Kartograf":2z97s95m je napisao(la):
Dobro, ne verujem da je Djiki mogao da zna da ce SCT otici u nelikvidnost.
Druže, to sam i ja neznalica pretpostavljao čitajući SLO štampu.
Dovoljno ti je samo da si pročitao jedan tekst o aferi neplaćanja goriva Petrolu ili bolje rečeno da si "ekspert koji zna da koristi napredne tehnologije poput GOOGLE Search.
Ne ide se u neslovnetnost preko noći, kao i što se dug od 12 miliona € za gorivo ne pravi za mesec dana, a o tome se pisalo još pre potpisivanja ugovora o pristupnim soabraćajnicama.
SCT duguje radnicima, dobavljačima itd.
Pogledaj recimo primer izgranje obilaznice oko Sarajeva gde je SCT pukao još u maju 2010. i ostao dužan Bosancima.
Vidi :
SCT dolguje Bosancem, podizvajalci spijo, Gadafi gleda http://www.finance.si/280625/SCT-dolguje-Bosancem-podizvajalci-spijo-Gadafi-gleda
O poslovnosti SCT u Bosni se pisalo još u januaru 2010.
Vidi:
SCT gradbincem v BiH dolguje milijone.
Največji slovenski gradbinec SCT naj bi bosanskim podizvajalcem dolgoval okoli štiri milijone evrov. Podobna zgodba kot v Sloveniji.
05.01.2010
http://www.zurnal24.si/gospodarstvo/sct-gradbincem-v-bih-dolguje-milijone-155293/clanek
U Bosni su odradili posao preko kćerke firme pa Bosnaci ne mogu da uteraju dugove baš tako lako.
Naši se opet prave da su Koštunice pa eto nisu bili obavešteni, nisu znali itd
Postoji drugi razlog što naši guraju SCT i Ponting pa imaju razloga da zažmure
Nije mi jasno kako neki uporno odbijaju to da vide.
Ako mi ne veruješ da se znalo puno o tome kakav je SCT dosta davno Nađi moje postove u ovoj temi pa ćeš videti šta sam ja sve znao o SCT i pisao ovde.
Zaista ne verujem da sam ja to znao a Đilas i co nisu.
Ako je istina da Đilas i co nisu znali, a ja jesam onda ne bi ja ovde pisao kako belesav na forumu, a oni imali izvršnu vlastu gradu.
SCT je još 2006. podeljen na 18 kompanija kako bi moglo da se muti.
Vidi:
http://www.finance.si/print?tip=1&id=148720
Pre nego što je sam SCT proglasio nesolventonst, oni su prenosili obaveze na kćerke kompanije i njih su bakrotirali.
Takođe, su i zdravo tkivo prenosili u druge kćerke kopmpanije, kako bi se spremili za bakrot, a da pri tome ništa ne izgube. (npr. da je SLO vlada krenula da naplati sve penele oko granje tunela, SCT bi bankrotiralo, a sve dobro bi ostalo u kćerkama SCT-a).
Dug od SCT-a je nenaplativ, trenutno njegova znana dugovanja iznose oko 375 miliona €.