Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

mislim da je podizanje M16 bilo pre 15-ak dana, gledajući Jerkovićeve slike rekao bih da je derik pomeren i da će ovih dana biti podizanje M17.
Naravno pre toga par kablova na glavni raspon.
A i po rasporedu, vreme im je .. + i od mene

bio sam u pravu, po povratku sa posla vidim da lagano podizu kablove na glavnom rasponu.. ocekujem M17 najkasnije ponedeljak..
 
šta mislite da li je postojala mogućnost da se umesto gradnje novog bulevara saobraćaj preusmeri na ulicu đorđa stanojevića pa do tošinog bunara.

s.jpg


pa da se preko vladimira nazora koja bi se proširila izbije na nikole dobrovića.

kako razmišljam o ovome mislim da je jedini razlog zašto nije urađeno ovako zato što se nije gledalo dalje od nosa pa je dopuštena gradnja zgrade na sred đorđa stanojevića...
 
MilisaV":1ufes9sm je napisao(la):
šta mislite da li je postojala mogućnost da se umesto gradnje novog bulevara saobraćaj preusmeri na ulicu đorđa stanojevića pa do tošinog bunara.

s.jpg


pa da se preko vladimira nazora koja bi se proširila izbije na nikole dobrovića.

kako razmišljam o ovome mislim da je jedini razlog zašto nije urađeno ovako zato što se nije gledalo dalje od nosa pa je dopuštena gradnja zgrade na sred đorđa stanojevića...
Милисаве, и да се прошири Владимира Назора не би могло да се уради тако ! Падина од Бежанијске косе је на том месту баш под великим нагибом и морао би се прокопавати "канал". Јесте да је прокопаван садашњи "канал" кад је рађена улица Николе Добровића и зато је та улица под углом, због великог нагиба саме Б. косе. Доста кућа би морало онда да се руши код улице Владимира Назора, мада ће оне ионако једног дана бити срушене !.

Зграда у Центру "Аеродром" као што си и рекао баш "смета" (слика у прилогу и та зграда окружена са црвеним), а сам УМП би тада много имао "кривина". Посебно је незгодан део иза насеља "Белвил", а такође онда не би могла да се узгради нова аутобуска станица која је планирана да се гради на садашњем паркингу код Бувљака, а и део Бувљака или цео морао да се уклони.


Колико сам "начуо" и кад се буде улица Ђорђа Станојевића продужавала према Тошином бунару, део паркинга од центра "Аеродром" ће се уклонити, а сама улица ће се радити под углом, јер тако мора због те зграде која "смета". Вероватно је то град тако дозволио инвеститору да гради, а ко би други !

Нацртах на брзину (!) на карти пар примера твог предлога и ту се види шта би онда требало све да се руши !


Циљ УМП-а који иде кроз Нови Београд је да буде што више у правој линији, што је са овим садашњим предлогом маршуте поред пруге и постигнуто, а и са најмање рушења објеката, практично их и нема, осим пар нелегалних.
 
Jel neko možda slučajno slikao most sinoć? Sad videh na kameri na 24sata (koju nisam rifrešovo od sinoć) da je most bukvalno šljaštao kolko je bio osvetljen. Z** je i Ajfelov toranj xD
 
Ronche":1tfqd05k je napisao(la):
Jel neko možda slučajno slikao most sinoć? Sad videh na kameri na 24sata (koju nisam rifrešovo od sinoć) da je most bukvalno šljaštao kolko je bio osvetljen. Z** je i Ajfelov toranj xD


Sinoć sam bio na Savskom šetalištu i nisam primetio da je nešto posebno osvetljen.
 
MilisaV":h0p6y8vi je napisao(la):
šta mislite da li je postojala mogućnost da se umesto gradnje novog bulevara saobraćaj preusmeri na ulicu đorđa stanojevića pa do tošinog bunara.

s.jpg


pa da se preko vladimira nazora koja bi se proširila izbije na nikole dobrovića.

kako razmišljam o ovome mislim da je jedini razlog zašto nije urađeno ovako zato što se nije gledalo dalje od nosa pa je dopuštena gradnja zgrade na sred đorđa stanojevića...


