Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Данас сам добио пар инсајдерских инфирмација у вези муљања са подизвођачима...Наиме једна од фирми ангажованих на мосту и сада на петљи радничка је Ратко Митровић али то је само на папиру јер је ту фирму због референци купио појединац који је већ власник друге фирме коју је као ангажовала "Ратко Митровић" за неке мање послове на петљи.... :D

Наравученије - Иако је на папиру Ратко Митровић подизвођач прави извођач је та шљ фирма,заборавих јој име, која је у власништву једног домаћег типа.Иста фирма на сличан начин ради и на обилазници,на она три моста и петљи код батаје. :rolleyes:
 
A jel ta šlj firma kupila Ranka da bi prevarila glavnog izvodjaca koji ne uvidja sa kakvom šljštavom firmom radi, ili da bi formalno zadovoljila neke nahodne nebulozne kriterijume određene dinosaurske institucije tipa drzava ili ECB?
 
U pitanju je firma MBA Miljković u čijem je vlasništvu i preduzeće Ratko Mitrović - niskogradnja. Ta firma izvodi radove na nadvožnjaku kod hipodroma i ozbiljnost i tempo kojim to rade nikako ne ukazuje da je to šlj firma. Što se tiče petlje Radnička, na osnovu onoga što sam video, dobili su posao da spoje nadvožnjak kod hipodroma sa petljom Radnička na mestu gde je PORR izlio prve stubove. Obzirom da rade i na obilaznici i na petlji kod Batajnice, pre bih rekao da je u pitanju ozbiljna firma.
 
Firma MBA je odradila i pilon za most:




a referenca im je bio prethodno izgrađen toranj na Avali!
 
Како направити слона од комарца? Рекла-казала.
 
Veliki Vracar":2749v12s je napisao(la):
Firma MBA je odradila i pilon za most:
a referenca im je bio prethodno izgrađen toranj na Avali!

Немојмо сад полуистине.МБА није радила пилон ако је пар њихових радника радило на истом.Овако звучи као да су они били носиоци посла.А торањ на Авали би требао да буде референца Ратка Митровића.А проблем је баш у томе што је фирма за кратко време добила брдо великих и важних послова од државе а да пре тога ништа није градила.

Проблем је и у томе што се иза свих тих фирми крије један човек и да је до тога дошло спиновањем и муљањем.Не знам за вас али мени прилично смета што је на папиру извођач једна фирма а заправо посао ради друга фирма...

Знам ја да МБА ради поштено посао али до њега су дошли на сумњив начин.
 
Ako je MBA vlasnik Ratka Mitrovica, onda se ne radi o dve razlicite firme. Sama privatiazcija firme mozda moze biti sporna, ali to nema direktne veze sa izgradnjom mosta na Adi.
 
Piše 18-og juna na zvaničnom sajtu...a kod nas, na regionalnom Discovery-ju ko zna. Ali budi siguran da će neko ovde okačiti epizodu ako ne odmah 18-og, onda već narednog dana :D
 
Хвала свима на одговорима, било би лепо када би неко то снимио и поставио на Јутјуб, ја сам планирао да то снимам, али изгледа да нећу моћи (мали проблеми са техником), мада можда ће се то изменити, али било би супер када би неко од вас то средио за Јутјуб. Мада, када би ја то и снимио, било би на словачком / чешком :D
 
vucko":2o652nbl je napisao(la):
Da li mi se cini da je naguran raspon od betona skoro do Save?Svi pomocni stubovi su premosceni.

Ne čini ti se. Danas je izvršeno 16. naguravanje bočnog raspona za 20 metara i čelični kljun je prešao preko stuba 5. (poslednjeg na NBG strani)

Relja, vreme je da počneš sa odbrojavanjem i osvežiš spisak preostalih aktivnosti. Ili je bolje da sačekaš sutra podizanje segmenta M18. :)
 
Opa :cheers:

Hvala blagoje,sutra ce biti jos blize most spajanju.

Rocker,pojavi se na torrentima vec sutra ujutru taj snimak,mada bi stvarno bilo lepo da neko odmah nasnimi i postavi isto vece da ga odgledamo na youtube.
 
Na dan 14.06.2011:

Bočni raspon:

Naguravanje 20m - završeno 14.06.2011
Naguravanje 20m
Izlivanje betonskog segmenta 3m
Montiranje čeličnog segmenta 2m
Naguravanje 16m

Izlivanje betonskog segmenta 44m na zadnjem delu bočnog raspona.

Glavni raspon:

Podizanje M18 16m
Podizanje M19 16m
Podizanje M20 16m
Podizanje M21 9m


14.06.2011. još 98m do spajanja,


I zvanično manje od 100 metara do spajanja.
 
RockerSVK":105k7bfv je napisao(la):
Хвала свима на одговорима, било би лепо када би неко то снимио и поставио на Јутјуб, ја сам планирао да то снимам, али изгледа да нећу моћи (мали проблеми са техником), мада можда ће се то изменити, али било би супер када би неко од вас то средио за Јутјуб. Мада, када би ја то и снимио, било би на словачком / чешком :D
Небитно, разумеће се. :)
 
Онда важи, ТВ техника је после малог хаоса ипак сређена, само још остаје видети, када ће то емитовати регионали Дискавери. Ја се надам, да неће бити велики размак. Само је штета што не емитују у 16:9... барем овде код мене.
 
srpski emituje neki mesec kasnije dok za ovaj ne znamo.Enivej,na skyscrapercity forumu je posle emisije o azerbejdzanskom kulturnom centru bila prava navala na podforum i nekoliko desetina hiljada ljudi je gledalo emisiju na jutjubu.

Kad neki stranac googluje nas most i ode na sajt mosta,docekace ga kamera koja snima ovu uzbudljivu scenu izgradnje

http://93.87.19.50/view/index.shtml

Sada je mrak,a danju je neki zbun :bash:
 
Не постављајте на форум линкове за скидање епизоде Build It Bigger, да вас Игор не би јурио запаљеном навијачком бакљом.
 
YT linkove postavite naravno ali warez linkove i ka drugim forumima sa tim sadrzajem molim vas da ne postavljate.
 
hmmm mislim da je optimistička varijanta da se danas podigne M18, tek juče popodne i jutros razvlače novi par kablova sa čukaričke strane. to je uvek bio preduslov da se podigne sledeći M segment.. ali do petka - siguran sam..

pala 0 znači kada je rastojanje u pitanju .. Sit - no :lol:
 
boris":2pxoikqy je napisao(la):
hmmm mislim da je optimistička varijanta da se danas podigne M18, tek juče popodne i jutros razvlače novi par kablova sa čukaričke strane. to je uvek bio preduslov da se podigne sledeći M segment.. ali do petka - siguran sam..

pala 0 znači kada je rastojanje u pitanju .. Sit - no :lol:

Uslov da se podigne M18 je razvlačenje 17-tog para kablova na NBG strani, a to je urađeno u prethodnih nekoliko dana. Na čukaričkoj strani se diže 18-ti par kablova i to su požurili, obzirom da su do sada čekali da se prvo podigne Mn čelični segment, a tek onda n-ti par kablova na čukaričkoj strani.

A što se tiče podizanja čeličnog segmenta M18, upravo ga sada transportuju do barže.
 
Vrh