Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Nisi razumeo. neće uopšte postojati skretanje levo. samo desno ka sajmu. tek tada će ukinuti semafor. a ko bude hteo ka obrenovci ići će na petlju radnička gde će praviti polukružno ili će ići na carevu ćupriju pa petlja radnička....
 
ma da, ko bude hteo ka obrenovcu mozda je bolje da ode na mostarsku petlju da se okrene, ko ce da pravi ta tri kilometra, jeste vi blesavi?
 
podržavam ukidanje skretanja ka Obrenovcu sa BB, puno bi se dobila a vrlo malo izgubilo... trebalo bi čitava ta ulica da bude jednosmerna, vrlo je mali obim saobraćaja i od Radničke ka hipodromu.

Ko hoće sa BB ka Obrenovcu ima 2 elegantna načina - jedan preko petlje na čuk. padini 1km odatle, drugi na semaforu kod OMV-a, 500m odatle pa neka bira.

Dakle 3 trake sa BB ka gradu :)
 
111696_56856957_259150_2088545540200_1442040678_2402921_2261985_o.jpg
 
ne mislim da treba da budu tri trake od Brda, ne bi se nista postiglo time. vazno je da se otkloni usko grlo u radnickoj, a to ce postici, nadam se, otvaranjem mosta. znaci, neka ostane jedna traka iz radnicke ka hipodromu.
mada, vidim dosta problema za gradski prevoz, koji vozi krajnjom desnom trakom. kako oni koji dolaze sa Padine i Obrenovca da stanu na stanicu kod secerane? moraju da preseku dve trake, a onda bez semafora. tesko, tesko...
 
tzoran":17ziab5p je napisao(la):
Wile E. Coyote":17ziab5p je napisao(la):
То је права идеја, да се тај глупави семафор укине, а прелаз денивелише. Само, било би много добро кад би могло да се дода и скретање са ББ ка Обреновцу. Висинска разлика је велика и можда би могло.
Gospodo, pa to je jedan od najlepših semafora leti u gradu :cool: ... toliko lepog sveta ti šeta ispred haube... a vi bi da ga ukinete... :p
Ово је сјајно! :lol: +1 за најбољи коментар!
 
Bilo bi glupo da ukinu skretanje u levo sa BB a ostave semafor u Ruskoj koji ima još manje vozila od BB.
 
shumar":k832s851 je napisao(la):
Bilo bi glupo da ukinu skretanje u levo sa BB a ostave semafor u Ruskoj koji ima još manje vozila od BB.
Bravo. Istom logikom kojom hoće da ukinu skretanje ulevo kod Ade i prebace ga preko radničke petlje, sa Senjaka mogu da usmere sve preko Mostara pa nazad ka Obrenovcu.
Ali ipak mi se čini da bi, bez obzira na pojedince koji vole da leti čekaju kod Ade zeleno, denivelisani pešački prelaz ka istoj bi jako puno značio...
 
Skretanje levo kod Ade ka Obrenovcu, po meni, ne usporava saobraćaj Radnička - Bulevar vojvode Misica, saobracaj je tu vec u potpunom zastoju i takav bi bio i slucaju da potpuno nestane donji deo Paštrovićeve.... Da nema tog skretanja levo, tj semafora koji yaistavi na kratko Radničku (koja već stoji) ne bismo mogli sa BB ni desno da skrenemo ka gradu.
 
shumar":10wy5yyb je napisao(la):
Bilo bi glupo da ukinu skretanje u levo sa BB a ostave semafor u Ruskoj koji ima još manje vozila od BB.
Наравно. То тек треба укинути, а денивелисати све прелазе. Само, мисао о комплетној денивелацији потеза од Мостара до Аде је велика јерес... :shok:
 
Jedino mi smeta sto se silazna rampa ka adi da potpuno zakloni pogled na reku iz BVM..... al sta ces... gledacu u put dok vozim :cool:
 
Par slika sa nekoliko gradilišta na trasi UMP-a dana 11.06.2011. godine:

Radovi na dovršetku nadvožnjaka iz smera mosta prema raskrsnici kod hipodroma i na izgradnji nadvožnjaka preko pruge:




Radovi na petlji "Radnička":





Radovi oko i na mostu:

 
+ za blagoja :)

...Nešto mnogo kasne sa dizanjem i naguravanjem :/
 
Pozdrav svima!!! Nov sam ovde ali pratim sta pisete vec duze vreme. Da ne duzim kao nasi putari, samo cu reci da ovo 'dizanje i naguravanje' ne prilici ovakvom forumu. Mala sala za pocetak, bez ljutnje. :vops:
 
Poslednje naguravanje je bilo 28. maja. Poslednjih pet segmenata (3 od 16 metara i 2 od 20 metara) su naguravani tempom od 12 dana u proseku. Brže naguravanje ovih segmenata je omogućeno njihovom jednostavnijom konstrukcijom sandučastog nosača. Naime, prethodnih pet segmenata će se posle finalnog naguravanja nalaziti iznad zaliva Zimovnik i neće se oslanjati na stubove. Trenutno se rade konzole na segmentu C15 i sandučasti nosač segmenta C16. Segment C16 će se nakon konačnog naguravanja naći iznad stuba 2, pa je konstrukcija njegovog sandučastog nosača nešto komplikovanija, obzirom da poseduje dijafragmu. Iz tog razloga je izrada ovog segmenta nešto duža. Moja procena je da će danas izliti gornju ploču sandučastog nosača C16, a da će naguravanje biti u par narednih dana.

Što se tiče podizanja čeličnog segmenta M18, on ne kasni. M17 je podignut 31. maja, a segmenti se dižu tempom od 15 dana. Ovde treba uzeti u obzir i montažu kosih kablova, za koju je, što se ide bliže kraju potrebno više vremena obzirom da se povećava broj užadi koje treba provući. (za dvadeseti - poslednji par kablova treba provući 91 uže po kablu).
 
Eh,mogli bi malo da kamere okrenu u pravom smeru,slabo se sta vidi sa njima.I dalje se uzdamo u ovu sa sajta 24sata.Dakle,kada je sledece naguravanje i podizanje da izvinete na vulgarnosti? :)
 
BGnorth":bswmwft5 je napisao(la):
Pozdrav svima!!! Nov sam ovde ali pratim sta pisete vec duze vreme. Da ne duzim kao nasi putari, samo cu reci da ovo 'dizanje i naguravanje' ne prilici ovakvom forumu. Mala sala za pocetak, bez ljutnje. :vops:
Ne znam ja. Ja sam upotrebio stručne nazive. E sad, to što neki aludiraju na nešto drugo, nije moj problem :laugh: :D
@vucko: Ja stalno govorim kako su im kamere na sajtu extra...jedna gleda u žbunje, jedna u vodu, a pre par dana onu pored bočnog raspona (na sajtu četvrta s leva) ceo dan brisali sa nekom krpom...E da, a zadnja im je nešto zabola i već 3-4 dana prikazuje isto stanje.
 
Vrh