Žika
Expert
- Učlanjen(a)
- 23.03.2014.
- Poruke
- 6.388
- Pohvaljen
- 8.151
Uzak kolosek, tako da od nekih većih nema ni pomena. To je što je, klasičan tramvaj i cepaj.
Ovako pametni ljudi rešavaju, tamvaj koristi klasične šine i lepo provuku liniju kroz sami centar.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=R55ZjfUE0f0[/youtube]
Beč je kulturno rešio sa betonskim pločama oko šina. Povade se ploče, odlože, odrade radovi na šinama i opet sve poslaže. Nema pucanja ploča i lepo izgleda.
Koliko sam sabrao oni su kompetnu prugu za Banovo brdo završili za godinu dana. 1985. započeli završili u februaru 1986.
Ovako pametni ljudi rešavaju, tamvaj koristi klasične šine i lepo provuku liniju kroz sami centar.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=R55ZjfUE0f0[/youtube]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611881#p611881:1l0u7apt je napisao(la):relja » Sre Mar 27, 2019 11:49 am[/url]":1l0u7apt]Mi sa NBG pamtimo onu prvu veliku zamenu tramvajskih šina u Jurija Gagarina, kada su mašine i danju i noću razbijale onaj asfalti i beton iz ranih 80-tih...
Tada su stavili tucanik i od tada popravke šina idu daleko brže.
(da, nisam pogrešio, tada su radili i noću...)
Beč je kulturno rešio sa betonskim pločama oko šina. Povade se ploče, odlože, odrade radovi na šinama i opet sve poslaže. Nema pucanja ploča i lepo izgleda.
Koliko sam sabrao oni su kompetnu prugu za Banovo brdo završili za godinu dana. 1985. započeli završili u februaru 1986.