Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

cgmiki":3v2az1ub je napisao(la):
То да оба стадиона треба изместити из града ка периферији би било најпаметније решење. Имаш стадион за 30000 или 50000 гледалаца и ако је пун немаш где да сместиш све који дођу да гледају утакмицу. Лош приступ стадиону, нема паркинга, лоше околне саобраћајнице.
Мало који град има спортске објекте у граду, углавном су сви на периферији.
Па, и Арена са изградњом околних зграда и хотела је изгубила доста на функционалности. Да је направљен барем још један подземни паркинг било би мање хаоса у околним улицама и око саме Арене када се иста напуни.
Apsolutno se ne slazem. Tacno je da malo koji grad IMA sportske objekte na periferiji. Vecina se nalazi usred stambeno-poslovnih zona. Madison Sqaure garden,Emirates,Wembley,Olimpico,Santiago Bernabeu....
Znam,sada ces spomenuti Sen Deni ili Allianz Arenu. Ima jos slicnih preimera. ALi,jedan od glavnih razloga za njihovu gradnju na periferiji je bio nedostatak zemljista u samom gradu. Zasto Arsenal nije gradio novi stadion van Londona? Pa zato sto je postojao prazan prostor u blizini autoputa na samo 500 m od starog stadiona.
 
:lool:
cyberserb":1a22gxeu je napisao(la):
cgmiki":1a22gxeu je napisao(la):
То да оба стадиона треба изместити из града ка периферији би било најпаметније решење. Имаш стадион за 30000 или 50000 гледалаца и ако је пун немаш где да сместиш све који дођу да гледају утакмицу. Лош приступ стадиону, нема паркинга, лоше околне саобраћајнице.
Мало који град има спортске објекте у граду, углавном су сви на периферији.
Па, и Арена са изградњом околних зграда и хотела је изгубила доста на функционалности. Да је направљен барем још један подземни паркинг било би мање хаоса у околним улицама и око саме Арене када се иста напуни.
Apsolutno se ne slazem. Tacno je da malo koji grad IMA sportske objekte na periferiji. Vecina se nalazi usred stambeno-poslovnih zona. Madison Sqaure garden,Emirates,Wembley,Olimpico,Santiago Bernabeu....
Znam,sada ces spomenuti Sen Deni ili Allianz Arenu. Ima jos slicnih preimera. ALi,jedan od glavnih razloga za njihovu gradnju na periferiji je bio nedostatak zemljista u samom gradu. Zasto Arsenal nije gradio novi stadion van Londona? Pa zato sto je postojao prazan prostor u blizini autoputa na samo 500 m od starog stadiona.
Srećom sada se svi gledaoci na nekim utakmicama mogu da smeste u malo veći autobus :lool:
Kada se podiže XI segment glavnog raspona ? Ima li neko info ?
 
Realno,hipodromu nije tamo mesto,ta je nazalost radjeno po redosledu bio bi izmesten pa bi verovatno i ta raskrpetlja bila manje komplikovana bez obzira na ostanak pruge.

Inace,secerana ide na prodaju za neki dan pa se polako aktivira taj kraj.Kad pogledate ogroman je prostor gde su trenutno hipodrom i NIS-ovi rezeorvari
 
vucko":3h9rh1eu je napisao(la):
Realno,hipodromu nije tamo mesto,ta je nazalost radjeno po redosledu bio bi izmesten pa bi verovatno i ta raskrpetlja bila manje komplikovana bez obzira na ostanak pruge.

Inace,secerana ide na prodaju za neki dan pa se polako aktivira taj kraj.Kad pogledate ogroman je prostor gde su trenutno hipodrom i NIS-ovi rezeorvari
E da, taj hipodrom je tu još od 1914 pa za par godina slavi stogodišnjicu i ako se ne želi da pokvari toliko reklamirani vizuelni utisak mosta, onda je ipak trava i parip na njoj daleko lepša pozadina nego neka zgrada.... mogli bi da poruše nis-ove rezervoare i prošire hipodrom i stazu..
 
još jedan glas za izmeštanje hipodroma na periferiju, a i NIS-a zajedno sa njim... I stadionima bi bilo bolje izmeštanje, ni JNA ni Marakana nemaju parking kapacitete za više od 4-5 hiljada ljudi, ako i toliko.

mali off kad smo kod NIS-a i tog kraja grada: na Banovom brdu ništa nije toliko ružno i ništa toliko upropastilo urbanu celinu kao 2 NIS-ove pumpe (jedna ne radi, ali je tu) u Požeškoj.
 
