Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

relja":2fdm74ri je napisao(la):
Polako bre sa ti plusitji :cool:

Hvala svima, drago mi je da vam se doapadaju, preneću kompilente gospodji koja je fotografisala.
Е ако је госпоја у питању онда то даје сасвим другу димензију, наравно у позитиви, дупли коМплименАт !

По сликама се види да има смисла за простор, па јој предложи да се прикључи форуму и нека по неки пут објави слике града у Румунији у ком живи уз неке коментарчиЋ, па макар и на енглеском !
 
Гага":287je2rn je napisao(la):
...............................Хтедох да снимим ову раскрсницу и из мало ширег угла тј. из три слике, али успео сам да шкљоцнем само две, апарат ме издао, потрошиле се батерије, е је... а !
Та трећа слика коју сам хтео да снимим показује куће које још сметају за проширење улице Тошин бунар. На другој слици се види (на десној страни слике), део једне од тих кућа, а једну од тих кућа су већ срушили. Гледаћу следећег викенда да шкљоцнем коју слику са истог овог места, а и од стране Тошиног бунара:
Ево тих слика, снимљених јуче-недеља 10. април, које показују које куће треба још да се сруше на том делу Тошиног бунара да би спојили и урадили целу улицу у пуном профилу.

Прве четири слике приказују поглед са краја падине где се улица Николе Добровића улива у Тошин бунар. Сад већ од нараслог растиња те куће се баш и не виде најбоље, али барем приказују тај део. Нарвно да се куће, које се налазе ближе месту са којег сам слика, не руше, него само куће које су уз саму улицу. Е сад не знам да ли ће се рушити и овај, назовимо га, ауто сервис који је на другој слици:




Спуштање улице Николе Добровића и њено уливање у Тошин бунар (прва слика), па надаље у лево су куће које су уз сам Тошин бунар и које се руше. Поред куће са сателитском антеном је већ шут од једне куће (или кућице) која је већ срушена:






Прва слика показује поглед на крај Тошиног бунара са пуним профилом који је завршен одавно и то је правац од Студенстског града и сужење у постојеће стање Тошиног бунара. На слици се види и железнички надвожњак, а ту је и станица од Беовоза а ускоро и од БГ воза. На другој слици је још једна кућа која се руши, а на трећој слици је део где треба да се споје већ изграђени део Тошиног бунара у пуном профилу и део који треба да се ради:



Кад ће то све да се ради, рушење тих кућа и проширење тог дела Тошиног бунара од неких 700 до 800 метара дужине, то ми није познато. Вероватно да зависи од експропријације овог дела земљишта, а и повезаности са будућом изградњом УМП-а и раскрснице Тошиног бунара и Николе Добровића (а најбоље би било да буде петља, што смо се ми овде на форуму одавно сложили).
 
Za ovaj pravac oznacen na slici bi hitno trebalo krenuti u realizaciju (projekat vec postoji, ako se ne varam?) , i voditi racuna da se ne ugrozi celina parka i zeleznicke stanice Topcider.

2zfsfev.jpg
 
Ne postoji valjda, samo su pricali o tome kad je umro patrijarh!
I nadam se da ce se manuti toga, unistice park, potrosice pare ni na sta posto taj pravac nije preopterecen.
Mozda bi postojeca ulica koju si oznacio a koja prolazi pored zeleznicke stanice mogla da postane jednosmerna ka Rakovici a od pumpe ka Konaku takodje jednosmerna. Posle toga ima sirine dok je Topciderka ne suzi prostor izmedju nje i pruge. Usko je i kod zeleznickog nadvoznjaka i kod stanice Kosutnjak. Mozda je bolje sacekati otvaranje mosta sa gotovim petljama, ne improvizovanim, pa da vidimo na sta ce to da lici.
 
Гага":2a0tzgru je napisao(la):
...
Кад ће то све да се ради, рушење тих кућа и проширење тог дела Тошиног бунара од неких 700 до 800 метара дужине, то ми није познато. Вероватно да зависи од експропријације овог дела земљишта, а и повезаности са будућом изградњом УМП-а и раскрснице Тошиног бунара и Николе Добровића (а најбоље би било да буде петља, што смо се ми овде на форуму одавно сложили).
Svaka čast na trudu!
Zamolio bih člana Belka da se javi povodom ovoga, jer je on verovatno najupućeniji. Hoće li se prilikom gradnje UMPa proširiti ovaj deo T. Bunara ili ne?

