Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Reljo to je zato jer oni ne odustaju od ovoga i te linije L3 nikako.To sto stanice tramvaja nema na mostu nije ogroman propust.Ali razmislite malo,zar nije tupava stvar sto se ne mozete spustiti na Adu peske sa mosta?Recimo nekim liftom slicnim onom na Brankovom mostu? Ljudi koji idu sa NBG opet moraju u krug ako zele stici na adu peske.A da ne pricamo o tome sto nece biti stanice od petlje sa juzne strane pa sve to belvila?

28063_metro_f.jpg
 
Да.
Али зар то све не зависи од Саве?
Лепо се видело током градње колико поплави околни терен и колико дубоко уђе у Аду на том делу.
 
Možda bi mogao da se odvoji jedan krak tramvajske pruge iza fabrike šećera i umesto uzbrdo ka Požeškoj pošalje nazad na Radničku pa da ide paralelno sa obrenovačkim putem i završi negde kod Crkve Sv. Petke na čukaričkoj padini... Rešem problem odlaska tramvajem na Adu :laugh:
 
Тачно Рељо, све више људи почиње да схвата да УМП није УМП, па полако бришу ту дефиницију из архива, а тиме и из наших мозгова. Добићемо само мост, а резултат, уложено-добијено.....поразан.
 
vucko":1ov14iht je napisao(la):
To sto stanice tramvaja nema na mostu nije ogroman propust.
Ја и даље сматрам да јесте. Друга је ствар што нема ни пешачког силаска, јер шпиц није обезбеђен од високог водостаја.
 
Па што би стајао трамвај на сред моста, ако већ због високог водостаја неће бити степеница? Да покупи оне који су се запутили пешке с једне обале на другу, па се у међувремену уморили?
 
Da,bez silaska na Adu nema razloga za stanicom.Verujem da ce sanirati plavnost tok spica ade jer ce u blizini se graditi ona crkva brod.
 
vucko":1l5f35kl je napisao(la):
Verujem da ce sanirati plavnost tok spica ade jer ce u blizini se graditi ona crkva brod.
Pa kad će već da bude brod onda i ne moraju da obezbeđuju teren od vode. Uzgred, na (ne)sreću, ta crkva bi trebalo da se podigne na drugom špicu Ade a ne ovde gde je most.
 
Зашто су овај мост назвали Мост преко Аде, кад он као да није ни на Ади. Погледајте, како су у Будимпешти лепо решили питање острва Маргит сигет и повезаности са ЈГП и другим саобраћајом на мостовима. И то што су они направили давно прадавно је нешто супер. У Београду је довољна само станица и неки лифт, тобоганчић, степенице, било што да се уклопи са водостајем да човек може макар пешке или са бајсом/ролерима да једноставно дође са НБГ на Аду, а да не буде около-наоколо.
 
sizif":2l25cnyn je napisao(la):
Па што би стајао трамвај на сред моста, ако већ због високог водостаја неће бити степеница? Да покупи оне који су се запутили пешке с једне обале на другу, па се у међувремену уморили?
Ја управо и причам да нису регулисали заштиту од плављења, па зато нема сврхе ни да буде силаска са моста на Аду. :(
 
Wile E. Coyote":2n4na0ur je napisao(la):
sizif":2n4na0ur je napisao(la):
Па што би стајао трамвај на сред моста, ако већ због високог водостаја неће бити степеница? Да покупи оне који су се запутили пешке с једне обале на другу, па се у међувремену уморили?
Ја управо и причам да нису регулисали заштиту од плављења, па зато нема сврхе ни да буде силаска са моста на Аду. :(
Odakle ti ta informacija izvor bilo sta ?
 
Wile E. Coyote":qo8guxhz je napisao(la):
sizif":qo8guxhz je napisao(la):
Па што би стајао трамвај на сред моста, ако већ због високог водостаја неће бити степеница? Да покупи оне који су се запутили пешке с једне обале на другу, па се у међувремену уморили?
Ја управо и причам да нису регулисали заштиту од плављења, па зато нема сврхе ни да буде силаска са моста на Аду. :(
A uostalom ko ce i da ide peske preko mosta na Adu! Ajd' sad bicikli ali pjehe neverujem da ce iko da ide. Doduse ima raznoraznih entuzijasta, nikad se ne zna.:kafa:
 
Igor":3dg9pm4s je napisao(la):
Wile E. Coyote":3dg9pm4s je napisao(la):
sizif":3dg9pm4s je napisao(la):
Па што би стајао трамвај на сред моста, ако већ због високог водостаја неће бити степеница? Да покупи оне који су се запутили пешке с једне обале на другу, па се у међувремену уморили?
Ја управо и причам да нису регулисали заштиту од плављења, па зато нема сврхе ни да буде силаска са моста на Аду. :(
Odakle ti ta informacija izvor bilo sta ?
Па чекај, зар се не прича све време о томе?
 
Igore,rekni koje je opravdanje od strane direkcije za gradjevinsko zemljiste sto nema spustanja za pesake sa mosta na Adu???
 
