pravu si, onda je ovo moje stvarno nebulozno.

Mada moram da priznam da sam zadivljen prikazom u kome uopšte nema opterećenja u Vojvođanskoj i na Surčinskom putu, a auto-put kod Ikarbusa je zelene boje.

A Jurija Gagarina, umesto da se vozila podele na dve strane, jedni da idu ka Dr Ivana Ribara i idu ka Banovom brdu, Miljakovcu, Vidikovcu i Rakovici, a drugi ka centru, imamo situaciju da se svi sabijaju na jedan put do brodogradilišta pa kud koji...
Što se mene tiče, ne treba da bude ni u GUP-u za 2051. kad nam pametnjakovići poput ovih sa krnjavom petljom kod brodogradilišta i BELAM-om projektuju saobraćajnice.
 
vucko":14rrirbw je napisao(la):


Zrakasto organizovan automobilski saobraćaj od šireg jezgra ka periferiji. Divota.

Vocar":14rrirbw je napisao(la):
Mada moram da priznam da sam zadivljen prikazom u kome uopšte nema opterećenja u Vojvođanskoj i na Surčinskom putu, a auto-put kod Ikarbusa je zelene boje.

A Jurija Gagarina, umesto da se vozila podele na dve strane, jedni da idu ka Dr Ivana Ribara i idu ka Banovom brdu, Miljakovcu, Vidikovcu i Rakovici, a drugi ka centru, imamo situaciju da se svi sabijaju na jedan put do brodogradilišta pa kud koji...
Što se mene tiče, ne treba da bude ni u GUP-u za 2051. kad nam pametnjakovići poput ovih sa krnjavom petljom kod brodogradilišta i BELAM-om projektuju saobraćajnice.

Potpisujem.
 
Inace za opterecenje,ovo je pocelo da se radi 2006. godine,dakle po planu da autoput od Obrenovca ide na Bulevar Misica,zamislite tek zurku jer ce ici na NBG i jurija Gagarina.Ipak taj most na gornjem spicu ade ili tunel nije uopste toliko nepotreban.
 
Vocar":1r1x0pt0 je napisao(la):
A svakako sam protiv vartijante da se buše tuneli ispod Senjaka, Dedinja pa potom ispod celog centralnog dela grada, sa sve nadvožnjakom iznad Autokomande.
No dobro...videćemo šta ćemo dočekati od svega toga
Да се Панчевац мора ефикасно повезати са аутопутем, неспорна је чињеница. Проблем је што не постоји друго решење од гомиле тунела. Једино можда један тунел директно од аутопута до Панчевца?

О тунелу испод Сењака са ударом на раскрпетљу са семафором сам већ много пута рекао шта мислим.
JohnyBgood":1r1x0pt0 je napisao(la):
a druge stvari tipa mosta na Dunavu, obilaznice, i toliko toga drugog bi i tako puno olaksale saobracaj od Brda i Ibarske magistrale prema Pancevu... plus IZMESTAJUCI vecinu tog saobracaja da ne drnda kroz grad. Moje skromno misljenje.
Мост на Дунаву неће ИЗМЕСТИТИ саобраћај из града. Само ће га ПРЕМЕСТИТИ на друго место (у Земун). Због тога све време и причам да је мост код Винче (са прилазним тунелом од Бубањ потока) требало да има приоритет.

Што се осталог што си поменуо тиче, то је потребно за јуче.
Arnorian":1r1x0pt0 je napisao(la):
Добро је да булевар иде са десне стране Топчидерке, са леве не би било места за касније повећање броја колосека пруге.
Које пруге? :/
Vocar":1r1x0pt0 je napisao(la):
Što se mene tiče, ne treba da bude ni u GUP-u za 2051. kad nam pametnjakovići poput ovih sa krnjavom petljom kod brodogradilišta i BELAM-om projektuju saobraćajnice.
Свака част. Ово је једна од најпаметнијих ствари које сам чуо. + бесконачно.
vucko":1r1x0pt0 je napisao(la):
Inace za opterecenje,ovo je pocelo da se radi 2006. godine,dakle po planu da autoput od Obrenovca ide na Bulevar Misica,zamislite tek zurku jer ce ici na NBG i jurija Gagarina.Ipak taj most na gornjem spicu ade ili tunel nije uopste toliko nepotreban.
Баш тако. Оптерећење са новобеоградске стране ће бити још горе. Још један аргумент за бесмисленост одлуке да аутопут за западну Србију терају са сремске стране.
 
Wile E. Coyote":1otydy4n je napisao(la):
Arnorian":1otydy4n je napisao(la):
Добро је да булевар иде са десне стране Топчидерке, са леве не би било места за касније повећање броја колосека пруге.
Које пруге? :/

Железничке, од гараже Плавог воза до станице Раковица има два колосека, треба да се остави место за још два.