Pa ne moze to tako.Prvo se napravi urbanisticki haos po gradu a onda krene prica o izmestanju svega i svacega.To sto su zapecatili sudbinu Topciderskog parka i okoline sa ump-om je posebna prica koja mi tesko pada jer sam tu odrastao a prica o izmestanju stadiona je suluda.Niti ima para niti bi i ovo malo publike islo u boljevce da gleda domaci fudbal.U ostalom,novim projektima Zvezdinog stadiona bi se sigurno resio i problem parkiranja.
 
Stadioni su super gde su,tek ce biti sredjeni i dobice bolje puteve do njih i parkinge.U krajnjem slucaju proradice prokop kako valja,uvesce neki cesci bus koji ce ici od prokopa do stadiona inace ili kad su utakmice i gotovo.
 
Моја Маракана неће да се сели из Топчидерског брда, што се тиче ЈНА, нек изволе :)
 
Sve je ovo super kako razmišljate, al Hipodrom i Šećerana su pod zaštitom države kao kulturni spomenici i nemogu da se preseljavaju ili nešto da se radi na njima u ambijentalnom smislu bez odobrenja države a nikako da se ruše ili preseljavaju.
Zamišljam kako je to bilo pre 50 godina kad je Auto komanda bila periferija kao sad Železnik ili Sremčica niko tad nije znao da će taj deo biti deo centra grada, tako da su tad projektovali i gradili stadione na periferiji, sad kad bi se tako razmišljalo ondaa bi trebalo da se Marakana i Partizanov stadion presele u Barajevo, Lazarevac ili Obrenovac, Surčin, Batajnicu, Pančevo Ili Kovin a ovo zadnje bi najbolje odgovaralo zbog bolnice u Kovinu :lool:
Ajd sad zamislite Beograd za 50 / 60 godina možda i tad tadašnji stadioni budu kočnica proširenja grada, al mene još nešto zanima, kako misle da popenju diližansu sa BB na most i suprotno i da li će postojati krak diližanse prema Rakovici :grand: :grand: :grand: :bash: :bash: :bash: :bash:
 
Изграђена половина главног распона

У суботу 05. фебруара подигнут је комплетан једанаести сегмент (М10) главног распона моста, масе преко 326,9 т, чиме је премошћенa половинa дужине главног распона моста преко реке Саве. У току је заваривање овог сегмента за претходни као и предмонтажа наредна два сегмента (М11 и М12) на градилишту 2.

На задњем распону је у току инсталација десетог пара косих каблова док је на главном распону инсталирано девет парова каблова.

У понедељак 07. фебруара на градилишту 1, извршено је осмо од укупно пројектованих деветнаест нагуравања сегмената бочног распона, чиме је премошћено 147м од 338м бочног распона моста.

На градилишту са чукаричке стране у току је армирање сегмента Б16 крајњег распона изнад стуба 8.

news34.jpg
 
Eh.kad sve moram sam :)



Уторак, 15. фебруар 2011.

Градоначелник Драган Ђилас гостовао у „Београдској хроници”

Гостујући данас на Радио-телевизији Србије, градоначелник Београда Драган Ђилас рекао је, између осталог, да је град од словеначке фирме СЦТ, која је на тендеру као најповољнији понуђач добила прилику да гради приступну петљу за мост на Ади са новобеоградске стране, тражио потписивање анекса уговора као додатну сигурност за ову инвестицију.

- Испоставило се да је словеначка фирма СЦТ, која је добила на тендеру да гради петљу и која већ ради на мосту као део конзорцијума, неликвидна. Из тог разлога, ми нисмо били спремни да уплатимо аванс од 6 милиона евра. Да би та компанија наставила да гради петљу ми смо тражили да се донесе анекс уговора како бисмо се обезбедили да ће сваки динар који уплатимо заиста и завршити у грађењу петље, а не на покривању неких других рачуна - рекао је градоначелник, додајући да Београђани не морају да брину, јер ће мост без обзира на петљу почети да функционише на време и у планираним роковима.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1434344
 
И шта сад? Нема уплате пара (што је сасвим разложно), онда ови неће да граде док не добију паре, онда се расписује нови тендер, онда петља касни итд... :bash:
 
Ovo je sad vec pravno pitanje, šta piše u već potpisaniom ugovoru. Lepo od Đilasa što sada traži anekse, ali zašto se ovo uopšte desilo?
 
