Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Wile E. Coyote":1kgno1zn je napisao(la):
Само да допуним да је Т-6 део СМТ, а не УМП (чисто да не буде забуне) и да питам: зар је предвиђена измена петље код Змаја?
Тачно да је саобраћајница Т6 део СМП-а, заборавих да у реченици при објашњењу то напишем, а ето занео сам се објашњењем око самог правца преко Б. Косе, извињавам се и теби Вили, а и Дедињу, + за исправку.

Што се петље "Змај" тиче, било је речи током осамдесетих година, а поготово саме 1990. године, да се коначно ураде она два правца тј. недостајући прави улаз и излаз на/са аутопута, али ето све оно што се дешавало након те године, а знамо шта да се не понављамо, је све бацило у заборав ! Сви ми знамо да би требало ова петља да изгледа овако како сам сад нацртао (неко то сигурно зна и много боље да нацрта), али кад они људи који треба да воде рачуна о саобраћајницама, о њеним побољшањима, о безбедности,... то не раде, него се учауре и не виде даље од свог носа, онда не вреди пуно причати.

Све то може да се уради у склопу реконструкције аутопута кроз Београд, али проблем су људи који треба о томе да мисле, воде рачуна и одлучују, а и паре.



Uploaded with ImageShack.us
 
Veliki Vracar":3h8i6vtm je napisao(la):
tzoran":3h8i6vtm je napisao(la):
hmmm... po meni je to vrlo opravdana investicija za pešake na prvom mestu. Ako već ima mesta pored tranvajskih šina da postoji i stanica na špicu Ade, onda je treba i napraviti. Verujem da bi u kombinaciji sa vozićem svako ko dolazi sa NBG tu sišao a ne da sidje 150 m dalje i tabana po suncu do nasipa...
Prvo nema mesta za stanicu na tom mestu jer se tu nalaze kablovi mosta (od stuba do prvog kabla je manje od 30m a to je malo za stanicu + gde bi odatle putnici dalje išli, jedino nekom pasarelom preko saobraćajnih traka a to je smešno).
Putnici koji izađu iz tramvaja na petlji "Radnička" neće da tabanaju po suncu do Ade, već će da siđu jednostavno 5m niže i na stanici na novom toboganu, jednom od zilion linija koje tu prolaze, da skoknu jednu stanicu i eto ih "na plaži". Isti postupak i u povratku.
Ko voli da pešači, tih 200m širine čukaričkog rukavca mu dođu kao rekreativni dobitak! (uz malo manje cinizma voleo bih i ja da postoji pešački silazak na adu, ali šta je tu je preživećemo... :p)
Tačno. Na kraju krajeva, neće samo tramvaj voziti preko mosta, uvešće se sigurno i nove autobuske linije koje će posle mosta ići pored Ade...
 
Гага":3f9baa61 je napisao(la):
Што се петље "Змај" тиче, било је речи током осамдесетих година, а поготово саме 1990. године, да се коначно ураде она два правца тј. недостајући прави улаз и излаз на/са аутопута
Нисам знао да је било у плану да се уради нормално решење. Тим пре ми није јасно зашто то одмах није урађено. :/
 
