Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

A kada treba da počne izgradnja novog bulevara (Tošin bunar - most)? Ako se dobro sećam, nadležni su rekli da će krajem ove godine biti završen most i novi Bulevar...
 
Prošao sam danas u dva navrata pored gradilišta na Novom Beogradu. Radi se na šipovima za stubove ulivne rampe iz Jurija Gagarina, jedan red je već postavljen, radi se na drugom.

A malopre sam odgledao opširnu reportažu na vestima u 7 Studija B.

Neophodne pristupne saobraćajnice bi trebalo da budu završene u isto vreme kada i most, a ostatak do 2013.
Na NBG će to biti rampe iz Jurija Gagarina i ka Milentija Popovića,a ostatak - sledeće godine. Šinski sistem je i definitivno - tramvaj i sići će na tlo Novog Beograda pre Bulevara Umetnosti.
Još sam bio bunovan od dremeža :) pa nisam pohvatao sve. Biće i u sledećem izdanju vesti.

I da, temin "UMP" nije spomenut ni jednom :)
 
Да ли се зна где ће да буду трамвајске станице између реке и Булевара уметности? И када планирају да га пробију испод пруге?
 
Po planu koji je igor postavio nece ni biti stanica sve do djordja stanojevica/spanskih boraca gde se spusta tramvaj sa trase ump-a.Jedna bi dobro legla kod savskog nasipa

Kao sto sam pomenuo poceo je konflikt hipodroma i ump-a.

UGROŽENA BEZBEDNOST I ZAPOSLENIH I KONJA
Radnici Hipodroma najavili protest

Srna | 11. 02. 2011. - 23:47h | Komentara: 15
BEOGRAD - Sportski radnici "Hipodroma Beograd" najavili su da će u ponedeljak, 14. februara, izvesti životinje na novootvoreni kružni tok u ulici Službeni put, ukazujući na taj način na opasnost u koju su i konji i jahači dovedeni otvaranjem ove saobraćajnice.

U dopisu upućnom Ministarstvu omladine i sporta Srbije, Olimpijskom komitetu Srbije, Skupštini grada Beograda, MUP-u i drugima upozorava se da je svakodnevno, prilikom izlazaka na terene hipodroma, ljudima koji se bave konjičkim sportom i samim životinjama ugrožena bezbednost.

U dopisu se upozorava da jedan postavljeni saobraćajni znak (konjanik) nije dovoljan da spreči nesavesne vozače da nanesu ozbiljne telesne povrede ljudima i konjima i navodi da je i pre izgradnje saobraćajnice dolazilo do udesa.

"Danas se rizici i ulozi u vidu ljudskih i konjskih života samo povećavaju", navedeno je u dopisu u kome se ističe da je ugroženo i snabdevanje konja slamom, senom i hranom koja se prevozi kamionima, zbog loše rešenih prilaznih ispusta.

"Hipodrom Beograd" nema spoljnu zaštitnu ogradu i poslednje je trkalište u Evropi i svetu koje ima metalnu unutrašnju ogradu (barijeru) umesto plastične, navodi se u dopisu.

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/235072/Radnici-Hipodroma-najavili-protest
 
Kad je u pitanju petlja "Careva ćuprija" veći je problem ono ukrštanje u nivou sa oba koloseka tramvajske pruge nego ukrštanje sa stazom kojom idu, ne tako često, konji. Uzgred, kolika je u proseku poseta trkama na hipodromu. I koliku površinu dragocenog zemljišta zauzima to trkalište za konje. Potsećam da Beograd nema ni jedan pravi gradski trg, nema operu, železničku stanicu, autobusku stanicu, metro i dr. što sve imaju i mnogo manji gradovi širom Evrope
 
Što se tiče konjanika, pa kad spoje nadvožnjak sa Požeškom onda će biti veoma mali intezitet saobraćaja u Paštrovićevoj i problem rešen.
 
Prenosim post Nemanje034 koji je apsolvent na arhitekturi sa SSC-a.Tu je covek sve rekao,prosto su "poterali" tuda UMP bez dubljeg razmisljanja:

"Hehe, a lepo sam pricao, da izgradnjom magistralnog prstena i veze sa b.brdom, hipodrom gubi adekvatne uslove za normalno funkcionisanje, cime ce se u buducnosti javiti potreba za iseljenjem sa postojece lokacije. Da je neko uopste malo mucnuo glavom, i porazmislio, i da je hteo da okrene par telefona i nalozi izradu sveobuhvatnog elaborata o uslovima na terenu, pre izrade projekta trazili bi se uslovi za iseljenje, pa bi petlja dobila jednostavnije i funkcionalnije resenje (malo koja ideja moze da bude disfunkcionalnija od predlozene petlje), uz uslove za otvaranje lokacije hipodroma za gradnju, cime bi se ostvarila visestruka korist. A hipodrom je objekat koji moze da funkcionise mnogo bolje i kvalitetnije npr. u zoni makisa, em sto je funkcionalnije, em sto je jeftinije zemljiste, a kada se porez bude tarifirao po novom zakonu, bilo bi daleko isplatljivije. Ali ovde s obzirom da je nekima mozak u dupetu, razmislja se samo dok se citaju novine na wc sholji Lokacija hipodroma i nis-a, kao i prostor secerane cija je planirana rekonstrukcija i pretvaranje u niz umetnickih paviljona, uz dbre saobracajne veze kao i blizinu odredjenih prostornih repera poput topcidera, kosutnjaka, sajma i ade, je odlicna za prenamenu i za formiranje niza ambijenata koji bi spojili ove repere, prevashodno izolovani topcider."
__________________
 
vucko":3iyyl1b3 je napisao(la):
Ma kavi druze stf,to je i povoljna stvar sto imas magistrali pod prozorom bar ako je verovati ovima u westu 65 :lool:

@reljo diskutovasmo vise puta,bese i igor rece da tramvaj silazi pre belvila,tako neces ni imati skretanje tramvaja i saobracaja sa ump-a koje bi znatno usporavala saobracaj.A i tako planirase jer ce umesto depoa gsp- biti belam depo.
Ispada da Beograd nece imati tramvaje nego samo BeLaM, jer tramvajski depo nece postojati?
Jel to znaci i zamenu svih tramvajskih sina da odgovaraju BeLaM-u ili ukidanje tramvaja tamo gde nece proci BeLaM?
Jel to normalno?
 
Postojace tramvajski depo,isplanirace se da bude negde.Ne znam vise detalja,ali tramvaj ce biti samo ukinut na mestima gde prolazi belam/metro/sta god.

Znacemo vise u aprilu kad predsednik potpise ugovor sa francuzima,pa ce nam reknuti jel ce biti laki metro il teski metro,za vise detalja pogledaj temu metro pod javnim prevozom
 
Ako se tramvaj spušta na zemlju kod Bul. Umetnosti onda će tramvajska stanica morati biti na stubovima, jer nije logično da tramvajska pruga prolazi pored buduće glavne autobusne stanice i železničke stanice a da u blizini nema tramvajska stanica.
 
vucko":1b0fpbgt je napisao(la):
Po planu koji je igor postavio nece ni biti stanica sve do djordja stanojevica/spanskih boraca gde se spusta tramvaj sa trase ump-a.Jedna bi dobro legla kod savskog nasipa
Pogledao sam i ja vesti u 10 na tv studio B i video na sekund cini mi se da ce biti spustena tramvajska pruga ranije nego sto je to plan predvidjao bas kao sto je i relja spomenuo mada nikada definitivno nisu bili cisto sta ce i gde povezati kada je sinski sistem u pitanju.
 
:rant:
vucko":136idhib je napisao(la):
Po planu koji je igor postavio nece ni biti stanica sve do djordja stanojevica/spanskih boraca gde se spusta tramvaj sa trase ump-a.Jedna bi dobro legla kod savskog nasipa

Kao sto sam pomenuo poceo je konflikt hipodroma i ump-a.

UGROŽENA BEZBEDNOST I ZAPOSLENIH I KONJA
Radnici Hipodroma najavili protest

Srna | 11. 02. 2011. - 23:47h | Komentara: 15
BEOGRAD - Sportski radnici "Hipodroma Beograd" najavili su da će u ponedeljak, 14. februara, izvesti životinje na novootvoreni kružni tok u ulici Službeni put, ukazujući na taj način na opasnost u koju su i konji i jahači dovedeni otvaranjem ove saobraćajnice.

U dopisu upućnom Ministarstvu omladine i sporta Srbije, Olimpijskom komitetu Srbije, Skupštini grada Beograda, MUP-u i drugima upozorava se da je svakodnevno, prilikom izlazaka na terene hipodroma, ljudima koji se bave konjičkim sportom i samim životinjama ugrožena bezbednost.

U dopisu se upozorava da jedan postavljeni saobraćajni znak (konjanik) nije dovoljan da spreči nesavesne vozače da nanesu ozbiljne telesne povrede ljudima i konjima i navodi da je i pre izgradnje saobraćajnice dolazilo do udesa.

