Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

vucko":1mjqbc9h je napisao(la):
Aha,pa onda su lagali ovi iz direkcije kada su pre neki mesec pricali da nece raditi tu trecu rampu.Jel su srusili tu pumpu?
Nisu ni pipnuli pumpu....
 
razgradjevinar":3pz3bv79 je napisao(la):
to su rekli da ne moze zbog krivine. mislio sam nesto ovako (crno)
http://img862.imageshack.us/img862/5696/nbgpetlja.jpg
ako im je do neimarstva onda je trebalo napraviti rampu za pravac od sava centra ka cukarici, o tome smo vec pricali ali ne dam da se zaboravi :)
Vozači koji će želeti da iz pravca Sava centra idu prema Čukarici je najbolje da koriste Brankov most a kada bude završen zemunski onda preko njega pa pančevačkog pa kroz tunel direktno na Požešku.... :bash:
 
Jutos sam opet išao BG Vozom tamo i natrag, pa sam malo bolje pogledao.

Stubovi nisu betonirani, postavljena je armatura za stubove glavnog nadvožnjaka i, da kažem, podnožja stubova za silaznu rampu (ne znam pravi izraz).

Pumpa nije srušena, srušen je jedan pomoćni objekat koji je bio u sklopu pumpe.


razgradjevinar":a814lf2d je napisao(la):
to su rekli da ne moze zbog krivine. mislio sam nesto ovako (crno)
http://img862.imageshack.us/img862/5696/nbgpetlja.jpg
ako im je do neimarstva onda je trebalo napraviti rampu za pravac od sava centra ka cukarici, o tome smo vec pricali ali ne dam da se zaboravi :)
To sam ja pričao kada je građen novi železnički nadvožnjak iznad Jurija Gagarina.
Da je još samo malo duži u pravcu ka žel. stanici Novi Beograd, oko 10-20 metara, postojala bi i ta mogućnost, ovako - šipak.
 
zeleznicki nadvoznjak ne moze i ne sme biti opravdanje i objasnjenje. imali su na raspolaganju i dovoljno vremena i dovoljno prostora da isprojektuju normalnu petlju i putanju ump-a tako da se omoguce sve potreben veze. mostar je projektovan pre 40 godina i tamo su mogli da savladaju visinsku razliku i spoje autoput i sa savskom i sa kneza milosa i sa bulevarom vojvode misica. pola veka kasnije ne znaju da ukrste dve ulice..
 
Hm...ja nikoga ne opravdavam, samo konstatujem.

Iz aviona vidi koliko je nelogično povezivanje mosta sa novobeogradskim ulicama. A sve zbog upornog guranja "UMP"-a.
 
E pa nekada su inženjeri bili inženjeri a danas :lool: ma šalim se... nije problem u inženjerima nego u nekom krelcu koji je donosio stratešku odluku da li treba da ima pristup mostu iz tog pravca ili je to "neracionalno"... može se ići ulicom J Gagarina do prvog skretanja levo raskrsnica sa ulicom Antifašističke borbe (ala je naziv kume) pa nazad... samo 1200 metara više (ovo je vrlo racionalno) a može i preko kovinskog mosta...ako je gužva na pančevačkom.. :p...... očito da je maloprepomenuti krelac još uvek na funkciji kada niko ne sme da doprojektuje ovaj deo petlje....
 
Ronche":2ziuuiod je napisao(la):
Jel može neko da mi da link ka slici na kojoj se vidi malo širi deo oko ove NBG petlje (mislim na tehnicki crtež kao što je ova slika http://img862.imageshack.us/img862/5696/nbgpetlja.jpg). Znam da je nedavno bilo, i listo sam prethodne strane, ali ne mogu da nađem.
mislim da je link na temi nadvoznjak kod hipodroma ili petlja radnicka.. slika celog ump-a, od otsinog bunara do cukarice

@relja
nisam mislio da ih ti pravdas, znam da si glavni kritizer na tu temu :)
 
