Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Sad sam gledao, to poziciono svetlo na vrhu pilona radi, ali u odnosu na druge visoke objekte u gradu, znatno slabijim intezitetom.
 
Postavljaju sine, trenutno na levoj strani rade
IMG_0111.jpg

IMG_6337.jpg

IMG_9428.jpg
 
A da li ce da rekonstruisu tramvajske sine i u ulici Milutina Milankovica,s obzirom na to da ce se tuda kretati tramvaji prema novom mostu?

Послато са SM-G973F уз помоћ Тапатока
 
Misliš da su oni u stanju da urade dve stvari odjednom ? Naravno da neće, kao što nisu radili ni Požešku a ona se bukvalno raspada.
 
Haha te sine nisu menjali ko zna od kad. Bolje im je da urade nesto po pitanju toga dok je jos vreme

Послато са SM-G973F уз помоћ Тапатока
 
Ових дана гуглам враћам овде страну по страну, па сам одлучио да ипак питам,
ако може нека слика, линк споља или овде где може да се види траса трамваја када пређе мост на Новом Београду ка окретници у блоку 45.
Где се то и како укључује у постојећу трамвајску мрежу?
Да ли ће ићи само за депо или ће иамти ЖИВУ везу са постојећом трасом?

Ово питам јер ови "стручњаци" планирају и сређивање Савског трга ове године или ко зна кад, па у контексту тога пре неки дан прочитах да спомињу као идеју и увођење аутобуса уместо трамвајских линија ка Београду, само би трамвај 13 ишао од болка 45 до Бановог Брда и можда још неки, ко зна где...
Притом на бувљаку ми овог викенда пар продаваца најавише затварање улице АФ борбе, ваљда због радова на трамвајској мрежи, не знају ни они..., углавном све више тезги се празни и имају оглас за лицитацију...

Генерално, превише дезинформација, а премало конкретних информација.
 
Са моста ће ићи десно у Ђорђа Станојевића на постојећу пругу која води у депо, па опет десно у Милутина Миланковића па опет десно у Антифашистичке борбе, па опет десни у Јурија Гагарина. Нажалост.
 
Da li je to definitivno? Zar nije bilo reci da s mosta skrene levo u Djordja Stanojevica, pa levo u Agostina Neta/Crvene Armije i onda kod Delta Sitija u Jurija Gagarina?
 
Bilo je govora o tome, ali očigledno nije bilo dovoljno para. A opet, možda je i bilo dovoljno para, al ne dovoljno da se nahrane svi u lancu "egzistencije" !!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611523#p611523:1uz1vac5 je napisao(la):
lento » Пон Мар 25, 2019 11:30 pm[/url]":1uz1vac5]Da li je to definitivno? Zar nije bilo reci da s mosta skrene levo u Djordja Stanojevica, pa levo u Agostina Neta/Crvene Armije i onda kod Delta Sitija u Jurija Gagarina?
Могло је ти и брже и једноставније, одмах лево у Марка Христића, или још једноставније, да не дирају улицу, да иде по ободу блока уз улицу Марка Христића па на раскрсници са ЈГ да се укључује на постојећу пругу. Али изгледа скупо и компликовано направити још тих 380 метара пруге са контактном мрежом и још једну скретницу.
 
Дошљак":1be5xk4d je napisao(la):
Са моста ће ићи десно у Ђорђа Станојевића на постојећу пругу која води у депо, па опет десно у Милутина Миланковића па опет десно у Антифашистичке борбе, па опет десни у Јурија Гагарина. Нажалост.

Хвала пуно,
могуће да сам и видео негде ту трасу али нисам могао да верујем да је то то.
Нажалост заиста.

Јесте да су то све скретања у десно али додај по 1 минут за сваки семафор и стајалиште и џаба им било.

Боље да иде кроз депо па у бул. Црвене Армије па код Делте у Јурија Гагарина. Само им фали један колосек од депоа до Делта Ситија.

Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
Тај колосек је, наравно, планиран, али авај, предност тренутно имају жичаре и сл.
 
Zanimljivo na linkedinu videh fotografiju drvenih pragova.

0
 
Mogli su i plasticni tonadam je za nas sf nadam se da je drvo dobro inpregnirani
 
не могу да верујем да нису узели да залију шине бетоном и асфалтом, као што имају обичај
 
Meni nije jasno zašto su zalivali betonom šine do samog mosta? Da li je to nekakvo pravilo zbog pristupa mostu ili? Kontam da dalje preko mosta ne mogu ni sa čim sem specijalnim vozilima preko šina na pragovima.
 
Mi sa NBG pamtimo onu prvu veliku zamenu tramvajskih šina u Jurija Gagarina, kada su mašine i danju i noću razbijale onaj asfalti i beton iz ranih 80-tih...
Tada su stavili tucanik i od tada popravke šina idu daleko brže.
(da, nisam pogrešio, tada su radili i noću...)
 
Da, a sada je jos lakse, jer nema ni tucanika, vec samo blata :)
 
Mislim da je ovo nesrećno budženje tramvajskih šina, bez prethodnog dobrog planiranja, najgluplja stvar vezana za ovaj most. A glupih stvari u vezi ovog mosta nije bilo malo.

Ponoviću po ko zna koji put, trebalo je proterati LRT preko mosta do Prokopa i zapadno na stubovima do B. Kose, a potom delom podzemno, a potom nadzemno do aerodroma i u budućnosti do Surčina i Dobanovaca.

Ovo sa tramvajem samo dodatno komplikuje i usporava ionako očajno spor javni i ostali prevoz.
 
I sta bi radio taj lrt na prokopu pored bg voza i pruge koja moze vrlo lako da se produzi do aerodroma
 
чек, зар они не постављају сада шине за ЛРТ? мисли, реално, ЛРТ је исто што и трамвај, само на независној траси, што овде и јесте
 
Па у неку руку да, али свака прича пада у воду по силаску са моста на НБГ и кружењу око блока 42. Џаба свих два километра независне трасе ако ће се изгубити 6-12 минута у кружењу.
 
Vrh