Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

To Zaffa pa da svi vidimo ko ljudi sta ce da nam rade. Ova slicica je pocetak sa te strane. Kad budete hteli dajte mi malo vremena da nadjem Cukaricku stranu!:grand:
 
pa tebi s obzirom na to gde si neće ništa tako da nemoj mnogo da se nerviraš :D
 
I bre Zaffa, pa volem ja moj grad pa samo tako. Mlogo sam novca potrosio na Avio karte. A inace, vreme je da se sve to sredi. I dalje ne mogu da shvatim ljude koje pljuju kako treba da se uradi, da li ovako ili onako, a meni je da se radi bilo kako samo da se uradi jer i tako kako je planirano bolje je nego sto smo imali do sada. To ti je po sistemu, das siromahu kiflu, a on kaze KRIVA. A inace posto sam sa Novog Beograda i kada se jedan dan i taj most otvori moci cu ko covek da idem na Adu. Prosle godine sam se ubijao Gazelom i oko sajma! Disaster - BRE!
 
@belgrey

o tome sam i ja često razmišljao (zašto bih sa Konjarnika do NBG-a stizao UMP-om radije nego starim autoputem) i nisam ništa smislio.Jedino što mi pada na pamet jeste ako bi mi baš bilo potrebno da idem na savski deo NBG-a... ali taj deo je sada uglavnom rezidencijalan, dok se "poslovni" deo nalazi uz Dunav. Ako bi se ravnoteža, međutim, promenila, onda bi UMP imao malo više smisla jer bi me odveo bliže "savskom" delu. Druga stvar koja mi pada na pamet jeste lakši odlazak do Ade i uopšte dela oko Sajma - bul. Vojvode Mišića je tu trenutno slaba tačka.

Ipak, kako god okreneš, čini mi se da će i dalje Gazela ostati značajno opterećenija od novog mosta kod Ade.
 
Ја нешто сад гледам ову петљу са Јурија Гагарина и чини ми се да се са севера не може укључити на мост на исток. Према томе, од УМП-а су изузели Ушће, блок око Сава Центра, блок 19а, а добрим делом и блокове 21,22 и 23. Према томе, ово што је Белгреј рекао важи и ако неко хоће да иде у тај крај. :kafa:
 
Nije mi uopšte jasno kako će tunelsko povezivanje Autokomande i Bogoslovije pomoći da se na ova dva mesta smanje gužve. Umesto da se odvuče saobraćaj iz ovih čvorova oni će biti dodatno upetljani ubacivanjem još jednog besmislenog puta. Ako neko ko se zadesi na Autokomandi shvati da je upao u gužvu da li će mu značiti nešto što će kroz tunel izuzetno brzo stići na Bogosloviju gde ga takođe čeka gužva. Opet, ako neko ko želi da spreči upadanje u zakrčenje na Autokomandi a dolazi sa juga kako će uz pomoć um-prstena dospeti do centra grada. Ima još gomila nedoumica. Na primer, stanovnici ispod Zvezdarske šume (severac, ćalije...) biće odsečeni od centra grada što sada uopšte nisu. Svi će biti usmereni ka Bogosloviji dakle dodatno će je opteretiti. Stanovnici Voždovca ništa neće dobiti ovim putem, sve će im ostati isto. Jedino će stanovnici Zvezdare moći lakše da stignu na periferiju Zemuna i na Banovo brdo. Ali ako hoće u centar Zemuna ići će ipak kroz centar grada i preko Brankovog mosta. Stanovnici Banovog Brda i Vidikovca imaće krkljanac nešto ranije, neće se više gušiti na sajmu već će sada to isto imati u Radničkoj i kod hipodroma. Lakše će stizati na Zvezdaru i na Novi Beograd. I ovo poslednje je možda jedini plus ovog um-prstena a to je ustvari apsolutna zasluga mosta. Saobraćajnica koja će ići kroz NBG je totalna glupost. Sada relativno brz saobraćaj iz blokova će tada postati zakočen pošto će svi koji krenu ka gradu naleteti na um-prsten koji treba preći a koji će imati prioritet !!!
Zaista počinjem da sumnjam u sopstvenu inteligenciju zbog ovog um-prstena zato što nisam u stanju da vidim ni jednu ozbiljnu prednost ovako projektovane saobraćajnice. Kao da mi je neko stavio pod nos nerešivu mozgalicu i što je više gledam sve mi je teže da je rešim.
 