Za povezivanje sa Đorđa Stanojevića nema prepreka, samo je pitanje šta bi se time dobilo. Da ne objašnjavam u detalje kakva je situacija u toj ulici sada, mislim da treba napraviti još jednu ulicu i povezati je sa III bulevarom.

Drugo, produženje Đorđa Stanojevića do Tošinog bunara izgleda jednostavno samo na mapi.

Treba objaviti imena tog kretena koji je dao Airport City-ju taj pojas na kojem se nalazi parking Telenora i onog koji je kasnije izdao dozvolu za zgradu 1700.
Malo ljudi zna da ta zgrada nije ni postojala u planovima tokom prvih par godina izgradnje APC-a.
 
Trenutno je u toku petnaesto naguravanje bočnog raspona mosta za novih 20 metara i to samo 11 dana nakon prethodnog naguravanja. U narednih nekoliko dana će se podići i segment M17 čelične konstrukcije glavnog raspona, pa će do spajanja glavnog i bočnog raspona ostati 118 metara.
 
Jasno je meni da je danas to nemoguće. samo se pitam da je kojim slučajem neko gledao u budućnost i nije dozvolio gradnju te zgrade moglo umesto da se gradi nova ulica iskoristi ova. jedini problem bi bio koliko vidim da se poveže probije kanal kroz v. nazora.
 
Problem bi bio i sto se seku te parcele i silazak tramvaja.Zamislite samo koje bi bile guzve jer je tu gsp centrala.

A i belvil bi ump-om tuda bio okruzen sa 3 strane magistralama.I parcela za buducu autobusku stanicu bi bila prepolovljena pa bi to uticalo na njenu funcionalnost sigurno.

Takodje tu treba da se pravi u bloku gde je belvil vrtic i ledena dvora.
 
+1 kumkat :kk: stalno smo u deficitu slika sa NBG strane!

evo i ispravljena verzija:

 
Da se iskupim za onu krivu sliku od juce gde se ne vidi cela rampa u izgradnji ..... evo prava i to panorama (malo sam eksperimentisao.. doduse nije mi 100% uspelo zato sto dizalica na prilaznoj rampi uveliko radi.. ali dobro )... evo kako izgleda most danas.

dscf54333.jpg


Za punu velicinu slike :

http://img198.imageshack.us/img198/6160/dscf54333.jpg
 
relja":359eqjyl je napisao(la):
Treba objaviti imena tog kretena koji je dao Airport City-ju taj pojas na kojem se nalazi parking Telenora i onog koji je kasnije izdao dozvolu za zgradu 1700.
Malo ljudi zna da ta zgrada nije ni postojala u planovima tokom prvih par godina izgradnje APC-a.
'Оће, као што су и за све кретенизме објавили имена кретена... :rolleyes:
 
E pa drugari, evo resih i ja vama da se pridruzim :) Pratim ovaj forum vec duze vreme, ima super i zanimljivih komentara. Nadam se da cu i ja doprineti ovoj temi makar malo :)

Za pocetak da kazem da smo sa faxom u petak bili organizovano na gradilistu mosta i sa novobeogradske strane i sa strane Cukarice. Ukupan obilazak je trajao 3 sata, prvih sat vremena predavanje o mostu, projektu, konstrukciji, problemima.... a ostalo vreme na ova dva dela gradilista.

Izdvojicu neke zanimljive detalje i slike.

E sad ovako: Idejni projekat su radili slovenci kao sto svi znamo, ali samo idejni. Gradska vlast i koliko sam razumeo Građevinski fakultet u Beogradu nisu dali odobrenje da oni rade i glavni projekat jer nemaju dovoljno iskustva sa tako velikim i komplikovanim objektom. Pa je odluceno da izvodjac radova sam bira projektantsku kucu u koju on ima najvece poverenje. Znaci u pitanju je design&build. Projekat je radila austrijska werner consult, koja je inace radila i projekat za metro u Dubajiju.

