Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

shmeksi":2uxdwvjy je napisao(la):
LUCAS, čitaj davne, davne postove. Naime, tada je jedan od vlasnika kuća na Tošinom bunaru tražio ni manje ni više nego 5 miliona evra za svoju kuću. Iz direkcije su mu rekli da da neku razumnu cifru, a on je rekao ili 5 miliona ili ništa. Ljudi su se pokupili i otišli jer znaju da imaju puno pravo da isele ljude odatle iako je kako ti kažeš sve legalno. Država ima pravo da iseli stanovništvo i sruši objekte koji se nalaze na trasi važnih infrastrukturnih koridora. Normalno, njima će biti isplaćena nadoknada po tržišnoj ceni ili će dobiti neku nekretninu koja odgovora ceni srušenog objekta.

Objekat ITM-a ostaje i mene je to najviše iznenadilo jer je totalno debilno da između UMP-a i železničke pruge postoji bilo kakav objekat.
Znam, znam Shmeksi citao sam to i znam sta Drzava i Grad mogu i potpuno se slazem sa tobom veruj mi, isto tako znam da su vec iselili neke do T Bunara i isplatili lovu za zemljiste i podelili stanove, a isto tako znam, licno, idiote koji traze puno love i nadam se da ce da im se pojave jedan dan sa buldozerom ispred vrata. Ja samo navijam da bude tako i da se to resi, jer sa te strane ako to ne urade ne valja, jer: Vojvodjanska ulica mora da ima celinu kada se ulije u T Bunar, uostalom potrosili su dosta novca za to, drugo od S Grada, T Bunar mora da ima celinu, a ne kako je sada sa glupim semaforom i suzenjenjem ka IMT-u itd .

Sto se IMT-a tice, ne brini i to ce se resiti ali grad nece platiti. Soon trust me!:grand:
 
LUCAS, "ITM" ne "IMT".

Evo ilustracije koja govori o čemu se radi.

Plavom bojom su označeni svi objekti koji se ne ruše i koji ostaju između UMP-a i železničke pruge (+ dodatak DHL plac). Nakon servisa Petrošević UMP počinje da se polako zakrivljuje i približava železničkoj trasi i servis Petrošević je poslednji objekat koji će postojati između pruge i UMP-a. Čist debilizam, ali ajde.

e9w8km.jpg
 
sizif":2anzbtcs je napisao(la):
Реља, како изгледа терен на укрштању УМП-а и Тошиног Бунара? Да ли би, без већих проблема могла да се уради денивелација?
Нисам Реља, ал' да постујем :D
Ја рекох пар пута да ће и са нивелацијом тешко, а са денивелацијом још теже. Постовао сам ову слику раније, не баш поводом раскрснице са Тошиним бунаром, али раскрсница се види са стране и види се колико мало места има између "Инекс-укуса" и оне нове грађевине:

xlcq39.jpg


shmeksi":2anzbtcs je napisao(la):
LUCAS, "ITM" ne "IMT".
Царски, и "ИТМ" постоји :lol:
shmeksi":2anzbtcs je napisao(la):
Nakon servisa Petrošević UMP počinje da se polako zakrivljuje i približava železničkoj trasi i servis Petrošević je poslednji objekat koji će postojati između pruge i UMP-a. Čist debilizam, ali ajde.
Наравно да је чист дебилизам. Тако су се посрали себи у уста поводом још једне од основних претпоставки УМП-а, а то је да се на УМП не укључује из сваког дворишта. :rolleyes:
 
LUCAS":2a4pixmw je napisao(la):
Relja, Nisu samo tri kuce pod brojem 1. Ima ih 12-naestak! A sve je to deo plana. Parcele su u planu za rusenje.
Ja sam misilio na ovih par uz samu ulicu Tošn bunar u suženom delu, nisam mislio na ovaj drugi zaselak, levo. Nismo se razumeli.

tbunar.jpg


sizif":2a4pixmw je napisao(la):
Реља, како изгледа терен на укрштању УМП-а и Тошиног Бунара? Да ли би, без већих проблема могла да се уради денивелација?
UMP bi trebalo da ide kroz ulice Marka Čelebonovića i Nikole Dobrovića (ona koja se spušta sa Bežanijske kose i izlazi na Tošin bunar)?