Po meni je to neopravdana investicija i zahteva drugacije tehnicko resenje i prostor na tom centralnom delu. Ne vidim problem da onome ko bas biciklom ide sa nbgda prema adi da se lepo spusti u radnicku na postojecu stazu za bicikliste i lepo nastavi do ade. razlika je neznatna i zadovoljava potrebe. Razmislite koliko ljudi cesto vidite na Brankovom mostu koji je najpesackiji od svih a ima i lift za bicikliste?

Wilija sam pitao odakle mu informacija da ce deo na spicu ade biti nezasticen od poplava kako kaze
 
Na svim objavljenim renderima se vidi plato u podnožju pilona - kao da je popločan ili betoniran - ali maltene u nivou Save.

Na savabridge.com nisam našao ništa o uređenju podnožja pilona, niti o nekom nasipu.

Izabrano rešenje mosta jednostavno ne predviđa vezu za silazan pešaka na špicu Ade. Neko je smatrao da to nije potrebno,
 
Bilo je priče o plavljenju pilona i da se sa ovakom visinom nasutog špica Ade ne bi ni moglo da se napravi neko stepenište ili lift. Po meni je suviše nisko plato postavljen oko stuba.
Slažem se da je nepotrebna stanica i stepenište jer je Radnička na 100-150 m od špica
 
dedinje":1jxvv07v je napisao(la):
Vidim, da se u vezi UMP, na forumu dosta diskutovalo o njegovoj trasi kroz Novi Beograd ali samo do ulice N. Dobrovića. Mene interseuje kuda i kako će UMP ići dalje. On mora da se spoji sa autoputem kao što se obilaznica spaja sa autoputem kod Dobanovaca a železnička zaobilaznica sa glavnom ž.magistralom kod Batajnice. O tome sam pisao pre nekoliko dana i dobio duhovit odgovor da je UMP jedna fikcija i da ustvari ne postoji. Možda je i novi most koji se gradi fatamorgana. Nemoguće je da se UMP na zapadnom pravcu završi rasipanjem u one male ulice Bežanije. Na istočnom pravcu, davno se zna, spojiće se sa autoputem negde na Dušanovcu petljom, Jasno nakon petlje nastavlja ka Pančevačkom mostu. Na zapadnom pravcu logično je da trasa ide ulicom Marka Čelebonovića, zatim pored kvantaške pijace i "Minela" lagano skrene na sever i spoji se sa autoputem kod "ikarbusa". Moguće je i jednostavnije rešenje da UMP pored "Tempa" izađe na onu važnu petlju kod "Zmaja". Samo u tom slučaju mora se dovršiti deo petlje koji omogćućuje skretanje vozila na autoput ka Šidu (Zagrebu).
"Дедиње" на карти сам означио како УМП иде преко Бежанијске Косе и тај правац фунционише без икаквих проблема. Саобраћај је већ доста динамичан тј. овај правац се прилично користи. Ти си практично и сам себи одговорио, али да поновимо градиво још један пут.

Значи, кад траса од Бувље пијаце дође до раскрснице Тошин бунар, пење се улицом Николе Добровића на Косу и иде до раскрснице са улицом Партизанске авијације и даље дугим правцем (3 км) улицом Марка Челебоновића до садашње "лакат кривине" и ту се улива у саобраћајницу Т6, пролази раскрсницу за Кванташку пијацу и царински терминал и даље право према Новом Саду. На петљи "Змај" излази се на аутопут, према граду или правац према Шиду.

Правац који си ти навео "...zatim pored kvantaške pijace i "Minela" lagano skrene na sever i spoji se sa autoputem kod "ikarbusa".", то значи од оне "лакат кривине" па право итд., још дуго, дуго ће мо чекати.

Иначе од те садашње "лакат кривина" и улицом Марка Челебоновића до раскрснице са Норвешком улицом, то значи преко пута новог Бежанијског гробља, тај правац служи као велика депонија. Имам слике из 2007. године, где се види све то, а могу да одем и ових дана поново то све да сликам и објавим на теми форума о екологији.

На завршетак (коначни) петље "Змај" се јако дуго чека и ко зна кад ће бити, и да та петља коначно буде онаква каква и треба у облику делте. Излаз на аутопут према Шиду и излазак са аутопута из правца Шида у правцу Новог Сада, су онакви какви су и стварају доста проблема, по неки пут се чека доста дуго да прође колона возила да би могли да се укључите на улазак и излазак са аутопута. Али шта ће те, увек нека половична решења !



Uploaded with ImageShack.us
 
Само да допуним да је Т-6 део СМТ, а не УМП (чисто да не буде забуне) и да питам: зар је предвиђена измена петље код Змаја?
 
Džokejima i trkačkim konjima smeta buka građevinskih mašina
Nebezbedan prelaz preko saobraćajnice
AUTOR: A. N.
Direkcija za gradsko građevinsko zemljište izgradiće prolaz ispod nadvožnjaka nove petlje Hipodrom kako bi džokeji i trkački konji JP Hipodrom Beograd nesmetano mogli da prelaze od boksova do trkačke staze. Siguran prolaz za konje biće obezbeđen izgradnjom prolaza ispod nadvožnjaka na kružnom toku. Pored toga, staza preko druma dobiće horizontalnu i vertikalnu signalizaciju, umesto jednog saobraćajnog znaka koji sada upozorava vozače da uspore i budu pažljiviji.

