Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Наравно да су ови радови везани за реконструкцију пруге, а радови на пробијању насипа и изградње подвожњака ће почети првих дана пролећа 2019.године (да неки не почну са питањима, ког пролећа).
 
Inače što više gledam to uklapanje tramvajske pruge na NBG, sve mi se više čini da iako je najkraća trasa do Jurija Gagarina kroz (ili kako neko predlaže uz rub Marka Hristića), možda ipak najoptimalnija trasa sa stanovišta putnika bi bila da tramvaj produži kroz Đorđa Stanojevića (šine postoje do ulaza u depo), i barem do Bulevara Crvene armije (postoji jedan kolosek sve do ispred J. Gagarina gde se udvaja) - tako da bi trebalo gradit, i to u izolovanoj baštici, oba koloseka od ulaza u depo do Crvene armije i jedan kolosek u Crvene armije (prosto dodati drugi kolosek u bašticu koja bi se proširila u desnoj kolovoznoj traci). A ipak bi se dobile neke korisne stanice za putnike, i čini mi se bitno - dotakao bi se i sam ugao poslovnog bloka koji se naslanja na Airport City - tamo gde je Siemens. Još bolje bi bilo ako bi se produžilo kroz Đorđa Stanoievića (baštica i dalje postoji), do Omladinskih brigada, jer tada bi bio opslužen i deo bloka Airport Cityja (tramvaj bi prošao na uglu bloka - samim tim privukli bi se ljudi na tramvaj da ne presedaju), a onda kroz Omladinskih brigada u Jurija Gagarina, time bi i ceo budući blok koji treba da nastane na mestu IMT bio odmah u startu opslužen i tramvajima. Trasa do Omladisnkih brigada bi produžila putovanje za par minuta u odnosu na trasu kroz Crvene armije, ali bi i sada zbog Airport Cityja privukla veći broj putnika, a u budućnosti kada krene nova izgradnja na mestu IMT-a odlično poslužila. A svakako i jedna i druga su po putnike bolje i brže nego kruženje preko Milutina MIlankovića pa ispod ž. stanice NBG nazad na Jurija Gagarina.

U varijanti da se gradi samo kroz Crvene armije - treba izgraditi oko 600 m dvokolosečne pruge kroz bašticu u Đorđa Stanojevića i još oko 400 m jednog koloseka u Crvene armije.

U varijanti do i kroz Omladinskih brigada, bi trebalo izgraditi 1,7km dvokolosečne pruge (u Đ. Stanojevića u postojećoj baštici, a u Omladinskih brigada bi trebalo i oformiti bašticu za tramvaje u sredini). Ova druga varijanta ima i dodatnu pogodnost - na uglu Đorđa Stanojevića i Omladinskih brigada ima dovoljno mesta da se OKO parka pored bloka IMT-a napravi i dodatna okretnica, čime bi se napravio bliži terminus za neku od linija koje dolaze preko mosta na Adi - ne moraju svi tramvaji ići u blok 45 (i za neke buduće linije odakle god dolazile).

U prvoj varijanti neohodna dogradnja je toliko mala da je stvarno besmisleno da nešto nisu počeli raditi, ova druga je zahtevnija, ali bi čini mi se i sada, a posebno u budućnosti donela ogromne prednosti. No možemo se samo nadati da će to jednom, u skorijoj budućnosti, ipak uraditi.
 
Miki_ns, planom je i predviđena ta veza kroz Đorđa Stanojevića pa levo pored Delta sitija.

Mogu samo da podržim tvoj predlog za trasu kroz Omladinskih brigada :kk:

Još bolje je da se omogući njen dalji produžetak iz Đorđa Stanojevića kroz blok gde su Airport City i Rodić, pa kroz IMT i buduće naselje, do Evropske/Japanske i blokova 61-64.
E, tada bismo dobili tramvaj koji poslovni centar Beograda povezuje sa nekim od najnaseljenijih delova grada.
 
Pa pruga kriz ĐS i CA je u planu to ce biti faza 2 jednog lijepog dana ...
 
Malo sa druge strane
ed326502c02074af031085beb469d527.jpg
fe291b9031d117dc1c5c0355269a9d88.jpg
0e5e3cc17f73c71c24a3372093a4d666.jpg
d48235828801b69b9c0c006a796caf77.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Malo sam se prošetao budućom tramvajskom bašticom.
f08ab7f969cb0f5aee0ec7fd83a37df9.jpg
78e705fa3e54d938371d78f8c14f28a3.jpg
22664ee35127fb59961ba51523cd79c1.jpg
ed3b5d9b0d62b869bd664f7d7be96fcc.jpg
3cc9c4e223047da002a248221a374ae5.jpg
c2453193e33866e78a12628918ebf65a.jpg
d9318be637b6cf8bd8e6f5b1ec53abfd.jpg
2877f0bbaa373ebbfb06b180a0522ea1.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Krivina je simpatična,videćemo kako će španac da se snalazi.
6ee1a12e5616cefa37c4eaa9945dffc4.jpg
5b5e786dbf15003934ec527f2490ed13.jpg
01ead1bcc92306ba7f9822cdd1df0ed0.jpg
f296fd26af3d821e196ea05848d17a2c.jpg
4be5d321b316f01652d48f539a316385.jpg
0485e2e01e3c591a693e3ceed7034f99.jpg
0d7cbeb880dd0fc7b4c579713ebbe620.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
I na kraju most preko Topčiderske reke.Imam slika i trivije oko gradilišta ali to ako ste zainteresovani.
46b53e478d808ec27662ac17219b69b2.jpg
a184881dd8d0fd381083f0c447ce2e88.jpg
ce514f6b7bcae02883923a9fea7aba07.jpg
f631403b18815d705855fa664a125709.jpg
cc7ce79ce24e379f6230364678e21814.jpg
e852d0f856c6cd28c5ddb15489c725a1.jpg
4d4ecce489e03c463e63ab6668fc09bb.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Stvarno su mnogo ružni ovi portali za elektro mrežu. Ranije dok sam čitao na forumu nisam mogao da verujem da stubovi mogu biti toliko ružni. Mislio sam stub je stub...
 