Na tom mestu ima dovoljno prostora da se sagradi bilo šta ... kada bi se uklonile kuće na koje je Lucas mislio, i još ponešto, npr Inex-ukus i par nekih nedefinisanih objekata u dugogodišnjoj izgradnji :)
Krivina Nikole Dobrovića na padini Bežanijske kose pruža velike mogućnosti.

Samo, imajte u vidu ovo - na "vrhu" Nikole Dobrovića se nalaze ležeći policajci, jer tu se nalazi osnovna škola. Mislim da je pitanje denivelisane raskrnice par stotina metara niže samim tim - deplasirano :D

lezeci.jpg


Jes, "magistralni", sa "blokovskim" semaforima duž trase u ul. Marka Čelebonovića.


EDIT, sad videh i Perin :) post
 
relja":11b3lhry je napisao(la):
Samo, imajte u vidu ovo - na "vrhu" Nikole Dobrovića se nalaze ležeći policajci, jer tu se nalazi osnovna škola. Mislim da je pitanje denivelisane raskrnice par stotina metara niže samim tim - deplasirano :D

Jes, "magistralni", sa "blokovskim" semaforima duž trase u ul. Marka Čelebonovića.
Још да додам: на тој раскрсници је семафор на који се увек стаје! На раскрсници са Партизанске авијације УМП је споредна улица, а од гробља на доле су две траке за скретање лево, а једна за право. На следећој раскрсници се праве лепе колоне за скретање лево које и ван шпица излазе ван проширења.

Како налазимо срања на траси УМП-а, све више се испоставља да је то бацање пара. Мислим да би тему требало назвати:

"Унутрашњи Магистрални Полупрстен, Мост преко Аде (Најскупља улица у историји Београда)"
 
relja":35sbnbr2 je napisao(la):
Na tom mestu ima dovoljno prostora da se sagradi bilo šta ... kada bi se uklonile kuće na koje je Lucas mislio, i još ponešto, npr Inex-ukus i par nekih nedefinisanih objekata u dugogodišnjoj izgradnji :)
Meni je genijalno šta piše na crtežima za Ineks-ukus kada je pravljen PDR.

"Stečajni upravnik nije dozvolio pristup"

U svakom slučaju Ineks-ukus se po planovima ruši.
 
Nazalost moram priznati da ump nije ono sto je trebao biti i toga su svesni i ljudi u urbanistickom zavodu ali jednostavno oni ne odlucuju do kraja o tome nego jednostavno izvrsavaju zadatke u cijoj osnovi je ili glupost ili nedostatak finansija :bash:
 
shmeksi":32fl8gyz je napisao(la):
U svakom slučaju Ineks-ukus se po planovima ruši.
Мислим да то неће баш тако лако ићи. Они су у неком жешћем спору и не зна се ко тамо пије а ко плаћа. Дај Боже да грешим.
Igor":32fl8gyz je napisao(la):
Nazalost moram priznati da ump nije ono sto je trebao biti i toga su svesni i ljudi u urbanistickom zavodu ali jednostavno oni ne odlucuju do kraja o tome nego jednostavno izvrsavaju zadatke u cijoj osnovi je ili glupost ili nedostatak finansija :bash:
Није уопште у питању недостатак финансија. Ако немају пара, онда или нека не раде овако склепана решења, или нека дигну већи кредит, па нека одраде како треба. За мост има пара (симбол, јел'те :rolleyes:), а за нормално решење код Хиподрома нема (а при томе се зида решење на стубовима, дакле сличне цене). Шио ми га Ђура. Овде је чиста глупост у питању. Иста она глупост која нам је сервирала трамвај за 21. век и која нам сервира трамвај за 22. век, сада хоће да једну сјајну идеју тотално обесмисли. Свака им част. У томе су успели. После овако накарадних решења поставља се питање да ли уопште треба настављати УМП у тунел или га завршити код Хиподрома.

