Tačno, nakon 5 slušanjabg259":24312a04 je napisao(la):half a billion
Dobar trejlervucko":24mmkpo8 je napisao(la):Hehe,a vidi tek tekst
http://dannyforster.com/item/bib-s5-e5
Svidja mi se i sto jasno pise LRT u tekstu,nisu imali hrabrosti da ga lazu i kazu metro
Pre će biti da zbog velike težine malo "visi". Ne treba zaboraviti da kablovi nisu dotegnuti na pravu silu zatezanja.Ronche":3i0g3570 je napisao(la):Jel to glavni raspon polako počinje da se spušta ka bočnom ili mi se čini? ...
Аха, дефинитивно се примећује "кривина"Ronche":i062pb4q je napisao(la):Jel to glavni raspon polako počinje da se spušta ka bočnom ili mi se čini? I gde će silazna rampa sa mosta ka radničkoj ulici da se spoji sa istom i kuda će onda da prolaze sadašnja pešačka i biciklistička staza ka Adi?
Нисам сигуран колико је то овде случај. На пројекту са сајта се може приметити да се главни распон спушта негде од средине:miki_ns":i062pb4q je napisao(la):Pre će biti da zbog velike težine malo "visi". Ne treba zaboraviti da kablovi nisu dotegnuti na pravu silu zatezanja.
To se lepo videlo i ovde u Novom Sadu, kad je glavni raspon Mosta slobode bio blizu sredine, težine segmenata i nezategnuti kablovi su učinile da se konstrukcija krivi na dole. Kad su došli do trenutka spajanja, krenuli su u zatezanje kablova i na kraju dobili da se sve lepo uklopi i pri tome je na sredini raspona konstrukcija čak malo podignuta na gore, tako da ptavi vrlo blag luk.
Па хајде сад ти види шта ћемо добити уместо метроа... :bash:vucko":kf4ovaz5 je napisao(la):Svidja mi se i sto jasno pise LRT u tekstu,nisu imali hrabrosti da ga lazu i kazu metro