Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Problem je što je tramvajski saobraćaj na Novom Beogradu u potpunosti obesmišljen svim onim semaforima, raskrsnicama, pogrešnim postavljanjem stanica... Toliko je sporo da to boli.

Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
Zato i nema toliko korisnika. 95 je uvek prepun. Ja se sećam da mi je jedno vreme bilo brže stići na posao kombinacijom 65ice i šetnje nego sedicom. i pozdanije je bilo pa i zdravije. Na nbg fale kružni tokovi i p rednost tramvajima. i to je ovde spomenuto minimum milion puta :) Tramvaj verovatno nikad ovde nije dobio tretman kakav treba da ima.
 
Gorstak89":16p1oezd je napisao(la):
Zato i nema toliko korisnika. 95 je uvek prepun. Ja se sećam da mi je jedno vreme bilo brže stići na posao kombinacijom 65ice i šetnje nego sedicom. i pozdanije je bilo pa i zdravije. Na nbg fale kružni tokovi i p rednost tramvajima. i to je ovde spomenuto minimum milion puta :) Tramvaj verovatno nikad ovde nije dobio tretman kakav treba da ima.
Apsolutno se slažem ali tek će ljudi da bastale tramvaj sa budućim preusmeravanjem na novi most.



Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
pa hoće, mene je neko ovde napušio kad sam spomenuo da u poslednje vreme radije idem kolima jer mi mnogo manje vremena propadne. ali prosto je tako, neefikasan nam je sistem do bola. i jako nesiguran. Na međumesnom planu mi je čak i jeftinije da idem autom. što je apsurd ali eto, još ako dodam cenu bus plusa ihahaj! što se tiče brzine, brže stignem kolima, i to ako ne računam cimanje do basa, dolazak ranije i ostalo, ako računam i to duplo brže stignem kolima. za nekih 200 dinara manje. bez guranja, džeparoša i ostalog. tako će sad biti i sa tramvajima. dok iskruži oko 2 bloka ode vreme! sve mi izgleda kao da sve taktički uništavamo.
 
Ne znam da li iko ko poseduje automobil uopšte i razmišlja o međumesnim putovanjima autobusom, sada kada ne znaš sa koje stanice (ili parkinga, trotoara) polaziš, gde se vraćaš, a ako ideš vozom koliko će sati da kasni i da li uopšte MOŽEŠ da dođeš vozom na tu lokaciju.

Sve je toliko nelogično, nepouzdano, a u odnosu na sve to neverovatno skupo.

Što se tramvaja na NBG tiče, na potezu od Ušća do Buvljaka, prosečan trkač bi lako mogao da izdžogira brže tu trasu, a biciklista bi već bio negde kod piramide; jednostavno neupotrebljivo prevozno sredstvo, sem na trasi pravo krod J. Gagarina (u našim uslovima i izvedbi, naravno). A pošto sada ni ta trasa neće funkcionisati godinama, zbog turističkog obilaženja GSP garaže i okoline, ne znam šta ljudima ostaje.

Bukvalno će svako ko vozi biti u fazonu "I ain't got time for that shit", što je i logično iz aspekta tog pojedinca, odnosno svakako neće dati veću vrednost brizi o ekologiji, zakrčenjima ulica i sl.
 
pa baš tako, od mene možeš očekivati razumnu žrtvu a ne nešto ne znam šta. što se ovde izgleda ne razume a na nivou vlasti nikoga i nije briga. nije beograd postao pretrpan automobilima jer smo svi obesni. neko spomenu da ova moja obala dunava ima automobile iz nužde iako je siromašniji kraj i apsolutno je u pravu. odavde imaš linije samo za sam centar i za deo nbg. za sve ostalo moraš presesti jednom minimum a često 2 puta. i to ne presedaš na istoj stanici nego deo moraš i da prepešačiš. i još i da čekaš dok dođe autobus u koji presedaš.
primera radi, 142 dinara mi je kolima do stepe stepanovića, 90 je autobusom, kolima mi treba pola sata max, autobusom mi treba 1h minimum. dakle da li bi ja dao 52 dinara da stignem pola sata ranije? hm... kima uvek radi, grejanje takođe, muzika po mom izboru i nema džeparoša, prosjaka i ostalog. meni o vredi 52 dinara.
Đilas je jednom izjavio da kad bi beograd imao 2000 autobusa da bi nastao opšti kolaps u gradu :D legendaa! od ušća do buvljaka ima puno skretanja gde se dosta čeka. ali i same linije su neusklađene, nekad imaš 4-5 tramvaja za redom, nekad idu na par minuta nekad ih nema po 10 i više minuta.
 