Ne znam, znam da se video ceo taj deo i da su obeležene zelene površine, vodovod i ostalo. Baš je detaljan. Možda je čak ta slika sa Beoland-a...saću da bacim pogled tamo.
Edit: Nisam uspeo da nađem to, ali sam uspeo da nađem animaciju u kojoj je prikazana trasa UMP-a od NBG-a do Hipodroma. I evo kako je trebala da izgleda petlja na NBG strani (ne znam zašto su odustali od toga, kad deluje kao najracionalnije rešenje za one koji iz pravca Sava centra žele da se uključe na most)



Uploaded with ImageShack.us

Deo raskrsnice sa leve strane vodi na most, odnosno sa mosta, što može da se vidi na klipu nbgdstrana.avi sa ovog linka http://www.beoland.com/ump/trasaump.asp.

P.S. Ne znam kad, ali stavili su satelitski snimak Beograda sa raznoraznim detaljima. Znači, nije ono sa Google Earth-a, jer je snimak jednoličan, nije "sklapan" od snimaka sa boga pitaj koliko satelita. Evo link i za to http://gisapl.beoland.com/direkcijaSpoljni/map_full.jsf?width=1680&height=959
 
vucko":1mgq1fs8 je napisao(la):
U pravu si.Reljo,nece ove godine raditi nit UMP nit tu recu rampu koja ide preko pumpe.
А четврту рампу неће радити никад. :rant:
razgradjevinar":1mgq1fs8 je napisao(la):
ako im je do neimarstva onda je trebalo napraviti rampu za pravac od sava centra ka cukarici, o tome smo vec pricali ali ne dam da se zaboravi :)
+1 зато што не даш да се заборави.
relja":1mgq1fs8 je napisao(la):
To sam ja pričao kada je građen novi železnički nadvožnjak iznad Jurija Gagarina.
Da je još samo malo duži u pravcu ka žel. stanici Novi Beograd, oko 10-20 metara, postojala bi i ta mogućnost, ovako - šipak.
Ма није ни морао да буде дужи, могли су само да ангажују неког са знањем, а не са чланском картом библиотеке, да то испројектује.
tzoran":1mgq1fs8 je napisao(la):
E pa nekada su inženjeri bili inženjeri a danas :lool: ma šalim se... nije problem u inženjerima nego u nekom krelcu koji je donosio stratešku odluku da li treba da ima pristup mostu iz tog pravca ili je to "neracionalno"... može se ići ulicom J Gagarina do prvog skretanja levo raskrsnica sa ulicom Antifašističke borbe (ala je naziv kume) pa nazad... samo 1200 metara više (ovo je vrlo racionalno) a može i preko kovinskog mosta...ako je gužva na pančevačkom.. :p...... očito da je maloprepomenuti krelac još uvek na funkciji kada niko ne sme da doprojektuje ovaj deo petlje....
Шта даље рећи? Све си рекао.
Ronche":1mgq1fs8 je napisao(la):
evo kako je trebala da izgleda petlja na NBG strani (ne znam zašto su odustali od toga, kad deluje kao najracionalnije rešenje za one koji iz pravca Sava centra žele da se uključe na most)
Делује, али само на први поглед. Ово решење је са укрштањима у нивоу, што значи - још семафора. Наравно, ни ово ново решење не ваља, због недостајућег правца од Сава Центра ка Чукарици.
 
nbgpetlja.jpg


ne bih pravio rampu vec bih potkopao 3 trake jurija gagarina u smeru ka gradu (zeleno)
 
Врло провизорно овако:

10s9cac.jpg


Или овако:

334u0x5.jpg


Негде сам стављао прецизније слике, али нема шанси да то нађем у 300 и кусур страна.
 
Ovo njiletovo sa kruznim tokom mi se svidja mada bih uradio polukruzni tok,dakle od jurija gagarina ka blokovima da ide preko pumpe i ulice i da se prikljucuje na ump ka mostu.Jedino ne znam kako bi planiranu ukljucnu rampu iz jurija gagarina za most iskombinovao sa tim prikljucenjem.Jer moraju imati sastavljanje pre UMP-a zbog pesacke staze.
 
