Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

9a45af5d494321e4b6cb65e14fbc10b3.jpg
5942be831abd0b832fb61874f79034a7.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Zamislite ovde naprave travnate baštice, koji bi to civilizacijski iskorak bio. Ali ne dajte se ponadati, jer gorko ćete se razočarati. Beton i asfalt, to su nam i otac i majka.
 
Evo ga,procenite sami hoće li za 2 meseca.
945185d74d9c0f907ee16ad49e52e519.jpg
5052b0eef59593b07f2b3d354cf5eb22.jpg
1a357d0fc972488b8d22c83556d2d42a.jpg
a3533af2e427c8c2f4441059f3475382.jpg
bc7f9bc508de01d34120c621ea11b504.jpg
653378893fe171d5d0e1cb2382c6e3f6.jpg
d9973d2b927b7b81e980088881597316.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Ima radnika (izbegavao sam da ih slikam) i radi se paralelno,betoniranje,šine,instalacija ali dal će za dva meseca ne znam.
436292cbbf978cb119dcd5b48cc343da.jpg
a484169e0d6e68577cb96bcdc614deb6.jpg
696006542dea2b07784a0c3406f61b28.jpg
1f96d96dc3d04864caccc342cf830357.jpg
cf9b8d54a67213a0153ecd79838e4140.jpg
6c81615e5a4226e05f35ab706388e3d7.jpg
5199351dfcd95fb28f0b9f89b7e57a5d.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
1.Ima lift..
2...ali mora stepenicama.
3.Doduše ima i prečica..
4...ali deluje zastrašujuće(pogled kroz njih je divan)...
5...a imao sam i ja podršku(samo nemam Bukirin aparat i zoooom).
6.Izlazi se pravo na stajališta.
7.8.9.Šine ka mostu gotove,pragovi,kamen.
10.Pragovi premazani,miriše na novo.
11.12.13.Još malo radova na sastavu.
14.I još par betonskih polja.
15.Ima 5 ovih nosača u obliku slova A i nalaze se na spoju dela preko mosta(kamenog) i dela gde su šine u betonu,Malo su širi i stabilniji od onih na mostu.
16.Posle toga su stubovi..
17...i spust.
e4aa1a6b9816bb898d7c59d570f44de5.jpg
902fe90754c8fd9d9d883dbc655adc65.jpg
dd2f7ebe8bf39c2f7bb2c57626f70c84.jpg
4250103d47d7a0005c3849c08a8f5093.jpg
62342eeeca75e2133afbdbdbd8c243e9.jpg
87be7632e9842c514410667e5bfd115f.jpg
37ca2cede2c050a9ec9dd0569d548045.jpg
c331cfc32fd8093985d6c6aa6dd61fb1.jpg
d5a25316595bd9053d8c338c5d4e0eae.jpg
65b13d7bfb0c0f3828cf9b43ca7b5da9.jpg
e434b02b9539b8d858fe9ae0deeb647c.jpg
8498ac02f4c5c7090294df65f68066ee.jpg
ffe8217dde0d64adbb9541b0c85392cb.jpg
a7eda56c56e6c5f68fbacf5e29a5932e.jpg
5f7465aaec3720fa9ae77fa87d5a291e.jpg
ff623c05ad614fd8dba602159102bd74.jpg
f521a6cc3605e8442c3875a141334174.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Već vidim da će se i ovde pretrčavati sa jedne na drugu stranu ukoliko se između koloseka ne postavi ograda. Slična situacija je na stajalištu kod Mostara.

Moguće da mi se čini ali deluje da visina stajališta u odnosu na prugu neće omogućiti da se u CAF uđe potpuno u nivou već uz mali "stepenik".
a7eda56c56e6c5f68fbacf5e29a5932e.jpg
 
@Igor slažem se,pretrčavaće iako im oba izlaza sa stanica vode ka istoj tački niz stepenice.
@gishko i to težak
1.2.3.4. Krivina.
5. Raskrsnica.
6. Ka Brdu.
7. Verovatno ostavljena rupa za odvod.
8.9. Raskrsnica.
10.11.12.13. Ispod mosta pravac ka onim slikama od juče(ka gradu i Topčideru).
14.15.16. Trivija (sistem zagrevanja u proleće kada zimi vreme nije,Topčiderka budući potencijal za bugarske turiste-ribolovce).
db60b2d5473709eae155b8cef684739b.jpg
4628dc1db16b250ed2d4db30bf891fb1.jpg
9bf6244f9f76cf223e95692de2487500.jpg
0bfcafae95c2d4b98353da4d7657b7b5.jpg
6b088c45f1ff9380173635abcc9deef8.jpg
a1f759822acd514c6782ac2c175e6423.jpg
e4f402bd53e1be3cf87c8a3d623e7e56.jpg
238ff9fff88f3e3911c541cd3ff58336.jpg
3ead44712afae939352816f78e60efc7.jpg
3603f9dc89ecf565fda8a58b27491f49.jpg
435e00c0cd1db2e0b0454cbf1989d2bb.jpg
cf1701fb7cab2db5f215a8f06af7296a.jpg
df6cf06d887f0520319aba0f69c0c0e5.jpg
199cb73ce6ce13c89cabf2eacbc1801f.jpg
20d67a5762bc2daa0067c6a7ad336003.jpg
c39aa74fe874db4b763d51dff4eaa3e1.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Jel se samo meni čini da ovo sve prilično isfušerisano, tj. radjeno preko k...
 
