RioBL
Advanced
- Učlanjen(a)
- 22.03.2015.
- Poruke
- 3.035
- Pohvaljen
- 1.719
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527394#p527394:1psupuey je napisao(la):Пантограф » Sat Mar 24, 2018 12:15 am[/url]":1psupuey][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526997#p526997:1psupuey je napisao(la):RioBL » 22 Mar 2018 08:17 pm[/url]":1psupuey]I cijena i rokovi su takvi zbog komplikovane trase. Normalno da treba praviti liftove kad je tramvajsko stajaliste na petom spratu. I normalno da to kosta i normalno da ce sve trajati 450 dana.
E upravo zbog ovakvih cijena i rokova, tramvajske trase se ni ne postavljaju po ovakvim saobracajnicama. Da se radi o metrou u centru Tokija imalo bi smisla i opravdanosti. Ovako, srbi grade tramvaj po cijeni metroa. Daleko cemo dogurati s ovakvom ekonomijom.
Да, да... Елем:
http://hampage.hu/trams/TdT4/img_3461.jpg
http://hampage.hu/trams/TdT4/img_3414.jpg
http://hampage.hu/trams/TdT4/img_3644.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_ ... hof_05.JPG
http://www.urbanrail.net/eu/at/vienna/t ... n-tram.htm
https://en.wikipedia.org/wiki/Antwerp_Pre-metro
https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_ ... tunel2.jpg
И тако...
Razumjem sta hoces da kazes, ali slike koje si linkovao nemaju mnogo veze sa ovim...
Ovo je tramvajsko stajaliste usred magistralne petlje na visini petospratnice u cijem radijusu od 500m se nalazi...nista. Ko ovde izadje iz tramvaja iz mjesta je naje*******o.
Ove gore slike koje si ti kacio su skupe tramvajsko premetro LRT stanice (stajalista) za koje se vjerovatno isplatilo dati koju paru vise jer je i ocekivani promet putnika visok. Ima li takvog opravdanja na petlji radnicka? Mozda racunas na presjedanja sa sporog tramvaja na jos sporiji autobus? I Zasto bi se to radilo ako se napravi tramvajska trasa sa ukrstanjem na sve 4 strane?