Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Rece na studiu B neki stranac iz firme DMB ili tako nesto da ce zadnji segment mosta biti montiran u septembru.
 
Najbolja da sada! :gobb: :pob: :vops:

5358812043_2575c55f04_b.jpg
 
Slažem se, ovo je do sad najlepša slika mosta a pozadina je strava.
 
jos ce i da ubedi javnost da sam most kosta toliko... nadam se da je bio revnosan i proucio sta sve spada u tu cenu.
 
^^ sad ce on u reality emisiji o izgradnji gledaocima da kaze "most je kostao 3456773,23 dinara" ..mislim da prosecnog gledaoca koji ce gledati emisiju o izgradnji mosta nece zanimati tacna cena i na sta je potrosen dinar jer je to za ovu emisiju bespotrebno skroz
 
Egzaktli.

Emisija se bavi izgradnjom a ne ekonomijom,cifre samo kazu da bi ljudi rekli vau!
 
"More than that, it is a sign of the new, united Serbia." - I ovo mu onda dodje za WoooW! :/
 
i kako pocinje text... kad pomislite na srbiju dali vam padne vam na pamet, milosevic, etnicko ciscenje.... :violina:
 
Radovi na petlji Radnička uveliko su u toku. Na delu ka mostu šipovi za temelje stubova već su postavljeni:




a na delu ka raskrpetlji bušenje je u toku:




Desna pristupna traka ka raskrpetlji se takođe završava:



Na mostu je izbetoniran završni deo krajnjeg raspona iznad stuba 8:



a radi se i na silaznoj rampi prema Čukarici:








Na glavnom rasponu montira se još jedna pokretna skela jer se verovatno spremaju završni radovi (farbanje i sl.):



Glavni raspon izgleda impozantno:



ali još ima dosta do druge obale:



Što bi se reklo "daleko je sunce":



jer oblaci se uvek lako navuku...:p

 
Svaka čast na slikama. :kk: Veliki + od mene.

Ne mogu da se otrgnem utisku da silazna rampa prema Radničkoj ima dovoljno mesta za dve trake i trotoar sa strane. Čudno, obzirom da je sama veza sa mostom u profilu jedne trake.
 
Сјајна репортажа и још сјајнији коментари! :kk: Велики плус за Великог Врачара! :cool:
 
Veliki Vracar(e) bravo za foto reportazu i jedno veliko "Thanks"... za sve nas "dosta udaljene" !!
 
Jel to glavni raspon polako počinje da se spušta ka bočnom ili mi se čini? I gde će silazna rampa sa mosta ka radničkoj ulici da se spoji sa istom i kuda će onda da prolaze sadašnja pešačka i biciklistička staza ka Adi?
 
Ronche":3i0g3570 je napisao(la):
Jel to glavni raspon polako počinje da se spušta ka bočnom ili mi se čini? ...
Pre će biti da zbog velike težine malo "visi". Ne treba zaboraviti da kablovi nisu dotegnuti na pravu silu zatezanja.
To se lepo videlo i ovde u Novom Sadu, kad je glavni raspon Mosta slobode bio blizu sredine, težine segmenata i nezategnuti kablovi su učinile da se konstrukcija krivi na dole. Kad su došli do trenutka spajanja, krenuli su u zatezanje kablova i na kraju dobili da se sve lepo uklopi i pri tome je na sredini raspona konstrukcija čak malo podignuta na gore, tako da ptavi vrlo blag luk.
 
Ronche":i062pb4q je napisao(la):
Jel to glavni raspon polako počinje da se spušta ka bočnom ili mi se čini? I gde će silazna rampa sa mosta ka radničkoj ulici da se spoji sa istom i kuda će onda da prolaze sadašnja pešačka i biciklistička staza ka Adi?
Аха, дефинитивно се примећује "кривина" :)

Велики Врачар++, супер репортажа! ;)

Едит:
miki_ns":i062pb4q je napisao(la):
Pre će biti da zbog velike težine malo "visi". Ne treba zaboraviti da kablovi nisu dotegnuti na pravu silu zatezanja.
To se lepo videlo i ovde u Novom Sadu, kad je glavni raspon Mosta slobode bio blizu sredine, težine segmenata i nezategnuti kablovi su učinile da se konstrukcija krivi na dole. Kad su došli do trenutka spajanja, krenuli su u zatezanje kablova i na kraju dobili da se sve lepo uklopi i pri tome je na sredini raspona konstrukcija čak malo podignuta na gore, tako da ptavi vrlo blag luk.
Нисам сигуран колико је то овде случај. На пројекту са сајта се може приметити да се главни распон спушта негде од средине:
bridge14.jpg
 
Rekao bih da se prema prikazu na kameri podize novi segment glavnog raspona
 
Vrh