Veliki problem verovali ili ne je predstavljala staticka stabilnost mosta. Most je bukvalno jedva prosao staticke uticaje. Ne znam koliko ko od vas ide na gradjevnski ili arhitektonski fakultet pa se razume, ali vitkost stuba je bila ogromna i jedva su resili taj problem sa uvodjenjem vece marke betona i ogroomne kolicine armature. Ugib na mostu je 1,47m! Naravno da most nece pasti i nemojte to da vas brine, maksimalni ugib se aproksimativno racuna l/200 sto je 367/200 je 1,8m. To se naravno nece primetiti jer most uma pad 0,2% do sredine raspona a od sredine 2% prema nbg strani, pa se zbog toga nece primeti ugibi.Radjene su jos neke promene na projektu mosta, uvodjenjem dodatnih raspona da bi se smanjili momenti kod pilona, inace tu je ploca ukljestena sa pilonom a na ostalim osloncima je pokretan oslonac. Raspon je sa prvobitnij 375m promenjen na 376 jer su rebra u prvobitnm planu trebala da budu na 5m a sad su na 4m. Kosnici tj one poprecne grede koje drze ivice mosta su bukvalno na minimalnom postavljenom uglu, rekli su da je dva stepena blazu ugao stvara se tkz. beskonacna sila i oni su beskorisni onda.
Most ce biti osvetljen tackasto celom duzinom u plavoj boji kao i vrh pilona, kod ce uzad biti osvetljena belom svetloscu.
Sto se cene tice rekli su da bi bilo 20-25% jeftinije da je radjeno sa 2 pilona.


Postavicu za pocetak neke slike sa predavanja (hteo sam ruku sebi da odsecem jer nisam slikao slajdove sa uticajima) kao i eksluzivne slike tramvajste stanice planirane na mestu gde je tobogan :) Naravno da je projekat radila ista austrijska firma :)

samo jedna slika sa dijagramima uticaja :(

ispitivanje u aero tunelu


neke inovacije i patenti u pogledu sidrenja kablova

sidrenje u pilonu

slika iz fabrike u Kini iz koje stizu celicni elementi

transport brodovima

tramvajska stanica na mestu tobogana










i vizuelizacija:
http://www.youtube.com/watch?v=Z7zGzjDuKL4

toliko u ovom postu u narednim bice slika sa gradilista i vise o nekim drugim detaljima
 
WHOA, sad sam rastrgnut, JAKO mi se dopada kako most lebdi iznad reke i grada, a onda opet, mozda je stvarno bilo moguce neko ne puno manje lepo resenje sa 2 pilona ali 20-25% jeftinije...

Da li neko moze da proceni koliko je to u kompozicijama ili vagonima Beovoza? Ili da se sredila Slavija? Bilo kako bilo, cak i ako je malo rasipnicki, utesno je da je na nesto sto oplemenjuje a ne neka glupost tipa Arkanovog cardaka ni na nebu ni na zemlji.
 
Milanče, dao si inzvanredan doprinos, i naravno plusčina.

znači, most je na granici izvodljivosti. Interesantno. Svaki beogradski most ima inzvanrednu priču, pa mora i ovaj. Svaka čast za projektante. :kk:

U isčekivanju sledečih informacija..... :D
 
Bravo Milance!!!STavljaj jos,nemoj nas stedeti.

Za mene je novost stanica tramvaja koja je prakticno stanica metroa po pokrivenoscu i izolovanoscu od uticaja(2012 will be pleased).

Takodje nisam ni znao da ce na tom delu UMP-a i biti stanica autobusa sto je veliki plus :kk:

Nadam se da si uslikao i sa strane nbg kako ce izgledati?

Drago mi je da pominju da bi most bio jeftiniji tih 20-25% sa 2 manja pilona.
 
Миланче, добро дошао на форум. Велики укњижени плусићћћ, само настави да постављаш и даље све што имаш од интересантних детаља.

Што се осветљења моста тиче, да ли ће цео врх моста (сам шпиц) од 25 метара, а који тек треба да се постави, бити осветљен у плаво или ....?

Ужад ће се пресијавати ко паукова мрежа кад се осветле !

Баш ће све бити супер.
 
Vrh