Veliki Vracar":z1qfxjr1 je napisao(la):
tzoran":z1qfxjr1 je napisao(la):
hmmm... po meni je to vrlo opravdana investicija za pešake na prvom mestu. Ako već ima mesta pored tranvajskih šina da postoji i stanica na špicu Ade, onda je treba i napraviti. Verujem da bi u kombinaciji sa vozićem svako ko dolazi sa NBG tu sišao a ne da sidje 150 m dalje i tabana po suncu do nasipa...
Prvo nema mesta za stanicu na tom mestu jer se tu nalaze kablovi mosta (od stuba do prvog kabla je manje od 30m a to je malo za stanicu + gde bi odatle putnici dalje išli, jedino nekom pasarelom preko saobraćajnih traka a to je smešno).
Putnici koji izađu iz tramvaja na petlji "Radnička" neće da tabanaju po suncu do Ade, već će da siđu jednostavno 5m niže i na stanici na novom toboganu, jednom od zilion linija koje tu prolaze, da skoknu jednu stanicu i eto ih "na plaži". Isti postupak i u povratku.
Ko voli da pešači, tih 200m širine čukaričkog rukavca mu dođu kao rekreativni dobitak! (uz malo manje cinizma voleo bih i ja da postoji pešački silazak na adu, ali šta je tu je preživećemo... :p)
Prvo 30 metara za tramvajsku stanicu nije malo.a putnici bi išli pravo do stuba uz koji je postavljen lift pa dole itd. To ukrcavanje u zilion linija je vrlo praktično za nekog sa kolicima i bebom ili malom decom i nekim stvarima po rukama... i nije u pitanju 200m rukavca već 500 m od stanice do rukavca... Nije ovde reč o preživljavanju ( ja više nemam malu decu ) već o nečemu što još uvek može da se sada uradi dok se još radi a ne kroz par godina...
 
Stanica nece moci nikad sa ovom verzijom mosta,dok pesacka rampa,stepenice il lift moze da se nakalemi bilo kad
 
Лифт је могао да буде и У пилону, мада сервисно степениште сигурно постоји.
 
Stepeniste postoji, a mislim da ima i servisni lift.
Nije stvar u dužini tramvajskog stajališta, već u njegovoj širini i prilazima.
Ovaj most jednostavno nije bio zamišljen sa stanicom kod špica.
 
tzoran":25atnz2c je napisao(la):
Veliki Vracar":25atnz2c je napisao(la):
tzoran":25atnz2c je napisao(la):
hmmm... po meni je to vrlo opravdana investicija za pešake na prvom mestu. Ako već ima mesta pored tranvajskih šina da postoji i stanica na špicu Ade, onda je treba i napraviti. Verujem da bi u kombinaciji sa vozićem svako ko dolazi sa NBG tu sišao a ne da sidje 150 m dalje i tabana po suncu do nasipa...
Prvo nema mesta za stanicu na tom mestu jer se tu nalaze kablovi mosta (od stuba do prvog kabla je manje od 30m a to je malo za stanicu + gde bi odatle putnici dalje išli, jedino nekom pasarelom preko saobraćajnih traka a to je smešno).
Putnici koji izađu iz tramvaja na petlji "Radnička" neće da tabanaju po suncu do Ade, već će da siđu jednostavno 5m niže i na stanici na novom toboganu, jednom od zilion linija koje tu prolaze, da skoknu jednu stanicu i eto ih "na plaži". Isti postupak i u povratku.
Ko voli da pešači, tih 200m širine čukaričkog rukavca mu dođu kao rekreativni dobitak! (uz malo manje cinizma voleo bih i ja da postoji pešački silazak na adu, ali šta je tu je preživećemo... :p)
Prvo 30 metara za tramvajsku stanicu nije malo.a putnici bi išli pravo do stuba uz koji je postavljen lift pa dole itd. To ukrcavanje u zilion linija je vrlo praktično za nekog sa kolicima i bebom ili malom decom i nekim stvarima po rukama... i nije u pitanju 200m rukavca već 500 m od stanice do rukavca... Nije ovde reč o preživljavanju ( ja više nemam malu decu ) već o nečemu što još uvek može da se sada uradi dok se još radi a ne kroz par godina...
Meni se čini da na žalost fizički nema mesta za stanicu odnosno ne samo dovoljno dugačko, nego pre svega dovoljno široko i bezbedno stajalište za putnike koji čekaju, izlaze ili ulaze u tramvaj/belam. Kada bi čak i bilo mesta za tako nešto, ne verujem da je sada moguće "praviti rupu" kroz koju bi se spustile stepenice, lift, ili oboje. Pravljenje bilo kakve pasarele do stajališta preko traka za drumski saobraćaj bi bilo više nego smešno i narušilo bi izgled mosta. Priznajem da je dobra ideja, ali možda bi prolazak na hiljade ljudi svaki dan ovim špicom Ade narušilo životnu sredinu i oteralo i ono malo ptica što ostane nakon izgradnje mosta. Nisam stručan, ali bilo bi dobro da neko ko jeste, objasni da li je moguće u ovom trenutku menjati projekat na ovakav način.