Што се тиче трасе на Новом Београду, ту већ може да се полемише. Међутим, што се тиче трасе од Хиподрома до Панчевца, велико је питање да ли је добро провучена (поготово онај бисер са трасом уз аутопут, који је накнадно убачен уместо првобитног :/).

Непобитна је чињенца да Земун и стари део Новог Београда неће бити одвучени на УМП. То што је град тако положен да у том случају нема алтернативе, друга је прича. Реља је с те стране сасвим у праву да ће једино блокови профитирати од УМП-а.
 
Šta znam, mislim da grešite, ajde da probam da objasnim.

Odmah u startu moramo da se dogovorimo oko jedne stvari, a to je broj kola i on je isti bez obzira na to postojao UMP ili ne. Isto tako možemo da se složimo da ti ljudi idu na ista mesta u gradu bez obzira da li postoji UMP ili ne. Ono što je glavna razlika jeste trasa kojom će ti ljudi ići, pa da krenemo. Samo da napomenem da gledam čitav potez UMP-a, ne samo most ili prvu fazu i da samo govorim kako će na kraju ljudi stvarno koristiti ovaj potez.

1. Savski deo NBG (svi blokovi južno od pruge) + Bežanija - Čukarica/Rakovica.

Ljudi koji cirkulišu na ovoj trasi su sigurni korisnici mosta jer za njih ne postoji brža veza od ove. Rampe na UMP-u su tako debilno zamišljene da svako ko sa severne strane železničke pruge želi da se popne na UMP i most mora to da uradi na raskrsnicama u nivou na Tošinom bunaru, Omladinskih brigada ili Bulevara umetnosti. Nažalost, neko od projektanata ima neko slepilo na mozgu i nije omogućio denivelisano penjanje na most sa severa, već mora da se popne na most ili sa gore pomenutih raskrsnica ili pak da ulazi u Jurija Gagarina i da se onda popne na most.

Govorio sam ranije da je na NBG trebalo napraviti složeniju petlju koja bi omogućila i ulazak/silazak iz Milentija Popovića i Vladimira Popovića i da bi to dosta doprinelo boljoj povezanosti gradskih područja.

2. Ljudi koji sa Novog Beograda žele da idu na Pančevac (i obrnuto) većinom neće koristiti prvu fazu trase UMP-a, već će ići Gazelom i autoputem do petlje Šumice i tamo će se uključiti na UMP i nastaviti svoj put.

3. Voždovac - Čukarica

Ovo će biti najkraća i najbrža veza povezivanja ove dve opštine, a manje više važi i za sve ostale opštine kako se primičemo Dunavu.


Šta znam to bi bilo to što mogu na brzaka da se setim.

Debilno je što na NBG strani omogućuje samo odliv transporta na sever, ali ne i mogućnost penjanja, ali je zato na južnoj strani moguće i jedno i drugo.
 
shmeksi":3pk9qrxl je napisao(la):
1. Savski deo NBG (svi blokovi južno od pruge) + Bežanija - Čukarica/Rakovica.

:notok: Nije most cilj pa da samo njegovo postavljanje završava posao. On ništa ne znači ljudima iz Blokova ako je jedino gde može da ih odvede: gužva na silasku kod hipodroma, gužva na autokomandi, gužva na bogosloviji. Osim toga niko iz blokova ovim mostom ne može negde drugde da stigne. Za Voždovac im je lakše da idu autoputem pa na plavi most ili na Medak. Most jedino ima funkciju za link Blokovi-B.brdo a i ova veza bi bolje bila rešena da je most južnije. Za sve ostalo iz blokova je besmislen a pri tom za put ka centru NBG, Zemuna ili BG pravi im ozbiljnu prepreku (mislim na UMP generalno, ne samo na most)

2. Ljudi koji sa Novog Beograda žele da idu na Pančevac (i obrnuto) većinom neće koristiti prvu fazu trase UMP-a, već će ići Gazelom i autoputem do petlje Šumice i tamo će se uključiti na UMP i nastaviti svoj put.

:kk: Ovo se slažem, mada kod Pančevca ponovo imamo isti problem. Haos! UMP ništa ne rešava dok ceo saobraćaj dodatno usmerava na ovaj most.

3. Voždovac - Čukarica

Ovo će biti najkraća i najbrža veza povezivanja ove dve opštine, a manje više važi i za sve ostale opštine kako se primičemo Dunavu.

:notok: Mislim da je najkraća veza na ovoj trasi na putanji linije autobusa br. 50. Prilično brzo i jednostavno. Jedino bi tu trasu trebalo proširiti, više traka, ispraviti pojedine krivine i sl.
 
belgrey":tyd5a38n je napisao(la):
shmeksi":tyd5a38n je napisao(la):
1. Savski deo NBG (svi blokovi južno od pruge) + Bežanija - Čukarica/Rakovica.