А о томе зашто се људи од струке нису побунили него извршили задатак, добро знајући при томе шта раде, не бих да полемишем. Нека свако извуче своју претпоставку.
 
Dobit ćemo imati mi sa NBG - najzad se pravi jedna velika ulica paralelna sa Jurija Gagarina. Svi blokovi - 70 i 70a, 44, 45, 60-ti... imaju samo jednu "pravu" ulicu - Jurija Gagarina.
Ovaj "abortus", dozvolite, od magistrale će rasteretiti lokalni saobraćaj, ako u sklopu svega ovoga uspeju da konačno probiju Vojvođansku i T. bunar u punom profilu. To znači da će blokovima moći da se brzo priđe i iz njih izađe sa još jedne, alternativne strane.
Apsurd, jer neko je zamislio da će UMP-om da se "šiba" kroz Beograd.
 
Ja sam ump zamisljao kao izuzetno brzu i protocnu saobracjnicu sa kojom se na par vecih uklucenja i iskljucenja moze stici sa jednog na drugi kraj grada. Ono sto se provlacilo kao kontra argument je sistematsko pracenje semaforske signalizacije iz neke centrale gde bi se davao prioritet umpu pre svega ali i resavale moguce guzve u poprecnim pristupnim ukljucenjima.

VIdecemo nadam se kako ce to u praksi da izgleda i da li ce se uopste stvarati zagusenja jel treba ipak imati u vidu da problem sa guzvom nisu bul Milutina Milankovica i Jurija Gagarina nego poprecne ulicice koje seku bulevare. Ono sto hocu da kazem je da ne ocekujem guzvu ali da cemo gotovo sigurno imati manje tecnu voznju jel ce biti par semaforskih raskrsnica i ukljucenja.
 
relja":1xw6yhrl je napisao(la):
LUCAS":1xw6yhrl je napisao(la):
Relja, Nisu samo tri kuce pod brojem 1. Ima ih 12-naestak! A sve je to deo plana. Parcele su u planu za rusenje.
Ja sam misilio na ovih par uz samu ulicu Tošn bunar u suženom delu, nisam mislio na ovaj drugi zaselak, levo. Nismo se razumeli.

http://i127.photobucket.com/albums/p152/reljabgd/tbunar.jpg

sizif":1xw6yhrl je napisao(la):
Реља, како изгледа терен на укрштању УМП-а и Тошиног Бунара? Да ли би, без већих проблема могла да се уради денивелација?
UMP bi trebalo da ide kroz ulice Marka Čelebonovića i Nikole Dobrovića (ona koja se spušta sa Bežanijske kose i izlazi na Tošin bunar)?

Na tom mestu ima dovoljno prostora da se sagradi bilo šta ... kada bi se uklonile kuće na koje je Lucas mislio, i još ponešto, npr Inex-ukus i par nekih nedefinisanih objekata u dugogodišnjoj izgradnji :)
Krivina Nikole Dobrovića na padini Bežanijske kose pruža velike mogućnosti.

Samo, imajte u vidu ovo - na "vrhu" Nikole Dobrovića se nalaze ležeći policajci, jer tu se nalazi osnovna škola. Mislim da je pitanje denivelisane raskrnice par stotina metara niže samim tim - deplasirano :D

http://i127.photobucket.com/albums/p152/reljabgd/lezeci.jpg

Jes, "magistralni", sa "blokovskim" semaforima duž trase u ul. Marka Čelebonovića.