Inače, ja bih se složio i da bude kružni tok, samo ne semafor :)
 
Johnest_Hon":18pjh2me je napisao(la):
...potrosice pare ni na sta posto taj pravac nije preopterecen.
Naravno da nije preopterećen sada, ali sa izgradnjom "ćuprije" će i te kako postati popularan.
 
Nema plana.valjda ce ga usvojiti ove godine.Ali nece ga graditi ove godine garantovano.Mada ce skoro sigurno do 2013 da naprave i taj krak dok se zavrsi UMP na nbg pa natenane da nacnemo tunel :kafa:
 
vucko":2xtachpg je napisao(la):
Nema plana.valjda ce ga usvojiti ove godine.Ali nece ga graditi ove godine garantovano.Mada ce skoro sigurno do 2013 da naprave i taj krak dok se zavrsi UMP na nbg pa natenane da nacnemo tunel :kafa:
Ako budu izbori, počeće ga pred izbore, kao i most preko Dunava i još gomilu drugih projekata. A završavaće ga, ni krivi ni dužni, oni koji dođu na vlast. Tako to ide kod nas.
 
Johnest_Hon":gjlxizwp je napisao(la):
Mozda bi postojeca ulica koju si oznacio a koja prolazi pored zeleznicke stanice mogla da postane jednosmerna ka Rakovici a od pumpe ka Konaku takodje jednosmerna.
ово је заправо добра идеја, јер простора ту за 2+2 нема, тако да је боље да буду две једносмерне
 
Да ли неко зна да ли планирају да оставе место за повећање броја колосека када буду ширили Раковички пут?
 
Johnest_Hon":8w3gxx48 je napisao(la):
Ne postoji valjda, samo su pricali o tome kad je umro patrijarh!
I nadam se da ce se manuti toga, unistice park, potrosice pare ni na sta posto taj pravac nije preopterecen.
Mozda bi postojeca ulica koju si oznacio a koja prolazi pored zeleznicke stanice mogla da postane jednosmerna ka Rakovici a od pumpe ka Konaku takodje jednosmerna. Posle toga ima sirine dok je Topciderka ne suzi prostor izmedju nje i pruge. Usko je i kod zeleznickog nadvoznjaka i kod stanice Kosutnjak. Mozda je bolje sacekati otvaranje mosta sa gotovim petljama, ne improvizovanim, pa da vidimo na sta ce to da lici.
Stvarno ne mogu da shvatim. Neću da ulazim u priču da li je ovoliki most trebao ili ne ali sad smo napravili šta smo napravili a to je između ostalog jedan visokokapacitetni most a vi predlažete prilaze 1+1 i jednosmerne ulice.
 
Bila je danas reportaza na RTS-u,pricase sa nekim holandjaninom koji pomera onu masinu koja nosi M elemente konstrukcije.Za 2-3 dana stavljaju taj novi element na most,posle toga ih ostaje 10 i gotova je montaza :vops:
 
Ja to kazem iz iskustva, posto tuda cesto prolazim. A i jako volim taj park i predeo. Na par mesta je jako tesko, da ne kazem nemoguce praviti bulevar sa tramvajem u sredini. Velika je greska sto trasa 3-ke nije sredjena dok nije radila.
Naravno da ce biti saobracaja na relaciji Rakovica-NBG ali opet treba videti kolikog intenziteta. Ako se dobro organizuje JGP preko mosta, destimulisace preteranu upotrebu automobila.
Ljudi zaboravljaju da ovaj most najvise znaci Brdu naseljima iza, tj. da oni treba da imaju prioritet..
Ceo projekat je jako skup, pa kad se vec ne zali para, da bar bude kako valja.
Ali eto vec imamo situaciju da UMP bulevar kasni, tj. nije ni zapocet, tunel je pod znakom pitanja,...
Eto predlozio sam da se iskoristi postojece stanje za odvojeni 2+2 prilaz RaskRrrpetlji!
:kafa:
 
Pa nije bas neopterecen pravac. U spicu je vrlo velika frekvencija vozila sa Rakovickog puta ka konaku i dalje ka Topciderskoj zvezdi. Takodje i u vreme popodnevnog spica sa zvezde ka Rakovici/B Brdu.

