Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Цео овај пројекат трамваја преко моста на Ади је одрађен аљкаво. Са Чукаричке стране превише кривудања, а са НБГ превише кружења. А могли су да су хтели на време да испројектују спуштање пруге право на Јурија Гагарина без околишања, са краћом пругом, а са Чукаричке стране спуштање и скретницу на нивоу постојећег моста преко Топчидерке од Војводе Мишића ка Хиподрому.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597978#p597978:ys0jkhob je napisao(la):
Дошљак » 26 Jan 2019 05:55 pm[/url]":ys0jkhob]Цео овај пројекат трамваја преко моста на Ади је одрађен аљкаво.....

STOP :D
Ne "tramvaja" nego "šinskog sistema" :)
Kolkio priče je bilo i pravdanja, osim "novog simbola Beograda" :laugh: , "turističke atrakcije", "superbrze veze Borče sa NBG" .... itd. da je most predviđen i za "šinski sistem"...
Pa naravno da će, ako su u startu bili neozbiljni za tipom "šinskog sistema" da će i veza sa postojećom mrežom da bude projektovana, pa potom preprojektovana (naknadno dodavanje nadvožnjaka ka Rakovici) po sistemu "ma kako god".
U celoj ovoj priči metro preko mosta je od početka bio podvala a tramvaj bio na "ledu" do daljnjeg pa je i dočekao sumanuti "Beograd na vodi" i nenormalnu ideju rušenja Zarićevog mosta zbog buke u "elitnom naselju" pre obezbeđivanja alternativnog prelaza preko Save....
 
A ideja o produženju tramvaja kroz Milutina Milankovića je odlična, samo ima jedan problem: gde bi bila okternica?
 
I principu i ja kapiram da je razlog rušenja Zariuevog mosta samo zbog buke, nikakva druga logika ili svrsishodnost...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598005#p598005:y4ld5cmr je napisao(la):
relja » 37 minutes ago[/url]":y4ld5cmr]A ideja o produženju tramvaja kroz Milutina Milankovića je odlična, samo ima jedan problem: gde bi bila okternica?

Evo, ima mesta za identičnu okretnicu kao u Bloku 45 (ista razmera)

Pogledajte prilog 1Pogledajte prilog 2
 
Да се сруше они аутосервиси између Визуре и железничке Тошин бунар, и ту да се направи окретница у продужетку Милутина Миланковића. Мада је нека моја визија да се трамвај провуче и дуж Тошиног бунара/Земунске/Војвођанске, као спој блокова и Земуна.
 
Heh, pa znaš kako...malo obzira ne bi bilo na odmet pre nego što se napiše "da se sruše..."
Kod Macure pola ovog dela Novog Beograda menja gume, oni su starosedeoci Bežanije, preduzetnici koji zapošljavaju mnogo ljudi...
 
Moгу да добију као обештећење неки плац у блоку 40, нпр. где је сада нехигијенско дивље насеље када се рашчисти због модернизације пруге. Мада по мом мишљењу много боље решење би било да се направи и трамвајска пруга, за почетак од краја Милутина Миланковића дуж Тошиног бунара, Земунске и Војвођанске, па дуж Ивана Рибара до постојеће пруге и окретнице у блоку 45, а са проширењем Тошиног бунара на другу страну, ка Земуну до Сенског трга.
 
Čekaj, o čemu mi ovde pričamo? Ko ovde ruši, iseljava i određuje obeštećenje?
Da li se ovde priča o nečijoj ličnoj želji ili o nekom konkretnom planu, GUP-u, DUP-u?
 
Па град. Наравно, ово су све маштарије, за сада ћемо имати трамвај који ће кружити око блока 42 са 6-7 семафора од Јурија Гагарина до моста.
 
OK, samo sam hteo da izbegnemo da se i ova tema otrgne kontroli.
Nema plana ni za koloseke u Marka Hristića, kamoli za širenje mreže u M. Milankovića i okretnice...
 
Можда би било најбоље да ове моје маштарије Игор пребаци у тему о ширењу трамваја.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597473#p597473:121sd1f2 je napisao(la):
Дошљак » 24 Јан 2019 08:59 pm[/url]":121sd1f2]Мени још увек није јасна тачна позиција краја рампе, а од ње зависи да ли је могуће или не. Мада сада је све једно, кад праве скретницу на разгелном острву, сумњам да би убуџили скретницу пре контакта пруге са улицом. Аутобуска је најмањи проблем за постављање шина по ободу блока.
Да ли ова два цртежа могу да помогну ? Кликни за увећање - зумБирање :D

picture sharing[[url=https://postimg.cc/7fcw5YB3]/url]
 
Eво мало слика од петка како напредују радови на НБГ страни. Колико ја могу да проценим, има довољно простора од краја рампе до улице да се шине поставе унутар блокада дуж Марка Христића. Иначе обратите пажњу и на дивље насеље у настајању на старом месту где је било и пре изградње УМП.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601170#p601170:if8d4u9k je napisao(la):
Дошљак » 10 Feb 2019 12:16 am[/url]":if8d4u9k] Иначе обратите пажњу и на дивље насеље у настајању на старом месту где је било и пре изградње УМП.
Све лепота аутомобилског урбанизма :vops:
 
Истина, нема надвожњака и већег моста који није привлачио испод себе дивље становништво.
 
