Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Kao da nemaju već 10 puta snimljen most i situaciju oko njega. Eto prilike da se zaradi još malo.
A možda se most malo skupio na suncu ili se sajle zategle pa da se premeri opet.
Ma ima se može se.
Kako bre da ne opsuje čovek, bre

Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
Psujes bez potrebe uvjek prilikom postavljqnja sina se radi mreza i razmjeravanje
 
Nisi u pravu mapmaker, ipak se skupljao na suncu :) . Most je loše urađen i bilo je dosta dodatnih radova i ispravki na dilatacijama koje je direkcija radila "na crno" jer most i nije u njihovoj nadležnosti (nije urađen tehnički prijem) ali je rađeno jer je bila ugrožena bezbednost saobraćaja.
 
direktor":2be1di0l je napisao(la):
Psujes bez potrebe uvjek prilikom postavljqnja sina se radi mreza i razmjeravanje
Znaš kako ako postavljaju i mrežu onda je to još bolje, jer ko zna za koga su ovi prethodni postavljali tačke mreže. Možda nije podobna.

Što se snimanja tiče, za ovakvu vrstu objekta ima smisla da se periodično snima i prati naročito posle izgradnje. Pitanje je koliko je i dali je rađeno to, uopšte, to je problem isti koliko i da li se čiste slivnici.

Ovo koliko cenim je za potrebe projekta, idejnog verovatno.
Moj sarkazam se odnosio na tu pretpostavku.

Jedva čekam da puste tramvaje i kažu da su uradili sve po projektu i tehničkim normativima, ali na mostu za koji kažu da još nije imao tehnički prijem.
Oksimoron.

Znaš kako mogu ja da mislim šta hoću, opravdanost postoji, realizacija je neophodna, cijena prava sitnica, diskutabilna, a rešenje po meni tragikomično, i izgleda jedino mogu da psujemo.

Sent from my Note 4 using Tapatalk
 
Đubre lažljivo, preletačko, samo još reci da je Đilas uništio Beograd sa ovim mostom

Gradski menadžer je rekao da je u planu da se proširi i prilaz mostu na Adi, zato što most nema nikakvog smisla bez pristupnih saobraćajnica, koje prethodna vlast u gradu nikada nije završila.

"Tek prošle godine smo završili pristup sa Tošinog bunara do mosta i sada predstoji gradnja pristupne soabraćaijnice od Rakovice i Vidikovca do mosta na Adi. Prva faza je izmeštanje korita Topčiderske reke, što trenutno radimo i onda ćemo moći da proširimo Bulevar patrijarha Pavla da ima šest traka, što će biti glavni ulaz na most na Adi", rekao je Vesić.

On je naveo da gradska vlast ima i projekat za gradnju topčiderskog tunela kod Topčiderskog brda i da je vrednost te investicije oko 75 milona evra, kao i da će taj tunel izlaziti kod Autokomande, to jest skoro na autoput.

"Kada budemo uradili ove pristupne saobraćajnice, vrednost će biti između 70 i 80 milona evra, a treba nam još oko 150 miliona evra da završimo da taj most na Adi bude funkcionalan. To je jedan od većih saobraćajnih problema koji hoćemo da rešimo", naglasio je Vesić.

Jedina loša stvar kod tog mosta, tj, kod delova koji su završeni za vreme Đilasa je semafor kod Hipodroma i neuklanjanje polukružnog kod Buvljaka (mada to i nije do njega). Količina petlji i rampi urađenih za vreme Đilasa kod ovog mosta je ono o čemu možeš samo da sanjaš.
 
Сад се види, сад се зна, ко се коме допада.... :lol:
Доста бре људи политичарења, смешни сте. :)
А и смарате. :grand:
 
Ako te baš zanima, nisam glasao za Đilasa.

Ali na mostu i urađenim pristupnim saobraćajnicama ću mu biti večno zahvalan.

Vesić mu nije ni do kolena, a to je i pokazao kada su bili u TV duelu sa jadnim pominjanjem privatnih stvari.
 