EDIT, sad videh i Perin :) post
Da Relja to je sto se tice T Bunara. Tu su 5 kuca Ravno sa jednim malim servisom (taj ti je problem). Kuca posle raskrsnice je raseljena, dva stana podeljena (B Kosa i jedna u blokovima plus lova),iza te stare kuce zemljiste je isplaceno, Pored nje kuca iseljena pre nekoliko nedelja, potvrdjeno. E sada ostaje taj mali polu-servis (divlji) sa dvoristem u kome ima dva stanara i koji sa toliko dusa ocekuju jedno dvadesetak stanova!!!! Iako im to ne pripada i jos jedna mala kucica ispred njih ka Stud. Gradu. Ali problem nije samo tu jer ko sto Shmeksi rece, pre ili kasnije nekome ce puknuti i preci ce ih bagerom. Problem je (pogledaj sliku tvoju) sa V.Nazorom koja je odma iza svega toga. Bilo da se de-nivelise ili ne, mora da bude prosirenje kad silazis sa N.Dobrovica na desno, a drugo, kada pogledam projekat na URBEL-u izlaz iz VNazora ka TBunarom ne postoji ili drugim recima ne mozes ostaviti sedam osam kuca opasane, putem s jedne strane i brdom sa druge. E sad, jedared sam procitao u sluz. listu (kada je sve to lepo usvojeno 2007) spisak placeva po razlicitim brojevima parcela i koje kad sam uporedio sa crtezom (projektom) i video da se sve to lepo rusi. I jos nesto da, juce je neko post-ovao skicu koja je vec duze vremenana na sajtovima i tacno se vide granice PRD-a.
I na kraju to su samo moja, neka logicna istrazivanja i zakljucci i more biti a ne mora. Sve je moguce kod nas. No, pozitivna stvar u svemu je, to sto su za ceo projekat obezbedjena sredstva i kredit samo za UMP zakljucno sa mostom, a kako sam shvatio radovi ce biti praceni od onih koji su uzajmili pare (evropske banke), pa se sve, eto, nadam, da ce sve zajedno sa mostom morati valjano da urade i da postuju bar neke rokove. Mada kod nas ne vaze bas svi zakoni fizike!

Ja imam u Autodesk-u kako to izgleda, ali kako mi nije struka ne znam kako da Vam posaljem ili napravim attachment.
 
Најједноставније, отвори фајл па га сними са Print Screen, уђи у Paint или неки сличан програм за цртање, пејстуј и сними слику. :)
 
Wile E. Coyote":lmez9lt4 je napisao(la):
Најједноставније, отвори фајл па га сними са Print Screen, уђи у Paint или неки сличан програм за цртање, пејстуј и сними слику. :)
Ja cu to da uradim ali ako sam zabrljao zauzecu veliki "prostor". Ajde, Control "V"
Jok brate - ne-ide

Lepo sam ga transerovao u WORD, kopirao ali kad dodjem na forum i probam paste - nista!
 
@LUCAS
Sacuvas sliku kao JPG ili GIF ili PNG fajl, odes na www.imgur.com, tamo uploadujes sliku, i onda kad ti izbaci da je slika uploadovana, kopiras deo ispod Message Boards (pisace ti
Blabla.JPG
, i onda to Ctrl+V u forum (tj. deo koji pises). Eto, nadam se da ti je pomoglo.
 
Добих ово од Лукаса, па да постујем. Ситно је, али ко зна о чему се ради, може да објасни:

2hqqzjl.jpg


Да, овде се лепо види да се "Инекс-укус" руши. Такође се види да је раскрсница у нивоу. Да се више нико не ложи, сад знамо како ће то изгледати. Још кад бисмо сазнали како ће изгледати петља код Радничке...
 