Zaključak je da nema nikakvog kvalitetnog gradskog saobraćaja bez masovnog nezavisnog šinskog sistema i to tamo gde ima ljudi koji bi ga koristili, a ne na Makiškom polju.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Ako tome dodamo da na NBGD blokovima na Savi živi bar 150 000 ljudi, kojima bi tramvaj trebao da bude, kad je javni prevoz prema gradu u pitanju, cirka 2/3-ćinska opcija. Stiče se utisak da njih debelo zabole što je brže stići do Stare Pazove kolima nego tramvajem do Vukovog spomenika, ili neka slična paralela.
Najveći problem je trasa od Bloka 45 do Sava Centra.
Prestao sam da brojim semafore i da merim minute stajanja na istim.
Izluđuje me semafor na sred Belvila, koji je baždaren, izgleda da zaustavlja svaki tramvaj koji odmah posle staje i na stanici. Diletantu koji ga je osmislio, zabranio bi zapošljavanje u državnim i javnim preduzećima bar tri generacije, dok im se hromozomi ne razblaže :)
Najdebilnija raskrsnica, skretanje u bul.Milutina Milankovića iz oba pravca, gde ako ima dva tramvaja ispred, možeš da odspavaš slobodno...
Ispada da je tramvaj na NBGDu samo za penzionere koji odlaze u Domove Zdravlja, pijace i buvljak, tj. ne žure i za gancije i prosjake koji obilato koriste DUGAČKE razmake između stanica...
Ja ako već moram da koristim GSP isključivo koristim autobuse, tako da što se mene tiče, mogu slobodno da poskidaju sve šine i naprave od tog ćelika neku umetničku instalaciju, bilo bi veće vajde.


Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
Ti blokovi su odavno za metro. toliko imaju stanovnika da je potreban jedan o zbiljan sistem da razvodni opterećenje. I kružne tokove, još jedan most preko save.. E sad, tu kroz JG se tramvaj i dosta klati, i čini mi se da CAF ide dosta sporije vetovatno zbog toga. mislim da bi jedan remont šina super legao uz prebacivanje semafora u kružni tok i kasnije uz dodatak metroa na stubovima ili plitkom iskopu, al ako će plitki onda bolje prvo to da se radi pa zajedno sa time gore šine za tramvaj i kružni. to bi moglo i dosta brzo da se uradi, mnogo brše nego rekonstrukcija trga :D
 
Mislim da je sada pravi trenutak za probijanje pružnog nasipa koji bi povezao Bulevar umetnosti i Bulevar Crvene armije:

 
Pozdrav za sve članove foruma
20190215-102036.jpg

20190215-102040.jpg

20190215-102047.jpg

20190215-102135.jpg

20190215-102242.jpg
 
Pozdrav.

Slikano dronom?

Bolje prebaci slike na forum jer nije baš zgodno da se ide na spoljni sajt, pa još mora da se klikće na sličice da bi se videle veće.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602360#p602360:3g9v0n27 je napisao(la):
Bukira » 15 Feb 2019 01:35 pm[/url]":3g9v0n27]Mislim da je sada pravi trenutak za probijanje pružnog nasipa koji bi povezao Bulevar umetnosti i Bulevar Crvene armije:


file.php

Da li su oba koloseka sklonjena?
BG Voz ne radi?
 
Bukira":2x2agkdj je napisao(la):
Mislim da je sada pravi trenutak za probijanje pružnog nasipa koji bi povezao Bulevar umetnosti i Bulevar Crvene armije:

Ok, sad kad bih rekao da oni čekaju da završe rekonstrukciju pruge, pa tek onda, nekad, da počnu sa probijanjem tog podvožnjaka, uz napredno naprezanje i ingeniozne metode, nove tehnologije i domišljatosti naših inženjera koji ...

Znači ja sam lud što isto mislim da je to trebalo sada da se uradi sada dok su ovi radovi u toku.

30 godina čekam da ga naprave ali sad sa svim tim semaforima i obesmišljenim semaforima i nepotrebnim semaforima umesto hebenih kružnih tokova, predložio bi im da zatrpaju i ove koji postoje i da naprave u glavnu železničku stanicu tu negde i da vrate aerodrom samo da bi krem de La krem našeg društva i elit, imali više slobodnog prostora na Bari Veneciji (čitaj, BGD H2O).

Izvinjavam se ali stvarno se razočaravam iz dana u dan.

Ja naprosto NE MOGU da verujem da id*** ne rade na tom pidvožnjaku sada.

Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
@mapmaker
Ја заиста не знам какав им је план, да ли ће сада или неком другом приликом да руше насип и праве надвожњак, али...

Ако ће то да раде у склопу замене пруге (и то доброг парчета пруге), онда би рушење насипа и бетонирање тог мостића дошло на самом крају, зар не?
Не заборавимо да је на целом том потезу пруге, од железничке станице Нови Београд па до тунела у Бежанијској коси, ово једино место за приступ градилишту за камиона и остале тешке машине. Остатак је већ заузет објектима (онај паркинг, Петошевић, ИТМ, она напуштена грађевина у продужетку, са супротне стране је све изграђено...).
Организационо је сасвим логично да овуда све време шпартају тешки камиони, па тек када се тај део посла заврши да се крене са рушењем тог парчета насипа, зар не?
 
relja":13qh4sua je napisao(la):
@mapmaker
Ја заиста не знам какав им је план, да ли ће сада или неком другом приликом да руше насип и праве надвожњак, али...