Dobro, ne verujem da je Djiki mogao da zna da ce SCT otici u nelikvidnost.

Svakako je pametno (if proves true) da im se ne uplati ni dinar bez dodatnih garancija jer je poznato da firme u toj situaciji prvim prilivom raspolazu tako da plate neodlozno, a takvih dugovanja ima itekako.

Valjda nece biti predug delay. Ali, nekako mislim da bi kasnilo u svakom slucaju, a marketing-mag Djiki bi ovo mogao super da iskoristi kao izgovor.
 
Kartograf":2z97s95m je napisao(la):
Dobro, ne verujem da je Djiki mogao da zna da ce SCT otici u nelikvidnost.
Druže, to sam i ja neznalica pretpostavljao čitajući SLO štampu.
Dovoljno ti je samo da si pročitao jedan tekst o aferi neplaćanja goriva Petrolu ili bolje rečeno da si "ekspert koji zna da koristi napredne tehnologije poput GOOGLE Search.

Ne ide se u neslovnetnost preko noći, kao i što se dug od 12 miliona € za gorivo ne pravi za mesec dana, a o tome se pisalo još pre potpisivanja ugovora o pristupnim soabraćajnicama.
SCT duguje radnicima, dobavljačima itd.

Pogledaj recimo primer izgranje obilaznice oko Sarajeva gde je SCT pukao još u maju 2010. i ostao dužan Bosancima.
Vidi :SCT dolguje Bosancem, podizvajalci spijo, Gadafi gleda http://www.finance.si/280625/SCT-dolguje-Bosancem-podizvajalci-spijo-Gadafi-gleda

O poslovnosti SCT u Bosni se pisalo još u januaru 2010.
Vidi:
SCT gradbincem v BiH dolguje milijone.
Največji slovenski gradbinec SCT naj bi bosanskim podizvajalcem dolgoval okoli štiri milijone evrov. Podobna zgodba kot v Sloveniji.
05.01.2010
http://www.zurnal24.si/gospodarstvo/sct-gradbincem-v-bih-dolguje-milijone-155293/clanek
U Bosni su odradili posao preko kćerke firme pa Bosnaci ne mogu da uteraju dugove baš tako lako.

Naši se opet prave da su Koštunice pa eto nisu bili obavešteni, nisu znali itd
Postoji drugi razlog što naši guraju SCT i Ponting pa imaju razloga da zažmure
Nije mi jasno kako neki uporno odbijaju to da vide.

Ako mi ne veruješ da se znalo puno o tome kakav je SCT dosta davno Nađi moje postove u ovoj temi pa ćeš videti šta sam ja sve znao o SCT i pisao ovde.

Zaista ne verujem da sam ja to znao a Đilas i co nisu.
Ako je istina da Đilas i co nisu znali, a ja jesam onda ne bi ja ovde pisao kako belesav na forumu, a oni imali izvršnu vlastu gradu.

SCT je još 2006. podeljen na 18 kompanija kako bi moglo da se muti.
Vidi: http://www.finance.si/print?tip=1&id=148720

Pre nego što je sam SCT proglasio nesolventonst, oni su prenosili obaveze na kćerke kompanije i njih su bakrotirali.
Takođe, su i zdravo tkivo prenosili u druge kćerke kopmpanije, kako bi se spremili za bakrot, a da pri tome ništa ne izgube. (npr. da je SLO vlada krenula da naplati sve penele oko granje tunela, SCT bi bankrotiralo, a sve dobro bi ostalo u kćerkama SCT-a).

Dug od SCT-a je nenaplativ, trenutno njegova znana dugovanja iznose oko 375 miliona €.
 