 
tzoran":1x7o7m5z je napisao(la):
Prvo 30 metara za tramvajsku stanicu nije malo.a putnici bi išli pravo do stuba uz koji je postavljen lift pa dole itd. To ukrcavanje u zilion linija je vrlo praktično za nekog sa kolicima i bebom ili malom decom i nekim stvarima po rukama... i nije u pitanju 200m rukavca već 500 m od stanice do rukavca... Nije ovde reč o preživljavanju ( ja više nemam malu decu ) već o nečemu što još uvek može da se sada uradi dok se još radi a ne kroz par godina...
Prethodno moje "pisanije" je i imalo za cilj da pokaže da nažalost tramvajska stanica na mostu u blizini pilona nema više gotovo ni teoretske šanse, tj. da po tom pitanju ne može ništa više da se uradi.
30m je malo prostora za stanicu jer jednostavno CAF je duži od toga (3m je širina te noseće grede i to nije sporno za stanicu ali taj glavni deo superstrukture mosta naravno da se ne sme nigde prosecati radi prolaska pešaka na Adu).
Što se tiče servisnih prolaza unutar nogu pilona oni su promera 2x1m (bez pristupa na površini mosta, već samo u trupu, namenjeno specijalističkim službama održavanja) pa bi "protiskivanje" kroz njih putnika iz tramvaja najpribližnije ličilo na ono televizijsko spasavanje iz rudnika u Čileu. Dole na adi ih čekaju predsednik i gradonačelnik sa sve TV bulumentom i dele plakete za podvig godine...
Ja lično očekujem da će pešačenje po mostu sa veličanstvenom vizurom na više stotina metara dugačke kablove biti toliko impresivno da će velika većina šetača želeti da to doživi u potpunosti s kraja na kraj ove divne građevine i da ih te stepenice bar u prvo vreme neće ni zanimati :cool:
 
Društvo, po meni se ova tema silaženja / penjanja s mosta na Adu rasplinula i vidim tu neke suvišne dileme.

Prvo, što se pešačenja preko mosta tiče, treba imati u vidu faktor dužine mosta, vremenske prilike i ono najvažnije: gde se penju, tj. odakle dolaze svi ti očekivani pešaci? Mislim da će hodanje preko mosta biti marginalna pojava u ukupnom broju onih koji bi na Adu.

Drugo, kao što neko već reče, biće dovoljno linija gradskog prevoza koje će da povezuju NBG i drugu stranu, pa ne vidim nikakav razlog da se iskače kod špica Ade iz prevoza i survava dole, da bi se dospelo - gde? Ionako glavni sadržaji počinju od nasipa, pa uzvodno. Zamislimo sada mase koji tabanaju u tom smeru... nelogično & zamorno.

Osim toga, za stanovnike blokova koji su nasuprot Ade, i dalje će biti privlačan prevoz taxi-plovilima, ta vrsta prevoza tek može biti unapređena u budućnosti.

Aktivan sam biciklista, koji redovno pravi turu Prvomajska-Gardoš-Ušće-Ada i nazad, što je po meni smisao rekreacije. Na toj štrafti nikada nema (biciklističke) gužve, niti bi je ja očekivao na nekoj drugoj trasi u gradu. Pa ni preko novog mosta. Dakle, preoblema nema. Tema mi je zato nekako suvišna, uz poštovanje ostalima kojima je važna. :)

Plus mislim da most ne bi trpeo nikakva naknadna budženja u tom smislu.
 
Duleja":rfhyofyb je napisao(la):
Osim toga, za stanovnike blokova koji su nasuprot Ade, i dalje će biti privlačan prevoz taxi-plovilima, ta vrsta prevoza tek može biti unapređena u budućnosti.