Most jedino ima funkciju za link Blokovi-B.brdo a i ova veza bi bolje bila rešena da je most južnije. Za sve ostalo iz blokova je besmislen a pri tom za put ka centru NBG, Zemuna ili BG pravi im ozbiljnu prepreku (mislim na UMP generalno, ne samo na most) [/i]
Izvini, ali kako se to razlikuje od onoga što sam ja napisao?

belgrey":tyd5a38n je napisao(la):
shmeksi":tyd5a38n je napisao(la):
2. Ljudi koji sa Novog Beograda žele da idu na Pančevac (i obrnuto) većinom neće koristiti prvu fazu trase UMP-a, već će ići Gazelom i autoputem do petlje Šumice i tamo će se uključiti na UMP i nastaviti svoj put.

:kk: Ovo se slažem, mada kod Pančevca ponovo imamo isti problem. Haos! UMP ništa ne rešava dok ceo saobraćaj dodatno usmerava na ovaj most.
ali taj saobraćaj već postoji i nije ga UMP izmislio, on postoji pa postoji.

belgrey":tyd5a38n je napisao(la):
shmeksi":tyd5a38n je napisao(la):
3. Voždovac - Čukarica

Ovo će biti najkraća i najbrža veza povezivanja ove dve opštine, a manje više važi i za sve ostale opštine kako se primičemo Dunavu.

:notok: Mislim da je najkraća veza na ovoj trasi na putanji linije autobusa br. 50. Prilično brzo i jednostavno. Jedino bi tu trasu trebalo proširiti, više traka, ispraviti pojedine krivine i sl.
A to će da urade na kukovo nikad, za ovo makar znamo da je planirano i da će se graditi, kako god bilo. Uostalom to i dalje nije najbrža veza kroz ceo grad.
 
@shmeksi

Izvinjavam se. U pravu si za prvu stavku. Ja sam pogrešno razumeo. Mislio sam da generalno misliš za sva kretanja iz blokova i b.brda / čukarice (sa čim se ne bih mogao složiti nikako) a ti si ustvari mislio samo na kretanje između te dve gradske zone (sa čim se u potpunosti slažemo). Moj propust. Izvini još jednom.
 
Ovakav Ump je primerniji Beogradu od pre 30 godina...i da je tada uradjen bio bi dobar.

A danas kada Cukarica i NBGD idu preko 300 000 stanovnika mnogo bi bolji bio most koji bi bio malo uzvodno...sada je gotovo. :(

Bice manje guzve svakako ali je bilo mnogo prakticnije da se cilja na to da ce Beograd da se siri i ako bi danas pravili plan ump-a on bi bio mnogo siri nego ovaj...ovo je bas Vrlo Unutrasnji Magistralni Prsten.
 
Ovo raste brze od djubretarske deponije


most.jpg
 
УМП се не прави превасходно за онај промил грађана који дневно иду од гробља на Бежанијској коси до Миљаковца, већ за читав низ различитих комбинација:

Обилазницом и мостом као њеном битном компонентом људи из Земуна и Новог Београда моћи ће за 5 до 10 минута да изађу на Баново Брдо (па Видиковац, Церак, Раковицу) и Ибарску магистралу. 25 до 30% возила која прелазе Газелу скреће ка Сајму и обрнуто. Затим, онај ко са ових дестинација хоће да изађе на аутокоманду или даље ка Врачару, Звездари, Карабурми, Миријеву (и обрнуто) користиће тунел.

Фактички, новобеоградски крај УМП-а није Бежанијска Коса, већ раскрсница са Тошиним Бунаром, тако да то што раскрсница није денивелисана није толико трагично да би се изводили закључци како се ради о тоталном промашају. Нови Београд ће добити још један моћан булевар са три-четири семафора на 8 километара трасе, што мислим да није толико страшно. Оно у чему се слажем са Њилетом јесте да је улаз у тунел требало одрадити без семафора.
 
Свака прометна раскрсница мора имати семафоре за скретање улево. Семафори за скретање улево праве хаос. Према томе, битније је било да се денивелишу раскрснице са Тошиним бунаром и Омладинских бригада, него са Ђорђа станојевића и Пролетерске солидарности. А што се тиче оног срања код Хиподрома, не треба бити Милева Марић па закључити да ће то бити болно место УМП-а. :( И други су то закључили раније. Наравно, добро је што ће Нови Београд добити још један булевар, јер што више има алтернативних праваца, гужве су мање. Доста је улица без улица, као што је садшња Зорана Ђинђића годинама била. Зграде су постојале, али улице није било. Исти случај је био и са Шпанских Бораца, а Ђорђа Станојевића није нигде почињала и нигде се није завршавала. Сад само нигде не почиње. Само се надам да ће одрадити пролаз Булевара уметности-Агостина Нета испод пруге и да то неће поново одлагати.

