bgexplorer
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 15.01.2008.
- Poruke
- 820
- Pohvaljen
- 322
E pa momci sada sam nestrpljiv
Pa k'o sto sam ti rekao, sve sam ovo nasao malo po malo i sve preko net-a. Nasao sam i dopise u vezi izmena (denivelizacija nekih raskrsnica itd, usvojene) kao sto je T Bunar itd. Zao mi je sto ne mogu da prebacim sve planove kao sto je Zaffa uradio juce, a nadam se da ce ih on objaviti jer sam mu poslao kompletan usvojeni finalizirani projekat celog UMP-a. Ako neko moze da prebaci DWF files ovde nema problema ja cu mu/joj poslati. Ono sto sam tebi juce poslao, ne znam ni sam kako sam to izveo da stavim u WORD, ali koliko vidis nije bas efikasno jer je B/W.Wile E. Coyote":2eow4mpv je napisao(la):Текст ми је стигао, чекам оно главно, а то су слике.LUCAS":2eow4mpv je napisao(la):Poslao sam kompletnu dokumentaciju Zaffi da proba da je stavi u originalu. Od NBGD pa do kraja, a probacu da posaljem tebi u drugom formu!
Шта то знаш што ми не знамо? Подели са нама!Igor":2eow4mpv je napisao(la):Zaboravite na cukaricku stranu za sada i sve sto ste znali o tome
Do mosta odakle? S koje strane. Drugo voleo bih kad bi znao kako da postavim ali ne umem to i jeste problem. Ko sto rekoh, Zaffa je postavio juce jedan crtez, a danas sam mu poslao ostatak pa sad kad on bude imao vremena valjda ce postaviti. Ako neko moze da prebaci DWF nek mi posalje E mail adr, pa cu mu poslati.Igor":1tkjvn4p je napisao(la):Lucas kad budes postavljao stavljaj samo do mosta da se ne cimas za dalje bez potrebe
Ajde ako mozes pa da se ne svadjamo vise kako ce biti. BiT ce kako je nacrtano!Wile E. Coyote":pe1f2v08 je napisao(la):Стигле су ми слике. Ако их конвертујем, постоваћу.
Ma figurativno, za onoga ko je Tamo daleko, jos sam i dobar sta sam sve nasao. K'o sto rekoh nema slika samo izmena, pa bih rek'o da to podrazumeva da je denivelizacija promenjena u obicnu raskrsnicu koja je inace i na projektu nacrtana. Nazalost tamo nema datuma, tako da je to samo moje shvatanje! Uostalom to je, po meni i logicno i da nema potrebe za tom famoznom de-nivelizacijom i uopste ne znam cija je to ideja bila. Ali ja nisam strucnjak, samo posmatrac koji eto malo poznaje Novi Beograd i protok saobracaja sa Kose i iz Zemuna ka Blokovima, a samim UMP bi se ucinila ogromna usluga svima sa N.Beograda i obratno.shmeksi":3ubs4bac je napisao(la):@LUCAS
niko se ne svađa, već .dwf fajlovi koje si skinuo sa urbel-ovog sajta su samo donekle tačni i reprezentativni, a ja bih voleo kada bi nam okačio ili poslao te izmene za Tošin bunar jer se u službenom listu Beograda ne može ništa od toga naći. Bilo bi super ako je stvarno tamo usvojena denivelacija pa okači to na forum ili pošalji nekome ukoliko te zeza kačenje.
Kao što je Igor rekao, za južne pristupne puteve ovo baš i nije validan prikaz jer treba reći da u tekstu ovog PDR-a stoji da određena saobraćajna rešenja tek treba da se utvrde naknadnom razradom projekta.
p.s. ja pravim model u sketchupu za ovaj novobeogradski deo na osnovu ovih crteža, it's fun and exhausting.
Ih Shmeksi, pa ja rek'o malopre kol'ko tol'ko. Mi uvek moramo imati nesto nezavrseno ili nedopunjeno. Sve sam procitao veruj mi i bas to nikako da shvatim, kakve sad konkurse, zasta sad sve to. Jeste da je malo nejasno, ali ja sam i dalje happy sto se sve to radi i da ce, sto bi babe rekle ako Bog da, jedan dan biti gotovo, ali moras se sloziti sa mnom, da Srbija nikada nije imala takav megalomanski projekat.shmeksi":2fl0i7s6 je napisao(la):Aha, kad si rekao dopune ti si ustvari mislio na onu verziju PDR-a za taj potez iz 2007. godine. Razumeo sam te da je nakon toga nešto menjano na NBG strani, znači nije.
Sa delom da je plan donekle tačan nema šta da se ne slažeš ili slažeš sa mnom već ti samo prenosim ono što piše u tekstu PDR-a koji prati crteže koje si ti okačio. Naime, tamo se na nekoliko mesta spominje da je za određene delove regulisane PDR-om potrebno raspisati konkurs i da će se ti delovi UMP-a regulisati u daljem periodu. Kao što vidiš u mom postu iznad tvog, rešenje petlje Radnička je tek postalo poznato nadležnim službama (ali ne i građanima) krajem prošle godine, iako se most uveliko gradi.
Овај човек ме сваки пут, кад мислим да не може више, још више одушеви :lool:relja":3jfcpsh3 je napisao(la):Petlja "gitara"
ne samo to nego i s6e0 (recap s1-5) pošto sam naravno sve u međuvremenu pozaboravljaorelja":vbwyuqes je napisao(la):ps - Zaffa, kralju, uspeo si i da skineš i da odgledaš S6E1&2 ja pustio torent u 17h i još uvek "kaplje"
Sad sam se zacrveneoWile E. Coyote":211rs11q je napisao(la):Овај човек ме сваки пут, кад мислим да не може више, још више одушеви :lool:relja":211rs11q je napisao(la):Petlja "gitara"
Hvala Šmeksi, čovek sazna nešto novo svaki dan. Umirujuće je, donekle. Jel testiran digitalni model ili umanjeni u aerotunelu?shmeksi":gawxdkic je napisao(la):Relja, ne znam da li ti ovo umiruje brige, ali evo ti firme koje je angažovana od strane izvođača za testiranja u vazdušnom tunelu.
"Eusani – Hortmans – Zahlten Ingenieurgesellschaft", Germany – Wind Tunnel Testing
Немој само да се залепи надимак попут 5 солитера на Бањици :laugh:relja":3nc7xhvs je napisao(la):Voleo bih da se simbolu zalepi neko šašavo narodno ime, tipa "Antena", ali to su procesi na koje je bolje ne uticati :lol:
Ne, ne, ne, ne mislim da postoji ni blizu mogućnost da se sruši most ... prosto, često se dešava da se naknadno otkriju vibracije i da je su potrebne intervencije da bi se one prigušile (što košta). Nije ništa neobično da se takve stvari otkriju tek nakon puštanja mosta u saobraćaj (vidi primere u knjizi). Kako će se naka ekstremna konstrukcija ponašati u prirodi nikada se ne može da se do kraja predvidi. Za mostove ne postoje prototipoviWile E. Coyote":y66s9y3s je napisao(la):Реља, не слути...