Aktivan sam biciklista, koji redovno pravi turu Prvomajska-Gardoš-Ušće-Ada i nazad, što je po meni smisao rekreacije. Na toj štrafti nikada nema (biciklističke) gužve, niti bi je ja očekivao na nekoj drugoj trasi u gradu. Pa ni preko novog mosta. Dakle, preoblema nema. Tema mi je zato nekako suvišna, uz poštovanje ostalima kojima je važna. :)

Plus mislim da most ne bi trpeo nikakva naknadna budženja u tom smislu.
Kapiramo se, ima nas više ovde koji smo se "navukli" na teranje točka na tim relacijama.

Retko će ko pešačiti preko mosta - prosto sam most je i ovako udaljen od stambenih zgrada. Niko se neće parkirati ili izaći iz gradskog prevoza kod mosta da bi prepešačio preko, zar ne?

Stepenište i lift kod špica imaju smisao samo ako postoje stajališta na tom mestu. Projekat mosta ih nije predvideo, i to je to.
 
Ok moze se reci da se slazemo stim sto treba biti iskren i reci da projekat to nije predvideo bas iz razloga koji smo na kraju konstatovali a to je nedostatak potrebe za time i opravdanosti takve stvari. Kao sto sam rekao i pristupacni i najpesackiji od svih Brankov most nema bog zna kakvu frekvenciju pesaka tako da na ovom mostu mozemo ocekivati jos manje pogotovo imajuci u vidu sve sto smo nabrojali i sto je relja na kraju sa Duleja-om sumirao.
 
Nikako ne bi smelo da se dozvoli , (kao ispod Franša,) dizanje ikakvog objekta oko samog pilona ( ni čamci ni mamci ni renta bicikl ništa )
vec bih predložio ovlaž - blago ,, ojčavanje ,, špica Ade, u neki prepoznatljiv ,, stilski,, oblik iz kog bi nicao pilon,
kako se vec stručno kaže vizure radi , a koj oblik e to .......
 
Boca-ica, za sad je plato suviše nisko da može voda da ga plavi pri visokom vodostaju tako da neće biti rentanja sem ako ne izgrade sojenicu. :) , ne znam šta tj. da li uopšte planiraju raditi nešto povodom toga?
 
G. Gaga, pomenuo si suštinsku stvar - lakat krivina. Magistralni pravci ne trpe lakat krivine odnosno one pod pravim uglom. Kako se obilaznica u blagom luku priključuje autoputu kod Dobanovaca tako bi i UMP trebao da se uključi kod "Ikarbusa". Ovaj most koji se sada gradi veći je i od Gazele i od onog na obilaznici kod Ostružnice. On mora biti lako pristupačan i vozilima koja dolaze sa autoputa a ne samo onim sa Bežanije i Novog B. Problem je i ono ukrštanje bulevara N Tesle i M Pupina. Ono je u nivou i takođe ima lakat krivinu na relaciji Brankov most - Bul N. Tesle što je takođe magistralni pravac za Zemun. Odmah posle silaska sa Brankovog mosta bulevar treba da laganom krivinom skrene na sever i uključi se na b N. Tesle. O tome se već govorilo ne ovom forumu 2008 g. Krivina pod pravim uglom zahteva znatno smanjenje brzine, korišćenje menjača a posebno otežava saobraćaj autobusa.
 
Oće li biti skoro neka foto reportaža? 2 nedelje je prošlo od zadnje reportaže :D Ja bih rado napravio da imam čime xD
 
Баш си брз! :kk: +1, али овај пут за брзину, да не буде досадно... :p
 
xD inače fotke su verovatno lošijeg kvaliteta i tonova jer ih je baš dosta pa sam ih sve selektovao i primenio jedan kolektivni auto tone pa resize na 1024x768 (živeo Adobe Lightroom). Inače fotografisano je sa Lumixom TZ5 (d90 ne nosim na gradilišta, mrzi me da ga vucaram a i štedim zavesicu :D)
 
Неће, јер тај мост (Тобоган), руше.
 
Vrh