Ако ће то да раде у склопу замене пруге (и то доброг парчета пруге), онда би рушење насипа и бетонирање тог мостића дошло на самом крају, зар не?
Не заборавимо да је на целом том потезу пруге, од железничке станице Нови Београд па до тунела у Бежанијској коси, ово једино место за приступ градилишту за камиона и остале тешке машине. Остатак је већ заузет објектима (онај паркинг, Петошевић, ИТМ, она напуштена грађевина у продужетку, са супротне стране је све изграђено...).
Организационо је сасвим логично да овуда све време шпартају тешки камиони, па тек када се тај део посла заврши да се крене са рушењем тог парчета насипа, зар не?
Ok a deo odatle do Petoševića, mogli bi i avionima da sleću.

Mada rekao bi da oni ipak čekaju da se završi BAS pa da onda krenu.

Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602417#p602417:2ecksaq9 je napisao(la):
relja » Pet Feb 15, 2019 8:10 pm[/url]":2ecksaq9]
Da li su oba koloseka sklonjena?
BG Voz ne radi?
Nisu Relja, ostao je jedan kolosek, radi BG voz. Evo jedne od slika koju sam postavio na temi o železničkoj stanici Novi Beograd:

 
Hvala Bukira. +

@ Mapmaker-kao što rekoh, ja ne znam kakav im je plan. Kao što se vidi na Bukirinim fotografijama, dok se jedan kolosek menja drugi je u funkciji - kompzicije saobraćaju - još nije vreme za rušenje. Ali to još uvek ne znači da u jednoj fazi ovih radova ipak neće početi da ruše nasip (ja se nadam da hoće).
I da ti odgovorim na pitanje o delu do Petoševića: kao što vidiš na fotografiji, tu im je baza (onaj asfaltirani parking od ranije).
U delu od Železničke stanice NBG do raskrnice na mestu budućeg nadvožnjaka se nalazi zemljana rampa uz nasip za prilaz kamionima. Tako da - prostor uz nasip jeste u funkciji radova.

A realno, i ja verujem da je ovo šansa koju će najverovatnije da propuste, ali hajde makar ima vremena da se nadamo...
 
BG voz nazovi da radi - na sat vremena.
To vam je slično onome što su pisali za metro duž UMP. Od Autokomande do Nbgd za 10 minuta.
 
relja":37gwh274 je napisao(la):
Hvala Bukira. +

@ Mapmaker-kao što rekoh, ja ne znam kakav im je plan. Kao što se vidi na Bukirinim fotografijama, dok se jedan kolosek menja drugi je u funkciji - kompzicije saobraćaju - još nije vreme za rušenje. Ali to još uvek ne znači da u jednoj fazi ovih radova ipak neće početi da ruše nasip (ja se nadam da hoće).
I da ti odgovorim na pitanje o delu do Petoševića: kao što vidiš na fotografiji, tu im je baza (onaj asfaltirani parking od ranije).
U delu od Železničke stanice NBG do raskrnice na mestu budućeg nadvožnjaka se nalazi zemljana rampa uz nasip za prilaz kamionima. Tako da - prostor uz nasip jeste u funkciji radova.

A realno, i ja verujem da je ovo šansa koju će najverovatnije da propuste, ali hajde makar ima vremena da se nadamo...
Što bi rekli nada uvek umire poslednja.

Postoji previše logičnih pretpostavki i odgovora, ali ovde među nama. Nažalost ne i među nadležnima



Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602428#p602428:19mgnpbu je napisao(la):
relja » 15 Феб 2019 09:18 pm[/url]":19mgnpbu]@mapmaker
Ја заиста не знам какав им је план, да ли ће сада или неком другом приликом да руше насип и праве надвожњак, али...

Ако ће то да раде у склопу замене пруге (и то доброг парчета пруге), онда би рушење насипа и бетонирање тог мостића дошло на самом крају, зар не?
Не заборавимо да је на целом том потезу пруге, од железничке станице Нови Београд па до тунела у Бежанијској коси, ово једино место за приступ градилишту за камиона и остале тешке машине. Остатак је већ заузет објектима (онај паркинг, Петошевић, ИТМ, она напуштена грађевина у продужетку, са супротне стране је све изграђено...).
Организационо је сасвим логично да овуда све време шпартају тешки камиони, па тек када се тај део посла заврши да се крене са рушењем тог парчета насипа, зар не?
@Реља, насип се неће рушити да би правили подвожњак, нема потребе за тим. Радиће се слично као што је Новкол радио железнички подвожњак у Сремској Митровици.

Што се приступа градилишту за реконструкцију пругу тиче, један приступ је код саме железничке станице Тошин бунар, други је код базе (означио сам га стрелицом на слици) где је грађевинска табла, а ту ће бити пробијан и подвожњак, а трећи је код силазног дела Булевара хероја са Кошара, кад се иде од Моста на Ади.
Слике су од 16. и 18. фебрауара 2019.године.
Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Trenutni radovi su vezani za rekonstrukciju pruge, sto se tice probijanja nasipa trenutno se radi tehnicka dokumentacija.
 
Vrh