Ako tome dodamo da na NBGD blokovima na Savi živi bar 150 000 ljudi, kojima bi tramvaj trebao da bude, kad je javni prevoz prema gradu u pitanju, cirka 2/3-ćinska opcija. Stiče se utisak da njih debelo zabole što je brže stići do Stare Pazove kolima nego tramvajem do Vukovog spomenika, ili neka slična paralela.
Najveći problem je trasa od Bloka 45 do Sava Centra.
Prestao sam da brojim semafore i da merim minute stajanja na istim.
Izluđuje me semafor na sred Belvila, koji je baždaren, izgleda da zaustavlja svaki tramvaj koji odmah posle staje i na stanici. Diletantu koji ga je osmislio, zabranio bi zapošljavanje u državnim i javnim preduzećima bar tri generacije, dok im se hromozomi ne razblaže
Najdebilnija raskrsnica, skretanje u bul.Milutina Milankovića iz oba pravca, gde ako ima dva tramvaja ispred, možeš da odspavaš slobodno...
Ispada da je tramvaj na NBGDu samo za penzionere koji odlaze u Domove Zdravlja, pijace i buvljak, tj. ne žure i za gancije i prosjake koji obilato koriste DUGAČKE razmake između stanica...
Ja ako već moram da koristim GSP isključivo koristim autobuse, tako da što se mene tiče, mogu slobodno da poskidaju sve šine i naprave od tog ćelika neku umetničku instalaciju, bilo bi veće vajde.
Sent from my Note 4 using Tapatalk