srdjanprpa
Advanced
- Učlanjen(a)
- 19.07.2017.
- Poruke
- 2.168
- Pohvaljen
- 8.206
Sad je ociscen.
Jel to vrše neka ispitivanja u vezi sa podvožnjakom?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589670#p589670:2fv8ykdi je napisao(la):dr strangelove » Сре Дец 19, 2018 1:50 pm[/url]":2fv8ykdi]ne znam u koju tacno temu ovo ide
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589354#p589354:14tma7zi je napisao(la):Вожд » 18 Дец 2018 11:59 am[/url]":14tma7zi]
*milijarda (engl. billion)[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=590215#p590215:19ipw14d je napisao(la):Staklena_Wool_nica » Pet Dec 21, 2018 10:46 pm[/url]":19ipw14d]Sta bi ste rekli na ovo? Drzava Kanade gradi Montrealu slican most nasem na Adi, ali za 5x vise novca.
Za nas na Adi potroseno $250 miliona, a ovaj u Montrealu najmanje $4.2 biliona.
Obratite paznju i na kontraverznog izvodjaca radova.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Champla ... ,_Montreal
https://en.m.wikipedia.org/wiki/SNC-Lavalin
Укњижен плусићћћ.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589354#p589354:2mzerwp8 je napisao(la):
Za podvoznjak je, upitao sam ljude u prolazu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589688#p589688:3ukw7pp0 je napisao(la):astrodule » Sre Dec 19, 2018 2:28 pm[/url]":3ukw7pp0]Nema to veze sa podvožnjakom na žalost. Mislim da je to do rekonstrukcije pruge.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=590495#p590495:2utbu4hj je napisao(la):Гага » 23 Dec 2018 04:11 am[/url]":2utbu4hj]Укњижен плусићћћ.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589354#p589354:2utbu4hj je napisao(la):
Да, овај мост изнад Аде је требало да се гради средином осамдесетих, али су тадашњи Зелени били против и пројекат је пропао.
@Вожде, да ли можда имаш овај чланак са сликом у већој резолуцији, не може да се прочита ништа, а желео бих да га имам и у својој документацији. Хвала ти унапред.
Унапред хвала @Вожде[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593121#p593121:z0ed2228 je napisao(la):Вожд » 04 Јан 2019 12:28 pm[/url]":z0ed2228]Свакако Гаго, чим ухватим времена..
Zavareno oko 1.300 metara koloseka
Na budućoj tramvajskoj pruzi preko Mosta na Adi i severnih i južnih petlji, koja će biti ukupno duga 2.700 metara, do sada je zavareno oko 1.300 metara koloseka. Kako ukazuju u Direkciji za građevinsko zemljište, polaganje i zavarivanje šina, uz ispitivanje varova i postavljanje propratnih elemenata gornjeg stroja, počelo je posle izrade betonske podloge.
– Stubovi kontaktne mreže i vod za kontaktno pojačanje postavljeni su na celoj trasi. Trenutno se postavljaju kontaktni provodnici i uređaji za automatsko zatezanje na stubovima kontaktne mreže. Veliki i zahtevni građevinski radovi, koji moraju da prethode polaganju šina, odvijaju se na mostu preko Topčiderske reke i nadvožnjaku iznad železničke pruge i Bulevara vojvode Mišića. Posle uklanjanja glavne konstrukcije mosta preko Topčiderske reke i uklanjanja delova obalnih stubova, krila i parapeta, započela je izrada nove mostovske konstrukcije. Montirani su i glavni čelični nosači – navode u Direkciji.
Izbetoniran je i nadvožnjak iznad Bulevara vojvode Mišića, kojim će se ostvariti veza prema Rakovici.
– Završena je i izgradnja dva ključna potporna zida kod Hipodroma. Na ispravljačkoj stanici na novobeogradskoj strani izvode se završni građevinski radovi, a na ispravljačkoj stanici na čukaričkoj strani uskoro počinje demontaža stare opreme i priprema za ugradnju nove – dodaju u Direkciji.
Polaganje tramvajske pruge preko Mosta na Adi za koje je zadužen konzorcijum predvođen „Energoprojektom” jeste posao vredan 1,98 milijardi dinara bruto i radovi treba da budu završeni u junu. Grad je obezbedio sredstva, a investiciju sprovodi Direkcija za građevinsko zemljište.
Sređuje se i novobeogradska ispravljačka stanica
Otkako su radovi počeli pre nešto manje od godinu dana uklonjen je raniji zastor od tucanika koji je zamenjen novim.
Ugrađeni su i ankeri za armiranobetonske veze između betonskih i čeličnih delova konstrukcije na prilazima mostu. Radilo se na temeljima stubova kontaktne, ali i na potpornim zidovima na topčiderskoj strani. Paralelno su izvođeni, a i dalje se izvode, radovi na izgradnji nove ispravljačke stanice Novi Beograd 4.
http://www.politika.rs/sr/clanak/420578 ... a-koloseka