Прокоментарисао сам петљу са Јурија Гагарина да је замишљена лоше, а оног мутанта код Хиподрома не треба ни називати петљом. Оно што нисам прокоментарисао, то је петља са Радничком, која је са семафорима. Тиме се на Радничку (која је веома оптерећена) уводи још један семафор, уместо да се ради на томе да се сви семафори од Мостара до Макиша склоне и да то постане брза саобраћајница. Већ сам био попљуван због тога, али кад је добро решење брза саобраћајница запад-исток (Газела) онда би и ово било исто тако добро решење, а не би тражило превише средстава да се спроведе у дело.
 
Ja sve zamisljam petlju sa radnickom da ce biti tipa mostara...Zato i ne pricam o tome. Da li je moguce da ce staviti semafore tu?
 
Mislim da je priča sa za semaforizovanu petlju Radnička malo neosnovana jer nigde ne može da se nađe konačno rešenje koje je usvojeno.
 
slazem se sa nekim ko je par postova nazad rekao da bi mnogo bolje bilo da je most planiran negde juznije, tipa od one raskrsnice na cuk. padini do bloka 70 (tamo gde smo mi sa foruma hteli tunel :) ), samo sto bi tada neminovno bio bukvalno unisten deo Ade ciganlije, sto je ravno katastrofi.

Iskreno mislim da je buducnost saobracaja u Beogradu pod zemljom. Ne mora bas Big Digg, ali nekoliko tunela za motorna vozila, i naravno na posletku metro. U suprotnom ce se nastaviti unistavanje prirode glupim resenjima koja ce morati da se ispravljaju vec nakon nekoliko godina od zavrsetka radova.
 
miki00":ki4j6ksh je napisao(la):
Ja sve zamisljam petlju sa radnickom da ce biti tipa mostara...Zato i ne pricam o tome. Da li je moguce da ce staviti semafore tu?
Па и биће типа Мостара... И тамо, ако си заборавио, има семафора. :grand:
shmeksi":ki4j6ksh je napisao(la):
Mislim da je priča sa za semaforizovanu petlju Radnička malo neosnovana jer nigde ne može da se nađe konačno rešenje koje je usvojeno.
Зар ниси ти сам постовао слику са том петљом 4 стране раније? :/ Има и негде слична слика као што је постовао Игор после тебе, само обухвата ту петљу, али ме сада мрзи да тражим. Ево шта о томе пише у Службеном листу Града Београда:
"Службени лист Града Београда"":ki4j6ksh je napisao(la):
По преласку на десну обалу Саве УМП остварује денивелисану везу са Радничком улицом преко истоименог чвора. Чвор УМП-а и Радничке улице један је од најзначајнијих и најсложенијих на траси полупрстена. Решењем овог чвора мења се и начин повезивања Радничке улице са Булеваром војводе Мишића. Решење дато у овом планском документу представља једно од могућих, док ће се коначно утврдити путем јавног конкурса. Веза УМП-а и Радничке улице остварује се преко две раскрснице „Т” типа на Радничкој са ограниченим, рестриктивним, режимом кретања а које формирају рампе са објекта УМП-а. Ограничења у режиму саобраћаја на раскрсницама на Радничкој улици условиле су предвиђене рампе на десној обали реке Саве које служе за уливање из правца Булевара војводе Мишића ка Новом Београду и за изливање из правца Новог Београда у Радничку улицу ка Обреновцу. Такође, у зони овог чвора пројектован је независан и денивелисан приступ београдском сајму који се ослања на стари Раковички пут (продужетак Булевара војводе Мишића поред рампе Царева ћуприја). Из правца аутопута и Мостара користи се као и у постојећем стању рампа која повезује Булевар војводе Мишића са улазом у Сајам, док је из правца Обреновца пројектован улаз који се везује са старим раковичким путем на месту где се у постојећем стању возила из правца Сајма враћају ка центру града. Тај улаз је пројектован са минималним грађевинским елементима, тако да ће морати да буде под ограничењем кретања теретних возила, односно, служиће само за пролаз путничких возила.
Знам да пише да је то могуће решење, али једине слике које се стално провлаче су управо са петљом како је описана у тексту. Зашто се одуговлачи са објављивањем решења, можда има и везе са овим форумом. Пар пута сам стекао утисак да неко од одговорних другова прати овај форум. :shok:
Kartograf":ki4j6ksh je napisao(la):
Iskreno mislim da je buducnost saobracaja u Beogradu pod zemljom. Ne mora bas Big Digg, ali nekoliko tunela za motorna vozila, i naravno na posletku metro.
Не, прво метро, па све остало. А што се тиче тунела за моторна возила, имају смисла само ако су функционално повезани, што овај кроз Топчидер није.
 
