Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

A da pogledate sta je sve uracunato u tu cifru 2 podstanice nisu mala stavka sigurno 2 lifta rusenje nadvoznjaka pravljenje novog krivina ka rakivici sve je u tome
 
Da se vratimo u 2010 god. Rekonstrukcija tramvajske pruge u Beogradu u duzini od 3.8 km je kostala 8.6 mil evra ili 2.25 mil evra po kilometru (ukljucena nova podloga zamena sina i kontaktne mreze)
BTW Radovi trajali 7 meseci... a ovi za kracu prugu 14 meseci ?
To je radjeno za vreme Djilasa i naprednjaci (tada u opoziciji) ga napadose da se i on "ugradio"...
Sada samo postavljanje novih tram. sina sa kontaktnom mrezom kosta 6.16 mil evra po kilometru (vadjenje starih sina nije besplatno).
Ako je tada D Dj i ekipa krao, sta tek rade ovi danas ? Mislim, skoro tri puta skuplje po kilometru ?

Ko da je pruga za maglev :)

Posta su bre te trafo stanice ?

https://www.youtube.com/watch?v=O3KdIK1ZhV8
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525198#p525198:3qx2gjkr je napisao(la):
Žika » Pet Mar 16, 2018 7:27 am[/url]":3qx2gjkr]
"Kolas rejl" i "Energoprojekt" postavljaće tramvajsku prugu. Posao vredan 1,97 milijardi dinara, rok da se sve završi 420 dana

1 970 000 000 dinara je 16 637 543.92 evra za 2.7 km šina ???? 1 km = 6 162 053 evra .
I ovde najteži predeli u....

Da se nadovežem ,1 metar šina ispada 6162, 053 evra (sa pripadajućim radovima)

kod nas se koristi tramvajska šina tip 60R1 i težina je 60,59 kg/1m (dve šine 121, 18 kg + poprečne grede).

Ko da su od zlata. :grand:

http://industrooprema.hr/images/uploads/zlje*******nate-tracnice-60r1.jpg

ovde se može naručiti http://polish.railwayfastenings.com/sal ... v-12m.html
 
Pa oni raniji ( D Dj ) sa 2.250 evra po metru ( a bili su poznati da nisu gadljivi na pare) su mogli da se uklope. Ovi sa 6.100 E/m za slican posao se razbijaju od para. (malo manje zbnog trafo stanice i dva lifta :D )
 
Весић: Расписан уговор о постављању сина преко Моста на Ади
БЕОГРАД, 20. марта (Танјуг) - Град Београд је данас са конзорцијумом извођача, на чијем је челу домаћа компанија "Енергопројект", потписао уговор о постављању трамвајских шина преко Моста на Ади, изјавио је данас градски менаџер Горан Весић и додао да је уговором предвиђено да радови трају 420 дана.

"Ми смо за овај посао издвојили скоро две милијарде динара и то је један од већих послова који се раде у Београду", рекао је Весић новинарима приликом обиласка припремних радова.

Он је истакао да је постављање шина преко Моста на Ади важно из неколико разлога, а први је тај што ће завршетком тог посла делимично бити комплетиран Мост на Ади, који још није у пуној функцији.

Весић је навео да ће бити урађено скоро 2,7 километара трамвајских шина, као и два нова стајалишта.

"Ове компаније чека озбиљан и захтеван посао, како би био урађен квалитетно. Овај посао је важан јер од његовог завршетка зависе друга два посла која нас очекују, а то је изградња новог савског моста и тунела који повезује Карађорђеву улицу и Булевар деспота Стефана, односно Саву и Дунав", појаснио је Весић.

Он је навео да ће се, током извођења радова на постављању трамвајских шина преко Моста на Ади, до краја ове године завршити пројектовање новог савског моста и тунела како би почетком следеће године могли да се распишу тендери за извођаче тих радова.

Весић је рекао да мора да постоји трамвајска везу између старог дела града и Новог Београда.

Према његовим речима, премештањем савског моста на другу локацију та веза више неће постојати ту и зато је неопходно да проради трамвајски саобраћај преко Моста на Ади како би се почело са реализацијом друга два пројекта - изградњом новог савског моста и тунела.

"Првог дана када трамваји буду кренули преко Моста на Ади бићемо спремни да почнемо са уклањањем старог савског моста, његовим репарирањем и премештањем на нову локацију, изградњом новог савског моста преко кога ће ићи и трамваји, а касније и метро и изградњом тунела који ће бити наставак новог савског моста", рекао је Весић.