Будући булевар Патријарха Димитрија је жут, ж. пруга је црвена, а трамвајска зелена.
kosutnjak.jpg
 
Аха, ОК, нисам скапирао одмах. Уплашио сам се да мислиш на део према Главној. :D
 
Па да, могли би да повећају и брок колосека поред Хиподрома на макар 6. :)
 
До станице Доњи град, а даље до Панчевца да остане само један, и то нелектрификован. :kk:
 
Njile,jedini logicni nacin da povezu pancevac sa autoputem bez UMP-a je SMT koji bi relativno lako mogli da poteraju od onog mesta gde ce biti ada huja most do autoputa.Tu nema ni tunela,ni teskog terena a ni potrebe za ekspropriacijom.

Dakle,na kraju most preko Ada huje da se napravi a tranzit da ide na pancevac,pa petljom u visnjicku pa na SMT do autoputa,to mu dodje mini obilaznica,a koliko skapirah to i planira grad da forsira posle zemun-borce.
 
То стоји. Међутим, постављају се питања:

- денивелације правца;
- дужине правца.

Сматрам да је део УМП од аутопута до Панчевца важнији од, да га назовем, "средњег" дела (од раскрпетље до аутопута). Ако ће се већ бушити тунели, онда би требало да се прво буши тај део.
 
Wile E. Coyote":3mlz756h je napisao(la):
Vocar":3mlz756h je napisao(la):
A svakako sam protiv vartijante da se buše tuneli ispod Senjaka, Dedinja pa potom ispod celog centralnog dela grada, sa sve nadvožnjakom iznad Autokomande.
No dobro...videćemo šta ćemo dočekati od svega toga
Да се Панчевац мора ефикасно повезати са аутопутем, неспорна је чињеница. Проблем је што не постоји друго решење од гомиле тунела. Једино можда један тунел директно од аутопута до Панчевца?

Mislim da bi se povezivanje leve obale Dunava sa auto-putem mnogo korisnije moglo odraditi mostom Borča-Zemun ( sremska strana ) i mostom kod Ade Huje pa vezom Mirijevski bulevar - preko Smederevca - petlja kod dela Kaluđerice koji se zove Klenak ( kod mosta MML-VML )- za one koji idu ka Nišu.
Ako već treba da se buši tunel, zašto ne bismo probušili već započeti tunel iz Gavrila Principa? Savršena veza sa auto-putem kod Sava centra. Autokomanda, koja je ionako "pretrpana sadržajima" a pogotovo će biti ako Mile izgradi Delta tower ili kako će ga već zvati, sigurno nije mesto gde tu vezu treba ostvariti.
 
Vocar":1pclcdek je napisao(la):
Mislim da bi se povezivanje leve obale Dunava sa auto-putem mnogo korisnije moglo odraditi mostom Borča-Zemun ( sremska strana ) i mostom kod Ade Huje pa vezom Mirijevski bulevar - preko Smederevca - petlja kod dela Kaluđerice koji se zove Klenak ( kod mosta MML-VML )- za one koji idu ka Nišu.
Јел може скица идеје? :) До Смедеревца још и некако, али како даље а да се не руши пар стотина кућа. Можда, пошто је Калуђерица у удолини, да се направи вијадукт, попут оног преко Остружнице. Тиме би се рушиле, само оне куће, које су на месту стубова. Али је то све језиво скупо.
Vocar":1pclcdek je napisao(la):
Ako već treba da se buši tunel, zašto ne bismo probušili već započeti tunel iz Gavrila Principa? Savršena veza sa auto-putem kod Sava centra.
Није он много напредовао, можда педесетак метара. Али, он захтева онда и нови мост, уместо Старог Савског.
Vocar":1pclcdek je napisao(la):
Autokomanda, koja je ionako "pretrpana sadržajima" a pogotovo će biti ako Mile izgradi Delta tower ili kako će ga već zvati, sigurno nije mesto gde tu vezu treba ostvariti.
Аутокоманда се лако да решити. Затварање Војводе Степе за саобраћај и преусмеравање Кумодрашке на Крушевачку. Тиме се предност даје Булевару Ослобођења и потреба за кружним током практично нестаје, а гужве одлазе у историју.
 
Vocar":251mnwtz je napisao(la):
Mislim da bi se povezivanje leve obale Dunava sa auto-putem mnogo korisnije moglo odraditi mostom Borča-Zemun ( sremska strana ) i mostom kod Ade Huje pa vezom Mirijevski bulevar - preko Smederevca - petlja kod dela Kaluđerice koji se zove Klenak ( kod mosta MML-VML )- za one koji idu ka Nišu.
Уствари, СМТ. Мада, и даље се поставља питање денивелација. Што се сремске стране тиче, знамо какво нам (идиотско) решење спремају. За шумадијску страну би Вучко могао да нам каже више. Сем тога, све је то прилично далеко од центра, а главнина возила на Панчевац иде управо из центра.
Vocar":251mnwtz je napisao(la):
Ako već treba da se buši tunel, zašto ne bismo probušili već započeti tunel iz Gavrila Principa? Savršena veza sa auto-putem kod Sava centra. Autokomanda, koja je ionako "pretrpana sadržajima" a pogotovo će biti ako Mile izgradi Delta tower ili kako će ga već zvati, sigurno nije mesto gde tu vezu treba ostvariti.
Поред овога што је СТФ рекао, бушење је прекинуто због лошег састава земљишта.
 
Vrh