Beograd je trajno osakaćen na ovom mostu zaslugom i bivše i sadašnje vlasti zbog kretenskog upropašćivanja budućeg šinskog saobraćaja. Potpuno bi svuda bilo logično da se ovoliki most kada je već izgrađen poveže na buduću jaku metro liniju i nije mi jasno ko je uspeo tu da suzi levu i desnu stranu nadvožnjaka posle spuštanja šina na NBG strani i da time zauvek zapečati logičan pravac za metro do Bežanijskog Brda, a odatle bi metro mogao da ide levo, desno ili pravo u tunel.
 
Ja tu ne bih terao metro, mislim daj e logičnije da jedan ide duž jurija gagarina a drugi ka zemunu kroz BZĐ. Ono što je stvarno ogromna šteta je to što je tuda mogao ići neki jači tramvaj duž cele linije UMP kao što to ima budimpešta. NIsam se vozio ali sam video one ogromne cafove uživo! jeftinije je za izgradnju jer bi pratilo kolski saobraćaj a opet bi dosta doprinelo. ovako se bojim da je ump ostao negde na polovini, nedovoljno izgrađen da bi baš baš bio koristan ali opet, znači dosta. i potpuno se slažem da su sa dosta kompromisa tu poprilično zeznuli dobar projekat. kao što je most mihajla pupina dobio semaforizovanu raskrsnicu, idiotizam!
 
Не треба метро, или трамвај, или полуметро са Чукарице да иду "дуж целог УМП", нити "ка бежанијском брду", него тамо где има путника, ка центру Новог Београда и Земуна. Тако је одувек и планирано.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601262#p601262:1tqa37t2 je napisao(la):
Gorstak89 » Sun Feb 10, 2019 1:35 pm[/url]":1tqa37t2]Ja tu ne bih terao metro, mislim daj e logičnije da jedan ide duž jurija gagarina a drugi ka zemunu kroz BZĐ. Ono što je stvarno ogromna šteta je to što je tuda mogao ići neki jači tramvaj duž cele linije UMP kao što to ima budimpešta. NIsam se vozio ali sam video one ogromne cafove uživo! jeftinije je za izgradnju jer bi pratilo kolski saobraćaj a opet bi dosta doprinelo. ovako se bojim da je ump ostao negde na polovini, nedovoljno izgrađen da bi baš baš bio koristan ali opet, znači dosta. i potpuno se slažem da su sa dosta kompromisa tu poprilično zeznuli dobar projekat. kao što je most mihajla pupina dobio semaforizovanu raskrsnicu, idiotizam!

Slazem se, dobar tramvaj resava sve potrebe Bezanije i Bezanijske Kose, kao i celih novih naselja od UMP do Gandijeve. Sigurno ce biti prosirivana tramvajska mreza u nekoliko pravaca. Sadasnja mreza autobusa na Novom Beogradu nije adekvatna, ali nece ni metro resiti vecinu potreba NBG, vec samo najoptereceniji smer od Zemuna ka gradu...
 
Gde putuje više putnika? Ka centru opštine NBg ili ka poslovnom delu duž M. Milankovića, Airport city-u i okolini?

A zapadno od B. Kose je i aerodrom, opština Surčin i gomila prigradskih naselja i industrijskih zona....
 
Jednog dana kada se Beograd duplira će sigurno biti potreban metro u svakoj većoj ulici grada, i mi sada treba sa našim projektima koje gradimo da maksimalno podržimo ekonomični razvoj grada u budućnosti. Preskupo je prosto šminkati Slaviju, Savski Trg, Trg Republike, UMP, metro, ukidanje trolejbusa... bez hvatanja za blanove budućnosti.
 
UMP dobija sve veći značaj sada, kada pređe bas tu biće nam žao što UMP nije gotov da odvuče deo saobraćaja. makar da dodaju tunel i onaj deo do auto puta. Što se metroa tiče ja se apsolutno slažem ali mislim da je prioritet da se rasterete neki postojeći a preopterećeni pravci. Bulevar mihajla pupina i Jurija Gagarina su u špicevima ekstremno opterećeni, kao i gazela. Ulica pored sajma takođe, zrenjaninac je paklen, i sigurno ima još čvorišta koji su užas pa treba prvo to rešavati nekim novim mostom, nekom novom trakom i linijom i konačno da se i neki metro lupi negde!
UMP tu može da da dobar značaj, čak i ako nema tramvaja celom trasom mogli bi imati brzu autobusku liniju koja može biti elektrificirana. ili bar trolejbus tuda! takt na 5 minuta linija Bežanijska kosa - kotež npr. ili bar Pančevački most. GSP-u tu obavezno onda dati neku žutu liniju.
 
Gužva se ne rešava dodatnim trakama nego boljim javnim prevozom i to je zakon, sve ovo ostalo je rasipanje para i vremena.
 
Vrh