E, sad, zamisli koliko tih vozila iz BV Putnika skrene na Gazelu pa na NBG. Svi oni ce ici na novi most. Isto vazi i za vice versa.

Treba uraditi 2+2 skroz od raskrsnice hipodrom do Zel. stanice Rakovica, to je nuzno da ovaj krak od UMP-a ima bar nesto magistralnog.


edit: greska u nazivu ulice :)
 
Naravno, oni nece vise koristiti Gazelu, a i dobro je sto se nece ,,probijati'' uskim putem uzbrdo do zvezde.
Ja se samo nadam da ce ljudi iz tih krajeva postepeno prelaziti na JGP. Imace mogucnost odlaska na NBG kada se prosiri BG voz presedanjem na Prokopu kao i presedanjem iz 3-ke na buduci sinski saobracaj preko mosta.
 
JGP u "tim krajevima" ima veliki prioritet u gradu... Toliko je zapostavljen u odnosu na druge delove...
BG:Voz ako i bude radio ići će do prokopa
Poluzavršena poluobilaznica
UMP - sa južne strane Raskrpetlja, i kraj planova
Druga ili tek treća metro linija (ako ikad bude)
SMT koji se opet gradi sa severne strane...

JGP-om bilo gde brzo sa južnih krajeva grada u bilo kom pravcu u narednih puno godina - no way...

Izvinjavam se za off
 
Гага":oxv672tf je napisao(la):
Гага":oxv672tf je napisao(la):
...............................Хтедох да снимим ову раскрсницу и из мало ширег угла тј. из три слике, али успео сам да шкљоцнем само две, апарат ме издао, потрошиле се батерије, е је... а !
Та трећа слика коју сам хтео да снимим показује куће које још сметају за проширење улице Тошин бунар. На другој слици се види (на десној страни слике), део једне од тих кућа, а једну од тих кућа су већ срушили. Гледаћу следећег викенда да шкљоцнем коју слику са истог овог места, а и од стране Тошиног бунара:
Ево тих слика, снимљених јуче-недеља 10. април, које показују које куће треба још да се сруше на том делу Тошиног бунара да би спојили и урадили целу улицу у пуном профилу.

Прве четири слике приказују поглед са краја падине где се улица Николе Добровића улива у Тошин бунар. Сад већ од нараслог растиња те куће се баш и не виде најбоље, али барем приказују тај део. Нарвно да се куће, које се налазе ближе месту са којег сам слика, не руше, него само куће које су уз саму улицу. Е сад не знам да ли ће се рушити и овај, назовимо га, ауто сервис који је на другој слици:
Спуштање улице Николе Добровића и њено уливање у Тошин бунар (прва слика), па надаље у лево су куће које су уз сам Тошин бунар и које се руше. Поред куће са сателитском антеном је већ шут од једне куће (или кућице) која је већ срушена:
Прва слика показује поглед на крај Тошиног бунара са пуним профилом који је завршен одавно и то је правац од Студенстског града и сужење у постојеће стање Тошиног бунара. На слици се види и железнички надвожњак, а ту је и станица од Беовоза а ускоро и од БГ воза. На другој слици је још једна кућа која се руши, а на трећој слици је део где треба да се споје већ изграђени део Тошиног бунара у пуном профилу и део који треба да се ради:
Кад ће то све да се ради, рушење тих кућа и проширење тог дела Тошиног бунара од неких 700 до 800 метара дужине, то ми није познато. Вероватно да зависи од експропријације овог дела земљишта, а и повезаности са будућом изградњом УМП-а и раскрснице Тошиног бунара и Николе Добровића (а најбоље би било да буде петља, што смо се ми овде на форуму одавно сложили).
Hm, koliko sam gledao i razumeo poslednji plan sve se to rusi, a kao deo UMP-a. Naravno ako se nesto nije promenilo. U martu je bio Oglas na Beolandu za L-250 od N Dobrovica ka Bezaniji. Doduse za organizaciju radova i nadgledanje bas kao i planirano, sta li to znaci ne znam, a nemoze nam niko sluzbeno protumaciti. Doduse pokusavao sam na mnogim mestima ali neuspesno.:dil:
Svi samo amaterski komentarisu ali niko zvanicno da uperi prst i da kaze bice tako i tako, a kada neznamo.
 