Wile E. Coyote":1qbzkorg je napisao(la):
miki00":1qbzkorg je napisao(la):
Ja sve zamisljam petlju sa radnickom da ce biti tipa mostara...Zato i ne pricam o tome. Da li je moguce da ce staviti semafore tu?
Па и биће типа Мостара... И тамо, ако си заборавио, има семафора. :grand:
shmeksi":1qbzkorg je napisao(la):
Mislim da je priča sa za semaforizovanu petlju Radnička malo neosnovana jer nigde ne može da se nađe konačno rešenje koje je usvojeno.
Зар ниси ти сам постовао слику са том петљом 4 стране раније? :/ Има и негде слична слика као што је постовао Игор после тебе, само обухвата ту петљу, али ме сада мрзи да тражим. Ево шта о томе пише у Службеном листу Града Београда:
"Службени лист Града Београда"":1qbzkorg je napisao(la):
По преласку на десну обалу Саве УМП остварује денивелисану везу са Радничком улицом преко истоименог чвора. Чвор УМП-а и Радничке улице један је од најзначајнијих и најсложенијих на траси полупрстена. Решењем овог чвора мења се и начин повезивања Радничке улице са Булеваром војводе Мишића. Решење дато у овом планском документу представља једно од могућих, док ће се коначно утврдити путем јавног конкурса. Веза УМП-а и Радничке улице остварује се преко две раскрснице „Т” типа на Радничкој са ограниченим, рестриктивним, режимом кретања а које формирају рампе са објекта УМП-а. Ограничења у режиму саобраћаја на раскрсницама на Радничкој улици условиле су предвиђене рампе на десној обали реке Саве које служе за уливање из правца Булевара војводе Мишића ка Новом Београду и за изливање из правца Новог Београда у Радничку улицу ка Обреновцу. Такође, у зони овог чвора пројектован је независан и денивелисан приступ београдском сајму који се ослања на стари Раковички пут (продужетак Булевара војводе Мишића поред рампе Царева ћуприја). Из правца аутопута и Мостара користи се као и у постојећем стању рампа која повезује Булевар војводе Мишића са улазом у Сајам, док је из правца Обреновца пројектован улаз који се везује са старим раковичким путем на месту где се у постојећем стању возила из правца Сајма враћају ка центру града. Тај улаз је пројектован са минималним грађевинским елементима, тако да ће морати да буде под ограничењем кретања теретних возила, односно, служиће само за пролаз путничких возила.
Знам да пише да је то могуће решење, али једине слике које се стално провлаче су управо са петљом како је описана у тексту. Зашто се одуговлачи са објављивањем решења, можда има и везе са овим форумом. Пар пута сам стекао утисак да неко од одговорних другова прати овај форум. :shok:
Kartograf":1qbzkorg je napisao(la):
Iskreno mislim da je buducnost saobracaja u Beogradu pod zemljom. Ne mora bas Big Digg, ali nekoliko tunela za motorna vozila, i naravno na posletku metro.
Не, прво метро, па све остало. А што се тиче тунела за моторна возила, имају смисла само ако су функционално повезани, што овај кроз Топчидер није.
Poslao sam kompletnu dokumentaciju Zaffi da proba da je stavi u originalu. Od NBGD pa do kraja, a probacu da posaljem tebi u drugom formu!
 
Zaboravite na cukaricku stranu za sada ;) i sve sto ste znali o tome
 
LUCAS":3u4laexq je napisao(la):
Poslao sam kompletnu dokumentaciju Zaffi da proba da je stavi u originalu. Od NBGD pa do kraja, a probacu da posaljem tebi u drugom formu!
Текст ми је стигао, чекам оно главно, а то су слике. :cool:
Igor":3u4laexq je napisao(la):
Zaboravite na cukaricku stranu za sada ;) i sve sto ste znali o tome
Шта то знаш што ми не знамо? Подели са нама! :)
 
Vrh