Он је најавио да ће радити још два велика инфраструктурна пројекта који ће потпуно променити Београд - изградња тунела испод Топчидера и новог моста преко Аде Хује.

Извршни директор Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда Радомир Вујадин је рекао да је изградња трамвајских шина преко Моста на Ади тренутно најважнији и највећи инфраструктурни пројекат у Београду.

Генерални директор "Енергопројекта" Стојан Чолаков је изразио задовољство због потписивања уговора и додао:

"Сво наше искуство и знање ћемо усредсредити на реализацију овог посла. Инфраструктурни послови који нас очекују су изазов за нас. Уложићемо додатне напоре да уговарамо и реализујемо и наредне пројекте, а све у циљу развоја града Београда", додао је он.
 
Danas citam u novinama ovaj clanak i ne verujem sta pise!Da li je moguce da niko ne postoji u ovom gradu i da ih pita da li su normalni, radice 14 meseci 2.7km pruge to ce da se razvuce na dve godine sigurno, i on se debil jos hvali sa tim!! :bash: Pa koliko ce raditi onda taj metro ako ga budu poceli uopste!!!Ja ne znam kako sve to funkcionise nisam iz te struke ali generalno koliko vidim oni su mogli da stave da ce radovi trajati 3,4,5 godina, ma sta ima veze to je samo broj!Jel postoji neka ustanova koja se bavi ovim pitanjima, koliko ustvari realno treba da traju radovi!?
 
Imate vest blica pre neki dan. Prioritet je do 2027 UMP ustanička pančevac dok je raskrpetlja ustanička posle 2027 to jest ko živ ko mrtav.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525896#p525896:1b0w8ohz je napisao(la):
louderick » 18 Мар 2018 05:06 pm[/url]":1b0w8ohz]a sad nesto sasvim drugacije:

izlaz iz tunela kod autokomande:


file.php

file.php

file.php
Тако је и планиран да буде трећи сектор УМП-а, није ништа другачије. Јавна набавка идејног решења УМП сектор III – деоница од изласка из тунела Топчидер до уласка у тунел Шумице је завршена 2015.године.
Pogledajte prilog 3
http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... 103-15.pdf
http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... 103-15.pdf
http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... 103-15.pdf

Површина 3. сектора: Pogledajte prilog 2

Цртеж 3. сектора: Pogledajte prilog 1

Топчидерски тунел:
 
Ovo sa ovolikim tunelima je fantazmagorija, ali je činjenica da u oblasti autokomande nedostaje još jedan most preko autoputa - npr. da Južni bulevar izađe direktno na kružni tok autokomande. Naravno, prilikom rekonstrukcije kružnog toka je propušteno da se dva dela bulevara povežu pravcima nezavisno od kružnog toka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526550#p526550:9v9t27rl je napisao(la):
Dunkela » Wed Mar 21, 2018 12:34 am[/url]":9v9t27rl]Danas citam u novinama ovaj clanak i ne verujem sta pise!Da li je moguce da niko ne postoji u ovom gradu i da ih pita da li su normalni, radice 14 meseci 2.7km pruge to ce da se razvuce na dve godine sigurno, i on se debil jos hvali sa tim!! :bash: Pa koliko ce raditi onda taj metro ako ga budu poceli uopste!!!Ja ne znam kako sve to funkcionise nisam iz te struke ali generalno koliko vidim oni su mogli da stave da ce radovi trajati 3,4,5 godina, ma sta ima veze to je samo broj!Jel postoji neka ustanova koja se bavi ovim pitanjima, koliko ustvari realno treba da traju radovi!?

Lord":9v9t27rl je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526616#p526616:9v9t27rl je napisao(la):
JohnnyLee » 21 Mar 2018 11:11 am[/url]":9v9t27rl]420 дана???

750.000 RSD/m' sina ??

Ako ovoliko košta postavljanje tramvajskih šina, na već pripremljenu podlogu, bez zemljanih radova i betoniranja, ko zna koliko će da košta izgradnja metro linije u Vesićevoj organizaciji.
 
Građani su za to glasali.
Dat je legitimitet da može da košta beskonačno mnogo...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Dobro bre ljudi, sijaset puta je pomenuto da tender ne obuhvata samo postavljanje šina, već i izgradnju potpuno nove trafo stanice, rekonstrukciju jedne postojeće i postavljanje kontaktne mreže (možda i još ponešto). Nisam stručnjak da procenim vrednost te nabavke, ali ni toliki laik da izjavim da par kilometara šina košta 2 milijarde dinara. Kad budem video neki stručan komentar koji uzima u obzir kompletnu specifikaciju radova, možda ću formirati neko mišljenje o ceni.