Planirano je da oba zahvata budu završena u narednih 30 dana. Jedan od predloga je i da se na kritičnom mestu pozicionira predstavnik policije, odnosno patrolna kola, koja bi regulisala saobraćaj. To je dogovor predstavnika izvođača radova i vlasnika konja. Naime, vlasnici životinja i džokeji su planirali da izvedu svoja grla na kružni tok i blokiraju saobraćajnicu.

Prema rečima Danka Đuričića iz JP Hipodrom Beograd, vlasnici konja i džokeji ipak su odustali od protesta.

- Predstavnici Direkcije su nam obećali da će u vreme održavanja treninga obezbediti put koji konji prelaze da bi ušli na trkačku stazu. To će trajati do završetka gradnje staze kojom će konji moći bezbedno da, van linije saobraćaja ulaze na hipodrom - kaže Đuričić.

Njihovi problemi su počeli od kako su građevinski radnici, koji rade na gradnji kružnog toka i pristupnih saobraćajnica za most na Adi, pred kraj prošle godine za automobile otvorili put koji vodi preko trkačke staze. Ranije je taj drum bio uzak, pa konjima koji treba da ga pređu, kako bi iz svojih boksova stigli do trkališta, nije bio toliki problem da zaobiđu povorku kola. Sada je taj prelaz proširen i postao stresan za prelaz osetljivim „trkačima“, u čemu ne pomaže ni radnik hipodroma koji sa zastavicom usporava i zaustavlja saobraćaj dok se životinje ne nađu sa druge strane. Građevinske mašine su se takođe približile trkačkoj stazi, pa buka zuji u ušima konja celog dana.

- Rasnim trkačkim konjima, napetih nerava i nervoznih od svakog praska buka mašina pada deset puta teže. To je i razlog zbog koga su vlasnici klubova čiji galoperi, smešteni u boksovima tik uz novoizgrađenu petlju, suočeni sa ovom „mukom“ najavili protest blokadom prilaznica mostu - objašnjava naš sagovornik.

Postavljanje saobraćajne signalizacije biće urađeno nakon sastanka predstavnika Direkcije i vlasnika konja koji je zakazan za ponedeljak.

Obostrana korist
Gradnja u blizini hipodroma na kraju će doneti korist i konjima i javnom preduzeću. Puteljci koje su mašine prokopale za svoje maršrute oko trkačkih staza biće posle kraja radova asfaltirane i pripašće Hipodromu. Oko njih i ostalog dela kompleksa plastična ograda će zameniti sadašnju, metalnom, a i hortikultura jednog dela hipodroma biće obnovljena.

http://www.danas.rs/danasrs/srbija/...az_preko_saobracajnice.39.html?news_id=209964
 
Igor":1o80wpje je napisao(la):
Po meni je to neopravdana investicija i zahteva drugacije tehnicko resenje i prostor na tom centralnom delu. Ne vidim problem da onome ko bas biciklom ide sa nbgda prema adi da se lepo spusti u radnicku na postojecu stazu za bicikliste i lepo nastavi do ade. razlika je neznatna i zadovoljava potrebe. Razmislite koliko ljudi cesto vidite na Brankovom mostu koji je najpesackiji od svih a ima i lift za bicikliste?
hmmm... po meni je to vrlo opradana investicija za pešake na prvom mestu. Ako već ima mesta pored tranvajskih šina da postoji i stanica na špicu Ade, onda je treba i napraviti. Verujem da bi u kombinaciji sa vozićem svako ko dolazi sa NBG tu sišao a ne da sidje 150 m dalje i tabana po suncu do nasipa...
 
tzoran":rrbn2kki je napisao(la):
hmmm... po meni je to vrlo opravdana investicija za pešake na prvom mestu. Ako već ima mesta pored tranvajskih šina da postoji i stanica na špicu Ade, onda je treba i napraviti. Verujem da bi u kombinaciji sa vozićem svako ko dolazi sa NBG tu sišao a ne da sidje 150 m dalje i tabana po suncu do nasipa...
Prvo nema mesta za stanicu na tom mestu jer se tu nalaze kablovi mosta (od stuba do prvog kabla je manje od 30m a to je malo za stanicu + gde bi odatle putnici dalje išli, jedino nekom pasarelom preko saobraćajnih traka a to je smešno).
Putnici koji izađu iz tramvaja na petlji "Radnička" neće da tabanaju po suncu do Ade, već će da siđu jednostavno 5m niže i na stanici na novom toboganu, jednom od zilion linija koje tu prolaze, da skoknu jednu stanicu i eto ih "na plaži". Isti postupak i u povratku.
Ko voli da pešači, tih 200m širine čukaričkog rukavca mu dođu kao rekreativni dobitak! (uz malo manje cinizma voleo bih i ja da postoji pešački silazak na adu, ali šta je tu je preživećemo... :p)
 
Vrh