Smatram da je UMP čist debilizam. Nisam uspeo da pronađem ni jedno parče ovog puta za koji bi mogao da kažem da je pun pogodak. Most je super kao građevina ali se ni vizuelno ni saobraćajno ne uklapa na mesto na kom se diže. Suviše je blizu Gazeli a sa beogradske strane ulazi u "šumu". Zamišljeni prsten je polomljen i urađen sa nekoliko "lakat" krivina ili još gore raskrsnica sa semaforima. Na NBG strani ide paralelno sa autoputem i preblizu istom i cepa NBG na dva dela isto kako je nekada davno autoput Bratstvo i jedinstvo "pocepao" Beograd i trajno ga uništio. Koncept prstena ili kružnog puta je da ide okolo (tik uz) naselje/a i da spaja udaljene delove naselja okolnom, daljom ali bržom putanjom izbegavajući centar. Ovaj put to ne radi. On cepa nekoliko beogradskih naselja na pola i tako preti da ih skroz osakati. Pocepaće pored Novog Beograda i Voždovac i Zvezdaru drugu i treću gradsku opštinu po broju stanovnika. Totalna katastrofa. Kroz stari Beograd put većim delom prolazi kroz tunele, tj. ne može mu se prići na većini putanje, osim na mestima na kojima se nadzemno ukršta sa postojećim saobraćajnim čvorištima koja su i bez njega ekstra zakrčena.

Čak ni velika verovatnoća da ovaj put nikada ne bude završen ne odagnava mi strah da će Beograd biti pošteđen gomile problema koje će ova džada napraviti.
 
Охо, ево још неког у клубу :D

Да нису осакатили УМП са овим накарадним решењима, не би био дебилизам. Ја и даље сматрам да је то добра идеја, али реализација је никаква. :kafa:
 
Wile E. Coyote":cd9c2dur je napisao(la):
Добих ово од Лукаса, па да постујем. Ситно је, али ко зна о чему се ради, може да објасни:

http://i49.tinypic.com/2hqqzjl.jpg

Да, овде се лепо види да се "Инекс-укус" руши. Такође се види да је раскрсница у нивоу. Да се више нико не ложи, сад знамо како ће то изгледати. Још кад бисмо сазнали како ће изгледати петља код Радничке...
Pa lepo lici! Inace imam ceo zivi projekat ali u DWF file, samo neznam kako da ga sredim i posaljem treba malo vremena. Inace na toj raskrsnici sitno su obelezene parcele jedna po jedna i iste te u Sl Listu kao i glavnom usvojenom projektu. Cudime da za 97 strana foruma ovo niko nije nasao nego ja, koji sam jako daleko od Beograda!!!! Objasnjenje projekta, cena i nacin rada je u Sl. Listu iz 2007 mislim mart mesec itd i dostupan u PDF fajlu na sajtu Sl.Lista.
 
evo PDR u boji i većeg formata (klik na sliku, pa još jednom klik na novoj strani za ful rezoluciju):

 
Ono što se na mapama Beograda može naći kao "Kružni put" je nekada davno zamišljena trasa koja bi za ovaj UMP bila danas pun pogodak, samo da je bilo pameti. Ja ne mogu da shvatim da nešto što se zove prstenom ne ide oko "prsta" već kroz prst. To nije ni prsten, ni obilaznica ni kružni put ni brzi put ni gradska magistrala, to je jedna obična glupost koja megalomanskom idejom, tunelima, mostovima i ostalim wow projetima treba da zamaže oči.

Voleo bih da mi neko objasni zašto ću sutra sa Medaka do Metroa u Zemunu, na primer, ići ovim budućim putem umesto postojećim auto putem? Kada kod plavog mosta izađem na autoput ja samo nastavljam pravo preko rasterećene i renovirane Gazele i kod Zmaja skrenem desno, na Lakat krivini levo i eto me. Ako budem birao novi put onda ću morati da se probijam preko pretesnog Dušanovca do najbližeg uključenja kod Šumica zatim da se vozim paralelno sa već postojećim i rasterećenim autoputem do Autokomande, onda dalje kroz tunel do semafor skretanja pod uglom od 90 stepeni ka novom velelepnom mostu. Posle mosta se zaustavljam na bar još tri semafora do Bežanijske kose, i tek nakon toga uspevam da izbijem na čistinu i da opet nakon oštrog skretanja posle Rodića izbijem na postojeći put ka Novom Sadu, pa onda opet na Lakat krivinu i eto stigao sam.
Pitam se šta je bolje?
 
Vrh