A jedino što me stvarno nervira(čak i laički) je rok od 420 dana. Dosadašnje iskustvo nas uči da se rokovi daju prilično galantno, a dodatno se brutalno krše.
 
Stručnjake smo najurili u Kanadu i Ameriku. Nema niko stručan ništa da kaže.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
за цену не могу да судим, јер стватрно не знам колико шта кошта, али је ипак 420 дана много. нарочито што су ту минимални земљани радови. па они поставише шине са све скретницама преко Жежељевог моста за колико? месец дана, два месеца? па за ово би требало максимум 9 месеци
 
Rusenje kod banovog brda izgradnja krivine ka rakivici i povezivanje mosta sa prugom ka bb to je naj manje 2 mil€ pa tu idu 2 lifta 2 trafo stanice 2 kolosjeka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526653#p526653:2crc1jya je napisao(la):
dejjan » 21 Mar 2018 13:13[/url]":2crc1jya]Stručnjake smo najurili u Kanadu i Ameriku. Nema niko stručan ništa da kaže.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


О ма има стручњака ихајхај, али то се ућуткава подмићује итд
 
I cijena i rokovi su takvi zbog komplikovane trase. Normalno da treba praviti liftove kad je tramvajsko stajaliste na petom spratu. I normalno da to kosta i normalno da ce sve trajati 450 dana.
E upravo zbog ovakvih cijena i rokova, tramvajske trase se ni ne postavljaju po ovakvim saobracajnicama. Da se radi o metrou u centru Tokija imalo bi smisla i opravdanosti. Ovako, srbi grade tramvaj po cijeni metroa. Daleko cemo dogurati s ovakvom ekonomijom.
 
Ovo što pričate za cene je kao da kažeš:

1500e/m2 stana?!?! Pa to je suludo. Parket je 50e po kvadratu, jedna cigla košta 30 din... kakvih bre 1500 eura?!?!?!

To je ceo projekat, gomila stvari i faktora. Ako hoćete da diskutujete o ceni onda nađite konkretne pozicije iz ugovora i vidite šta sve spada pod projekat i koja je pojedinačna cena svake pozicije pa onda možete polemisati da li je nešto skupo ili ne.

Ja iskreno pojma nemam koje su cene postavljanja šina, i možda jeste skupo, a možda i nije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526997#p526997:2e9eel06 je napisao(la):
RioBL » 22 Mar 2018 08:17 pm[/url]":2e9eel06]I cijena i rokovi su takvi zbog komplikovane trase. Normalno da treba praviti liftove kad je tramvajsko stajaliste na petom spratu. I normalno da to kosta i normalno da ce sve trajati 450 dana.
E upravo zbog ovakvih cijena i rokova, tramvajske trase se ni ne postavljaju po ovakvim saobracajnicama. Da se radi o metrou u centru Tokija imalo bi smisla i opravdanosti. Ovako, srbi grade tramvaj po cijeni metroa. Daleko cemo dogurati s ovakvom ekonomijom.

Да, да... Елем:

http://hampage.hu/trams/TdT4/img_3461.jpg

http://hampage.hu/trams/TdT4/img_3414.jpg

http://hampage.hu/trams/TdT4/img_3644.jpg

https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_ ... hof_05.JPG

http://www.urbanrail.net/eu/at/vienna/t ... n-tram.htm

https://en.wikipedia.org/wiki/Antwerp_Pre-metro

https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_ ... tunel2.jpg


И тако...
 
Cena izgradnje m2 stana nove zgrade košta od 400 do 600 evra u proseku, naravno treba platiti zemljište, projekat, priključke itd, pa onda ''podmazati'' na sto strana da bi dobio sve dozvole, pa projektovati očekivanu zaradu po m2 na simboličnih 1000 evra, s obzirom da su malobrojni privilegovani da grade i tako dolazimo do tržišne cene stana u Beogradu. Ko ne veruje da je tako, može da ode u Jakovo i da kupi stan u novoj zgradi po ceni od 550 evra/m2.

U slučaju šina na ovom kratkom potezu UMP-a uz liftove i trafo, izuzev izgradnje i projekta, nema drugih troškova. Ako deluje mnogo, možda se tu mnogo ''ugrađuje''....... dosta skupog materijala. Možda se šine rade od srebra, liftovi od zlata...... Ko zna......

Takvim preciznim proračunima projekata u Srbiji uvek dolazimo do toga da 1 km autoputa košta 3 puta više, nego u Nemačkoj, 1 km mosta preko Save skoro isto, kao i 36 km mosta preko mora u Kini itd. :violina:
 
Vrh