Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Hvala, to znam, ali bez ovog nastavka za koji sam pitao, ne vidim kako ce biti funkcionalno?

Ili planiraju da provuku prugu kroz Marka? Mislim da je jeftinija, brza i kraca varijanta mozda?
 
Verovatno ce tramvaj kruziti oko bloka 42.
 
Skandalizavoan sam. Zaista je razvoj tramvajskog sistema potpuno zapostavljen. Ni ovo ne bi radili da im ne treba za rusenje Starog savskog... Ali verovatno sam samo ponovio nesto sto je vec napisano milion puta ovde.
 
Da li je iko od "nadležnih" ikada spominjao ovakvo povezivanje, ili obrazložio zašto se nije išlo na ovu varijantu (crveno - Marka Hristića)?

 
То би и било најбоље и најрционалније решење.
 
Sadasnje polu rijesenje je maksimalna usteda jako malo treba da se uradi ...
 
meni i dalje nije jasno zasto rampa nije postavljena "ranije" tako da se tramvaj direktno ukljucuje u antifasisticke borbe
 
Па дужина од кривине моста изнад Јурија Гагарина до Aнтифашистичке борбе је чак и дужа него што је дужина рампе oд Антифашистичке борбе до Ђорђа Станојевића. Али мислим да су хтели по сваку цену да исфорсирају оно стајалиште Блок 42 са степеништем по сваку цену.
 
Zato što su kod Buvljaka napravili uključenje i isključenje za automobile. Ne bi mogli da uglave i tramvaje.
Tako je Antifašitičke borbe za automobile. Đorđa Stanojevića za tramvajsku vezu.
A i da je urađeno obrnuto, kod Buvljaka bi se zakomplikovala situacija sa tramvajima, nova raskrsnica sa ukrštanjem tramvajskog i automobilskog saobraćaja, previše ukrštanja tramvajskih linija, potencijalni problemi za celu tramvajsku mrežu i saobraćaj ako tu dođe do neog zastoja....

Ovako su razdvojili trase i proširili mrežu.

Ali zbog čega neće da idu kroz Marka Hristića mi nikako nije jasno.... ispravljaju grešku sa nedostajućom vezom sa Rakovicom, zašto ovo ne urade?
 
Па не би то био толики проблем, и овде у Ђорђа Станојевића имамо укључења за УМП са рампама али за смер ка Тошином бунару. Трамвајска пруга би пресецала друм само у смеру од Јурија Гагарина ка Милутина Миланковића, исто као у Ђорђа Станојевића, само што су искључења/укључења за УМП са супротне стране а овде би били са исте.
 
Pa to što se tiče ukrštanja automobila i tramvaja, dakle saobraćajno, ne građevinski, nije baš isto.
Kod buvljaka bi smo imali ukrštanje kod ulaza na most u ulici koja je i već sada opterećena, i tramvajske i automobilske rampe bi sekle istu saobraćajnu traku.
A i kod ođ Đorđa Stanojevića to su "samo" uključenja/isključenja u ulice - Bulevar heroja Košara i Đorđa Stanojevića...
 
to sto @Dosljak kaze, to i ja mislim, nije to nikakva posebna razlika, zato i ne vidim razlog za ovakvo resenje
 
Možda kada budu rekonstrujisali bul. Crvene Armije i dodaju drugi kolosek za tramvaje pa produže u Đorđa Stanojevića ali to tek pošto probiju nasip i spoje bul. C.A sa bul. Umetnosti. U svakom slučaju putavanje tramvajem od NBG do Slavije će biti nešto duže. Sve zavisi koliko mogu da ih prže na mostu a možda vremenom i završe te nove koloseke na NBG pa bude sve malo opet kraće a dotle možda bude gotov i onaj novi beli most mesto starog zelenog.

Sve mi se čini da će jednog dana morati da šire Gazelu ako metro ne naprave.
 
Иначе број семафора на планираној траси трамваја ка мосту око блока 42 је 6, док би са скретањем у Марка Христића био 3 (а могао је и бити само један да су испланирали пругу по ободу самог блока уз Марка Христића до рампе за мост.
 
Da li polozaj rampe za tramvaje dozvoljava da se pruga i krivina postave u samom bloku, uz ulicu (u bloku u kojem planiraju novu autbusku stanicu)?
 
Мени још увек није јасна тачна позиција краја рампе, а од ње зависи да ли је могуће или не. Мада сада је све једно, кад праве скретницу на разгелном острву, сумњам да би убуџили скретницу пре контакта пруге са улицом. Аутобуска је најмањи проблем за постављање шина по ободу блока.
 
Ne treba zaboraviti na relativno veliku gustinu putnika na stanicama kod bloka 23 u Mil Mil, koja je udesesetostrucena pojavom Navigatora, Sirijusa, i uskoro njihovih dvojnika....
 
Из тог разлога би ваљало продужити пругу у Милутина Миланковића целом дужином до Тошиног бунара и туда пустити једну линију право ка Ушћу.
 
^^^^^^
Baciti pare na tako nesto, umesto da se kupe elektrobusi i da se novogodisnja rasveta zadrzi preko cele godine?!?!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597473#p597473:ql3zzt1t je napisao(la):
Дошљак » 24 Jan 2019 08:59 pm[/url]":ql3zzt1t]Мени још увек није јасна тачна позиција краја рампе, а од ње зависи да ли је могуће или не. Мада сада је све једно, кад праве скретницу на разгелном острву, сумњам да би убуџили скретницу пре контакта пруге са улицом. Аутобуска је најмањи проблем за постављање шина по ободу блока.

Pokušavam da nađem slike, i jedno što sam našao je ovo
file.php


Mislim da početak rampe jeste odaljen od Đorđa Stanojevića, ali da je tako napravljeno da bi tramvaji posle izlaska iz krivine pri skretanju na most mogli da "uvhate zalet" pre uspona.
 
Aко је крај рампе за трамвајску ова жута, онда има комотно простора за скретање унутар блока ван друмске саобраћајнице.
 
Ja upravo na to i mislim:
jedno je "da ima prostora - puke površine na tlu, da se ubudži", a drugo je optimalno, efikasno i štedljivo saobraćajno rešenje.
Tramvaj treba da uhvati zalet kada se penje na most, kao i da ne stoji u koloni drugih tramvaja kada se spušta (zbog ukrštanja i semafora).

Da su hteli tu mogućnost koju si ti nacrtao, onda bi projektovali rampu da je više prema Buvljaku (pa tako i uštedeli).

Ali, zašto Marka Hristića ima toliko široko razdelno ostrvo, a da tuda nije predviđen tramvaj, ne mogu da razumem....
 
Vrh