MindWind":3nztjnwy je napisao(la):
JGP u "tim krajevima" ima veliki prioritet u gradu... Toliko je zapostavljen u odnosu na druge delove...
BG:Voz ako i bude radio ići će do prokopa
Poluzavršena poluobilaznica
UMP - sa južne strane Raskrpetlja, i kraj planova
Druga ili tek treća metro linija (ako ikad bude)
SMT koji se opet gradi sa severne strane...

JGP-om bilo gde brzo sa južnih krajeva grada u bilo kom pravcu u narednih puno godina - no way...

Izvinjavam se za off
JGP, ovakav kakav jeste, nema nikakvu perspektivu za ljude iz tih delova grada. Tramvaju (3, 12, 13) donekle popravljaju situaciju, ali u malom procentu. Beovoz - slicno.

Dok ne dodje metro, JGP nema sansu. Mozda, jedino promenom tarifnog sistema i potpuno novim konceptom usluga (vise vozila, bolja organizacija saobracaja, nove linije, revizija postojecih linija), ali to nece skoro.

Metro menja sve, ali realno, tesko da cemo mi ovde sa foruma docekati nesto vise od mozda jedne ili dve linije.
 
GOJE":ep89p4si je napisao(la):
Johnest_Hon":ep89p4si je napisao(la):
...potrosice pare ni na sta posto taj pravac nije preopterecen.
Naravno da nije preopterećen sada, ali sa izgradnjom "ćuprije" će i te kako postati popularan.
blagoje":ep89p4si je napisao(la):
vucko":ep89p4si je napisao(la):
Nema plana.valjda ce ga usvojiti ove godine.Ali nece ga graditi ove godine garantovano.Mada ce skoro sigurno do 2013 da naprave i taj krak dok se zavrsi UMP na nbg pa natenane da nacnemo tunel :kafa:
Ako budu izbori, počeće ga pred izbore, kao i most preko Dunava i još gomilu drugih projekata. A završavaće ga, ni krivi ni dužni, oni koji dođu na vlast. Tako to ide kod nas.
Па зар није било приче да је тај булевар готова ствар? :/
 
По ГУП 2021 из 2003 тај булевар је заправо још један крак Ибарске магистрале. Изменама из 2009 су само исправили трасу код окретнице тројке.
 
vucko":2ta27rbp je napisao(la):
Bila je danas reportaza na RTS-u,pricase sa nekim holandjaninom koji pomera onu masinu koja nosi M elemente konstrukcije.Za 2-3 dana stavljaju taj novi element na most,posle toga ih ostaje 10 i gotova je montaza :vops:
Čega ostaje 10? Ako misliš na metalne elemente, poslednji je M20, a za 2-3 dana će podići M14. Doduše, postoji i element T2, ali se on kači direktno na bočni raspon. A što se tiče bočnog raspona, ostalo je još 9 naguravanja, od kojih prvo treba da bude ovih dana.
 
Još 8 naguravanja bočnog raspona. Kad posle 7. naguravanja stignu do obalskog stuba 5 demontira se plavi kljun a montira na njegovo mesto čelični spojni segment T2 i onda sledi završno naguravanje. Ako nastave sa petnestodnevnim ciklusom kod stuba 5 su polovinom jula! :vops:
 
Veliki Vracar":1mbnuet8 je napisao(la):
Još 8 naguravanja bočnog raspona. Kad posle 7. naguravanja stignu do obalskog stuba 5 demontira se plavi kljun a montira na njegovo mesto čelični spojni segment T2 i onda sledi završno naguravanje. Ako nastave sa petnestodnevnim ciklusom kod stuba 5 su polovinom jula! :vops:
U pravu si. Ali nisam hteo da dodatno zbunjujem detaljima, obzirom da su na zvaničnom sajtu prikazali 19 faza naguravanja, pri čemu 18. faza posle skidanja kljuna, podrazumeva dodatnu betonsku nadogradnju za neka 2 metra, pa tek onda montažu elementa T2.

Evo slike:

bridge12.jpg
 
Vrh