I ja sam razmišljao da iz pravca SC-a preko buvljaka naprave rampu ka mostu, ali to bi onda promenilo planove vezane za glavnu autobusku stanicu koju planiraju da izmeste na mesto buvljaka. I vala neka NBG petlju urade ovako kako planiraju...Ako treba da biram između 500-1.000m duže vožnje do uključenja na most i čitanja 50-100 strana o tome kako je cena mosta sa pristupnim saobraćajnicama dostigla cifru od 500-600+ miliona evra, onda biram ono prvo xD Ovih 400 miliona što ćemo platiti sam nekako i svario, ne treba mi još 100-200 miliona :D
 
Ја мислим да уопште није проблем непостојања четврте рампе. Ни ја је не бих ту ставио. Постоји алтернатива, целих 300 метара дужа (ТРИСТА - измерите ако не верујете). Ово како се замишљате да углавите рампу са овако малим пречником нема шансе. Ја сам пробао да је углавим, да буде у нормалном радијусу, и добије то да би било краће 300 метара, а рампа би при том на пола пресекла парцелу која остаје у овој варијанти. Знам да би смо сви волели да све буде савршено, али ипак град мора и да размишља шта је економски исплативо. У овом случају, потпуно се слажем да би рампа на овом месту, имајући у виду количину саобраћаја који ће из правца сава центра ићи на мост, цену саме рампе, и бољитак који доноси, уз губљење једне лепе парцеле, потпуно непотребна. Да не говорим да је ово решење вишеструко боље од идејног решења са слике горе.
Волео бих да се ипак мало рационалније размисли пре него што се нешто попљује ;)
 
Кад колоне возила буду кружиле око аутобуске станице, видећемо да ли је то баш тако. Уосталом, може се направити и кружни ток.
 
Ronche,autobuska ce biti gde je sada veliki parking i romvil jer je ideja da u istom bloku budu sekundarna zelezcnika stanica i glavna autobuska.

Nije prevelik problem sto nece biti ove rampe,ali nek ostave dovoljno prostora pa ako zatreba jednog dana da naprave novu makar morali neki tobogan fazon da urade sa spustanjem jurija gagarina radi dobijanja medju nivoa za tu cetvrtu rampu.Makar to bilo i za 20 godina.

Veci mi je problem sto nema stanice iznad ulice paralelno sa stanicom bg voza cime bi presedanje na tramvaj sa bg voza bilo brzo i prosto.
 
Evo malo slika sa camca. Slikao sam u nedelju popodne, malo pre one kise. E sad, slikano je mobilnim tako da su slike nesto losije, pojavila se neka crvena boja na njima pa sam ih malo posvetleo na brzinu. Nadam se da je ok.

xxfm.jpg


t80zk8.jpg


330dapl.jpg


2hqxdvb.jpg


2db9ufm.jpg


288sbva.jpg


5vt65i.jpg


xmkehl.jpg


30n911d.jpg


2mcwoeg.jpg


2mhfym9.jpg


bg7b42.jpg


amb989.jpg


6ykrva.jpg


fc8f94.jpg


3588gif.jpg


2vb0p4k.jpg


2pocd4y.jpg


war4g6.jpg


296ll4y.jpg


2n8vfqp.jpg


2z7qsur.jpg


16irzwj.jpg


2vrvp5g.jpg


qsliec.jpg


1zl7ue0.jpg


2d94rxg.jpg


r0ny92.jpg


oayr6e.jpg


Eto, to je to. Imam jos desetak slika koje cu okaciti ovih dana kada ih prebacim.
 
Divota!Posebno su kablovi dobra stvar,jedva cekam da ih sve nakace.
 
Нова перспектива и сјајне фотке. Плусић. :gobb:
 
Hvala ljudi! Skroz neplanirano smo zavrsili na Savi taj dan, da sam znao da cemo ici poneo bih aparat pa bi i slike bile kvalitetnije.
 
Vrh