"Danas se rizici i ulozi u vidu ljudskih i konjskih života samo povećavaju", navedeno je u dopisu u kome se ističe da je ugroženo i snabdevanje konja slamom, senom i hranom koja se prevozi kamionima, zbog loše rešenih prilaznih ispusta.

"Hipodrom Beograd" nema spoljnu zaštitnu ogradu i poslednje je trkalište u Evropi i svetu koje ima metalnu unutrašnju ogradu (barijeru) umesto plastične, navodi se u dopisu.

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/235072/Radnici-Hipodroma-najavili-protest
Auuu! I sta sad? Nesecam se da sam citao da ce to biti problem!
 
sad ce kao ovi u kormanu ili prosvetari ili studenti ili.. sta ti ja znam, neki zabadaci eksera u ruku. samo, ovog puta - dzokeji! :rolleyes:
 
Valjda je važniji most "Slovenija" i petlja nego neka konjska staza.
 
dedinje":2qzvy11h je napisao(la):
Valjda je važniji most "Slovenija" i petlja nego neka konjska staza.
Most - simbol Beograda i slovenačko-srpskog prijateljstva je još pre konkursa bio najvažniji, važniji i od saobraćajnih rešenja, urbanističkih problema i naravno - novca.


Bušenje nasipa u Bul. umetnosti, ako sam dobro čuo, su na Studiju B najavili (namerno kažem - najavili) za narednu godinu.
Reportaža je prilično dugo trajala, šteta stvarno što nemaju, kao B92, vesti i u video formatu.
 
Ja sam jutros ne[to slu[ao o tome na Studiju B. Naime, tramvajske šine će se spustiti na zemlju kod ulice Španskih boraca, dok će kolovoz "lebdeti" dalje, sve do bulevara Umetnosti. Drugim rečima, novi bulevar će biti završen krajem 2012. godine.
 
Ronche":1xzd870e je napisao(la):
Ja sam jutros ne[to slu[ao o tome na Studiju B. Naime, tramvajske šine će se spustiti na zemlju kod ulice Španskih boraca, ....
Hvala na objašnjenju, nisam bio siguran da sam dobro čuo. To je i u saglasnosti sa planom koji je Igor postavio.

Sad sam provero, ulica Španskih boraca seče III bulevar, prolazi ispod Železničke stanice NBG i završava se na rasksnici na kojoj tramvajske šine ulaze u Depo. Od te raskrsnice na dalje se prostore ulica Đorđa Stanojevića.
Pitanje je samo kako se zove novoizgrađeno "parče" od Jurija Gagarina do te rasksnice ŠP i ĐS kod ulaza u Depo, ili drugim rečima - ulica između Belvila i Romvila?
 
@Vucko: Nije Antifašističkih, jer je to ona što prolazi između buvljaka i parkinga.
@Relja: Mislim da taj deo još uvek nema ime, ali nije isključeno ni da se vodi pod Španskih boraca što je i logičnije nego da za to parče od 300-400m dužine traže novo ime (ne treba nam još jedno ime ulice na čije spominjanje ćemo sa čuđenjem pitati "Gde ti je to, majke ti?" :D )
 
Problem sa hipodromom je nakaradno privremeno rešenje - originalna stazica za konje je ucrtana u planu, i povlači se malo ka pruzi, onda ispod nadvožnjaka i nazad na hipodrom, i uopšte se ne ukršta sa automobilskim saobraćajem. A da je trenutno nebezbedno, to ne sumnjam.
 
Nisam bio u toku cele diskusije oko položaja UMP na Novom B. UMP će doći do ulice Nikole Dobrovića i produžeće (pretpostavljam a i logično je) ulicom Marka Čelebonovića. Da li ulica Marka Č. ima dovoljnu širinu? Dalje UMP dolazi do one velike, još nezavršene saobraćajnice koja povezuje petlju kod "Zmaja", pored groblja, sa ulicom Ivana Ribara. Kako će ići dalje?. Može da skrene na tu saobraćajnicu pod pravim uglom desno a onda kod poznate petlje, opet pod pravim uglom levo. Ovde mislim jasno na vozila koja idu na zapad autoputem. Pomenuta dva oštra skretanja nikako ne odgovaraju magistralnom pravcu. UMP se može uključiti na autoput ili pre što prerseče saobraćajnicu koja treba da ide do Ivana Ribara ili da prođe dalje, pored kvantaške pijace i "Minela" i priključi se sutoputu kod petlje za "Ikarbus" . Ono što je važno, priključenje na autoput treba da bude isto kao ono kod Dobanovaca. Mislim da osnovno pravac prema zapadu treba da bude izveden u blagom luku što omogućuje bezbednu vožnju. Što se tiče pravca prema Nišu UMP se uključuje na autoput (ulica Stevana Prvovenčanog) negde u zoni Dušanovca i to je već odlučeno. Na forumu je svojevremeno prikazana petlja koja je nagrađena na konkursu.
 