Kako izgleda uživo ovaj beton? Na slikama deluje štrokavo i amaterski uradjeno, gore nego bulevar Oslobodjenja.
 
Свака част за репортажу. Колико сада сви ови мостови за трамвај ограничавају кретање уз корито Топчидерке?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607214#p607214:2rr2mmsl je napisao(la):
dejjan » Sub Mar 09, 2019 2:37 pm[/url]":2rr2mmsl]Stvarno su mnogo ružni ovi portali za elektro mrežu. Ranije dok sam čitao na forumu nisam mogao da verujem da stubovi mogu biti toliko ružni. Mislio sam stub je stub...

Ne da su ružni , nego ko zna kako će vozaču tramvaja izgledati kad prolazi kao kroz tunel.
A ne ulivaju poverenje što se tiče čvrstoće , dodatni momenat i to što mreža visi na poluzi.
 
Hoće li ostati crni ili će ih obojiti u sivo kao što su zatege/sajle?
Meni nisu toliko ružni i mislim da vam smeta što odudaraju bojom.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
@gishko uživo izgleda mnogo gore.Radnici su podeljeni u tri grupe i kao da su iz različitih firmi.Deluju kao da ih neko primorava da tu rade.Na nekoliko mesta su betonom zapušili odvodnu rešetku između šina.Ajde da se ponadamo da je to još uvek gradilište i da će ga na kraju našminkati ali ni okruženje(ono što je već završeno,stanica,stepenište) nije u ništa boljem stanju.
@dejjan meni stubovi i nosači deluju kao one plastične cevi za odvod.
@Дошљак Hvala,Topčiderka je katastrofa a videćeš okačiću sliku kako to izgleda,mislim da niko ne bi ni imao neku želju da se kreće pored nje.

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Мислим да ту има и више од 3 фирме на радовима. И сад ме интересује мишљење након обиласка радова, да ли постоји могућност да се у будућности пешачки повежу Ада и Топчидерски парк, било дуж Топчидерске реке, било трасом пруге којој је судбина запечаћена?
 
Bilo bi lepo kada bi se Ada i Topčiderski park povezali stazama uz Topčiderku i mostićima kao na prvoj slici.
Ali u stvarnom životu to izgleda kao na ovoj drugoj slici.Šut,prašnjavi neuređeni prostor (sećam se dok se most još gradio,na forumu je bila polemika kako urediti prostor ispod petlje i šta zasaditi)prljava reka čudne boje.Na drugoj slici se vide tragovi nekog vozila koje je ili nešto istovarilo u reku ili se radi o (mala trivija za Duleta) nekom neuspešnom romantičaru koji je zalutao pa devojku odveo uz pogrešnu reku.
029f2b2f6f88738dad5c5a4f2078e987.jpg
b952deffcdd7051a227a9d9cfbca6be1.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Zaista bi bilo lepo da postoji neka stazica od Ade do Košutnjaka uz Topčiderku (kao ova što se vidi između Hipodroma i reke, ali mislim da smeta kovnica novca.

A ko je završio u rečici i šta je tome prethodilo - bolje ostaviti mašti na volju :)
 
Koвница новца ту мање смета колико смета онај спортски центар углављен између пруге и реке. Мене само плаши да ће спајање изграђеног дела УМПа ту до Топчидерске позорнице са исправљеним булеваром Патријарха Павла да одсече Топчидерски парк од остатка тока Топчидерке до њеног ушћа у рукавац на начин на који пруга данас раздваја те две целине.
 
Ne zaboravite da su praktično ukinuli prugu tako da se trasa može iskoristiti za pešačko biciklističku vezu od SA preko Ade pa dalje do Topčidera.
 
Може али само до дела где ће УМП прећи Топчидерку и спојити се са Патријарха Павла. Да су извукли УМП на стубовима изнад пруге све до преласка преко Топчидерке и почели спуштање тек после онда би могло. Но видећемо како ће све то испасти.
 
Jel radi "avionsko" svetlo na vrhu pilona Mosta na Adi?
Danas kad sam prelazio brankov primetio sam da ta svetla rade na svim ostalim obejktima (Novi železnički most, toplana na NBG, stubovi mobilne telefonije itd, itd) ali na pilonu nije bilo uključeno...
 
Vrh