Уопште ме не занима за кога си гласао, покушај подизања тензија и показивања емоција према политичарима сматрам беспотребном смарачином. Поготову Весић и Ђитлер ничим нису заслужили да се њима човек бави у слободно време :mrgreen:
Моја реакција је била изазвана тренутним разочарењем на релацији очекивано-добијено, порадујем се `ево нешто ново на теми`, кад оно бљуцка са политичарчићима у главној улози... :cry:
Извињавам се, сада већ не бих реаговао, јер ко сам ја да мењам нечији доживљај стварности, то мора свако сам за себе... :sesir:
 
Ja prosto ne mogu da ne komentarišem Vesićevi laži. Tumačim to kompleksom niže vrednosti u odnosu na Đilasa. Drugačije ne mogu da objasnim konstantno svaljivanje krivice na prethodnu vlast i Đilasa.
 
Istinu zq volju, most je uradjen onako bas ofrlje, ne kao gradjevina, vec kao funkcionalni objekat. On jos 10 godina nece koristi svoj maksimum!
 
Ako je ovako kako kažeš, ispada još da je taj most vizionarski projekat :D

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539272#p539272:l1fqv2wa je napisao(la):
lukarts » 20 May 2018 06:38 pm[/url]":l1fqv2wa]Istinu zq volju, most je uradjen onako bas ofrlje, ne kao gradjevina, vec kao funkcionalni objekat. On jos 10 godina nece koristi svoj maksimum!

У смеру ка Чукарици, Мост на Ади већ данас се користи са 100% реалног капацитета...
 
Ponekad se pitam da li su neki likovi, koji ovde botuju, ikada u životu videli taj most, a kamoli prešli preko njega...
 
Sa cukaricke strane kod hipodroma bageri rasciscava teren doneseni gradilisni kontisi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539414#p539414:3vhtet5f je napisao(la):
Пантограф » Pon Maj 21, 2018 6:24 pm[/url]":3vhtet5f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539272#p539272:3vhtet5f je napisao(la):
lukarts » 20 May 2018 06:38 pm[/url]":3vhtet5f]Istinu zq volju, most je uradjen onako bas ofrlje, ne kao gradjevina, vec kao funkcionalni objekat. On jos 10 godina nece koristi svoj maksimum!

У смеру ка Чукарици, Мост на Ади већ данас се користи са 100% реалног капацитета...

Slazem se za drumski, za pesacki deo nisam siguran, a sinskog jos uvek nema. U Novembru prosle godine sam prosao UMP od Marka Celabinovica pa sve do Drajzerove i zaista je sve ok, dok se ne sidje do suzenog dela Bulevara Vojvode Zivojina Misica, pa sve do vrha Drajzerove je usko grlo i kretanje je jako sporo sto zbog autobusa, sto zbog semafora na vrhu.

...dostojan put da se poveze Zivojin Misic, Patrijarh Pavle i Patrijarh Dimitrije pa sve do E-75 bi bila prava stvar :gobb:
 
Pešački deo saobraćaja preko mosta na Adi?!

Zašto bi neko išao peške od Buvljaka do Ade?

Pa čak i da liftovi prorade, broj pešaka nikada neće biti veliki.
 
Па, ја сам досад ишао пешке од 28. блока до Аде три-четири пута.
 
@astrodule Ne znam zašto, ali viđam ljude da idu peške. I ja sam sam prelazio par puta peške. Mada mislim da pešačka staza i nije bila sa namerom velikog "saobraćaja". Tu možemo da pričamo o biciklističkom saobraćaju, koji i nema baš neke veze sa UMP.
U svakom slučaju, bilo je i brodića koji su vozili sa jedne na drugu obalu pa most i ne mora da se prelazi...
 
Ne kažem da nema ljudi, ali ne može se očekivati toliki pešački saobraćaj preko ovog mosta kao preko Brankovog. A i ne može se očekivati mnogo veći nego što je do sada.