dedinje":mqw5yhae je napisao(la):
Nisam bio u toku cele diskusije oko položaja UMP na Novom B. UMP će doći do ulice Nikole Dobrovića i produžeće (pretpostavljam a i logično je) ulicom Marka Čelebonovića. Da li ulica Marka Č. ima dovoljnu širinu?
UMP neće postojati, osim na papiru. Zamišljena trasa UMPa prolazi postojećim, običnim ulicama sa raskrsnicama, semaforima, prilazima parking mestima ispred solitera, pored škola, preko ležećih policajaca.....Priča o UMPu je jedna - podvala.
 
Ambassador":22esgie8 je napisao(la):
Problem sa hipodromom je nakaradno privremeno rešenje - originalna stazica za konje je ucrtana u planu, i povlači se malo ka pruzi, onda ispod nadvožnjaka i nazad na hipodrom, i uopšte se ne ukršta sa automobilskim saobraćajem. A da je trenutno nebezbedno, to ne sumnjam.
A da postave kao privremeno rešenje jedan semafor koji se aktivira na dugme po potrebi i naravno kamere za "pametne" vozače.. ?
 
vucko":1hjhoovl je napisao(la):
Prenosim post Nemanje034 koji je apsolvent na arhitekturi sa SSC-a.Tu je covek sve rekao,prosto su "poterali" tuda UMP bez dubljeg razmisljanja:

"Hehe, a lepo sam pricao, da izgradnjom magistralnog prstena i veze sa b.brdom, hipodrom gubi adekvatne uslove za normalno funkcionisanje, cime ce se u buducnosti javiti potreba za iseljenjem sa postojece lokacije. Da je neko uopste malo mucnuo glavom, i porazmislio, i da je hteo da okrene par telefona i nalozi izradu sveobuhvatnog elaborata o uslovima na terenu, pre izrade projekta trazili bi se uslovi za iseljenje, pa bi petlja dobila jednostavnije i funkcionalnije resenje (malo koja ideja moze da bude disfunkcionalnija od predlozene petlje), uz uslove za otvaranje lokacije hipodroma za gradnju, cime bi se ostvarila visestruka korist. A hipodrom je objekat koji moze da funkcionise mnogo bolje i kvalitetnije npr. u zoni makisa, em sto je funkcionalnije, em sto je jeftinije zemljiste, a kada se porez bude tarifirao po novom zakonu, bilo bi daleko isplatljivije. Ali ovde s obzirom da je nekima mozak u dupetu, razmislja se samo dok se citaju novine na wc sholji Lokacija hipodroma i nis-a, kao i prostor secerane cija je planirana rekonstrukcija i pretvaranje u niz umetnickih paviljona, uz dbre saobracajne veze kao i blizinu odredjenih prostornih repera poput topcidera, kosutnjaka, sajma i ade, je odlicna za prenamenu i za formiranje niza ambijenata koji bi spojili ove repere, prevashodno izolovani topcider."
__________________
Ne slažem se sa Nemanjom034. Po toj analogiji hajde da i Partizanov i Zvezdin stadion prebacimo u Makiš ili možda Obrenovac
pošto je i cena zemljišta baš lepa oko diplomatske kolonije. Kakav nam je fudbal i Mladenovac je OK lokacija za naše fudbalere :laugh: Ako nešto treba seliti to je ZOO vrt..... ali to je neka druga priča koja nema veze sa mostom... Cisterne sa gorivom su već neka druga priča. Nije im tu mesto !!! Mislim da je hipodtom daleko atraktivniji sadržaj od nekih stanova ili tržnih cenara po ukusu građevinske mafije....
 
То да оба стадиона треба изместити из града ка периферији би било најпаметније решење. Имаш стадион за 30000 или 50000 гледалаца и ако је пун немаш где да сместиш све који дођу да гледају утакмицу. Лош приступ стадиону, нема паркинга, лоше околне саобраћајнице.
Мало који град има спортске објекте у граду, углавном су сви на периферији.
Па, и Арена са изградњом околних зграда и хотела је изгубила доста на функционалности. Да је направљен барем још један подземни паркинг било би мање хаоса у околним улицама и око саме Арене када се иста напуни.
 
Vrh