Vidim, da se u vezi UMP, na forumu dosta diskutovalo o njegovoj trasi kroz Novi Beograd ali samo do ulice N. Dobrovića. Mene interseuje kuda i kako će UMP ići dalje. On mora da se spoji sa autoputem kao što se obilaznica spaja sa autoputem kod Dobanovaca a železnička zaobilaznica sa glavnom ž.magistralom kod Batajnice. O tome sam pisao pre nekoliko dana i dobio duhovit odgovor da je UMP jedna fikcija i da ustvari ne postoji. Možda je i novi most koji se gradi fatamorgana. Nemoguće je da se UMP na zapadnom pravcu završi rasipanjem u one male ulice Bežanije. Na istočnom pravcu, davno se zna, spojiće se sa autoputem negde na Dušanovcu petljom, Jasno nakon petlje nastavlja ka Pančevačkom mostu. Na zapadnom pravcu logično je da trasa ide ulicom Marka Čelebonovića, zatim pored kvantaške pijace i "Minela" lagano skrene na sever i spoji se sa autoputem kod "ikarbusa". Moguće je i jednostavnije rešenje da UMP pored "Tempa" izađe na onu važnu petlju kod "Zmaja". Samo u tom slučaju mora se dovršiti deo petlje koji omogćućuje skretanje vozila na autoput ka Šidu (Zagrebu).
 
Žalosno je kako je na ovom forumu nemoguće povesti ozbiljan razgovor. Moderatori organizujte neki forum za one preko 40 godina. Ja sam na ovom forumu 4 godine, 3 puta sam ga napuštao i posle nekog vremena se ponovo vraćao ali ne mogu da se snađem. Kako je UMP sada fikcija? Ko je ovde lud?
 
Dedinje, godine nikada nisu predstavljale problem ali talas pesimizma koji naleti svremena na vreme kod pojedinih forumasa ponekada je tesko razumeti pogotovo ako je neargumentovan i bez razloga.

Ja mislim da imamo razloga za optimizam sta vise uveliko nam se gradi most kao najznacajniji i najveci objekat na UMP-u dok se pocetak radova ocekuje i na ostalim delovima trase sa novobeogradske strane. Nazalost mnogi osporavaju koncept UMP-a a pogotovo mi nije jasno da se spominje neka promena na losije u odnosu na neki nepostojeci projekat od ranije koji mi niko nikada na forumu nije pokazao vec je to upravo bila fikcija o kojoj se govori. UMP kakvog ga danas grade je upravo onaj ump od pre 5 godina cak i sa poboljsanjima kod radnicke petlje eto za mnoge sa spornom raskrsnicom ili kako je nazvase raskrpetljom kod hipodroma sto po meni nije bas katastrofalno resenje ali ok.
 
Malo sale i za.....je nikada nije na odmet. Sta fali, ne mora da bude samo pesimizma. :kk
Uglavnom bice bolje nego sto je do sada bilo. Raskripetlja fikcija ili ne.:kk:
 
Nema "poluprstena".
Ništa nije "magistralno".
Homer Jay neće moći da stigne za svega nekoliko minuta iz Borče do centra - i pre nego što neko spomene "narednu fazu" - koje decenije, od kojih para?

Ko je gledao opširnu reportažu na Studiju B pre neki dan, primetio bi da "UMP" nije spomenut niti jednom. Saobraćajnica, bulevar, ulica... sve, samo ne UMP.

Ukoliko je pompezan naziv "Unutrašnji magistralni poluprsten" od početka bio drugo ime za još jednu ulicu sa semaforima i ležećim policajcima, onda ok. Malo je šašavo što se trasa i neka rešenja na projektu prilagođavani postojećim objektima, da bi na kraju ti objekti morali da budu iseljeni. Takođe, šašavo je i to, što se ne menja projekat kada za to postoje šanse - ako se već ne gradi odmah petlja u Jurija Gagarina već se prvo rade samo rampe - zašto se ne izmeni projekat tako da se tramvaj spusti u postojeće razdelno zeleno ostrvo pored Buvljaka i spoji sa postojećom prugom, uz izmenu same petlje? Zbog čega da tramvaj ide okolo-naokolo?

Ja nisam pesimista, samo sam realan, čvrsto stojim na zemlji, glava mi nije u oblacima i meni ne mogu da prodaju rog za sveću.
 
Vrh