Svaka čast za sve ljude koji vole da hodaju, trče, da je takvih više, bilo bi bolje u svakom pogledu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539626#p539626:k980hgh1 je napisao(la):
astrodule » Tue May 22, 2018 2:34 pm[/url]":k980hgh1]Ne kažem da nema ljudi, ali ne može se očekivati toliki pešački saobraćaj preko ovog mosta kao preko Brankovog. A i ne može se očekivati mnogo veći nego što je do sada.

Svaka čast za sve ljude koji vole da hodaju, trče, da je takvih više, bilo bi bolje u svakom pogledu.
Hvala :D :D :D
 
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1397992

Novi veliki projekat na NBG - probija se nasip, spajaju bulevari
Beograd -- Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju završila je tender za spajanje Bulevara umetnosti i Ulice dr Agostina Neta probijanjem železničkog nasipa.

IZVOR: TANJUG UTORAK, 29.05.2018. | 09:03

"Na tender je stigla samo jedna ponuda grupe domaćih izvođača na čelu sa vodećim članom - firmom Energoprojekt niskogradnja. U sledećih nekoliko sedmica biće izvršen detaljan pregled ponude i znaće se da li je ponuđač dobio posao koji je procenjen na 320 miliona dinara", izjavio je za Beoinfo gradski menadžer Goran Vesić.

Prema njegovim rečima, povezivanjem Bulevara umetnosti i Ulice dr Agostina Neta omogućiće se kvalitetna saobraćajna veza između delova Novog Beograda koji su sada razdvojeni železničkom prugom i time će se rasteretiti postojeće saobraćajnice.

"Ispod postojeće železničke pruge biće projektovan podvožnjak sa po tri trake za svaki smer, razdelnim pojasom, obostranim trotoarima i biciklističkim stazama bez prepreka. Radovi će biti izvedeni sa minimalnim prekidima železničkog saobraćaja. Izgradnjom podvožnjaka ostvariće se i poslednja saobraćajna veza ispod železničke pruge, čiji nasip preseca deo Novog Beograda, od Tošinog bunara do Jurija Gagarina. Postojeća magistralna pruga ima dva koloseka, a podvožnjak će se projektovati i graditi tako da se ostavi prostor za buduću izgradnju još po jednog koloseka na železničkom nasipu", objasnio je gradski menadžer.

Tehnička dokumentacija, naveo je Vesić, koju će najpovoljniji ponuđač morati da uradi obuhvata idejno rešenje za potrebe pribavljanja lokacijskih uslova, zatim idejni projekat sa studijom opravdanosti, projekat za građevinsku dozvolu, projekat za izvođenje radova i projekat izvedenog objekta.

"Za spajanje Bulevara umetnosti i Ulice Dr Agostina Neta, Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda već je raspisivala tender tokom 2015. godine, međutim tada nije bilo zainteresovanih ponuđača. Probijanje železničkog nasipa, ipak, nije nepoznato domaćoj građevinskoj operativi, s obzirom na to da je na istoj železničkoj pruzi, na ukrštanju sa Ulicom Jurija Gagarina uspešno izgrađeno 200 metara železničkog mosta sa izmeštanjem kontaktne mreže i sve to bez dužih prekida u železničkom saobraćaju", zaključio je Goran Vesić.
 
"Za spajanje Bulevara umetnosti i Ulice Dr Agostina Neta, Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda već je raspisivala tender tokom 2015. godine, međutim tada nije bilo zainteresovanih ponuđača. Probijanje železničkog nasipa, ipak, nije nepoznato domaćoj građevinskoj operativi, s obzirom na to da je na istoj železničkoj pruzi, na ukrštanju sa Ulicom Jurija Gagarina uspešno izgrađeno 200 metara železničkog mosta sa izmeštanjem kontaktne mreže i sve to bez dužih prekida u železničkom saobraćaju", zaključio je Goran Vesić.

Kako to ranije su radili samo kilometar nize zahtevniju i duzu deonicu, a za ovo od 2015. do danas nije bilo zainteresovanih za tender ?!?
 
Lepo.
Zahtev je da se ne prekida železnički saobraćaj a na početku Jurija Gagarina je već postojao betonski železnički nadvožnjak koji je omogućavao da se ne prekida saobraćaj kada se rušio stari nasip i mostić.
 
Vrh