Pa zar je toliko tesko gradiliste drzati cistim od smeca barem, valjda je i tim radnicima koliko toliko lepse da ne rade u smecu. Vidim nestu su i palili :bash:
 
Cekajte ljudi, ja Vas molim za objasnjenje...kada krene tramvaj sa BB i Rakovice prema NBGD, imace stanicu na mostu i posle kad predje Buvljak i posle fakticki ide u garazu? Znaci,ako zelite dalje moramo da izadjemo kod Buvljaka i da hvatamo dalje za Blok 45, jer koliko znam sine odatle idu u garazu pa jedino preko garaze dalje onom manjom ulicom da se vrate u JG...zanimljivo...hvala unapred na pojasnjenju... posebno ako se javi @Гага
 
Upravo prave skretnicu ka Djordja Stanojevica...

Послато са SM-G973F уз помоћ Тапатока
 
Можда планирају у будуће неку трасу десно, ка Земуну. Онда је ово валидно, а овако не знам баш. Марка Христића је ионако непотребно широка улица (мада већина њих на НБГ и јесу)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621149#p621149:33905a2t je napisao(la):
dane bezanija » Сре Мај 08, 2019 1:41 pm[/url]":33905a2t]Znaci,ako zelite dalje moramo da izadjemo kod Buvljaka i da hvatamo dalje za Blok 45, jer koliko znam sine odatle idu u garazu
Ne bih rekao da je tako, pravi se T ukrsnica sa smerom ka depou i sa smerom ka Bulevaru Milutina Milankovića, tako da će tramvaj kružiti oko bloka 42. Iz BMM će skrenuti u Antifašističke borbe i nastaviti ka bloku 45. Ako uopšte te buduće linije budu bile do bloka 45, a ne do depoa. Mislim za sad je to jedini način, dok ne postave (ako ikad) šine u Marka Hristića.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621242#p621242:1hhyakvh je napisao(la):
Doctor Who » Sre Maj 08, 2019 9:48 pm[/url]":1hhyakvh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621149#p621149:1hhyakvh je napisao(la):
dane bezanija » Сре Мај 08, 2019 1:41 pm[/url]":1hhyakvh]Znaci,ako zelite dalje moramo da izadjemo kod Buvljaka i da hvatamo dalje za Blok 45, jer koliko znam sine odatle idu u garazu
Ne bih rekao da je tako, pravi se T ukrsnica sa smerom ka depou i sa smerom ka Bulevaru Milutina Milankovića, tako da će tramvaj kružiti oko bloka 42. Iz BMM će skrenuti u Antifašističke borbe i nastaviti ka bloku 45. Ako uopšte te buduće linije budu bile do bloka 45, a ne do depoa. Mislim za sad je to jedini način, dok ne postave (ako ikad) šine u Marka Hristića.

Nešto se ne sjećam da je ikada bilo riječi o prolasku šina kroz Bul.M.Hristića van ovog foruma (il sličnih), dok je prvobitno postojalo idejno rješenje kroz Bul.Crvene Armije, a možda čak i projekat. Slobodno neka me neko demantuje za prethodno ako ima koju info više, ali kako se meni čini, sva je prilika da će ovo privremeno rješenje kruženja oko bloka 42 potrajati još neki dugi niz godina, kao uostalom i mnoga druga "privremena rješenja" !
 
Pešački biciklisticka staza je puna peska kod otvora za odvod vode na kolovoz koji se toliko dugo gomila i niko ga ne dira da je prolećem počeo korov da raste
 
...primećeno...održavanje-nepoznat pojam u Srbiji :shock:
 
Kapiram za kruzenje...nije strasno ali opet idealno bi bilo u MH spustiti sine i spojiti sa JG jer produziti dalje do iz belvila je malo i dalje ali mozda jeftinije jer postoji skretanje u JG...preskupo sve...lepo pricam od pocetka da je pogresna pozicija celog mosta..mozda malo neskromno ali mislim da je tako...u smislu cene kostanja...jbg
 
Vrh