miki00":1qbzkorg je napisao(la):
Ja sve zamisljam petlju sa radnickom da ce biti tipa mostara...Zato i ne pricam o tome. Da li je moguce da ce staviti semafore tu?
Па и биће типа Мостара... И тамо, ако си заборавио, има семафора.
shmeksi":1qbzkorg je napisao(la):
Mislim da je priča sa za semaforizovanu petlju Radnička malo neosnovana jer nigde ne može da se nađe konačno rešenje koje je usvojeno.
Зар ниси ти сам постовао слику са том петљом 4 стране раније? :/ Има и негде слична слика као што је постовао Игор после тебе, само обухвата ту петљу, али ме сада мрзи да тражим. Ево шта о томе пише у Службеном листу Града Београда:
"Службени лист Града Београда"":1qbzkorg je napisao(la):
По преласку на десну обалу Саве УМП остварује денивелисану везу са Радничком улицом преко истоименог чвора. Чвор УМП-а и Радничке улице један је од најзначајнијих и најсложенијих на траси полупрстена. Решењем овог чвора мења се и начин повезивања Радничке улице са Булеваром војводе Мишића. Решење дато у овом планском документу представља једно од могућих, док ће се коначно утврдити путем јавног конкурса. Веза УМП-а и Радничке улице остварује се преко две раскрснице „Т” типа на Радничкој са ограниченим, рестриктивним, режимом кретања а које формирају рампе са објекта УМП-а. Ограничења у режиму саобраћаја на раскрсницама на Радничкој улици условиле су предвиђене рампе на десној обали реке Саве које служе за уливање из правца Булевара војводе Мишића ка Новом Београду и за изливање из правца Новог Београда у Радничку улицу ка Обреновцу. Такође, у зони овог чвора пројектован је независан и денивелисан приступ београдском сајму који се ослања на стари Раковички пут (продужетак Булевара војводе Мишића поред рампе Царева ћуприја). Из правца аутопута и Мостара користи се као и у постојећем стању рампа која повезује Булевар војводе Мишића са улазом у Сајам, док је из правца Обреновца пројектован улаз који се везује са старим раковичким путем на месту где се у постојећем стању возила из правца Сајма враћају ка центру града. Тај улаз је пројектован са минималним грађевинским елементима, тако да ће морати да буде под ограничењем кретања теретних возила, односно, служиће само за пролаз путничких возила.
Знам да пише да је то могуће решење, али једине слике које се стално провлаче су управо са петљом како је описана у тексту. Зашто се одуговлачи са објављивањем решења, можда има и везе са овим форумом. Пар пута сам стекао утисак да неко од одговорних другова прати овај форум. :shok:
Kartograf":1qbzkorg je napisao(la):
Iskreno mislim da je buducnost saobracaja u Beogradu pod zemljom. Ne mora bas Big Digg, ali nekoliko tunela za motorna vozila, i naravno na posletku metro.
Не, прво метро, па све остало. А што се тиче тунела за моторна возила, имају смисла само ако су функционално повезани, што овај кроз Топчидер није.